Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie wilt ermee vedergaan? Ajax Novelle....

Aanbevolen reacties

Geplaatst

LEES OOK "Mijn start als manager"

Ik ben met mijn seizoen opnieuw begonnen , ik vind het uiteindelijk toch niet eerlijk om met die financien te starten

Nick Heesbeen Alkmaar

Woensdag 13 December 2006

Mijn seizoen met Afc Ajax...

Doelstellingen

Bestuur: kampioen

Supporters: kampioen

Manager: kampioen en Champions League spelen

Het is al weer een half jaar geleden dat ik voor het laatst op de trainer-coach stoel zat , ik mis het wel redelijk erg , ik bedenk mijzelf ineens , dat ik toch weer trainer wil worden , maar waar , er zal toch niemand interesse in mij hebben ? of wel , ik wil niet meer amateur ik wil naar de eredivisie , dat is wat ik nodig heb , en wat ik aankan , ik weet het zeker , langzaam ga ik op internet kijken welke clubs ik tegenkwam en die mij aanspraken , ik zit te twijfelen tussen een buitenlands avontuur maar ook wil ik wel is een Nederlands avontuur , ik wil bij mijn kinderen blijven , dus kies ik voor het 2de , lekker in Holland spelen , dat geeft een heerlijk gevoel , ik weet van me zelf dat RKC en Ado Den Haag vrijwaren , ook wist ik dat Ajax geen manager had , maarja , daar zal ik toch geen coach worden , Toch solliciteer ik bij hun alle 3 , Binnen een week krijg ik van RKC tehoren , dat Adrie Koster het voorlopig overneemt , en van ADO dat Lex Schoenmaker het overneemt , en dat ik daar aan het einde van het seizoen nog , is aan de deur moet kloppen , maar daar heb ik geen zin in , een week later krijg ik van Ajax een bericht , dat ze mij uitnodigen voor een sollicitatie gesprek , Ik geloof mijn eigen ogen niet en ik lees de brief nog 6 keer , Aangekomen in de Arena zie ik , John Jaakke een journalist en natuurlijk Martin V Geel staan , ik voel me op zo een moment natuurlijk een grote man , Ze vragen mij om op een stoel te gaan zitten , we overleggen dingen en hun bekijken nog eens goed mijn CV , ze zeggen dat ze er aan toe zijn , om een trainer te nemen , die minder ervaren is , een trainer zoals ik , opeen gegeven moment krijg ik van Martin V Geel een contract voorgeschoteld , het volgende staat erop:

7,49 Miljoen transferbudget ( optie tot meer)

Loon van 25,500 Pw...

Ik overleg nog even en ik twijfel ook nog even , maar ik teken het contract , ik ben de nieuwe trainer van Ajax , Jaakke vraagt mij of ik nu nog een pers conferentie wil doen , zonder twijfel zeg ik dat ik meteen naar de pers kamer wil , ik ben Superblij met mijn nieuwe job , alsof hij uit de lucht kwam vallen

In de perskamer is het erg druk , ik zie Jack V Gelder , Johan Derksen en nog vele andere...

N ; Mensen welkom op deze speciale persconferentie , ik ben Nick Heesbeen en ik zal het komende jaar de nieuwe trainer/coach van ajax zijn..

J ; Ben jij niet veel te groen voor deze baan?

N ; Als er 1 ding is wat ik zeker weet is dat ik niet te groen voor deze baan ben , ik heb altijd al geweten dat dit een keer zou gebeuren nu dus...

J ; Wat vind de selectie van jouw aanstelling ?

N ; Ik heb de selectie net heel even gesproken , ze waren echt enthousiast , Vooral Jaap Stam zag het zitten waarover ik heel erg tevreden ben...

J ; Vertel eens wat je doelstellingen zijn...

N ; De doelstellingen zijn al besproken maar nog niet vastgesteld , wel is natuurlijk het kampioenschap het belangerijkst ...

J ; Zullen er versterkingen komen in de selectie ?

N ; Daar doe ik liever nog geen mededelingen over , ik denk natuurlijk van wel maar ja , we zullen eerst maar moeten beginnen met hem team opbouwen , en daarna kijken , waar ik wel versterking kan gebruiken...

J ; Bedankt voor deze interessante persconferentie ...

N ; Astublieft ...

ajax1zl8.jpg

Spreekt voor zich....

Samenwerkingteams:

Omniworld

Bari

45534_657_1156153318066-Ajax_Thuis_A4_665.jpg

De standaard selectie

ajaxprijzenkastnp3.jpg

De prijzenkast

Ik ben erg blij met het verleden van de club , vroeger droomde ik altijd , dat ik ook ooit zo een club mocht trainen , met zoveel prijzen , wat nu dus is uitgekomen , na de eerste training , ben ik uitterst tevreden met de selectie ik verwacht ook dat ik met deze selectie kampioen kan worden , wat alle fans dus al verwachten , als ik na de training thuis komt , krijg ik te horen dat mijn vrouw zwanger is , geweldig nieuws dus natuurlijk , in 2 weken 2 superberichten ik ben erg blij met de vorderingen , ik heb in 2 weken zoveel geleerd , dat had niemand durven dromen , ik heb een gesprek van Martin en hij is blij voor mij en voor de club , hij heeft er net zoveel vertrouwen in als ik , alleen heb ik nog mijn twijfels of , ik toch niet te groen ben , Martin legt me uit dat daar geen zorgen voor hoeven te zijn , Hij geeft me het nummer van Johan Cruijf , die ik al eerder gesproken heb , en die legt me de belangerijkste dingen in het trainersvak uit , als ik vragen hebt legt hij me uit kan ik altijd bij hem komen , ik ga dus tevreden de 3de week in ...

Ik zit te denken of ik mensen uit de technische staff wil ontslaan , maar dat doe ik uiteindelijk toch niet , omdat ik ze nog niet goed ken , en ik ze zeker nog een jaar wil bewaren , om te kijken wat hun ervaringen zijn , en wat ik van hun kan leren ...

ajaxtechnischestafns6.jpg

Technische Staf

160626_657_1157447831595-training_0607_488.jpg

Henk Ten Cate geeft 2 dagen lang de training , daarna nam ik het over

Vrienschappelijke beker , otw Amsterdam Tournament

Halve Finale

Ajax - Monaco 2-0

43 ; Ryan Babel

57 ; Ryan Babel

Ajax - Dortmund 0-0

Dortmund wint helaas na strafschoppen , 2de in het tournament..

Ajax - PSV 2-2 JCS

45 ; Rood Carlos Salcido

96 ; 1-0 Jaap Stam(Corner)

104 ; 2-0 Jaap Stam ( Corner )

106; 2-1 Arouna Kone

118 ; 2-2 Jefferson Farfan

Uiteindelijk won ik met 5-4 na Penaltys....

Opvallend was :

11 Gele kaarten

Scheids NIET streng was...

Dat het om en om was ( Kwa spel )

Ajax - Zurich 4-0

6 ; Roger

30 ; Ryan Babel

63 ; Sergey Kisliy

70 ; Raphael Magnin Rood

86 ; Klaas Jan Huntelaar

ajaxajaxzurichfd6.jpg

Lijkt me logisch om dus volgende wedstrijd met een talenten team te spelen....

ajaxajaxnacrk3.jpg

Zurich - Ajax 0-2 ( Talententeam)

23 ; Edgar Manucharyan

42 ; Ryan Babel

54 ; Ogararu geblesseerd

Transfers :

Edgar Davids : Afgerond..

Steven Defour : Afgebroken

Leonardo : Had geen zin om naar Ajax te komen...

Sergey Kisliy : Afgerond...

Onyewu : Afgerond...

Jeroen Drost : Afgerond...

Cesar Delgado : Afgerond...

Ik ben erg tevrden over de transfers , met namen over Davids , dat is natuurlijk een geweldige voetballer voor Ajax , en ik weet dat veel spelers nog wat kunnen leren , als ik kijk naar zijn statistieken zie ik dat hij door zijn blessure van een maand heel snel achteruit , gaat , ik krijg me twijfels over Edgar , ik hadf nog nooit gezien , dat iemand zo snel achteruit kon gaan , Is hij nog wel eerste elftal waardig? , Ik bel Johan op om advies te vragen aan hem , hij zegt dat ik , moet wachten tot de winterstop , en dan nog is gaan kijken naar zijn statistieken , hij raad mij wel aan om hem in de basis te houden omdat hij een echte bijter is , Ook vraag ik aan Johan hoe ik Sergey moet gaan gebruiken , ik heb Johan een tijdje geleden gevraagd om hem is grondig na te kijken , en dat wilde hij , hij vertelde dat ik Sergey in het eerste elftal zou moeten doen , en hem voorlopig inval beurten te geven , hij is erg tevreden over Sergey , Vooral over zijn ontwikkelingen ...Opeen gegeven moment hebben ik een Johan het over het aantrekken van een nieuwe jongen topspits , iemand van rond de 16,17 die het nu al gemaakt heeft , ik stuur me scouts naar italie , waar ze flink aan het scouten zijn , maar naar 2 weken heb ik nog geen berichten ...

Nick Heesbeen in VoetbalInsite

Korte samenvatting vraaggesprek...

Derksen : Nick je ontmoet Zurich in de voorronde van de CL , wat verwacht je ervan?

Nick : Ik verwacht natuurlijk van mijn team dat we hun verslaan en onze stem kunnen laten gelden in de CL...

VHanegem : Er wordt niet veel verwacht van Ajax op het moment , Door het slappe seizoen van vorig jaar...

Nick : Ja maar goed , Toen zat Danny Blind er nog , nu ben ik er , en ik weet zeker dat Ajax dit jaar goed zal presteren in de CL...

Derksen : Oke , wat verwacht jij van je nieuwe aankopen?

Nick : Dat is heel simpel , dat is dat ze zichzelf 100 Procent inzetten bij wedstrijden en trainingen...

Derksen : Ik denk dat Davids je beste aankoop is , Je selectie is gemiddeld 24 , en ik denk dat hij veel kan leren aan spelers zoals Verthongen...

Nick : Het is duidelijk een goede aankoop , maar iedereen die wij aankopen is goed , daar mag geen vraag over bestaan...

VHanegem : Het was leuk om met je in VoetbalInsite gesproken te hebben , En ik hoop dat je nog een keer terugkomt , Na het seizoen...

Derksen : Willem daar ben ik het mee eens...

"Edgar Davids naar Ajax"

27 Juli 2006 davids_34351e.jpg

Ajax heeft vandaag zijn eerste slag op de transfermarkt geslagen , Edgar Davids zal bij Ajax het middenveld komen versterken.

De onderhandelingen verliepen vlot en Davids hoopt op een goede tijd bij zijn nieuwe werkgever , Davids ;"Ik hoop op een

goede tijd bij Ajax , ik heb vertrouwen in Heesbeen en ik weet zeker dat ik een versterking voor Ajax zal zijn , Ook hoop ik dat ik een speler zal gaan mogen begeleiden , Wie weet"...

Over het bedrag wil Ajax nog geen mededelingen doen , Verwacht werd dat er zo een 3 miljoen voor Davids is neergelegd.

Waarschijnlijk zal Micheal Krohn Dehli , Ajax deze week nog verlaten , hij staat op de transferlijst alleen is er nog geen interesse voor de Deen.

"Ajax supporters blij met Drost"

2 Augustus 2006 1996444990_1999999366_jeroendrost2.jpg

Ajax heeft met drost een geweldige aankoop gedaan , Zo oordelen de Ajaxfans , ze zijn erg blij met de komst van de 19 jarige.

Ajax nam Drost transfervrij over van Heerenveen , Hij kon bij Heerenveen een nieuw contract krijgen , maar koos uiteindelijk toch voor Ajax , Ook PSV had interesse en Drost.

Heesbeen laat weten dat hij na 2 gesprekken al genoeg wist over Drost en heeft hem gelijk laten scouten door Cas Harms , die vond hem goed genoeg dus is hem toen een contract aangeboden.

Drost hoopt op een goede tijd bij Ajax , en is blij dat hij naast Ajax veddete Jaap Stam mag spelen.

• Antwoorden 150
  • Weergaven 441
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

LEES OOK "Mijn start als manager"

Ik ben met mijn seizoen opnieuw begonnen , ik vind het uiteindelijk toch niet eerlijk om met die financien te starten

Nick Heesbeen Alkmaar

Woensdag 13 December 2006

Mijn seizoen met Afc Ajax...

Doelstellingen

Bestuur: kampioen

Supporters: kampioen

Manager: kampioen en Champions League spelen

Het is al weer een half jaar geleden dat ik voor het laatst op de trainer-coach stoel zat , ik mis het wel redelijk erg , ik bedenk mijzelf ineens , dat ik toch weer trainer wil worden , maar waar , er zal toch niemand interesse in mij hebben ? of wel , ik wil niet meer amateur ik wil naar de eredivisie , dat is wat ik nodig heb , en wat ik aankan , ik weet het zeker , langzaam ga ik op internet kijken welke clubs ik tegenkwam en die mij aanspraken , ik zit te twijfelen tussen een buitenlands avontuur maar ook wil ik wel is een Nederlands avontuur , ik wil bij mijn kinderen blijven , dus kies ik voor het 2de , lekker in Holland spelen , dat geeft een heerlijk gevoel , ik weet van me zelf dat RKC en Ado Den Haag vrijwaren , ook wist ik dat Ajax geen manager had , maarja , daar zal ik toch geen coach worden , Toch solliciteer ik bij hun alle 3 , Binnen een week krijg ik van RKC tehoren , dat Adrie Koster het voorlopig overneemt , en van ADO dat Lex Schoenmaker het overneemt , en dat ik daar aan het einde van het seizoen nog , is aan de deur moet kloppen , maar daar heb ik geen zin in , een week later krijg ik van Ajax een bericht , dat ze mij uitnodigen voor een sollicitatie gesprek , Ik geloof mijn eigen ogen niet en ik lees de brief nog 6 keer , Aangekomen in de Arena zie ik , John Jaakke een journalist en natuurlijk Martin V Geel staan , ik voel me op zo een moment natuurlijk een grote man , Ze vragen mij om op een stoel te gaan zitten , we overleggen dingen en hun bekijken nog eens goed mijn CV , ze zeggen dat ze er aan toe zijn , om een trainer te nemen , die minder ervaren is , een trainer zoals ik , opeen gegeven moment krijg ik van Martin V Geel een contract voorgeschoteld , het volgende staat erop:

7,49 Miljoen transferbudget ( optie tot meer)

Loon van 25,500 Pw...

Ik overleg nog even en ik twijfel ook nog even , maar ik teken het contract , ik ben de nieuwe trainer van Ajax , Jaakke vraagt mij of ik nu nog een pers conferentie wil doen , zonder twijfel zeg ik dat ik meteen naar de pers kamer wil , ik ben Superblij met mijn nieuwe job , alsof hij uit de lucht kwam vallen

In de perskamer is het erg druk , ik zie Jack V Gelder , Johan Derksen en nog vele andere...

N ; Mensen welkom op deze speciale persconferentie , ik ben Nick Heesbeen en ik zal het komende jaar de nieuwe trainer/coach van ajax zijn..

J ; Ben jij niet veel te groen voor deze baan?

N ; Als er 1 ding is wat ik zeker weet is dat ik niet te groen voor deze baan ben , ik heb altijd al geweten dat dit een keer zou gebeuren nu dus...

J ; Wat vind de selectie van jouw aanstelling ?

N ; Ik heb de selectie net heel even gesproken , ze waren echt enthousiast , Vooral Jaap Stam zag het zitten waarover ik heel erg tevreden ben...

J ; Vertel eens wat je doelstellingen zijn...

N ; De doelstellingen zijn al besproken maar nog niet vastgesteld , wel is natuurlijk het kampioenschap het belangerijkst ...

J ; Zullen er versterkingen komen in de selectie ?

N ; Daar doe ik liever nog geen mededelingen over , ik denk natuurlijk van wel maar ja , we zullen eerst maar moeten beginnen met hem team opbouwen , en daarna kijken , waar ik wel versterking kan gebruiken...

J ; Bedankt voor deze interessante persconferentie ...

N ; Astublieft ...

ajax1zl8.jpg

Spreekt voor zich....

Samenwerkingteams:

Omniworld

Bari

45534_657_1156153318066-Ajax_Thuis_A4_665.jpg

De standaard selectie

ajaxprijzenkastnp3.jpg

De prijzenkast

Ik ben erg blij met het verleden van de club , vroeger droomde ik altijd , dat ik ook ooit zo een club mocht trainen , met zoveel prijzen , wat nu dus is uitgekomen , na de eerste training , ben ik uitterst tevreden met de selectie ik verwacht ook dat ik met deze selectie kampioen kan worden , wat alle fans dus al verwachten , als ik na de training thuis komt , krijg ik te horen dat mijn vrouw zwanger is , geweldig nieuws dus natuurlijk , in 2 weken 2 superberichten ik ben erg blij met de vorderingen , ik heb in 2 weken zoveel geleerd , dat had niemand durven dromen , ik heb een gesprek van Martin en hij is blij voor mij en voor de club , hij heeft er net zoveel vertrouwen in als ik , alleen heb ik nog mijn twijfels of , ik toch niet te groen ben , Martin legt me uit dat daar geen zorgen voor hoeven te zijn , Hij geeft me het nummer van Johan Cruijf , die ik al eerder gesproken heb , en die legt me de belangerijkste dingen in het trainersvak uit , als ik vragen hebt legt hij me uit kan ik altijd bij hem komen , ik ga dus tevreden de 3de week in ...

Ik zit te denken of ik mensen uit de technische staff wil ontslaan , maar dat doe ik uiteindelijk toch niet , omdat ik ze nog niet goed ken , en ik ze zeker nog een jaar wil bewaren , om te kijken wat hun ervaringen zijn , en wat ik van hun kan leren ...

ajaxtechnischestafns6.jpg

Technische Staf

160626_657_1157447831595-training_0607_488.jpg

Henk Ten Cate geeft 2 dagen lang de training , daarna nam ik het over

Vrienschappelijke beker , otw Amsterdam Tournament

Halve Finale

Ajax - Monaco 2-0

43 ; Ryan Babel

57 ; Ryan Babel

Ajax - Dortmund 0-0

Dortmund wint helaas na strafschoppen , 2de in het tournament..

Ajax - PSV 2-2 JCS

45 ; Rood Carlos Salcido

96 ; 1-0 Jaap Stam(Corner)

104 ; 2-0 Jaap Stam ( Corner )

106; 2-1 Arouna Kone

118 ; 2-2 Jefferson Farfan

Uiteindelijk won ik met 5-4 na Penaltys....

Opvallend was :

11 Gele kaarten

Scheids NIET streng was...

Dat het om en om was ( Kwa spel )

Ajax - Zurich 4-0

6 ; Roger

30 ; Ryan Babel

63 ; Sergey Kisliy

70 ; Raphael Magnin Rood

86 ; Klaas Jan Huntelaar

ajaxajaxzurichfd6.jpg

Lijkt me logisch om dus volgende wedstrijd met een talenten team te spelen....

ajaxajaxnacrk3.jpg

Zurich - Ajax 0-2 ( Talententeam)

23 ; Edgar Manucharyan

42 ; Ryan Babel

54 ; Ogararu geblesseerd

Transfers :

Edgar Davids : Afgerond..

Steven Defour : Afgebroken

Leonardo : Had geen zin om naar Ajax te komen...

Sergey Kisliy : Afgerond...

Onyewu : Afgerond...

Jeroen Drost : Afgerond...

Cesar Delgado : Afgerond...

Ik ben erg tevrden over de transfers , met namen over Davids , dat is natuurlijk een geweldige voetballer voor Ajax , en ik weet dat veel spelers nog wat kunnen leren , als ik kijk naar zijn statistieken zie ik dat hij door zijn blessure van een maand heel snel achteruit , gaat , ik krijg me twijfels over Edgar , ik hadf nog nooit gezien , dat iemand zo snel achteruit kon gaan , Is hij nog wel eerste elftal waardig? , Ik bel Johan op om advies te vragen aan hem , hij zegt dat ik , moet wachten tot de winterstop , en dan nog is gaan kijken naar zijn statistieken , hij raad mij wel aan om hem in de basis te houden omdat hij een echte bijter is , Ook vraag ik aan Johan hoe ik Sergey moet gaan gebruiken , ik heb Johan een tijdje geleden gevraagd om hem is grondig na te kijken , en dat wilde hij , hij vertelde dat ik Sergey in het eerste elftal zou moeten doen , en hem voorlopig inval beurten te geven , hij is erg tevreden over Sergey , Vooral over zijn ontwikkelingen ...Opeen gegeven moment hebben ik een Johan het over het aantrekken van een nieuwe jongen topspits , iemand van rond de 16,17 die het nu al gemaakt heeft , ik stuur me scouts naar italie , waar ze flink aan het scouten zijn , maar naar 2 weken heb ik nog geen berichten ...

Nick Heesbeen in VoetbalInsite

Korte samenvatting vraaggesprek...

Derksen : Nick je ontmoet Zurich in de voorronde van de CL , wat verwacht je ervan?

Nick : Ik verwacht natuurlijk van mijn team dat we hun verslaan en onze stem kunnen laten gelden in de CL...

VHanegem : Er wordt niet veel verwacht van Ajax op het moment , Door het slappe seizoen van vorig jaar...

Nick : Ja maar goed , Toen zat Danny Blind er nog , nu ben ik er , en ik weet zeker dat Ajax dit jaar goed zal presteren in de CL...

Derksen : Oke , wat verwacht jij van je nieuwe aankopen?

Nick : Dat is heel simpel , dat is dat ze zichzelf 100 Procent inzetten bij wedstrijden en trainingen...

Derksen : Ik denk dat Davids je beste aankoop is , Je selectie is gemiddeld 24 , en ik denk dat hij veel kan leren aan spelers zoals Verthongen...

Nick : Het is duidelijk een goede aankoop , maar iedereen die wij aankopen is goed , daar mag geen vraag over bestaan...

VHanegem : Het was leuk om met je in VoetbalInsite gesproken te hebben , En ik hoop dat je nog een keer terugkomt , Na het seizoen...

Derksen : Willem daar ben ik het mee eens...

"Edgar Davids naar Ajax"

27 Juli 2006 davids_34351e.jpg

Ajax heeft vandaag zijn eerste slag op de transfermarkt geslagen , Edgar Davids zal bij Ajax het middenveld komen versterken.

De onderhandelingen verliepen vlot en Davids hoopt op een goede tijd bij zijn nieuwe werkgever , Davids ;"Ik hoop op een

goede tijd bij Ajax , ik heb vertrouwen in Heesbeen en ik weet zeker dat ik een versterking voor Ajax zal zijn , Ook hoop ik dat ik een speler zal gaan mogen begeleiden , Wie weet"...

Over het bedrag wil Ajax nog geen mededelingen doen , Verwacht werd dat er zo een 3 miljoen voor Davids is neergelegd.

Waarschijnlijk zal Micheal Krohn Dehli , Ajax deze week nog verlaten , hij staat op de transferlijst alleen is er nog geen interesse voor de Deen.

"Ajax supporters blij met Drost"

2 Augustus 2006 1996444990_1999999366_jeroendrost2.jpg

Ajax heeft met drost een geweldige aankoop gedaan , Zo oordelen de Ajaxfans , ze zijn erg blij met de komst van de 19 jarige.

Ajax nam Drost transfervrij over van Heerenveen , Hij kon bij Heerenveen een nieuw contract krijgen , maar koos uiteindelijk toch voor Ajax , Ook PSV had interesse en Drost.

Heesbeen laat weten dat hij na 2 gesprekken al genoeg wist over Drost en heeft hem gelijk laten scouten door Cas Harms , die vond hem goed genoeg dus is hem toen een contract aangeboden.

Drost hoopt op een goede tijd bij Ajax , en is blij dat hij naast Ajax veddete Jaap Stam mag spelen.

Geplaatst

Re: Come on Ajax!!!

hmm mager begin, maar verras me :)

Geplaatst
  • Auteur

Reageren mag , ik hoop veel tips te krijgen

Geplaatst

Als je eerst even een update plaatst zullen de reacties vanzelf komen :)

Geplaatst
  • Auteur

Als je eerst even een update plaatst zullen de reacties vanzelf komen :)

`

Wat bedoel je met Update?

Geplaatst
  • Auteur

Weer nieuwe reultaten enz posten

Komt voormekaar
Geplaatst

qua lay out saai doe er wat screenshots bij van je resultaten en dan is het leuker lezen

Geplaatst

Hij heeft nog geen resultaten en als je je hersens had gebruikt wist je dat door naar boven te scrollen. :cab:

Geplaatst
  • Auteur

qua lay out saai doe er wat screenshots bij van je resultaten en dan is het leuker lezen

Waar slaat dat nou weer op , Zoals EZRA al zei , ik heb amper resustaten...
Geplaatst

Waar slaat dat nou weer op , Zoals EZRA al zei , ik heb amper resustaten...

Ik snap hem ook niet vindt het er wel goed ujit zien hopelijk zijn je resultaten ook zo mooi :)

Geplaatst
  • Auteur

tevreden?
Geplaatst
  • Auteur

Volgende Update zal vanavond verschijnen

Geplaatst
  • Auteur

weer een update hier de belangerijkste punten ...

ajaxfeyenoordajaxfb8.jpg

Feyenoord - Ajax 2-10 ( Jammer dat er mensen zijn , die dit niet kunnen geloven , heb ik maar 2 woorden voor )

8 ; Ryan Babel

16 , 28 , 58(str) , 79 , 84 ; KJH

24 ; Cesar Delgado

37 ; Edgar Davids

76; Kenneth Perez

35 ; Grygera ED

64 ; Stein Huysegems

41 ; Royston Drenthe geblesseerd

68 ; Serghino Green Rood

PSV - Ajax 1-5

28,74,79 ; Ryan Babel

40 ; Cesar Delgado

72 ; John Hetinga

43 ; Philip Cocu (Strsch)

Ik ben erg tevreden over de vorderingen van het moment , ook het Ajax bestuur is erg tevreden , ik ben vooral blij met de 2-10 overwinning op Feyenoord , wie had dat durfen dromen? , Tevreden loop ik de kamer bij John Jaakke naar binnen en vertel hem hoe het met mijn vrouw gaat , en hoe leuk ik het heb bij Ajax , ik leg hem uit dat ik zoveel geleerd heb in zo een korte tijd , dat ik blij ben dat de fans ook achter mij staan , hoewel John Jaakke nog niet over een nieuw contract wil praten geeft hij wel aan dat hij erin gelooft dat ik Ajax de komende jaren erg hoog kan brengen , Ik heb Ajax overigens geplaatst voor de CL ik heb 3 toppers gewonnen , alleen 1 keer gelijk gespeeld tegen Willem || , wat overigens de openingswedstrijd van het seizoen was , ook hebben we het over spelers als KJH en Ryan Babel en Sneijder , ik leg hem uit dat ik van hun veel verwacht , ik verwacht van het hele team erg veel , maar van hun toch het meest , ze hebben een grote carriere voor hun neus , en daar moet niet over getwijfeld worden , ik zeg dat ik vooral onder de indruk ben van Ryan Babel , zijn riante steekballen , enzovoort , John is het met mij eens , we sluiten het gesprek af als ik word gebeld door mijn zaakwaarnemer , hij verteld , dat ADO toch mij als trainer wilt , maar ik leg hem uit dat ik bij Ajax blijf en ADO niet meer zie zitten , John is hier erg blij mee , en feliciteert mij , met de prestaties tot nu toe ...

ajaxoefenwedstrijdendl5.jpg

ajaxstandsc4.jpg

ajaxtransferssw5.jpg

Interview met journalist...

J = Journalist N = Its me

J ; Nick leuk dat je mij wou ontmoeten ..

N ; Ja tuurlijk , voor jouw maak ik altijd tijd vrij (knipoog)

J ; Ben je op het moment tevreden over de recente prestaties van jouw team?

N ; Ik ben zeer tevreden op de prestaties van mijn team , Alleen zijn er nog steeds twijfels over wie er wel en wie er niet in de basis moeten staan ...

J ; Tussen welke spelers zijn er dan nog twijfels ..?

N ; Ik ga me daar niet in het openbaar voor uitlaten , ik vind dat dat iets , tussen het team en mij is ..

J ; Op het moment valt het op dat Klaas Jan Huntelaar een lekker seizoen draaid , wat is jouw mening daarover ?

N ; Klaas voetbalt inderderdaad erg goed , alleen denk ik dat ik nog meer uit hem halen kan , en dat lukt tot nu toe erg aardig , Klaas is gewoon een nuchtere jongen die duidelijk een belangerijke basis speler voor ons is ..

J ; Zijn jullie nog bezig met transfers of hebben jullie nog mensen op het oog?

n ; We hebben altijd wel mensen op het oog , maar ik kan je vertellen dat er geen onderhandelingen zijn op het moment ...

J ; Bedankt voor het interview...

N ; Graag gedaan

Dit was mijn eerste echte interview met een groot man in de voetbal wereld , ik denk na bij mezelf over wie ik nou in de basis moet zetten , Onyewu of Heitinga , Ik vraag Johan Cruijf om raad hij legt mij uit , dat dat per wedstrijd verschild , ik begrijp hem , en kies ervoor voorlopig met Heitinga in de basis te spelen , Mijn Assistent , Alfons Groenendijk , is het daar met mij eens...Alleen weet ik wel , dat als ik bij wedstrijden zoals tegen PSV sterke verdedigers nodig heb , en als ik dan Stam en Onyewu centraal opstel , dan heb ik die toch?

Ik zal de komende periode goed me best moeten gaan doen , en vooral nog meer gaan ontwikkellen...

Geplaatst
  • Auteur

Dat geloof ik idd niet. Screentje mijlpalen Feyenoord :thumb:

Hoe bedoel je mijlpalen:P hoe kan ik daar komen bij die mijlpalen?

en screenshot zal komen als ik weet hoe ik die maak ... Lees helpdek "Screenshot"

Geplaatst
  • Auteur

Wie kan mij helpen ? Hoe kan ik screenshots maken , eerst lukten het , toen viel mijn pc , toen lukte het niet meer:S

Geplaatst

Bij "Geschiedenis" staat "mijlpalen"...

Ik denk dat hij daar een screenshot van wil hebben omdat daar dan die 10-2 nederlaag bij moet staan, aangezien ik niet denk dat Feyenoord eerder zo'n nederlaag heeft geleden ;)

Screenshot maak je door op "print screen" te drukken op het toetsenbord. Open paint en klik op "plakken". Vervolgens wat bijsnijden en opslaan. Dan kan je hem uploaden bij Imageshack.

Geplaatst
  • Auteur

Dat geloof ik idd niet. Screentje mijlpalen Feyenoord :thumb:

ajaxvoordeongelovigenbk8.jpg

Happy???

P.S ik heb hier trouwens een plakboek bij de hand , en daar staat bij dat het grooiste verlies tot nu toe bij feyenoord is 11-1

Geplaatst

Ik neem aan dat hij records bedoelt, en niet mijlpalen want die zijn er bijna niet aan het begin van het spel (enkel dat jij bent aangenomen, maar zelfs die zie ik niet...?)

Geplaatst
  • Auteur

Volgende update vandaag of morgen...

@ Dammie : Ik snap zo ie zo niet wat het probleem is , ik heb gewoon een goede wedstrijd gespeeld , en ik denk dat meerdere mensen dat wel is hebben gedaan zo als hier??En als ik vals had gespeelt , dan had toch bij mijlpalen gestaan dat ik aangenomen was zoals jij hierboven vermeld , ik wil er verder niet meer op ingaan ,

Ik verwacht reacties en tips .. kritiek mag beschaafd houden AUB

Geplaatst

Jammer weer een game met Ajax verder netjes gepresteerd, tactiekje screenen mss ?

Geplaatst
  • Auteur

Update

Ik voel me trots , dat als ik door de pers , gevraagd word om mijn tactiek aan hun uit te leggen , ik leg het uit en ze zijn allemaal erg tevreden over mij , dit keer belt Johan mij op en verteld mij over de interesse voor Sneijder , hij legt mij uit , dat als er een bod komt onder de 20 miljoen , dat het het verstandigste is , dit niet te doen , omdat hij nog lang een contract heeft bij Ajax , en dat hij nog kan groeien bij Ajax , daar ben ik het met Johan overeens , maar ik vertel hem wel , dat ik het geld hard kan gebruiken , Johan informeert mij ook over een 17 - jarige spits uit Italie spelend bij AS Roma , zijn naam is Okaka , zijn naamt spreekt me erg aan , ik heb hem wel is zien voetballen maar toendertijd niet op hem geled , ik laat hem een paar keer gescout worden , en ik zie dat hij , een wereld spits kan worden , ik doe een bod op hem die bedraagt 7 miljoen + 15 % van het geld bij doorverkoop , AS Roma gaat hiermee akkoord en ik mag hem een contract aanbieden , als ik dan het AD opensla , ben ik erg verbaast , over wat de pers , nu al allemaal over mij en de transfer geruchten weet , En als ik op de training kom zie ik veel pers ..Ze vragen om een reactie ,. maar die krijgen ze niet , in ieder geval niet van mij , ik vraag mijn assistent Gerrie Muhren , die Okaka gescout heeft , een reactie te geven aan de pers , dat doet hij enzo hebben wij bevestigd dat er onderhandelingen gaande zijn ...

ajaxtactiektj7.jpg

De tactiek die ik gebruik

ajaxselectie2tv1.jpg

De Selectie op het moment..

Europees ;

ajaxajaxspartakmoskouxp6.jpg

We speelden een geweldige wedstrijd ondanks de onnodige rode kaart voor Wesley Sneijder , Kansen werder benut dus een overduidelijke terechte overwinning...

ajaxajaxolympiakosug9.jpg

We waren overduidelijk de betere ploeg , Alleen misten we de kansen en had ik door een wisselsfout opeens Huntelaar op de bank en Onyewu in de spits , Helaas , volgende x beter....

ajaxtussenstandpoulefbf8.jpg

De tussendstand in mijn poule , mijn doelstelling in deze poule is 2 de te worden en dat gaat aardig lukken...( hoop ik )

Jacht op Sneijder geopend ...

ajaxadkopieun6.jpg

Ik zal het er moeilijk mee hebben , maar 20 miljoen is genoeg om een topspeler terug te kopen...

Heesbeen wil Okaka.

Nick Heesbeen lijkt zich op het punt te gaan versterken met As Roma ster Okaka.

De speler werd meerdere malen gescout en lijkt nu toch naar Ajax te komen.

Volgens Heesbeen zijn de onderhandelingen al in verre vordering.

Ook is Heesbeen bezig met het overnemen van Standard speler Steven Defour , Hij zou voor maar liefst 2,1 miljoen naar Ajax te komen.

Volgende update :

Doe het voorlopig maar even hiermee , zit nu bij week 7 en ga nu door tot week 14 daarna weer een update...

Ik wil graag : Reacties , Tips , Commentaar , Kritiek , Mensen die fouten aangeven

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]