Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Osasuna:

Ik las vanmorgen de krant en op de voorkrant van de krant stond GEDRUKT: Javier Aguirre per direct weg bij Osasuna.

De reden van het vertrek was omdat zijn familie het niet kon vinden in Spanje. De voorzitter Patxi Ixco was teleurgesteld in zijn beslissing.

De namen die hem moeten opvolgen zijn : Ruud Gullit, Eriksson, Danny Blind of Arie Haan die nog coach is bij Kameroen.

12.00 uur

De genoemde naam van Ruud Gullit kan weggestreept worden. Ruud Gullit zij in de AD dat hij een avontuur in Spanje niet zat zitten.

'Het is een mooie club, maar in Nederlanfd vermaak ik me prima, zei de ex-coach van Chelsea.

medium_gullit.jpg

14.00 uur.

Ook Eriksson kan weggestreept worden, hij zei dat hij wachtte op een Engelse club. Dus op het antwoord of ik naar Osasuna wil is dus nee, zei de clubloze Eriksson.

story.eriksson.jpg

14.30 uur.

Arie Haan wil zijn land Kameroen ook niet in de steek laten, hij zei in de vi het volgende: 'Ik ga pas weg bij Kameroen als ik prijzen heb gepakt, en dat is nog niet gebeurt.

Arie_Haan_2.jpg

17.00 uur.

Het lijkt geen einde aan te komen voor een coach van Osasuna. Veel hebben er afgezegd en nu ook kandidaat Danny Blind heeft afwijzend gereageert op dit bericht.

Voorzitter Patxi Ixco was teleurgesteld in de beslissingen van de coaches.

Hopelijk wil er wel 1, anders is het zeer jammer.

danny.jpg

22.30 uur

Osasuna heeft manager binnen !!

Osasuna heeft manager Marc Meier gepresenteerd als nieuwe coach van Osasuna.

De inmiddels 40 jarige manager trainde de amateurclub Stevo 1, maar wou weg.

De supporters hebben twijfels bij deze transfer, maar Patxi Ixco was zeer verheugd.

Morgen wordt hij gepresenteerd !!

Voorzitter Patxi Ixco presenteerde vanmorgen de onbekende nieuwe coach van Osasuna: Marc Meier

Patxi Ixco zei op deze aanwinst: 'Ik ben er heilig van overtuigd dat Meier ons een nieuw leven kan geven'.

Meier was razend enthousiast dat hij bij Osasuna kon werken.' Het is een mooi geschenk wat ik nu presteer, zo was ik 2 jaar geleden nog op zoek naar een amateurclub, nu mag ik Osasuna een nieuwe toekomst geven'.

Meier, die 39 jarige Nederlander, was coach van hoofdklasser Stevo.

De supporters zijn minder enthousiast, maar dat kon Meier ook wel begrijpen.'Ze kennen mij nog niet, maar over een jaar kennen ze mij als een held', zei Meier op die gedurfde uitspraak.

[attachment deleted by admin]

Geplaatst
  • Auteur

Osasuna:

Ik las vanmorgen de krant en op de voorkrant van de krant stond GEDRUKT: Javier Aguirre per direct weg bij Osasuna.

De reden van het vertrek was omdat zijn familie het niet kon vinden in Spanje. De voorzitter Patxi Ixco was teleurgesteld in zijn beslissing.

De namen die hem moeten opvolgen zijn : Ruud Gullit, Eriksson, Danny Blind of Arie Haan die nog coach is bij Kameroen.

12.00 uur

De genoemde naam van Ruud Gullit kan weggestreept worden. Ruud Gullit zij in de AD dat hij een avontuur in Spanje niet zat zitten.

'Het is een mooie club, maar in Nederlanfd vermaak ik me prima, zei de ex-coach van Chelsea.

medium_gullit.jpg

14.00 uur.

Ook Eriksson kan weggestreept worden, hij zei dat hij wachtte op een Engelse club. Dus op het antwoord of ik naar Osasuna wil is dus nee, zei de clubloze Eriksson.

story.eriksson.jpg

14.30 uur.

Arie Haan wil zijn land Kameroen ook niet in de steek laten, hij zei in de vi het volgende: 'Ik ga pas weg bij Kameroen als ik prijzen heb gepakt, en dat is nog niet gebeurt.

Arie_Haan_2.jpg

17.00 uur.

Het lijkt geen einde aan te komen voor een coach van Osasuna. Veel hebben er afgezegd en nu ook kandidaat Danny Blind heeft afwijzend gereageert op dit bericht.

Voorzitter Patxi Ixco was teleurgesteld in de beslissingen van de coaches.

Hopelijk wil er wel 1, anders is het zeer jammer.

danny.jpg

22.30 uur

Osasuna heeft manager binnen !!

Osasuna heeft manager Marc Meier gepresenteerd als nieuwe coach van Osasuna.

De inmiddels 40 jarige manager trainde de amateurclub Stevo 1, maar wou weg.

De supporters hebben twijfels bij deze transfer, maar Patxi Ixco was zeer verheugd.

Morgen wordt hij gepresenteerd !!

Voorzitter Patxi Ixco presenteerde vanmorgen de onbekende nieuwe coach van Osasuna: Marc Meier

Patxi Ixco zei op deze aanwinst: 'Ik ben er heilig van overtuigd dat Meier ons een nieuw leven kan geven'.

Meier was razend enthousiast dat hij bij Osasuna kon werken.' Het is een mooi geschenk wat ik nu presteer, zo was ik 2 jaar geleden nog op zoek naar een amateurclub, nu mag ik Osasuna een nieuwe toekomst geven'.

Meier, die 39 jarige Nederlander, was coach van hoofdklasser Stevo.

De supporters zijn minder enthousiast, maar dat kon Meier ook wel begrijpen.'Ze kennen mij nog niet, maar over een jaar kennen ze mij als een held', zei Meier op die gedurfde uitspraak.

Geplaatst
  • Auteur

Meier brengt Osasuna aan top !!

Hier informatie over de club: Osasuna.

Informatie.bmp

Het bestuur rekent op een Europese Plaats, terwijl Supporters dat ook willen.

We wachten af of het lukt !!!

naamloos.bmp

Osasuna wacht zware dobber in voorronde van Champions Leaque.!!

CL.bmp

Meier over de loting:'Het is een moeilijke loting, maar nu weten we waar we aan toe zijn'.

De eerste aankoop is binnen:

De 35 jarige AC Milan speler Serginho verkast naar Osasuna. De speler was niet meer welkom bij Milan en mocht zoeken naar een andere club.

De speler zei in een interview het volgende: ‘Als je op deze leeftijd nog naar zo’n club verhuist ben je geen slechte speler, zei de nieuwe aankoop van Osasuna.

De manager van Osasuna Marc Meier reageerde positief op deze transfer: ‘Serginho is oud en geeft ervaring door aan de jonge spelers die we hebben, en het is ook nog een hele goede speler’.

serginho.jpg

De 2e aankoop is ook binnen:

De 32 jarige Sylvinho van Barcelona vertrekt per direct naar Osasuna.

De spaanse club had nog een ervaren speler nodig voor de verdediging en heeft nu de ideale verdediger gevonden voor Osasuna.

Meier: 'Ik wou een goede ervaren verdediger, het was moeilijk, maar met de aankoop van Sylvinho ben ik heel tevreden'.

Osasuna heeft inmiddels al 2 aankopen gedaan.

De club heeft ook interesse in Varela van Schalke 04, de rechtsbuiten.

sylvinho.jpg

Hierboven laat de nieuwe aanwinst van Osasuna al zien wat hij kan !!

Osasuna heeft selectie compleet.

Osasuna heeft weer goede zaken gedaan op transfergebied. De Spaanse club leent Gustavo Varela.

De Schalke speler was uit de gratie gevallen bij Schalke en zoekt zijn avontuur nu bij Osasuna.

Meier was tevreden, want hij zocht nog een rechter middenvelder.

Varela zei: 'Ik had veel aanbiedingen van andere clubs, maar Osasuna kan de Champions Leaque in en daar wil ik me laten zien en het is ook goed voor mij dat we op Europese Gebied voetballen.

Ook de supporters waren heel blij met deze transfer. Ze hebben toch iets meer vertrouwen gekregen in de manager van Osasuna.

Meier zei ook dat de selectie rond was.!!

Varela.jpg

Geplaatst

Re: Osasuna

Mooie club maar is de coach wel goed?:P geintje marc:P

IK denk dat je je d0elstelling wel gaat halen met misschien nog wat extraatjes we wachten af we hopen het zo spoedig mogelijk te horen:P;)

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag is de dag voor de eerste belangrijke wedstrijd van het seizoen.

De Voorrondes voor de Champions Leaque. Osasuna speelt de moeilijke wedstrijd tegen CSKA Moskou.

Aanvoerder Raul Garcia hierover:'Het is een hele moeilijke loting, maar als we vandaag willen winnen moeten we 120% strijdlust geven en elkaar de ballen gunnen, zei hij voorafgaand aan het duel.

Het duel is overigens live te volgen op Nederland 3 vanaf 20.30 uur.

heen.bmp

Osasuna wint het eerste duel met 1-0 van CSKA Moskou.

De trainer van CSKA Moskou was niet tevreden over deze prestatie. 'Als je 8 open kansen verknooid doe je iets niet goed en als je maar 3 kansen weggeeft en er zit er 1 in, dan ben ik ook niet te spreken over de verdediging, zei de boze trainer van CSKA.

De uitblinker van het duel was Osasuna keeper Ricardo. 'Natuurlijk is het mooi om de man of the match te zijn, maar we moeten ons opmaken voor de volgende return tegen CSKA.

the%20match.jpg

Dit was de held van het duel !!

Osasuna wint ook 2e duel en plaatst zich voor de Groepsronde van de Champions Leaque !!

terug.bmp

Prachtig, zei de nieuwe aanwinst Sylvinho van deze resultaat. 'Ik ben hier gekomen om zo veel mogelijk wedstrijden te spelen op hoog niveau en dat kan ook nog, zei de blije verdediger van Osasuna.

De loting is morgen, maar nog eerst even feest vieren !!!

Gunstige Loting voor Osasuna

loting%20groepsronde.bmp

Zo, wij zijn er bijna en de seizoen kan beginnen.

Natuurlijk heb ik ook oefenwedstrijden gespeeld.

oefen.bmp

Een redelijke begin dacht ik zo van een hopelijk mooi seizoen !!

Nog een paar dagen en de competitie begint.

Hieronder de selectie van Osasuna dit seizoen met de aankopen Serginho, Sylvinho en Varela.

selectie.bmp

U ziet het hier al, maar ik speel met een 4-4-2 systeem met opkomende middenvelders.

Hopelijk pakt het goed uit en kan ik voor de Europese Plaatsen in de competitie meedoen, want dat is mijn doelstelling

De eerste wedstrijd van het seizoen is uit tegen Real Sociedad, gevolgd door Levante thuis en Gimnastic uit.

Het seizoen begint!!!

real%20sociedad.bmp

Een zeer verdiende overwinning op Real Sociedad. We zaten er vanaf het begin goed op en wonnen zo met 2-1. We hadden veel kansen, maar we benutten er 'maar' 2.

Levante.bmp

Deze nederlaag hebben we aan ons zelf te danken, we voetbalden niet scherp en benutten de kansen ook niet die we kregen.

Daarintegen sprong Levante uitstekend met de kansen om, ze creerden er 2 en scoorden er ook 2. Deze nederlaag is zuur !!

Gimnastic.bmp

Uit tegen Gimnastic wil ik liever er niet veel woorden aan vast maken. Zij waren sterker en wonnen verrassend met 3-1. Dit hebben mij spelers ook te weten gekomen en ze weten nu waar ze staan !!!

Geplaatst

Succes

Geplaatst
  • Auteur

Re: Meier brengt Osasuna aan de top !!

Na de eerste 3 wedstrijden van het seizoen ben ik niet tevreden.

3 wedstrijden, 3 punten en dat vind ik niet genoeg.

Dan concentreren op de volgende wedstrijd, Thuis tegen Celtic voor de Champions Leaque.

De jonge Roberto Soldado ( gehuurd van Real Madrid ) blikte vooruit op deze wedstrijd.

' In de Champions Leaque kun je laten zien wat je in huis hebt, en ik wil dit zo graag laten zien.

' De Champions Leaque is iets speciaals en we moeten gewoon veel inzet tonen om Celtic te kunnen verslaan.

celtic.bmp

We wonnen overtuigend met 2-0, door goals van middenvelder Nekounam en invaller Milosovic. Eindelijk weer een lichtpuntje.

Nu opmaken voor de andere wedstrijen in de competitie.

3.bmp

We wonnen van de 3 wedstrijden er 2 en daar ben ik wel tevreden over geweest.

3-0 thuis van Deportivo, door goals van Roberto Soldado, Valdo en Savo Milosevic.

2-4 verloren van Getafe. We kwamen snel met 2-0 voor, maar de rode kaart van middenvelder Nekounam deed de das om.

3-1 gewonnen thuis van Mallorca. De score werd bepaald door Romeo, Soldado en Munoz.

Zoo, ik ben nog niet tevreden over alle spelers, maar 1 blinkt echt uit bij Osasuna.

De 20 jarige supertalent Raul Garcia. Een talent met veel overzicht, dreiging en inzet.

Raul Garcia de naam !!

191-chelsea-interesse-par-raul-garcia.jpg

Chelsea en Real Madrid hebben al interesse getoon in deze balvaardige middenvelder

Dan weer naar de Champions Leaque !!

De 2e wedstrijd staat te wachten en we moeten uit tegen Shaktar!!

skar.bmp

Shaktar won met geluk, Wij domineerden maar slaagden er niet in de kansen te benutten.

Wij lieten zwaar aangeslagen het veld af, maar de volgende wedstrijd staat weer voor de deur !!

2.bmp

Niet tevreden, want vaak ben ik de betere ploeg, maar toch verlies ik. ZUUR !!!

wooo.bmp

3-3 tegen Atletico Madrid, mijn rivaal.. In de eerste helft werd ik weggetikt en mocht blij zijn dat het maar 1-0 was. In de rust heb ik ze verteld dat ik een betere prestatie verwacht. Na rust scoorden we 3x en we dachten dat we de punten al binnen waren. Maar een vrije bal en zuiver buitenspel van Fernando Torres hadden we in plaats van 3 maar 1 punt !!

De 3e Champions Leaque Wedstrijd tegen Inter.

Voorafgaand aan het duel denkt iedereen dat het een makkelijke overwinning wordt voor Inter.

Maar middenvelder Raul Garcia denkt er anders over: 'Ik zie een mogelijkheid om hier te winnen', zei hij voor de wedstrijd.

Ook coach Meier had er alle vertrouwen in. 'Waarom kan Parma hier wel winnen en wij niet?', zei hij.

OSASUNA WINT LEGENDARISCHE DUEL VAN INTER

poe.bmp

Osasuna heeft een wereldprestatie geleverd in het stadion van Inter. De Spaanse club won overtuigend met 2-0 en veegde Inter van de mat.

Inter coach Mancini over deze wedstrijd: ' Ik wil deze wedstrijd het liefst zo snel mogelijk vergeten'. Het is denk ik overschatting geweest, anders weet ik het ook niet.

Uitblinker Roberto Soldado was blij met deze winst:' Wat een prestatie, wat is dit genieten. 'Winnen van Inter doen er niet veel na, zei de dolgelukkige speler.

Overigens doet Osasuna het goed in de Champions Leaque. Na 3 wedstrijden hebben hun 6 punten en staan gelijk met Shakta

347545_MEDIUMSQUARE.jpg

Hier de uitblinker van deze avond: De Gehuurde Roberto Soldado

De volgende competitiewedstrijd moest ik tegen Espanyol.

Het werd een saaie wedstrijd met de brilstand als uitslag.

Dan naar de beker. Osasuna had makkelijk geloot en moest tegen Gramanet.

Eerst moeten we uit en daarna thuis !!

ama.bmp

De heenwedstrijd werd makkelijk gewonnen !!.. We hadden weinig tegenstand !!

ama%202.bmp

De return werd met dezelfde cijfers gewonnen en we plaatsten ons voor de volgende ronde !!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]