Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Nadat ik met m'n huidige az vaak op voorsprong ben gekomen en die weet te behouden, word ik toch vaak in de laatste 10 minuten afgebluft doordat de AI 4-2-4 gaat spelen de laatste 10 minuten.

Ze slingeren dan van alle kanten de ballen voor en vaak scoren ze er ook nog 1 of 2.

Ik speel vanaf dat moment vaak 4-4-2 maar het lukt me bijna nooit om rust in de organisatie te creeeren, en m'n versterkte middenveld staat dan machteloos tegen de lange ballen die ze spelen.

Ik moet zeggen dat het niet bij me past om alles op de verdediging te gooien, en wil nu graag weten of jullie dit probleem ook hebben en hoe jullie dat aanpakken.

mvg jimmi

Geplaatst
  • Auteur

Nadat ik met m'n huidige az vaak op voorsprong ben gekomen en die weet te behouden, word ik toch vaak in de laatste 10 minuten afgebluft doordat de AI 4-2-4 gaat spelen de laatste 10 minuten.

Ze slingeren dan van alle kanten de ballen voor en vaak scoren ze er ook nog 1 of 2.

Ik speel vanaf dat moment vaak 4-4-2 maar het lukt me bijna nooit om rust in de organisatie te creeeren, en m'n versterkte middenveld staat dan machteloos tegen de lange ballen die ze spelen.

Ik moet zeggen dat het niet bij me past om alles op de verdediging te gooien, en wil nu graag weten of jullie dit probleem ook hebben en hoe jullie dat aanpakken.

mvg jimmi

Geplaatst

Re: Laatste 10 minuten 4-2-4

Heel veel mensen hebben dit probleem. Wat je als eerst kunt doen is beginnen met tijd rekken. Dus "tijd winnen" op zelden zetten. Wat je vaak ziet is dat je nu één op één achterin speelt. Probeer dat te voorkomen door een vijfde verdediger op te stellen, die als laatste man fungeert. Al hoef je hem niet letterlijk als laatste man op te stellen, als hij maar wel zo'n soort functie krijgt. Je kunt er voor kiezen de overige vier verdediger te laten mandekken, dan is de laatste man altijd vrij.

Kies voor een sterker middenveld, dat druk zet op hun 2 middenvelders, dus 532 bijvoorbeeld. Dan kunnen ze de spitsen lastiger aanspelen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]