Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie wilt ermee vedergaan? Ajax Novelle....

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Come on Ajax!!!

Zoals jullie zien heb ik mijn Novelle uitgebreid , door ook verhalen erbij te posten , dat lijkt mij een stuk leuker lezen , + dat hij nog is uitgebereider en duidelijker word ook , ik hoop dat jullie hier een voorkeur aan hebben ...

P.S Dit is mijn eerste Novelle , dus verwacht ik veel reacties em tips

• Antwoorden 150
  • Weergaven 441
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Het ziet er netjes uit, Mag ik een screen van je Teaminstructies en of spelerinstructies als je die hebt.

Voor de rest ga zo door.

Geplaatst

Ik sluit me bij Iker aan

Geplaatst
  • Auteur

ajaxteaminstructiesfj0.jpg voor daan en iker..

Bedankt voor de leuke reacties , ik ben zelf ook tevreden omdat het mijn eerste novelle is....

Geplaatst

Oke bedankt, ik zal hem wel eens proberen omdat jij zo goed speelt met deze tactiek.

En ik heb nog niet echt de juiste tactiek gevonden bij mijn novell.

Er zijn geen Spelersinstructies??

Geplaatst
  • Auteur

Oke bedankt, ik zal hem wel eens proberen omdat jij zo goed speelt met deze tactiek.

En ik heb nog niet echt de juiste tactiek gevonden bij mijn novell.

Er zijn geen Spelersinstructies??

Alleen bij de de centrale verdedigers heb ik dat Pressing Vaak dus veel druk naar voren

heb jij nog tips voor mij?

Geplaatst

Oke ik zal de tactiek gelijk eens proberen.

Nee ik heb geen tips, het loopt lekkerder bij jou team dan bij mij dus.

Geplaatst
  • Auteur

Oke ik zal de tactiek gelijk eens proberen.

Nee ik heb geen tips, het loopt lekkerder bij jou team dan bij mij dus.

Oke haha , wat is de link van jouw Novelle als ik vragen mag??
Geplaatst
  • Auteur

Maar je moet niet als je met een tactiek speelt en de eerste wedstrijd ermee verliest gelijk veranderen , spelers moeten ook nog wennen...niet te snel opgeven

Geplaatst

Ja oke dat is zo.

Maar ik heb ook al veel tactieken gebruikt en na 5 wedstrijden ofzo weer een andere gekozen omdat er van de 5 wedstrijden gewoon 3 werden verloren ofzo.

Geplaatst
  • Auteur

Bij mij ging het in het begin ook erg stroef maar kijk hoe het nu gaat , perfect

Succes

Geplaatst

Als eerste goed gedaan!

Als tweede heb je bij feyenoord-ajax "per ongeluk" een nulletje achter de "1" gezet, wel jammer!

Voor de rest TOP!

Geplaatst
  • Auteur

Update

PersconferentieNa de training

N = Its me J = Journalist M=Martin Van Geel

N ; Mensen welkom op het vragen uurtje , brand maar los

J ; Nick hoe staat jouw team ervoor na het verlies bij Liverpool , en het gelijk spel tegen AZ=

N ; Natuurlijk zijn we geschrokken , maar je zou het ook positief kunnen zien , dit is dus een waarschuwing voor het team geweest en ik denk dat dit eenmalig is , en dat we over 1,5 week gewoon winnen van Liverpool , AZ dat was een misverstand , maar het leek me toch duidelijk , dat we daar veel beter waren en dat AZ gewoon niet met 1 punt weg moch komen , Maarja voetbal is voetbal , en daar kan ik niks aan veranderen...

J ; Je zegt eenmalig , maar zitten jullie niet in een dip?

N ; Nee , voor zover ik weet zitten we niet in een dip , de meeste basisspelers zijn fit , en we staan er goed voor , ondanks het punt verlies verwachten we tegen Heerenveen weer een prima wedstrijd , met ruime cijfers...

J ; Oke , hoe kijk je op tegen de wedstrijd voor de NB tegen Feyenoord?

N ; Ik verwacht niet teveel van die wedstrijd , we zullen in ieder geval aantreden met een getalenteerd B - Team , en of we daar wat kunnen halen , is niet belangerijk , ik vind het belangerijker hoe mijn spelers zich vormen...

J ; Durf je de transfer van Okaka naar Ajax te bevestigen?

N ; Ja dat durf , en dat is bij deze dan ook gedaan

J ; Gefeliciteerd met u aankoop , wanneer zal Okaka naar Ajax komen , en wat zijn de plannen met hem ?

N ; De plannen met Okaka zullen groot zijn , naar ons id wordt hij eerst verhuurd , totdat hij 19 is , en daarna zal hij zich bij onze selectie voegen , 1 Januari zal Okaka voor het eerst met ons meetrainen..

J ; Bedankt voor deze persconferentie

N ; Astu

Ik ben erg blij met het aantrekken van Okaka , waarschijnlijk word hij voor de rest van het seizoen verhuurd , en daarna nog een jaar verhuurd , ook het bestuur is erg blij met deze getalenteerde spelers , zelfs Marco v Basten belde mij op , om me te feliciteren , toen ik Okaka afgelopen week sprak , zei hij dat het gesprek met Johan Cruiif de doorslag gaf , toen ik dat hoorde heb ik Johan meteen opgebeld en hem bedankt , Okaka zal bij ons 4.000 p/w gaan krijgen , dus zoveel vroeg hij niet , Niet blij ben ik met het nieuws dat verschillende clubs op Huntelaar azen , maar dat doet er voorlopig nog niet toe...

Screenshot Okaka

ajaxokakaet8.jpg

ajaxkisliyzg9.jpg

Screenshot Sergey Kisliy

ajaxsneijderqh8.jpg

Screenshot Wesley Sneijder

Over deze 3 spelers ben ik ook nog steeds erg optimistisch , ik hoop ze allemaal goed terecht kunnen laten komen en doe mijn uiterste best , Ook in het Prive leven gaat het erg goed , door de zwangerschap van mij vrouw , krijg ik van Ajax heel veel steun en nemen ze afentoe wat zaakjes van mij over , Ik heb het erg naar mijn zin , Toen ik gister Johan sprak vroeg hij me zelfs nog of ik in ZA een Johan Cruijf Court wou openen , dit wou ik en 6 Januari ga ik naar Afrika , dit is mijn eerste officieele opening van een groot evenement waar ik erg blij mee ben , Johan vertelde mij , dat zijn organisatie erg goed liep , en dat hij het leuk vond , dat ik er aan mee wilde helpen , hier later meer over

ajax3matchesdi3.jpg

Dit zijn de laatst gespeelde wedstrijden , tegen liverpool hadden we een iets mindere match , we kwamen 2-0 voor maar gaven het in de laatste minuten uit haden , waar ik erg ontevreden over was . De fans zijn in ieder geval nog wel blij , het gaat goed en daar ben ik zelf blij over , Helaas dat de Excelsior fans , het uitvak vernielde , waarvoor de KNVB ook een zaak heeft gemaakt , ze zullen waarschijnlijk de reparatie moeten betalen en een wedstrijd zonder publiek , daar houd ik een goed gevoel aan over ...

ajaxajaxexcelsiorpj0.jpg

Ik ben supertevreden over deze wedstrijd , de 2de Rotterdamse ploeg dit jaar , die een pak slaag krijgt

ajaxajaxliverpoolil4.jpg

Hier ben ik minder over , eerste helft was goed , voor de rest ga ik er geen worden aan vuilmaken

Dit was alweer de update van deze keer ... hoop dat jullie genieten van mijn Novelle en voor de gene die hem bijhouden : voor jullie wil ik screens maken , degene die 1xtjuh kijken , moeten maar afwachten ...

P.S dit is mijn eerste Novelle

Geplaatst

Novelle ziet er redelijk goed uit. Je maakt vaak alleen gebruik van komma's, das niet fijn lezen, maar ga zo door met deze novelle. De resultaten zijn iig goed.

Geplaatst

Ik vind het wel overzichtelijk hou alleen niet zo van de intervieuws maar dat is persoonlijk succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Update!!

Plotseling krijg ik van Johan Cruijf een brief binnen , waar ik erg blij mee ben ...

Amsterdam 2006

Beste Nick

Bij deze wil ik je feliciteren met je goeie prestaties en de aankopen die jij hebt gedaan , Sinds jij bij Ajax ben , heb ik een hele verandering meegemaakt , Ik ben sinds jaren weer tevreden met een Ajax - Manager zoals jij , Het mag Europees niet zo heel goed gaan , maar ik heb er het vertrouwen in dat jij met Ajax naar de 2de ronde zal gaan , en dat je daar ook zal slagen , welke tegenstander dan ook ....

Bij deze wil ik je ook duidelijk maken , dat ik blij ben , dat jij mij wil helpen dat jij mij project "Johan Cruijf Foundation" steunt en sponsor van ons wil zijn , Vergeet trouwens niet onze afspraak he... Ik heb gezien dat jij het erg naar je zin hebt bij Ajax , maar als jij zo snel blijft groeien , denk ik toch , dat je na een seizoen , toch een stap hoger zou kunnen , maar ik zal je wel vertellen , zou je dit dan , dan zal je meer kritiek krijgen , minder kredits , moeilijkere spelers en nog veel meer , ik denk dat het voor jouw beter is , om de eerste 2 seizoenen bij Ajax te blijven , en daarna pas een stapje hoger te gaan...

Ik hoop je met deze brief genoeg geinformeerd te hebben

Johan Cruijf

Na deze brief te hebben gekregen was ik zo trots , dat ik hem aan mijn vrouw liet zien , die inmiddels zon 4 maanden zwanger is , en al een redelijk dikke buik heeft , trots lees ik de brief nog een aantal keer , Nu ik in de eredivisie 12 wedstrijden achter de rug heb , begin ik toch al te denken aan transfers , ik heb in een paar spelers interesse , Sherman Cardenas , en Nicolas Millan , die 2 allebei voor de toekomst , Allebei hebben ze al aangegeven wat te zien in een vertrek , naar de Amsterdam Arena , In dit onderwerp wil ik , overigens niet te diep ingaan , omdat het anders morgen weer in het AD staat , om 4 uur werd ik gebeld door John Jaakke , hij nodigt mij uit voor een gesprek vandaag , na de training op zijn kantoor , waar het over gaat wil hij nog niet vertellen , Aangekomen in zijn kantoor , Verteld John mij of ik interesse heb in een nieuw contract bij Ajax , hij legt me wat dingen uit , en ik spreek met hem af , dat ik tot de 30ste speelweek de tijd heb om te beslissen , blij keer ik terug in mijn nieuwe auto , Een nieuwe Honda Civic , ik koos voor deze auto omdat ik niet te veel wil opvallen , en dat ik niet wil worden vergelijken met Mourinho , een coach waar ik persoonlijk een bloedhekel aan heb...

S'avond zit ik met Marco v Basten via de telefoon te overleggen , over op welke posities ik nog nodig kan hebben , zelf komt het met de optie voor een rechtsback , Ik praat met hem over Jonathan Zebina , De rechtsback van Juventus , die graag naar mijn club toe wil komen , Marco belooft hem te scouten en belooft later wat meer info over hem te vertellen

ajaxadkopieno5.jpg

Vind erg leuk dat het nu al bekend is , maar wie in mijn buurt weet dit allemaal , na dit besluit ik iets minder open te zijn

ajaxjonathanzebinarg5.jpg

Screenshot Jonathan Zebina

Ajax Feyenoord 2-2 (B - Team) ( Nederlandse Beker

ajaxajaxfeyenoordty4.jpg

Vond het wel leuk om ook met een B-team Feyenoord te kunnen verslaan net als John Jaakke en Alfons Groendedijk , ben ik ook erg tevreden over deze wedstrijden , en ben ik onder de indruk van mijn B -team

ajaxajaxtussenstandbp6.jpg

De stand

ajaxtopscoordersov1.jpg

Topscoorders

Club Topscoorders:

Klaas Jan Huntelaar 12

Ryan Babel 10

Cesar Delgado 9

Geplaatst
  • Auteur

Gaat lekker vind ik zelf;) zijn er nog mensen die hem bijhouden? anders stop ik ermee ,

Geplaatst

Tja ik hou hem wel bij hoor, maar je moet gedult hebben want de meeste mensen zijn nu op school.

Het gaat goed ja, mooi zo.

Succes er verder mee.

Geplaatst
  • Auteur

Tja ik hou hem wel bij hoor, maar je moet gedult hebben want de meeste mensen zijn nu op school.

Het gaat goed ja, mooi zo.

Succes er verder mee.

oke thans
Geplaatst
  • Auteur

Update

Ha vandaag alweer een update , net nog met me vrouw naar het ziekenhuis geweest , en het zag er allemaal heel goed voor haar uit , ook ben ik zoals gewoonlijk weer tevreden over Ajax , over hoe ze spelen , hoe goed ze draaien , en over de transfers die de aankomende winterstop zullen plaatsvinden , het is nu zeker dat ; Sherman Cardenas en Okaka naar Ajax zullen komen , ik ben erg blij met deze toptalenten , Okaka is gehaald als backup , en Cardenas als een speler voor de toekomst , dat zijn ze trouwens allebei , Ondertussen is Johan Cruijf bij mij geweest , we hadden het over het bestuur en we kwamen samen bij de coclusie , dat er een aantal personen toch ontslagen moesten worden , wie dat zijn , dat houd ik nog voor me zelf , Ook hadden we het over Zebina , Marco heeft al wat van zich laten horen , en ik heb een aantal presaties van hem gezien , ik denk dat hij heel goed bij Ajax zal passen en in een gesprek met hem , heeft hij nog een keer aan te geven , naar ajax te willen komen , waarschijnlijk zal George Ogararu de club in de winterstop nog verlaten.....

1954107022_1999998866_ogararu_100.jpg

George Ogararu mag weg bij Ajax

Nick Heesbeen heeft vandaag op de clubsite van Ajax laten weten dat de rechtsback George Ogararu weg mag , de 26-jarige rechtsback word overbodig , omdat waarschijnlijk in de winterstop Zebina naar Ajax komt , Er hebben zich al verschillende clubs gemeld o.a zijn dat ; Socheaux en Rennes , Heesbeen doet Ogararu ook van de hand , Omdat hij vind dat de Roemeen zich niet heeft bewezen , en duidelijk niet in het plaatje van Ajax past , Ajax vraagt 2,3 miljoen voor de Roemeen , maar beide geintresseerde clubs zijn niet bereid dit te betalen.

Later meer

Sherman Cardenas naar Ajax

tapias_1.jpg

Ajax heeft zich versterkt met Sherman Cardenas , zo meld Johan Derksen in VoetbalInsite , Ajax zelf zou het bericht pas 1 Januari naar buiten willen brengen , maar door enkele bronnen , is het nu al bekend , of Ajax het nieuws nu wel eerder naar buiten wil brengen is onduidelijk , Nick Heesbeen was onbereikbaar voor commentaar

Hierzo weer een PrintScreen van de afgelopen wedstrijden ...

ajaxuitslagendz1.jpg

Het gaat super goed en ik ben super tevreden over de afgelopen gespeelde wedstrijden , ik merk dat we steeds beter in vorm komen ...

Ajax - Liverpool

ajaxajaxliverpoolvf9.jpg

Was erg blij met dit resultaat , Vooral The Hunter was goed

Ajax - Vitesse

ajaxajaxvitesseju2.jpg

Hier was ik minder tevreden over

De stand

ajaxtussenstandec5.jpg

Ziet er goed uit

Ondertussen ben ik ook gebeld door Roman Abramovic , hij vertelde mij dat hij vond , dat ik de stap die ik gemaakt heb van Amateur Trainer naar een Top trainers erg indrukwekkend vond , hij had het erover , om voor over 5 jaar een contract bij Chelsea te tekenen , en hoe ik dat vond , en/of ik interesse had in een andere baan , in een andere baan had ik niet , misschien wil ik wel over 5 jaar bij Chelsea trainer , omdat ik het op het moment een kapsones club vind , zou het toch leuk zijn , om weer nieuwe dingen van , nieuwe mensen te leren , Het is druk om mij heen , ik ben toe aan de winterstop , alles op zijn tijd , ik heb de transfers voor na de winterstop al vast gelegd , en ik denk niet dat er nog meer mensen zullen komen , wel mogen er een paar spelers weg , zoals George Ogararu en Markus Rosenberg , ik heb hun allebei niet meer nodig , Dit vanwegen nieuwe aankopen , ook mag Urby Emanuelson de club verlaten , niet omdat hij niet goed genoeg is , maar omdat ik Drost de voorkeur geef en ik denkt dat hij bij eeb adere topclub wel is de basis zou kunnen staan , Emanuelson verhuur ik het liefst , maar al komt er een goed bod , ga ik daarmee akkoord .. Of Nicolea Mitea bij de club blijft is ook onduidelijk , na het aantrekken van Cardenas , denk ik dat het voor hem geen zijn meer heeft , zijn tijd te gaan verspillen in de Arena , ik weet dat de fans hier niet blij mee zullen zijn , maar ik moet mijn selectie aanpassen aan mijn systeem en niet mijn systeem aanpassen aan mijn selectie , in ieder geval , zo denk ik erover , Voor Ryan babel zie ik een glansrijke toekomst tegemoet , Hij presteert super en ik denk dat ik nog veel plezier aan hem kan beleven , wat is dat een goeie gewoden , hij wordt steeds volwassener , Over Heitinga ben ik minder tevreden , ik merk aan hem dat hij het moeilijk heeft met de concurrentie , Onyewu staat te springen voor een basisplaats , die hij binnenkort waarschijnlijk ook wel krijgt , ik heb toch een voorkeur aan een wat sterker team , daarmee bedoel ik ook , dat ik dat ik een wat sterker team wil , met wat sterkere speler , ook is er natuurlijk ruimte voor de wat lichtere , maarja dat is mijn voorkeur en die doet er tot zover niet toe , overigens ben ik niet van plan Heitinga van de hand te doen , voorlopig past hij nog in mijn plannen...Tot zover

Edit* George Ogararu naar Sochaux *

1954107022_1999998866_ogararu_100.jpg

Als allereerste kunnen wij u melden dat George Ogararu een contract heeft getekend bij Sochaux , de rechtsback tekend waarschijnlijk een contract met een lengte van 3 jaar.

De roemeen werd overgenomen voor 2,3 miljoen.

Wat opvallend is is dat Ajax de interesse in Juventus back Zebina kwijt is , en dat er al onderhandelingen gaande zijn met een andere rechtsback , Marco Andreolli zou de gelukkige zijn , Ajax zou hem overnmen van 3,2 miljoen.

Geplaatst

Bij je interview staat M= Van Geel maar er staat in heel dat gesprek geen M?

maar succes ermee, voor je eerste keer doe je het vrij goed.. KUTGW

Geplaatst

ik volg ut ook nog hoor ;)

Geplaatst
  • Auteur

Vanaf nu : OM DE 5 NIEUWE BERICHTEN EEN UPDATE

@stefwillems2 : Ja dat doe ik om het origineel te houden :D

Geplaatst
  • Auteur

Nieuwe Update over transfers bij de vorige update gepost , Wat vinden jullie van Andreolli?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]