Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

250px-Flag_of_the_Czech_Republic.svg.png

2-7-2006

Setz begint als bondscoach van Tsjechië

Tsjechie heeft een nieuwe bondscoach aangetrokken. De voetbalbond was ontevreden over ex-bondscoach Karel Brückner. Die wel veel goede resultaten heeft geleverd. Karel Brückner is zeer teleurgesteld, omdat hij vind dat hij overal het maximale heeft uitgehaald. De voetbalbond verwacht dat Setz zich met Tsjechië kwalificeert voor het Europees Kampioenschap. Setz verwacht zelf ook dat het geen probleem moet zijn om Tsjechie naar het Europees Kampioenschap te leiden.

A040702_P13_BRUCKNER1_V.JPG

Zoals je ziet is Karel Brückner teleurgesteld.

4-07-2006

Créteil trekt Setz aan als manager

Nadat Tsjechië Setz heeft aangetrokken als kersverse bondscoach is Setz nu ook manager van Créteil geworden. Créteil dat al vanaf het begin zonder manager begon speelt in de 2e Franse divisie. Het bestuur wil graag dat Créteil dit seizoen een mooie plek in de middenmoot veroverd. Setz denkt dat wel kan. Hij zei:’’Créteil is een goede ploeg en heeft voor een 2e divisie club een goede financiele status. Ik denk niet dat ik Créteil in seizoen 1 kampioen kan maken maar ik denk wel dat we in de middenmoot kunnen eindigen. We gaan een paar leuke spelers kopen en verkopen.’’

915.gif

Opgericht: 1936

Club kleuren: Blue / Blue / Blue

Stadion: Dominique Duvauchelle

Zitplaatsen: 10137

9-07-2006

Créteil haalt Ties Konings en Antoñito

Créteil heeft 2 nieuwe spelers gehaald. Ties Konings(27) en Antoñito(25) komen allebei gratis naar Créteil. Hun contract was afgelopen en kregen geen nieuw contract. Ties Konings’ contract werd in 2004 niet verlengd door Eindhoven en was sinds dien een speler zonder club. Antoñito speelde vorig seizoen nog in dienst van Badajoz. Badajoz is een club uit de laagste divisie van Spanje. Ties Konings en Antoñito zijn voor hun leeftijd een ervaren spelers en ze moeten het middenveld proberen te leiden.

275823_MEDIUMSQUARE.jpg

Antoñito

Er zijn inmiddels ook al 2 spelers weg bij Créteil. De namen zijn Claudio Randrianantoanina die een vrije transfer heeft gekregen en Mário Loja die voor 50K naar Libourne gaar. Libourne speelt ook in de 2e Franse divisie speelt.

15-07-2006

Créteil haalt Kolder

Créteil is er ingeslaagd om ex-Veendam vedette Marnix Kolder(25) aan te trekken. Kolder denkt dat Créteil een club met veel potentie is en denkt dat de club een gooi naar de titel kan doen. Veendam heeft Kolder verkocht voor verkocht voor 190K aan Créteil.

k_7420ef95a2c399aca01982f5541c953b.jpg

Marnix Kolder

Nadat er een bod was gedaan op Marnix Kolder wilde Carlos Jorge Rui Patasa niet meer voor Créteil uitkomen. Rui Patasa is voor 60K verkocht aan Laval. Laval is ook een club in de 2e divisie van Frankrijk.

19-07-2006

Paris Saint Germain moederclub van Créteil

Paris Saint Germain (PSG) is sinds 19 Juli 2007 moederclub van Créteil. Paris is een club die over de hele wereld bekend is. Het bestuur kon ook kiezen uit Bordeaux, maar het gaf de voorkeur aan Paris. Créteil mag dit seizoen maximaal 7 spelers lenen van PSG. Paris Saint Germain betaalt Créteil 68.38K per jaar.

Een paar dagen voor dat PSG moederclub werd van Créteil heeft de club ook een satelietclub aangeworven. De satelietclub is Yzeure geworden. Een club in de laagste Divisie van Frankrijk. Créteil betaalt Yzeure 17.05K per jaar.

21-07-2006

Créteil heeft eerste huurspeler binnen

Créteil heeft de eerste huurspeler van Paris Saint Germain binnen. Youssuf Mulumbu(19) is de naam van de eerste huurling. Deze speler is een VM en zou de concurrentie aan kunnen gaan met Antoñito. De conglese middenvelder moet van PSG vooral ervaring op doen en beter worden zodat hij volgend seizoen het middenveld van PSG moeilijk kan maken.

Mulumbu_Youssouf_7.jpg

Youssuf Mulumbu na het teken van zijn contract in Paris

29-07-2006

Créteil verkoopt 2e speler aan Libourne

Créteil heeft inmiddels de 2e speler verkocht aan Libourne. De 2e speler is Jérôme Pérez. De 24-jarige aanvallende rechtermiddenvelder gaat weg 150K. Pérez was vorig seizoen vaak basisspeler maar Setz hoeft de speler niet bij de selectie te hebben. Hij verdient dan geld met op de tribune zitten.

schiltigheim_sessegnon.jpg

Jérôme Pérez in actie.

Geplaatst
  • Auteur

250px-Flag_of_the_Czech_Republic.svg.png

2-7-2006

Setz begint als bondscoach van Tsjechië

Tsjechie heeft een nieuwe bondscoach aangetrokken. De voetbalbond was ontevreden over ex-bondscoach Karel Brückner. Die wel veel goede resultaten heeft geleverd. Karel Brückner is zeer teleurgesteld, omdat hij vind dat hij overal het maximale heeft uitgehaald. De voetbalbond verwacht dat Setz zich met Tsjechië kwalificeert voor het Europees Kampioenschap. Setz verwacht zelf ook dat het geen probleem moet zijn om Tsjechie naar het Europees Kampioenschap te leiden.

A040702_P13_BRUCKNER1_V.JPG

Zoals je ziet is Karel Brückner teleurgesteld.

4-07-2006

Créteil trekt Setz aan als manager

Nadat Tsjechië Setz heeft aangetrokken als kersverse bondscoach is Setz nu ook manager van Créteil geworden. Créteil dat al vanaf het begin zonder manager begon speelt in de 2e Franse divisie. Het bestuur wil graag dat Créteil dit seizoen een mooie plek in de middenmoot veroverd. Setz denkt dat wel kan. Hij zei:’’Créteil is een goede ploeg en heeft voor een 2e divisie club een goede financiele status. Ik denk niet dat ik Créteil in seizoen 1 kampioen kan maken maar ik denk wel dat we in de middenmoot kunnen eindigen. We gaan een paar leuke spelers kopen en verkopen.’’

915.gif

Opgericht: 1936

Club kleuren: Blue / Blue / Blue

Stadion: Dominique Duvauchelle

Zitplaatsen: 10137

9-07-2006

Créteil haalt Ties Konings en Antoñito

Créteil heeft 2 nieuwe spelers gehaald. Ties Konings(27) en Antoñito(25) komen allebei gratis naar Créteil. Hun contract was afgelopen en kregen geen nieuw contract. Ties Konings’ contract werd in 2004 niet verlengd door Eindhoven en was sinds dien een speler zonder club. Antoñito speelde vorig seizoen nog in dienst van Badajoz. Badajoz is een club uit de laagste divisie van Spanje. Ties Konings en Antoñito zijn voor hun leeftijd een ervaren spelers en ze moeten het middenveld proberen te leiden.

275823_MEDIUMSQUARE.jpg

Antoñito

Er zijn inmiddels ook al 2 spelers weg bij Créteil. De namen zijn Claudio Randrianantoanina die een vrije transfer heeft gekregen en Mário Loja die voor 50K naar Libourne gaar. Libourne speelt ook in de 2e Franse divisie speelt.

15-07-2006

Créteil haalt Kolder

Créteil is er ingeslaagd om ex-Veendam vedette Marnix Kolder(25) aan te trekken. Kolder denkt dat Créteil een club met veel potentie is en denkt dat de club een gooi naar de titel kan doen. Veendam heeft Kolder verkocht voor verkocht voor 190K aan Créteil.

k_7420ef95a2c399aca01982f5541c953b.jpg

Marnix Kolder

Nadat er een bod was gedaan op Marnix Kolder wilde Carlos Jorge Rui Patasa niet meer voor Créteil uitkomen. Rui Patasa is voor 60K verkocht aan Laval. Laval is ook een club in de 2e divisie van Frankrijk.

19-07-2006

Paris Saint Germain moederclub van Créteil

Paris Saint Germain (PSG) is sinds 19 Juli 2007 moederclub van Créteil. Paris is een club die over de hele wereld bekend is. Het bestuur kon ook kiezen uit Bordeaux, maar het gaf de voorkeur aan Paris. Créteil mag dit seizoen maximaal 7 spelers lenen van PSG. Paris Saint Germain betaalt Créteil 68.38K per jaar.

Een paar dagen voor dat PSG moederclub werd van Créteil heeft de club ook een satelietclub aangeworven. De satelietclub is Yzeure geworden. Een club in de laagste Divisie van Frankrijk. Créteil betaalt Yzeure 17.05K per jaar.

21-07-2006

Créteil heeft eerste huurspeler binnen

Créteil heeft de eerste huurspeler van Paris Saint Germain binnen. Youssuf Mulumbu(19) is de naam van de eerste huurling. Deze speler is een VM en zou de concurrentie aan kunnen gaan met Antoñito. De conglese middenvelder moet van PSG vooral ervaring op doen en beter worden zodat hij volgend seizoen het middenveld van PSG moeilijk kan maken.

Mulumbu_Youssouf_7.jpg

Youssuf Mulumbu na het teken van zijn contract in Paris

29-07-2006

Créteil verkoopt 2e speler aan Libourne

Créteil heeft inmiddels de 2e speler verkocht aan Libourne. De 2e speler is Jérôme Pérez. De 24-jarige aanvallende rechtermiddenvelder gaat weg 150K. Pérez was vorig seizoen vaak basisspeler maar Setz hoeft de speler niet bij de selectie te hebben. Hij verdient dan geld met op de tribune zitten.

schiltigheim_sessegnon.jpg

Jérôme Pérez in actie.

Geplaatst
  • Auteur

Re: Tsjechië + Créteil

30-07-2006

Interview met manager Setz

Aan de vooravond van de eerste competitie wedstrijd interviewt Wilfed Genee Frank Setz.

WG: Wat dacht u toen de Créteil zich meldde voor jou diensten?

FS: Ten eerste: Het is geen U maar je.

Ten tweede: Ik had eerlijk gezegd nog nooit van de club gehoord. Maar ik was wel enthousiast.

WG: Je hebt op 4 juli een contract getekend terwijl je pas 2 dagen bondscoach was van Tsjechië. Wat vind Créteil ervan dat je ook bondscoach bent van Tsjechië?

FS: De club wist natuurlijk al dat ik bondscoach was van Tsjechie en vond het geen probleem dat ik ook bondscoach ben. Als ze dat wel vonden dat ik ook geen contract getekend bij Créteil.

WG: Wat vindt de Tsjechiese voetbalbond van je dubbel baan?

FS: De voetbalzond weet het niet. Zolang de resultaten van het nationaal team er maar niet onder lijdt.

WG: Je speelt op 31 Juli je eerste competitiewedstrijd met Créteil. Zie je kansen om die te winnen?

FS: We spelen tegen Libourne. Dat is de club aan wie we de verdediger Mário Loja hebben verkocht. Hij zal vast wel dingen zeggen over onze spelwijze, maar of het de goeie spelwijze is ziet Libourne morgen wel.

WG: Kan je al voorspellen wie kampioen wordt?

FS: Ik kan niks voorspellen maar als ik naar de selecties kijk dan denk ik dat Niort, Strasbourg, Le Havré, Bastia en Guingamp. Dat zijn ploegen, behalve Niort, die de afgelopen 10 tien jaar een of meerdere jaren in de eerste Franse divisie hebben gespeeld.

WG: De doelstelling is een plek in de middenmoot. Gaat dit lukken?

FS: Ik denk dat wij die doelstelling met deze selectie wel kunnen halen. We proberen ook zover mogelijk in de beker te komen, maar de competitie gaat wel voor.

WG: Bedankt voor je tijd en wij spreken elkaar over 3 maand weer. Veel succes!

FS: Graag gedaan en bedankt.

30-07-2006

Créteil haalt 2 nieuwe spelers

Vlak na het interview met Frank Setz heeft Créteil 2 nieuwe spelers binnen gehaald. De eerste speler die op gehaald werd is Marek Strestik. De 19-jarige tsjechiese aanvaller is een talent uit de jeugd van Brno. De aanvaller is al opgeroepen voor Tsjechie onder-21 en kan elke wedstrijd debuteren.

De tweede speler die gehaald wordt is Cyril De Souza(19) van PSG. De aanvallende middenvelder is dit seizoen overbodig en gehuurd wordt van Paris Saint Germain. De satelietclub van PSG (Créteil) betaald niks voor deze speler.

8-08-2006

Créteil haalt Millan

Het is raar maar waar. Créteil heeft Nicolas Millan aangetrokken voor slechts 150K gehaald. Nicolas Millan is bekend als een geweldig talent. De speler kan pas als hij 16 is geworden debuteren voor Créteil.

rxgbknssgq8b0t07gp7y

Nicolas Millan in een interview met de Chileense pers.

10-08-2006

Setz maakt selectie Tsjechië bekend

8102006sv3.png

Deze 26 spelers moeten het doen in de oefenwedstrijd tegen Servië.

18-08-2006

Créteil haalt 2 verdedigers

Manager Setz heeft de verdediging met 2 verdedigers versterkt. De eerste verdediger komt van Niort. Zijn naam is Djibril Konaté. Hij is een 25 jarige rechts- en linksback. Konaté komt uit Mali maar hij heeft ook een Frans paspoort. De tweede verdediger is misschien wel een Belgisch talent. De 21-jarige Wim Raymaekers. Deze Belg heeft 1 interland voor België onder 21 gespeeld.

21-08-2006

Créteil (ver)koopt keeper

Créteil heeft eerste keeper Richard Trivino verkocht. Montpellier gaf een bod dat Créteil bijna niet kon weigeren. Trivino speelde dit seizoen pas 4 wedstrijden voor Créteil waarin hij 1 keer de nul hield. Montpellier speelt in dezelfde competitie als Créteil. Montpellier betaald Créteil 450K

Créteil heeft na de verkoop van Trivino meteen een nieuwe keeper aangetrokken. De nieuwe keeper is Robert van Westerop. De 28 jarige doelman kon dit seizoen niet rekenen op een basisplaats. Toen Créteil zich meldde had van Westerop wel oren naar een overgang. Créteil betaald FC Emmen 60K.

27-08-2006

Tsjechie speelt eerste 2 EK kwalificatie wedstrijden

28092006kp5.jpg

Vergeleken met de selectie eerder deze maand is Tomas Sivok toegevoegd en zijn Hübschmann en Gálasek er niet bij. Inmiddels is ook Jan Polak afgehaakt met een blessure. David Jarolim van HSV is zijn vervanger.

Oefencampage:

6-07-2006 Perúwelz - Créteil 0-1, Pérez

12-07-2006 Logroñés – Créteil 1-1, Caseiro

16-07-2006 Sachsen Leipzig – Créteil 1-0

19-07-2006 Epinal – Créteil 0-1, Grégori

22-07-2006 Darmstadt – Créteil 0-0

25-07-2006 Angoulême – Créteil 1-3, Kolder, Baha, Rui Folores

Competitie, Beker en Interlands

31-07-2006 Libourne – Créteil 1-1, Kolder

4-08-2006 Créteil – Guingamp 2-0, Antoñito, Bah

11-08-2006 Metz – Créteil 1-1, Boulebda

16-08-2006 Tsjechië – Servië 3-0, Koller, Plasil, Rosický (Oefeninterland)

18-08-2006 Créteil – Brest 2-1, Konings, Vareilles

22-08-2006 Créteil – Dijon 1-2, Vareilles (Beker)

25-08-2006 Reims – Créteil 2-1, Kolder

Geplaatst

ziet er goed uit !

Geplaatst

Ziet er inderdaad goed uit! Ook leuke club gekozen met Creteil.

Succes!

Geplaatst
  • Auteur

Zo een kleine update. Hier komt de maand September en 2 dagen in Oktober

September

1-09-2006 Créteil – Gueugnon 0-2

2-09-2006 Tsjechië – Wales 0-1 (EK kwalificatie)

6-09-2006 Slowakije – Tsjechië 2-0 (EK kwalificatie)

8-09-2006 Bastia – Créteil 0-2, Strestik 2x

15-09-2006 Créteil- Istres 0-0

22-09-2006 Montpellier – Créteil 1-3, Kolder, Antoñito, Bah

29-09-2006 Créteil – Châteauroux 2-0, Bah,Vareilles

Zoals je ziet gaat het met Tsjechië best wel slecht. Ik ben zoekende naar een taktiek.

1-10-2006

Setz maakt selectie bekend

1102006io8.jpg

Na blessures zijn Gálasek en Hübschmann er weer bij. Er zijn heel wat spelers thuis gelaten waaronder, Sionko en Plasil. Na de nederlagen tegen Wales en Slowakije moet Tsjechië nu winnen om nog kans te maken op een ticket voor het EK.

2-10-2006

stuttgartwp4.jpg

Stuttgart heeft al 3 maand al intresse in mij

standna10wedstrijdenjf0.jpg

De stand na 10 wedstrijden. Ik heb niet te klagen maar het ziet dicht op elkaar

Geplaatst
  • Auteur

Oktober

6-10-2006 Tours – Créteil 1-0

7-10-2006 Tsjechië – San Marino 4-0, Baros, Koller, Jiranek, Bolf

11-10-2006 Ierland – Tsjechië 3-1, Koller

13-10-2006 Créteil – Cean 0-1

20-10-2006 Créteil – Grenoble 0-1

27-10-2006 Dijon – Créteil 0-1

November

3-11-2006 Créteil – Niort 3-2, Baha, Rui Dolores, Raymaekers

10-11-2006 Ajaccio – Créteil 2-1, Rui Dolores

11-11-2006 Tsjechië – Denemarken 1-1, Baros

15-11-2006 Tsjechië – Oostenrijk 2-1, Sverkos, Rosický

17-11-2006 Créteil – Le Havre 0-2

25-11-2006 Brive-La-Gaillarde – Créteil 1-4, Konaté, Kolder, Vareilles, Boulebda

28-11-2006 Amiens – Créteil 2-0

December

4-12-2006 Créteil – Strasbourg 2-1, Vareilles 2x

8-12-2006 Guimgamp – Créteil 3-2, Boulebda, Amirèche

19-12-2006 Queville – Créteil 0-6, Vareilles 3x, Antoñito, Boulebda, Negouai

22-12-2006 Brest – Créteil 2-1, Baha

26-12-2006 Créteil – Metz 4-3, Strestik, Baha 2x, Delhommeau (ED)

Geplaatst

KUTGW !

Geplaatst
  • Auteur

WG: Nou Frank, we hebben elkaar in de zomer van vorig jaar gesproken. Hoe gaat het nu met je?

FS: Ja Wilfred, het gaat wel goed met mij.

WG: Dat is mooi. Hoe gaat het met Créteil. Hoe staan de resultaten?

FS: De eerste 10 wedstrijden gingen geweldig. We stonden 2e in de competitie en iedereen was blij. Nu zijn we ver afgezakt. Te ver afgezakt.

WG: Weet je ook wat het probleem is dat de club te ver is afgezakt?

FS: Ik denk dat we gingen dromen. Denken aan het kampioenschap en dat is natuurlijk een beetje raar. We gaan nog proberen om in de top 8 te komen.

WG: Is dat niet te hoog voor Créteil?

FS: Nee, dat denk ik niet. We hebben genoeg kwaliteit om van de clubs te winnen. Ik vind dat de ploeg te makkelijk denkt voor de ploegen die onder ons staan.

WG: Ja, dat zou zo kunnen gaan. Oké, nu even over Tsjechië. Je bent ook bondscoach van Tsjechië. Waarom loopt het daar niet zo goed?

FS: Ik denk dat we nog die goede tactiek moeten vinden. We hebben al wel een paar uit geprobeerd en die werkten wel redelijk, maar we maken de kansen niet af. Zoals ze zeggen: Om te winnen moet je meer doelpunten maken dan de tegenstander.

WG: Hoeveelste staat Tsjechië aan het eind van het seizoen?

FS: Ik hoop dat we dan 3e staan en nog makkelijk uitzicht hebben op het EK

WG: Bedankt

FS: Graag gedaan.

Tussenstand competitie

standna22wedta5.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Re: Tsjechië + PSV

Setz verrast vriend en vijand

Na 7 maand is Setz naar een andere club verkast. Zijn baan bij Créteil was onzeker net als vele banen van andere managers. Intussen was Setz al druk op zoek geweest naar een nieuwe club. Die heeft hij gevonden. Toen hij solliciteerde bij PSV werd Koeman meteen ontslagen en werd Setz meteen benaderd. Setz hoefde niet lang na te denken. Hij ging van een laag geklasseerde Franse 2e divisie club naar een topclub in Nederland. Setz zei nog het volgende: ‘’PSV is een grote club in Nederland en Europa. PSV staat 6e in de competitie en dat is natuurlijk veel te laag voor deze club.’’

PSV-Eindhoven.png&usg=__1nZf4YH1qc2VeYO6tiPkg3dktB4=

Geplaatst

Reputatie Internationale profvoetballer?

Geplaatst

hoe kan je dat instellen van die reputatie?

Geplaatst
  • Auteur

Als je een manager toevoegd of begint aan een spel

Geplaatst

Maakt toch niet uit :) ik vind het er tof uitzien :thumb: kutgw

Geplaatst
  • Auteur

Januari

6-01-2007 Albi – Créteil 0-2, Rui Dolores, Negouai 2x

9-01-2007 Créteil – Reims 0-1

12-01-2007 Gueugnon – Créteil 2-4, Vareilles 2x, Baha 2x

20-01-2007 Bordeaux – Créteil 5-2, Strestik 2x

23-01-2007 Créteil – Bastia 0-3

Februari

3-02-2007 Créteil – Montpellier 1-3, Baha

7-02-2007 Tsjechië – Schotland 0-1

9-02-2007 Châteauroux – Créteil 5-2, Baha 2x

14-02-2007 Istres – Créteil 2-0

23-02-2007 Créteil – Tours 1-0, Vareilles (str)

Maart

2-02-2007 Cean – Créteil 1-1, Vareilles

11-03-2007 Feyenoord – PSV 2-0

17-03-2007 PSV – NEC 4-2, Tardelli 4x

21-03-2007 Roda JC – PSV 2-1, Tardelli

24-03-2007 Tsjechië – Duitsland 1-0, Smicer

28-03-2007 Tsjechië - Cyprus 6-0, Koller 2x, Grygera, Plasil, Sverkos, Georgiou(OG)

31-03-2007 PSV – Heracles Almelo, 3-2, Kluivert 2x, Tardelli

Kezman komt terug bij PSV

Mateja Kezman (29) komt terug naar PSV. De spits die bij Chelsea en Athletico Madrid niet tot zijn recht kwam, speelde dit seizoen bij Fenerbaçhe. Kezman die in zijn PSV 4 keer de titel van topscorer van het jaar heeft gewonnen.

kezman_33.jpg

Setz haalt 4 nieuwe spelers

Nadat het zeker was dat Mateja Kezman terug naar PSV komt heeft Setz 2 nieuwe spelers gehaald. De eerste speler is Mauro Rosales van Ajax. Rosales was op het zijspoor beland bij Ajax en stond op de transferlijst. De tweede speler is Nedum Onuoha. Onuoha komt over van Manchester City. Ook hij was op het zijspoor beland. De derde speler is Marek Heinz. Marek Heinz is transfervrij. Setz heeft al ervaring met deze speler want hij is Tsjechies international. De vierde speler is Aaron Mokoena. Mokoena komt gratis over Blackburn Rovers.

340025.jpgHeinzG225_PC.jpgonuoha_nedum_mcfc_profile_2005.jpgmokoena_aaron_brfc_profile_2005.jpg

Geplaatst

Jammer dat je 2 ex-ajacieden haalt.. verder natuurlijk wel geweldig dat je Kezman terug haalt :D keep it going

Geplaatst
  • Auteur

Jammer dat je 2 ex-ajacieden haalt.. verder natuurlijk wel geweldig dat je Kezman terug haalt :D keep it going

Ja, het zijn wel 2 ex-ajacieden. Maar als ze een versterking voor het team zijn heb ik er zelf geen problemen mee.

@ Iedereen: Bedankt voor jullie reacties

Geplaatst

hoezo is dat jammer als feyenoord charisteas en waarschijnlijk lindebergh van ajax kan halen zonder excte rellen .

en dat zijn nog wel aartsrivaal 1 en 2 .

dan kan hij tog wel een paar ajacieden halen

Geplaatst
  • Auteur

hoezo is dat jammer als feyenoord charisteas en waarschijnlijk lindebergh van ajax kan halen zonder excte rellen .

en dat zijn nog wel aartsrivaal 1 en 2 .

dan kan hij tog wel een paar ajacieden halen

Dat kan maar dat gaan we niet hier bespreken jongens ;)

Geplaatst

een voor het tjechish elftal.. vaclav sverkos wordt een goeiE!! als je hem regelmaat laat spelen

Geplaatst
  • Auteur

April

7-04-2007 Willem II – PSV 1-1, Tardelli

15-04-2007 PSV – FC Twente 2-0, Kluivert, Afellay

Play-offs

21-04-2007 PSV – Feyenoord 1-1, De Jong

25-04-2007 Feyenoord – PSV 0-1, Tardelli

02-05-2007 SC Heerenveen – PSV 1-0

05-05-2007 PSV – SC Heerenveen 2-0, Salcido, Kromkamp(str) Na verlenging

PSV speelt voorronde CL

Setz heeft PSV naar de voorronde van de CL geleid. PSV stond tot op de laatste wedstrijd van het seizoen op de 6e plaats. In de laatste wedstrijd won het en klom het naar de 5e plaats en mocht het meedoen om de voorronde CL plek. PSV had een grote kans om alsnog de CL in te gaan en die heeft het met beide handen aangepakt. PSV dat in de Play-offs sterker was dan Feyenoord en Heerenveen.

eindstandfn0.jpg

boombc8.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Juni

2-06-2007 Wales – Tsjechië 0-3, Koller, Rosický 2x

eindpsvri7.jpg

Voordat ik bij PSV kwam speeldde Moens. Ze hadden Kone ook al verkocht

Geplaatst

Sparta vierde :cab:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]