Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Londen: 16 december 2007:

13.00 uur

Manager Alan Pardew heeft voor dat het seizoen begon ontslag genomen bij West Ham United. Hij voelde zich niet lekker thuis en kon niet opschieten met de algemeen directeur van West Ham United.

Alan Pardew hierover: 'Het is gewoon moeilijk om met een persoon te werken waar je totaal anders bent dan hem'.

' Ik heb een gesprek gehad met hem, maar daar kwam niet zo veel goeds uit'.

Er worden veel namen gezegd voor de opvolger van Pardew, zoals Danny Blind, Eriksson, Ruud Gullit en ook de verrassende Jose Mourinho wordt genoemd.

17.00 uur

De genoemde opvolger Danny Blind en Ruud Gullit ziet het avontuur in Londen niet zitten.

Ruud Gullit noemde dat hij geen zin had om weer te falen als coach in Engeland. Hij wou liever een kleinere club.

Danny blind had ook afwijzend gereageerd. Hij zei dat het gezin van Blind niet naar Engeland wou en ook wou Blind niet naar Engeland. Hij heeft het goed in Nederland.

Over Jose Mourinho en Eriksson is nog niks bekend.

19.00 uur

Jose Mourinho werd genoemd als mogelijke opvolger, maar hij lachte hier wel bij. 'Ik wil eerst veel prijzen pakken met Chelsea, voordat ik naar een andere club ga'. 'Dus als je me vraagt of ik naar een andere club wil, is het antwoord nee, zei Jose Mourtinho.

Ook Eriksson ( oud coach van Engeland ) wil niet naar West Ham United. Hij heeft om de tafel gezeten met West Ham United, maar ze konden er niet uitkomen over de afspraken die Eriksson wou maken.

22.30 uur

Na de zoveel bekende namen die de pers had genoemd, is het nu de relatief onbekende Marc Meier geworden. Hij trainde het 1e elftal van amateurclub Excelsior'31.

Meier zei: 'Als je een club met zoveel fanatieke supporters aangeboden krijgt, hoef je niet na te denken.

Ook weet ik dat de supporters niet blij zijn met mijn aankoop, maar ik ga voor een geweldige toekomst voor West Ham United zorgen.

Volgende Keer:

Voorbereiding:

Aankopen en Verkopen.

[attachment deleted by admin]

Geplaatst
  • Auteur

Londen: 16 december 2007:

13.00 uur

Manager Alan Pardew heeft voor dat het seizoen begon ontslag genomen bij West Ham United. Hij voelde zich niet lekker thuis en kon niet opschieten met de algemeen directeur van West Ham United.

Alan Pardew hierover: 'Het is gewoon moeilijk om met een persoon te werken waar je totaal anders bent dan hem'.

' Ik heb een gesprek gehad met hem, maar daar kwam niet zo veel goeds uit'.

Er worden veel namen gezegd voor de opvolger van Pardew, zoals Danny Blind, Eriksson, Ruud Gullit en ook de verrassende Jose Mourinho wordt genoemd.

17.00 uur

De genoemde opvolger Danny Blind en Ruud Gullit ziet het avontuur in Londen niet zitten.

Ruud Gullit noemde dat hij geen zin had om weer te falen als coach in Engeland. Hij wou liever een kleinere club.

Danny blind had ook afwijzend gereageerd. Hij zei dat het gezin van Blind niet naar Engeland wou en ook wou Blind niet naar Engeland. Hij heeft het goed in Nederland.

Over Jose Mourinho en Eriksson is nog niks bekend.

19.00 uur

Jose Mourinho werd genoemd als mogelijke opvolger, maar hij lachte hier wel bij. 'Ik wil eerst veel prijzen pakken met Chelsea, voordat ik naar een andere club ga'. 'Dus als je me vraagt of ik naar een andere club wil, is het antwoord nee, zei Jose Mourtinho.

Ook Eriksson ( oud coach van Engeland ) wil niet naar West Ham United. Hij heeft om de tafel gezeten met West Ham United, maar ze konden er niet uitkomen over de afspraken die Eriksson wou maken.

22.30 uur

Na de zoveel bekende namen die de pers had genoemd, is het nu de relatief onbekende Marc Meier geworden. Hij trainde het 1e elftal van amateurclub Excelsior'31.

Meier zei: 'Als je een club met zoveel fanatieke supporters aangeboden krijgt, hoef je niet na te denken.

Ook weet ik dat de supporters niet blij zijn met mijn aankoop, maar ik ga voor een geweldige toekomst voor West Ham United zorgen.

Volgende Keer:

Voorbereiding:

Aankopen en Verkopen.

[attachment deleted by admin]

Geplaatst

Re: West Ham United

Mooie eerste post op dit forum! Heel netjes! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Mooie eerste post op dit forum! Heel netjes! :thumb:

Bedankt :thumb:

Geplaatst

tsjah...dit móet wel iemand zijn met onwijs veel verstand van voetbal, mooi stuk! :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Jongens.. ik kan nu even niet bijwerken..

Weet iemand hoe dat kan ? :)?

Geplaatst

gewoon een nieuwe post maken? ...

Geplaatst

Jongens.. ik kan nu even niet bijwerken..

Weet iemand hoe dat kan ? :)?

Ik neem aan dat je editten bedoelt: rechts naast je post. Op de afbeelding (een potlood dat op een papiertje schrijft) klikken.

Verder suc6 met de novelle. West Ham is een heel leuke ploeg. Ga deze zeker volgen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]