Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Wie wilt ermee vedergaan? Ajax Novelle....

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Van Ajax naar Juventus!!

in FM is hij juist veel beter dan in het echt :S

Check z,n stats dan praat je anders hij is echt een held :D

• Antwoorden 150
  • Weergaven 441
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de geweldige reacties...

Omdat ik geen top linksback kon halen , heb ik gekozen voor Drost , die is er ook niet minder op

@wesbram : ik ben er zeker van dat na dit seizoen wij de oude dame niet meer zijn , maar de kampioen;)

Screentje joao alves komt eraan

Geplaatst
  • Auteur

Sorry voor de dubbelpost maar is er nog iemand die een goede spits voor mij weet , ik heb nog 15 miljoen te besteden en hij moet uit de EU komen...

Geplaatst

Als je het zelf weet edit het dan ;)

Ontopic: Higuain zal wel iets toevoegen komt over van River maar heeft een Frans paspoort!

Aan Pazzini of Toni zul je ook veel plezier hebben.

Geplaatst
  • Auteur

Als je het zelf weet edit het dan ;)

Ontopic: Higuain zal wel iets toevoegen komt over van River maar heeft een Frans paspoort!

Aan Pazzini of Toni zul je ook veel plezier hebben.

Oke thanks , maar kan ik ze wel kopen met 15 miljoen?

KJH en Babel ? wat voor prijs zou ik bijhun moeten bedenken?

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben op het moment bezig met Kuranyi en Higuan een van hun word het , ook heb ik davids aangetrokken , in mijn volgende update de rest

Geplaatst

Cool dat je een speler kocht die ik sugesteerde :D echt vet :P

Davids moet zeker nog wel 1 en mischien 2 seizoenen top kunnen meedraaien ;)

Higuain zal ik doen! Heft potentie en kost waarschijnlijk minder!

Geplaatst
  • Auteur

Idd , en ook komt Davids terug naar zijn oude club , Higuan , die ga ik laten meedraaien met de top , die breng ik het liefst pas over een jaar... , Drost en Vandenborre hebben alle bij een basisplaats...

Geplaatst
  • Auteur

Nick Heesbeen ontslagen bij Juventus

Na een lange zegereeks , en een goed seizoen is Nick Heesbeen ontslagen bij Juventus .

De 31 jarige manager werd ontslagen nadat hij de laatste 11 wedstrijden geen 1 keer wist te winnen , terwijl het het hele seizoen goed ging , Heesbeen is erg teleugesteld in Juventus , Ik heb het zo ie zo nooit echt bij mijjn zin gehad bij Juventus , Ik kon niet overweg met een aantal spelers , de taal is erg moeilijk , Gisteravond laat is Juventus tot deze conclusie gekomen , Wie de opvolger word van Heesbeen is nog onbekend , Heesbeen zelf melde dat hij eerst 2 weken met zijn gezin op vakantie gaat , en daarna bekijkt wat de opties zijn , Een terugkeer naar Ajax lijkt niet uit gesloten , omdat Ajax nog geen vaste trainer heeft , na het ontslag van Heesbeen , en Heesbeen daar best terug zou willen keren.

Later meer

De zoektocht naar een nieuwe club.

Ik ben 2 weken lang op vakantie geweest , ik ben in Spanje tot mijn rust gekomen , aangezien het lekker weer was , ben ik lekker verkleurd , maar toch blij dat ik weer terug in dit kille landje ben...

Als ik thuis kom , zie ik wat briefen liggen bij de post maar niet echt iets belangerijk , Ik heb vandaag een afspraak met mijn zaakwaarnemer , Aangekomen bij hem thuis bespreken we het vervolg van mijn carriere , hij belooft mij dat hij opzoek gaat naar een nieuwe club , waarvan hij zeker weet , dat die bij mij past , daar ben ik erg blij mee , nog voor dat ik bij hem de deur uit stap , word ik gebeld door Dirk Scheringa ,hij vraagt mij om bij hem op bezoek te komen , om misschien daar coach te worden , ik besluit erover na te denken , en ik rijd rustig naar huis , De volgende belt mijn zaakwaarnemer op , dat Ajax weer interesse in mij heeft , samen besluit ik met hem , dat Ajax naar mij moet toekomen , en we wachten dus af , Ook is er Engelse interesse van Spurs , hun interesse is niet heel erg duidelijk , ook is er interesse van een echte grote topclub , Namelijk Chelsea , Ik heb allerdaags nog steedsgoed contact met Roman , maar ik ga nog niet naar Chelsea , ik wacht nog een weekje af , en daarna zal ik afreizen naar het DSB stadion , Een weekje later kom ik dus aan in het DSB stadion , ik vind het een erg mooi stadion en een erg leuke club , ik praat zo een 2 uurtjes met Dirk Scheringa en met Marcel Brands , en ik merk aan mezelf dat ik me hier wel thuisvoel , We hebben het over de selectie , en over het beleid , Na dit gesprek , ga ik met een goed gevoel naar huis , thuis met mijn hebben wij het nog even over het gesprek , maar dat is niet belangerijk , voor ons staat ons pasgeboren kind op nr#1 .

2 Dagen later word ik sóchtend om 7 uur uit mijn slaap gebeld , Ik zie in mijn schermpje ; Martin V Geel staan , ik neem op en Martin legt me wat dingen uit , we hebben erover hoe Ajax mij eerst behandeld heeft , en hoe ik een terugkeer naar mijn oude plaats zou vinden , ik zie er wel wat in , maar dalijk gaat het weer mis , Ik weet het niet en ik leg hem dat uit.

2 dagen later belt ook Spurs mij op met de mededeling dat zij geen interesse meer in mij hebben , aangezien ik al met AZ in onderhandeling ben.

1 week later word ik nog een keer door Martin gebeld , hij nodigt mij uit voor een gesprek in zijn kantoor , waarover wil hij nog niet vertellen , ik vertel hem dan ik daar zal zijn , Aangekomen bij de Arena word ik opgewacht door Martin en John , Ik schud de hand en we praten even over het een het ander , Martin vertelt mij dat hij een contract heeft klaargemaakt , en dat ik die meenaar huis mag nemen , en dan gaan denken of ik het wat vind , onder het gesprek door , krijg ik een sms-je binnen dat ik het contract van AZ binnen heb , Ik besluit de contracten te vergelijken , en erover na te gaan denken , ik zet de feiten op een rijtje , maar ik kom er niet uit , Voor het eerst in tijden bel ik Johan Cruijf op , en ik vraag hem om advies , Hij verteld mij , dat het hem het beste lijtk dat ik terugkeer bij Ajax , omdat ik bij deze club opgegroeid ben als trainer , en omdat ik hier nog niet ben uitgeleerd , ik bedankt hem voor zijn advies , en daarna bel ik Marco op en vraag hem ook om advies , Ook Marco legt mij uit dat Ajax de beste optie , is ik twijfel heel erg maar neem dan toch het besluit ; Ik keer terug bij Ajax , Ik bel John Jaakke en Martin V Geel op, en zeg dat ik onderweg naar de Arena ben , Aangekomen in de Arena zie ik menigde pers , Ik loop het kantoor van V Geel binnen en teken het contract , we drinken een glas champagne , en daarna gaan we naar de persconferentie..

Persconferentie Nick Heesbeen terug op het oude nest...

N = Its me J = Journalist M = Martin v Geel

M ; Mensen welkom op deze persconferentie , wij hebben een belangerijke mededeling voor jullie...

N ; Ik wil jullie bekend gaan maken dat ik bij Ajax terugkeer , en dat ik een 2 jarig contract heb getekend bij Ajax ..

J ; Nick Heesbeen , ik denk dat elke Ajacied blij is met deze beslissing , waarom koos je voor een terugkeer?

N ; Ik koos hiervoor omdat ik Ajax mistte , Ontslagen werd bij Juventus , en omdat ik advies heb gehad , van mensen die mij beter kennen als iedereen ...

J ; Ben je beinvloed door het advies dat je gekregen heb?

N ; Nee het advies heb ik alleen nuttig gebruikt , om een keuze te maken

J ; Waarom kies je toch voor Ajax en niet voor AZ?

N ; Ajax zit in mijn hart , AZ niet , ook al ben ik een trotse Alkmaarder...

J ; Bedankt voor het interview , en veel succes met de eerste training , bij je nieuwe , oude club....

N ; Alsof je de woorden uit me mond trekt , Bedankt...

ajaxajaxheadercj0.jpg

Voelt goed...

Doelstellingen seizoen 2 :

Kampioen worden

Gatorade cup winnen

Overwinteren in CL

Ryan Babel blij met terugkomst Nick Heesbeen

Holanda%20-%20Ryan%20Babel%20(AFP).jpg

Ryan Babel is erg blij met de terugkomst van Nick Heesbeen , dit melde hij gelijk na de training , hij zij dat hij opgelucht was , dat Nick terugkeerde ; Een hele wereld gaat weer open , hij speelt met het lekkerste systeem van Nederland , Met hem kunnen we stunten , Heesbeen zelf is blij dat de spelers goed reageren ; je zou denken dat ze je een verraaier zouden vinden , maar ze ontvingen mij met open armen , een heerlijk gevoel.

Heesbeen tekende gister een contract voor 2 jaar.

Herschaalde_kopie_van_training_ajax_jpg_921391g.jpg&usg=__D2BL3AfAXr6RWa-in1OEB5aYz4g=

Op de eerste training , hing een schitterende sfeer , de fans zijn blij dat Nick Heesbeen is teruggekeerd bij Ajax

fakkelstraining.jpg

Heesbeen werd begroet met fakkels , overigens werd er veel gezongen , en er hangt een goede sfeer

warmlopentraining.jpg

De spelers lopen warm , Heesbeen zal beginnen met een technische training

jaakketraining.jpg

Mijn assistent John Jaakke praat even wat met de fans...

eerstespeltraining2.jpg

En nog even een potje voetbal tegen elkaar spelen...

situpstraining.jpg

Na het oefenpotje laat ik ze nog wat rekken en strekken

opdrukkentraining.jpg

Ze letten meer op de fans dan op mij.... :-D

Behaalde resultaten vorig seizoen onder mij :

Halve Finale CL

Kwartfinale Gatorade CUP

NL Kampioenschap

Nick Heesbeen wil Higuan meenemen naar Ajax

327597-1642506-458-238.jpg

Nick Heesbeen wil Higuain graag meenemen naar Ajax , de spits van Juventus had een erg goed seizoen , en Heesbeen ziet hem graag meekomen naar de Arena of Higuain dit wil , is nog onbekend , er zijn al weg enkele gesprekken geweest tussen Higuain en Heesbeen , V Geel zelf , zegt dat Ajax inderdaag geintresseerd is , maar van de gesprekken weet hij niks af.

Bekend is wel dat Jeroen Drost zo ie zo mee is naar Amsterdam , Jeroen had geen interesse in een langer verblijf bij Juventus , ook gebeurde dit met Kenneth Vermeer.

Even voor de herrineringen...

ajaxselectielr0.jpg

Die heerlijke selectie niet te vergeten...

Manager log # 1

Ik kijk terug op mijn eerste training erg blij terug het was gezzelig en er hing een goede sfeer , Hier was ik erg blij mee , en deze terugkomst had ik zelf niet verwacht , het geeft een heerlijk gevoel natuurlijk , en ik hoop dat dit zo blijft...

De geruchten over Higuain kloppen inderdaad , ik wil hem erg graag meenemen , aangezien ik bijna zeker weet dat er een aantall spelers Ajax zullen verlaten , wij dat zijn is voor mij ook nog een raadsel...

Next Update :

CLEredivisie

Transfers( Deel 1 )

Bekerwedstrijden

Dit wordt een superupdate , allemaal blijven kijken en reageren AUB

Geplaatst

Re: Gewoon weer bij mijn ouwe Club!!!!( Ajax)

Oowja leuke wending :cab:

Gaat het niet vervelen al maar door wisselen?

Kijk uit naar je transfers.!!

Geplaatst

ziet ergoed uit, ben benieuwd naar je vervolg!

Geplaatst
  • Auteur

Nee , nu blijf ik bij Ajax , dat is gewoon mijjn cluppiej

Wanneer krijg je eigenlijk een sticky?

Geplaatst

En als je daar voor wilt gaan !!!

Dan moet je doorblijven gaan met deze Novelle en mischien krijg jij over 2 weken wel eentj!

Geplaatst
  • Auteur

Ik ga ook door met deze Novelle maar wel met Ajax;)

Geplaatst

ziet ergoed uit ik blijf deze volgen:) ik zie al wel wat ik beter kan doen op mij novelle, ik ga ook een interview maken:)

leuk dat je Ajax blijft:D

Geplaatst

Ziet er leuk uit :) ga zo door... W8 met smart op je transfers :)

Geplaatst
  • Auteur

Update

Nabeschouwing seizoen 2006 2007

De prijzen ...

Talent van het jaar ; Ryan Babel

Topscoorder van de Nederlandse Eredivisie ; Ryan Babel

Holanda%20-%20Ryan%20Babel%20(AFP).jpg

Onze beste man dit seizoen

Speler van het jaar ; Klaas Jan Huntelaar

397492_MEDIUMSQUARE.jpg

Speelde een geweldig seizoen...

Manager van het jaar ; Nick Heesbeen ( Volgens de managers)

Manager van het jaar ; Nick Heesbeen

98.jpg

Its just the manager of the year , Its me

( Look is veranderd ;-) )

Dennis Gentenaar en Ryan babel zaten in het dreamteam van de Champions League..

ajaxteamvanhetjaarclow3.jpg

ajaxstandtk3.jpg

De stand na 34 wedstrijden...

ajaxtopscoordersia6.jpg

Heerlijk gevoel...

De terrugblik op dit seizoen is natuurlijk geweldig , kampioen worden , Halve finale CL , het jaar was gewoon geweldig ...

P.S

ajaxdordrechtzj4.jpg :checkit: :clap:

Next Update :

Van alles en nog wat maar heel veel nieuws.....

Reacties gewenst , tis mijn eerste Novelle ...

Geplaatst

Ziet er wel goed uit, is alleen wel een rommelig vind ik persoonlijk, dat met dat Juventus erdoor heen maakt het een beetje onoverzichtelijk. Maar succes met de mooiste club van de wereld

Geplaatst

ziet er mooi uit maar ik vind het wel vaag dat je ineenkeer weer terug gaat, en om nog even terug te vallen op een van je interviews: daar is een vraag van een journalist: speelt babel nu ook met pijltje naar voren ... dat is een beetje een rare vraag, dat zie ik een journalist in het echt niet zeggen maargoed.. verder ziet het er goed uit! KUTGW

Geplaatst

Ik moet toch wel ff lachen om dat begin:

Ajax fans tevreden met Drost :D :P

Geplaatst
  • Auteur

@stef willem : Het moet toch op het spel gebasseerd zijn? hoe moet ik het anders zegge, kijk is naar een echt intervie daar zeggen ze dat ook zo....

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]