Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Scoren / Domineren geen probleem, maar de rest..

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn probleem is, ik domineer en scoor wel, maar mijn verdediging is echt ontzettend erg. Ik krijg te veel doelpunten tegen en verlies daardoor soms. Oftewel, voorin geen probleem, achterin des te meer. Ik speel met Palermo. Hier wat screens, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt :thumb:

Opstelling

opstellingtb1.th.jpg

VR

vrpp2.th.jpg

VL

vlgm0.th.jpg

Beide VC's

vccf3.th.jpg

VMC

vmczz7.th.jpg

MR

mrnw4.th.jpg

ML

mlcz5.th.jpg

Teaminstructies

instructiesns3.th.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Mijn probleem is, ik domineer en scoor wel, maar mijn verdediging is echt ontzettend erg. Ik krijg te veel doelpunten tegen en verlies daardoor soms. Oftewel, voorin geen probleem, achterin des te meer. Ik speel met Palermo. Hier wat screens, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt :thumb:

Opstelling

opstellingtb1.th.jpg

VR

vrpp2.th.jpg

VL

vlgm0.th.jpg

Beide VC's

vccf3.th.jpg

VMC

vmczz7.th.jpg

MR

mrnw4.th.jpg

ML

mlcz5.th.jpg

Teaminstructies

instructiesns3.th.jpg

Geplaatst

Re: Scoren / Domineren geen probleem, maar de rest..

beide CV's staan op pressing vaak waardoor ze vaak uit positie gaan lopen

Geplaatst

Probeer anders met je VC's helemaal verdedigende mentaliteit mee te geven, dus helemaal naar links toe

Geplaatst

Probeer niet te pressen met je vc. Ook is de mentaliteit van je VL en VR redelijk hoog te noemen.

Iets anders, Di Michele als SS.... daar zal ik zelf nooit opgekomen zijn. Lekker inventief hehe

Geplaatst

Bij mij werken je plaatjes niet ?

Geplaatst

Hier ook niet.

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb nieuwe links geplaatst nu moeten ze het doen ;)

Iets anders, Di Michele als SS.... daar zal ik zelf nooit opgekomen zijn. Lekker inventief hehe

Die kerel heeft hele hoge stats voor afstandsschoten, creativiteit, beslissingen, passen, en hij doet het geweldig bij mij op AMC.

Geplaatst

Je bent een echte Football Manager als je dat kan herkennen :P

Geplaatst
  • Auteur

Nou het wil nog niet echt vlotten 3 wedstrijden 1 overwinning (3-1, thuis Messina), 1 verlies (0-1, Thuis, Torino), en een gelijkspel (2-2, Uit, Empoli, dat in 12 wedstrijden 4 keer gescoord had en 18 tegen..) Ik denk dat er nog iets mist...

Geplaatst

Als ik zo even vlug kijk heb je veel spelers op veel creatieve vrijheid staan en dan ook nog eens op veel pressen, hierdoor gaan je spelers veel van hun positie afwijken waardoor je veel gaten krijgt op jou helft.

Probeer 2 maximaal 3 spelers in je tactiek te hebben die veel creatieve vrijheid krijgen.

Pressie en creatieve vrijheid zijn 2 dingen die eigenlijk niet goed met elkaar gaan, geef je een speler veel pressie dan zou hij eigenlijk die zelfde hoeveelheid minder creatieve vrijheid moeten krijgen.

Zie het maar zo de speler gaat pressen loopt dus van zijn plek af en hierdoor onstaat een gat, vervolgens mag hij van jou in balbezit ook nog eens over het veld gaan zwerven om zelf gaten te zoeken om de bal te krijgen, hierdoor kan hij dus nog meer van zijn orginele positie afwijken, het gaat daar naartoe gaat nu dus nog groter worden.

Mochten andere spelers in jou team dat op kunnen vangen dan loopt er ergens anders wel weer een mannetje vrij gevolg grote organisatorische problemen en dus tegen doelpunten en aanvallen. Plus de speler die zoveel vrijheid van je krijgt wordt heel gauw moe, want hij rent van hot naar her. De ene keer om te pressen en de andere keer om zelf gaten te zoeken.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

EDIT:

Je geeft veel van je spelers heel veel opdrachten mee, veel afstandschieten veel aanvallende impulsen en veel met bal lopen en dan ook nog veel voorzetten. Die spelers worden gek. Probeer de juiste spelers bij de juiste acties te vinden. Zoek daar info over. Iemand die bijvoorbeeld veel van afstand moet schieten is niet alleen goed in afstandschoten, maar ook in afwerken en zo zijn er nog wel wat belangrijke eigenschappen voordat je die actie aan iemand mee geeft.

Geplaatst

allereerst: speel met caracciolo in de spits, die man is een held als je hem targetman door de lucht maakt.

over je verdediging: waar zijn zaccardo en barzagli, ik bedoel, met die erbij heeft palermo de beste verdediging van de italiaanse competitie... heb je ze verkocht ofzo?

En doe je VC's helemaal naar links mentaliteit, crea heel weinig, en al die andere balkjes helemaal links,

bij je VR en VL, ongeveer in het midden van midden van links (begrijp je het? :P), beetje pressing.

Ik had met palermo minste doelpunten tegen met die verdediging.

Geplaatst
  • Auteur

Als ik zo even vlug kijk heb je veel spelers op veel creatieve vrijheid staan en dan ook nog eens op veel pressen, hierdoor gaan je spelers veel van hun positie afwijken waardoor je veel gaten krijgt op jou helft.

Probeer 2 maximaal 3 spelers in je tactiek te hebben die veel creatieve vrijheid krijgen.

Pressie en creatieve vrijheid zijn 2 dingen die eigenlijk niet goed met elkaar gaan, geef je een speler veel pressie dan zou hij eigenlijk die zelfde hoeveelheid minder creatieve vrijheid moeten krijgen.

Zie het maar zo de speler gaat pressen loopt dus van zijn plek af en hierdoor onstaat een gat, vervolgens mag hij van jou in balbezit ook nog eens over het veld gaan zwerven om zelf gaten te zoeken om de bal te krijgen, hierdoor kan hij dus nog meer van zijn orginele positie afwijken, het gaat daar naartoe gaat nu dus nog groter worden.

Mochten andere spelers in jou team dat op kunnen vangen dan loopt er ergens anders wel weer een mannetje vrij gevolg grote organisatorische problemen en dus tegen doelpunten en aanvallen. Plus de speler die zoveel vrijheid van je krijgt wordt heel gauw moe, want hij rent van hot naar her. De ene keer om te pressen en de andere keer om zelf gaten te zoeken.

Ik hoop dat je er wat mee kan.

EDIT:

Je geeft veel van je spelers heel veel opdrachten mee, veel afstandschieten veel aanvallende impulsen en veel met bal lopen en dan ook nog veel voorzetten. Die spelers worden gek. Probeer de juiste spelers bij de juiste acties te vinden. Zoek daar info over. Iemand die bijvoorbeeld veel van afstand moet schieten is niet alleen goed in afstandschoten, maar ook in afwerken en zo zijn er nog wel wat belangrijke eigenschappen voordat je die actie aan iemand mee geeft.

Hier heb ik zeker wat aan gehad. Ben uiteindelijk 3e geworden. Hartstikke bedankt (Y)

Geplaatst

Dat is dan een hele verbetering:|

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]