Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie wilt ermee vedergaan? Ajax Novelle....

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Come on Ajax!!!

Doe is rustig en heb even geduld man :S

Andreolli hoe moeten we die beoordelen?

• Antwoorden 150
  • Weergaven 441
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Op fm 2007 zelf naar zijn stats kijken ? sorry dat ik zo ongeduldig ben , maar ik ben eraan verslaafd:P
Geplaatst

Op fm 2007 zelf naar zijn stats kijken ? sorry dat ik zo ongeduldig ben , maar ik ben eraan verslaafd:P

Dat is wel een domme reden, ik heb al verteld dat je moet wachten op reacties en dat de meesten op school zitten of iets anders.

Geplaatst

Niet iedereen die je novelle volgt gaat reageren, en zeker niet als je pas gaat posten na 5 reacties!

Je schrijft je novelle toch omdat je het leuk vind... ik weet ook dat reacties leuk zijn maar zoals Iker al wist te zeggen zijn de meeste forumleden op school of hebben zij net examens gehad !! Heb een beetje geduld, je novelle is mooi genoeg !!

Let alleen op je spelling, zitten wel wat foutjes in maar niet overdreven veel !!

Plaats ook eens wat punten ipv komma's... je stukje op de vorige bladzijde lijkt door die komma's moeilijk te lezen!!

Kop op en hou vol dat is belangrijk voor een mooie novelle !!

Ik volg hem in ieder geval!!

Geplaatst
  • Auteur

Update

ajaxtransfersed4.jpg

Sherman Cardenas is gelijk op uitleen basis naar Omniworld vertrokken

ajax3matcheshz0.jpg

De laatst gespeelde wedstrijden , gaat super goed , ben erg tevreden op mijn team , speel ook in een nieuwe tactiek , die beter uitpakt

ajaxtactiekjg2.jpg

Hierzo de tactiek

ajaxstandhe2.jpg

De stand

ajaxajaxrkcvt4.jpg

Geweldige wedstrijd met geweldige doelpunten , vooral die van Babel

ajaxajaxpsvhx2.jpg

Ook weer een heerlijke wedstrijd , PSV kon niks inbrengen ...

ajaxajaxutrechtqj5.jpg

Ook uit zijn we onverslaanbaar

ajaxajaxnacai9.jpg

Dit kan ook wel eens gebeuren

ajaxstatistiekenld1.jpg

De statistieken

Tuut Tuut Tuut Tuttuttuttut TUUT!!!

Mijn mobiel gaat , ik zie dat ik gebeld word door John Jaakke , ik neem op , Met Nick , Hee Nick met John hoe gaat het man ? Ik heb je al een tijdje niet meer echt gesproken ? Nee klopt , ik heb het op het moment erg druk met transfers en met de selectie , en met nog wat andere dingen . Oke dat kan , ik merk dat het goed loopt met je nieuwe tactiek he? Ja dat klopt , iedereen voelt zich thuis in deze tactiek , behalve natuurlijk die door deze tactiek niet spelen . Tsjah dat zijn jouw keuze's als je de spelers maar tevreden houd , dan is natuuurlijk alles goed . Jawel , ik heb nu al weer Joao Carlos een contract aangeboden , en volgens mij is hij daar erg blij mee . Owhjaah watdan? Nou Joao is een geweldige keeper en ik denk dat hij wel kan slagen bij de club , ik weet het trouwens wel zeker. Oke na leuk om je weer gesproken te hebben Nick , anders kom je morgen even bij mij een koppie koffie drinken op mijn kantoor. Ja dat is goed , dan spreek ik je morgen wel verder... Oke doei , Later

Persconferentie na de training...

N ; mensen welkom op het vragen uurtje , vraag maar raak...

J ; Nick , wij hebben gemerkt dat Ajax steeds beter wordt , en dat de prestaties ook omhoog gaan...

N ; Ja dat klopt , ik ben daar erg tevreden over en ik denk dat het wel opvalt dat ook Babel erg in vorm is..

J ; dat valt Inderdaad erg op , vooral in de wedstrijd tegen RKC , volgens mij voelt hij zich erg goed thuis op de AMC positie , heeft hij ook een pijltje naar voren?

N ; Ja ik heb hem een pijltje naar voren gegeven , zodat hij op zijn favoriete posities los kan

J ; Oke , voor de rest zijn er geen vragen meer , bedankt voor het interview

N ; Astublieft

Geplaatst

Hoe doet Cardenas en Ominworld hèt ?

Geplaatst
  • Auteur

Hoe doet Cardenas en Ominworld hèt ?

Ik begrijp je vraagt niet echt , als je bedoelt hoe hij het doet bij Omniworld , hij heeft nog niet gespeeld , ik ga nu weer verder spelen , daarna laat ik wat horen van zijn resultaten
Geplaatst

Doet moest doen zijn... Omniworld is toch je satelietclub.

Geplaatst
  • Auteur

Doet moest doen zijn... Omniworld is toch je satelietclub.

Ja , dat is inderdaad mijn satellietclub , kan je in mijn eerste post ook lezen , binnekort krijg ik weer een nieuwe satelliet erbij:D;)
Geplaatst

Omniworld is dat standaard van Ajax.

Kisliy is niet meer DE van 2006 :O

Geplaatst
  • Auteur

Omniworld is dat standaard van Ajax.

Kisliy is niet meer DE van 2006 :O

Nee , helaas , ben ik nu ook achter gekomen en hij mag de club transfervrij verlaten als hij dat wilt , maar hij kan niet meer rekenen op een plaats bij de eerste elf ...
Geplaatst
  • Auteur

Sorry voor deze post maar dit was niet de bedoeling en is ook niet door mij gepost, Sorry

Ben er ahcter gekomen dat mijn neven ff op mijn computer gezeten hebben sorry

Next Update toninght

Geplaatst
  • Auteur

Re: Amsterdamsche Football Club ( seizoen 1)

Update

Interview

J ; Bedankt voor het interview alvast , ik ben erg erg blij mee ...

N ; Astu

J ; Je hebt Lyon geloot in de CL , wat vind je daarvan?

N ; Ik denk dat deze wedstrijd het mooiste is , en ook de zwaarste , als ik niet tegen Lyon had gespeeld , had ik verwacht dat hun de CL zouden winnen , maar ik heb er alle vertrouwen in , dat we Lyon kloppen..

J ; Ik kijk erg uit na de wedstrijd , de scheidsrechter heet Mike Mc Curry , dat is een strenge scheids , en een aantal spelers staan op scherp , Hoe ga je dit aanpakken?

N ; Ik ga er niks aan veranderen , "Never change the winning team"

J ; Bedankt...

Alleseerst wil ik jullie bekend maken dat ik een nieuwe doelstelling heb , dit in samenwerking met Johan Cruijf , Marco V Basten , John Jaakke , Martin V Geel , de doelstelling is , om bij Ajax per wedstrijd 8 Nederlandse spelers in de basis te zetten , en elke wedstrijd 3 uit eigen kweek , dit betekend dus , dat het voor mij steeds lastiger gaat worden , maarja , als ik het red , mag ik mezelf een goede FMER noemen , de doelstelling zal in seizoen 2 van start gaan , dus ik zal me veel roeren op de TM , hebben jullie nog tips meld ze ff...

TRING TRING TRING TRING TRING !!!!!

De huistelefoon gaat , Met Nick , Hee nick met John , ik wou vragen , of je even naar mijn kantoor wil komen ? Wanneer ? Morgen na de training lijkt me het makkenlijst .. Waarom dan? Ja dat zal ik je morgen allemaal uit leggen , als je gewoont komt is er niks aan de hand , Oke zeg ik en ik hang op , ik vraag me af wat er aan de hand is ? hij beld niet zomaar , De volgende ochtend kom ik aan bij de Arena , ik ben een uur te laat voor de training , door het verkeer , doordat ik telaat ben , neemt John mij gelijk in zijn kamertje en legt mij uit wat er aan de hand is , Martin V Geel zit er ook bij en ik zie een contract liggen , zonder dat hun nog wat uitgelegd hebben , zeg ik dat ik erover na ga denken ...

ajaxajaxtussenstandcz2.jpg

De stand

ajaxtopscoorderssi6.jpg

Topscoorders..

ajaxmatchesvy3.jpg

De aankomende wedstrijden en gespeelde...

ajaxajaxheerenveenej0.jpg

Heerlijke overwinning...

PSV wil Mitea

miteajuicht.jpg

PSV heeft verregaande interesse in Mitea , De club uit Eindhoven zou de 21-jarige linksbuiten graag aan de selectie toevoegen , eerder vertrok Rosenberg al naar PSV , maar wil daar nu al weg vanwege de aanpassingen , Mitea zelf staat open voor speelminuten , maar of die voor PSV zijn , is nog maar de vraag.

Ajax wil zo een 5 miljoen voor Mitea vangen.

Ajax - Az

9 , 53 , 82 ; Cesar Delgado

58 ; Ryan Babel

59 ; Klaas Jan Huntelaar

Heerlijke overwinning op onze directe concurent , was lang bang dat we gingen verliezen , Maarja we hebben Cesar..

Leonardo naar Ajax

Voetbal__Leonardo_k_373420h.jpg

Leonardo samen met Techinisch Directeur Martin van Geel

Nac speler Leonardo vertrekt naar Ajax , de 24-jarige linksbuiten komt over naar Ajax via het Bossman Arrest , Hij zou na dit seizoen transfervrij zijn.

Heesbeen is erg blij en is er zeker van ondanks zijn gedrag dat Leonardo zal slagen bij Ajax , het is natuurlijk een geweldige speler en ik verwacht veel van hem , dat weet hij.

Ajax - Lyon ( Championsleageu 2de ronde)

4 Str ; Klaas Jan Huntelaar

50 ; Ryan Babel

Heerlijke overwinning , had ik niet verwacht , het loopt echt prima bij ons...

Next Update :

Word ik kampioen?

Gesprek in Voetbal Insite

De standaard procedures ...

Ik verwacht veel reacties , vooral omdat het mijn eerste Novelle is , en ik hulp aardig kan gebruiken , dus kom maar binnen stomen met tips

Ajax door na opnieuw 0-2 zegen in Lyon

flugga_kreuter_dk_logo_dk_lyon_logo.jpg

Ajax heeft zich geplaats voor de kwartfinale van de CL , Ajax won gisteravond in Lyon met 0-2.

Het waren Ryan Babel en Urby Emanuelson die het verschil brachten , Babel met een geweldige goal en Urby met een schitterend doelpunt , Ajax zal het in de kwartfinale moeten opnemen tegen de winnaar van 2 jaar geleden ; Liverpool.

Heesbeen was erg optimistisch over de loting ; Ik verwacht dat we gewoon nog een ronde zullen stunten , daaar gaan we zeker voor , Rafael Benitez was wat minder zeker van zijn zaak ; Ajax is een mooie goed voetballende ploeg , ze hebben verrast door Lyon uit de CL te gooien , en ik denk dat ze het ons erg moeilijk kunnen maken , Aldus Benitez.

Of Sneijder en Stam die wedstrijd al weer kunnen meedoen is de vraag beiden zijn nog aan het herstellen , na een ernstige blessure..

Ajax zal de heenwedstrijd spelen op 3 April 2007.

Geplaatst

Goede update. Ga zo door!! Laat Feyenoord wel ff kampioen worden :checkit:. Goed resultaat tegen Lyon in de CL

Geplaatst

Gaat goed zo, kiu.

Geplaatst

succes tegen liverpool(dit zegt een feyenoorder) maar laat feyenoord eventjes kampioen worden :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Re: Van Ajax naar Juventus ( seizoen 1)

UPDATE

Nick Heesbeen vertrekt naar Juventus

Juventus.png

Nick Heesbeen heeft ontslag genomen als trainer van Ajax.

Een paar uur voor de wedstrijd tegen Liverpool heeft de trainer ontslag genomen , en zal hij de leiding gaan nemen over Juventus.

Waarom Heesbeen is opgestapt is nog onduidelijk , Ook de Ajax fans zijn geschrokken dat Heesbeen weg is , een supporter vertelde ; Niemand weet waarom hij weg is , het ging net zo goed , de kwartfinale komt eraan , en dan stapt hij op.

Volgens verschillende bronnen heeft Heesbeen ontslag genomen , omdat hij en het bestuur , niet met elkaar overweg konden , Later meer over het onverwachte vertrek van Heesbeen , Ten Cate gaat voorlopig het roer overnemen in Amsterdam , hij zal vanavond ook de wedstrijd Liverpool - Ajax coachen.

juventusvoorbladls0.jpg

Nick Heesbeen naar Juventus

Ik ben een nieuwe game gestart met Juventus , maar ik ga wel gewoon door bij deze Novelle

Persconferentie Nick Heesbeen , na het tekenen van zijn nieuwe contract bij Juventus

N = Its me V = Voorzitter J = Journalist

V ; Dames en heren welkom op deze speciaal belegde persconferentie..

N ; Welkom , Allereesrt zal ik jullie gaan uitleggen waarom ik de nieuwe trainer van Juventus wordt , Ik heb een aantal weken geleden een contract van hun aangeboden gekregen , in de 1ste instantie had ik geen interesse , maar ik hoorde lang niks meer van Martin V Geel en John Jaakke , terwijl ze me hadden beloofd dat ik een nieuw contract zou krijgen , Juventus bood me daarna opnieuw een contract aan , en ik besloot met hun om de tafel te gaan zitten , Toen heb ik dat Ajax verteld , en toen opeens kwam er een nieuw contract op tafel , Maar dat was al te laat , Ik besloot om mijn carriere voort te zetten in Italie , en dat doe ik dus ook...

J ; Was er een soort van vertrouwensbreuk?

N ; Je zou het inderdaad een vertrouwensbreuk kunnen noemen ...

V ; Wij als Juventus zijn erg blij dat Nick Heesbeen voor onze club heeft gekozen , hoe Ajax hem na zijn goede presaties heeft behandeld is niet netjes , dat moet bekend worden ..

J ; Wanneer heb je aan Ajax bekend gemaakt , dat je vandaag bij Juventus zou gaan tekenen?

N ; Dat heb ik meerdere malen bekend gemaakt , gister zelfs nog , ik heb Ajax gevraagd of ze het nieuws naar buiten wouden brengen , maar tevergeefs deden ze dat niet , Zelf wou ik er niet mee naar buiten komen , omdat het anders erg lijkt alsof ik Ajax heb gebruikt , Ik hoop dat Ajax mijn besllissing accepteert , en ik wens ze verder een prettige tijd...

V = Dit was de persconferentie , na de eerste training , zal ik nog een persconferentie geven , en ook weer met Nick Heesbeen erbij...

Next Update :

Selectie

Voorbereiding

Transfers(deel 1)

Blijven kijken dus..

Geplaatst
  • Auteur

Re: Van Ajax naar Juventus!!

juventusheaderyr6.jpg

Doelstellingen :

Kampioen worden...

Italiaans team opbouwen ...

B - team , talenten team maken

Selectie :

1 - Gianluigi Buffon

12 - Antonio Mirante

22 - Emanuele Belardi

2 - Alessandro Birindelli

3 - Giorgio Chiellini

4 - Robert Kovac

5 - Igor Tudor

13 - Felice Piccolo

14 - Federico Balzaretti

18 - Jean Alain Boumsong

27 - Jonathan Zebina

30 - Nicola Legrottaglie

33 - Orlando Urbano

6 - Cristiano Zanetti

8 - Giuliano Giannichedda

11 - Pavel Nedved

15 - Marchisio Claudio

16 - Mauro German Camoranesi

19 - Matteo Paro

29 - Paolo De Ceglie

32 - Marco Marchionni

9 - Valeri Bojinov

10 - Alessandro Del Piero

17 - David Trezeguet

20 - Raffaele Palladino

23 - Tomas Guzman

25 - Marcelo Zalayeta

juventushappyeu1.jpg

Heerlijk gevoel om bij Juventus aan de slag te gaan , Alleen de fans nog ff mee hebben , en we worden lachend kampioen...

01.jpg

Juve juicht na het doelpunt tegen Ajax

juventusselectiedi9.jpg

Onze selectie , je ziet dat er erg veel Italianen zijn , en daar ben ik erg blij mee...

juventusjuventusinformann5.jpg

De standaard informatie...

Juventus trekt Vanden Borre aan

vandenborre.jpg

Juventus heeft Anderlecht speler vanden Borre aangetrokken , de Belg kom over van Anderlecht , voor 3,3 miljoen , hij tekent een contract voor 3 jaar , hoeveel hij zal gaan verdienen is nog onbekend , wel is bekend dat de Belg waarschijnlijk een basisplaats zal krijgen ; Heesbeen is erg optimistisch over hem , Anthony is een goede speler en op dit moment waardig voor dit team , Aldus Heesbeen

De voorbereiding :

Stage in Nederland tegen :

Ajax

Psv

Az

Feyenoord

Oefenwedstrijden :

Juventus - B

Juventus -20

Bordeaux

Boca

Stage Engeland :

Chelsea

Arsenal

Liverpool

Man United

Ik heb gekozen voor een zware voorbereiding , omdat we een moeilijk seizoen krijgen , in de competitie beginnen we met -17 , dus we zullen hard moeten werken , ik heb een aantal waardige tegenstanders gekozen , en ik heb er vertrouwen in , dat we kampioen worden...

Transfers in:

02_10_2005_Losers_Quotes_1.jpg

John Goossens

Goossens is gehaald voor de toekomst voor het talententeam , ik weet dat hij erg goed kan worden , dus ja...

1996444990_1999999366_jeroendrost2.jpg

Jeroen Drost

Hij was tranfervrij , dus kon ik hem gratis overnemen , Backup Chielini , zou ook centraal kunnen

vermeernieuw.jpg

Kenneth Vermeer

Ook gehaald voor het belofte team , zal er binnekort ook moeten staan...Backup Buffon

16130.jpg

Joao Alves

Gehaald voor centraal op het middenveld , geen basisplaats....

vandenborre.jpg

Anthony Vanden Borre

Gehaald voor de rechtsback of centraal positie , waarschijnlijk basis

Ik deed geen hele grote aankopen , omdat ik simpel vind dat die niet nodig zijn...

Geplaatst

Leuke aankopen!

Screentje Joa Alves ;)?

Geplaatst

Ziet er spannend uit, Maar ben je nu helemaal opnieuw begonnen of is het juist precies nieuw seizoen?

Geplaatst

Jammer dat je der heen gaat, heb een hekel aan 'de oude dame'.

Geplaatst

Ik snap nooit dat zoveel mensen Drost kopen, ik vind hem niet goed, en al helemaal niet voor Juventus

Geplaatst

In FM is hij het duidelijk wel! En in het echt is hij ook goed.

Wel een compliment voor die jongen natuurlijk omdat hij bij ook gewoon in de basis speelt!

Geplaatst

Ik heb het over FM en daarin vind ik hem niet goed, verder wel goede aankopen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]