Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Inter Milaan

Een prachtige club die slim geprofiteerd heeft van de omkoopschandalen rond Juventus, AC Milan en Fiorentina enz. Door spelers als Viera en Ibrahimovic over te nemen.

Viera:

img-2702.jpg

Het heeft de meest fantastische aanval die je maar kan bedenken met Ibrahimovic en Adriano.

Adriano:

adriano.jpg

Zlatan Ibrahimovic:

Zlatan20web206783.jpg

Toch valt de club tegen, het heeft de laatste jaren geen noemenswaardige resultaten meer geboekt. De laatste echte competitiewinst was in 1989! Ook de Champions League is lang geleden, in 1964 en 1965 werd deze gewonnen. Tot zover de clubgeschiedenis in het kort.

Geplaatst
  • Auteur

Inter Milaan

Een prachtige club die slim geprofiteerd heeft van de omkoopschandalen rond Juventus, AC Milan en Fiorentina enz. Door spelers als Viera en Ibrahimovic over te nemen.

Viera:

img-2702.jpg

Het heeft de meest fantastische aanval die je maar kan bedenken met Ibrahimovic en Adriano.

Adriano:

adriano.jpg

Zlatan Ibrahimovic:

Zlatan20web206783.jpg

Toch valt de club tegen, het heeft de laatste jaren geen noemenswaardige resultaten meer geboekt. De laatste echte competitiewinst was in 1989! Ook de Champions League is lang geleden, in 1964 en 1965 werd deze gewonnen. Tot zover de clubgeschiedenis in het kort.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Inter Milano

Helaas crashte mijn game. Maar ik ben opnieuw begonnen. Ik probeer zoveel mogelijk dezelfde transfers te doen, maar ik kan helaas niet weer Villa halen. Zijn ontsnappingsclausule is namelijk verhoogd. Daarnaast heb ik geen transferbudget van 40 miljoen, maar slechts 22 miljoen.

In plaats van Villa zal ik dan ook Crespo behouden en niet terugsturen. Ustari is wel al gelijk weer gehaald voor 14,5 miljoen. Esteban Cambiasso is ook vertrokken. Chelsea had belangstelling en hij was niet meer te houden, we hebben hiermee het geld voor Ustari terugverdiend.

Daarnaast is er nog meer nieuws te melden. Wij hebben een samenwerkingsverband gesloten met Columbus, dit om de merchandise inkomsten te vergroten.

Mede door deze gunstige financiële bron besluit in nog een aanvallende middenvelder aan te willen trekken. Ik laat is even wat spelers scouten en onder andere Van der Vaart, Modric, Gudjohnsen, Daniel Carvalho, Nani, Eduardo en Raul Garcia (Osasuna) blijken aardige kandidaten te zijn. Vooraf vallen al Gudjohnsen en Van der Vaart af, zij willen niet of zijn onhaalbaar. Ook Daniel Carvalho kan niet, omdat hij niet uit Europa komt en ik Ustari al heb aangetrokken. Modric wordt de dag na mijn scoutingverslag ingelijfd door Barcelona, dus ook hij valt af. Eduardo beschouw ik niet goed genoeg en mijn voorkeur ligt dus bij Nani en Raul Garcia.

101336.jpg

Nani (Sporting)

raul_garcia.jpg

Raul Garcia (Osasuna)

Geplaatst

Je begin ziet er mooi uit!

Geplaatst

mooi begin succes (Y)

Geplaatst

succes... a3ano bank zitter??? zal hij blij mee zijn :) verder goed geschreven

Geplaatst
  • Auteur

Uiteindelijk wordt het Nani. Ik vond hem toch meer potentie hebben dan Raul Garcia. Nani wordt gehaald voor 23 miljoen. Gelijk mijn hele resterende transferbudget. Daarnaast is Figo’s contract verlengd tot 2008.

Ook is duidelijk geworden dat we in de Champions League gekoppeld zullen zijn aan PSV, Osasuna en Anderlecht. Ondertussen zijn de voorbereidingen voor het komende seizoen bijna afgerond. De selectie is compleet, de oefenfase afgerond en over een paar dagen moeten we er staan tegen AS Roma voor de Super Cup.

interromascgm4.png

sampdoriainterba7.png

psvinterwx5.png

De wedstrijden tot nog toe verliepen niet al te best. Een onterechte winst tegen AS Roma, een gelijkspel tegen Sampdoria en een verlies tegen PSV zijn ook weer niet de meest noemenswaardige resultaten. Vandaar dat ik maar weer is een paar uurtjes in de tactiek heb gestoken. Dit leidde tot een soort 4-1-1-2-2. Met deze tactiek werd met 2-1 gewonnen van Lazio. Daarnaast werd ook degradatiekandidaat Messina opzij gezet met 1-0.

Geplaatst
  • Auteur

palermointervj5.png

interanderlechttt6.png

Na de nipte winst tegen Anderlecht werd ook Torino aan de kant gezet. Dit ging iets makkelijker, 4-2 is eindstand. Twee goals van invaller Crespo.

serieastand5.jpg

De tussenstand is redelijk te noemen. Atalanta steekt er verassend bovenuit. Het heeft een wedstrijd minder dan ons gespeeld, maar staat wel eerste.

Geplaatst

Het ziet er leuk uit! Maar misschien kan je eindstand van de wedstrijd iets beter vermelden! Dan word het nog beter voor de rest ziet het er goed uit!

Geplaatst

het lijkt mij ook handig als je de eindstand beter vermeld, bijvoorbeeld achter de wedstrijd!

leuke transfers, en alweer gaat Esteban naar Londen... echt zó standaard! komt dat omdat hij een minimale ontsnappingsclausule heeft?

Suc6 :thumb: :clap:

Geplaatst
  • Auteur

Het ziet er leuk uit! Maar misschien kan je eindstand van de wedstrijd iets beter vermelden! Dan word het nog beter voor de rest ziet het er goed uit!

het lijkt mij ook handig als je de eindstand beter vermeld, bijvoorbeeld achter de wedstrijd!

leuke transfers, en alweer gaat Esteban naar Londen... echt zó standaard! komt dat omdat hij een minimale ontsnappingsclausule heeft?

Suc6 :thumb: :clap:

Is goed, ik denk dat ik de einduitslag onder het interlogo (op het zwarte gedeelte) ga vermelden. Wat vinden jullie van deze plaats?

Ik heb Cambiasso verkocht omdat ik hem eerst nog niet nodig vond. Viera is beter en ondanks dat hij dertig jaar oud is kan die nog wel even mee. Voor Cambiasso vroeg ik 15 miljoen. En ik kreeg van meerdere clubs dat bod. Cambiasso heeft uiteindelijk voor Chelsea gekozen. Niet opgelet of hij een ontsnappingsclaussule had.

Verder bedankt voor alle reactie en tips! Ook opbouwende kritiek is welkom!

Geplaatst

Erg mooi gepresenteerd :thumb:

Maar voor Cambiasso kan je ook wel 20 miljoen vragen, betalen ze ook wel

Geplaatst
  • Auteur

Tijdelijk stop ik met deze novelle. Vanwege de challenge met Lyon tegen Achrafthebest, aansluitend de kerstvakantie. Ik zal dus in 2007 weer verder gaan!

Geplaatst
  • Auteur

jammer dat je Cambiasso weg hebt gedaan. Is een echte held. Maar jij bewnt deb aas.

Klopt, maar zoals eerder gezegt:

Ik heb Cambiasso verkocht omdat ik hem eerst nog niet nodig vond. Viera is beter (vind ik) en ondanks dat hij dertig jaar oud is kan die nog wel eventjes mee.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]