Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Ingrid @ Fiorentina

Mag ik misschien een screen van Marica, ik weet dat hij niet bij je speelt maargoed :P

• Antwoorden 348
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Screen van Sylla komt morgen!

Idd dom van Bojinov maarjah snapte niks van die mede-eigenaar gedoetjes en toen deed ik zoiets doms.. :P

Maarjah, boeie das voorbij :)

Verder wil ik idd meer Italianen, maar die zijn best schaars! Heb nu iig Vito Laudicina, das een begin :)

hehe, snapte er nix van, dus toch nog een vrouw...

en voor de rest scouten in italie, onder twintig competitie in het oog houden (kijken naar spelers met de beste rating, topscorer,...) van zowel gewone ploegen als de nationale beloftenploeg.

durven investeren, en als je weet dat ze nog niet direct gaan spelen uitlenen zodat ze zich kunnen ontwikkelen.

nog twee tips voor italiaanse jonge aanvallers: paolucci en volpato van juve. in het echt zit man utd al achter de eerste. en vooral ook palladino (speelt bij mij zeer geregeld) en foggia van milan. was bij mij in een competitie met brugge de vervanger van daerden (voor veel geld verkocht) en hij deed dat schitterend, bewees na zijn transfer voor 12 miljoen euro naar lazio dat hij ook topniveau aankan. kopen die handel!

Geplaatst

mooie novelle!

doet Tévez het een beetje relaxt?

zou ik een screentje van hem mogen?

Geplaatst
  • Auteur

Sylla:

sylla2ya8.jpg

Marica:

maricask9.jpg

Tevez:

tevezug8.jpg

Champions League:

Espanyol - Fiorentina

cl2tq8.jpg

Fiorentina - Paris

cl3zj2.jpg

Competitie:

wedstrijd26az3.jpg

wedstrijd27um0.jpg

wedstrijd28ka6.jpg

wedstrijd29wa6.jpg

wedstrijd30cu2.jpg

Bij een aantal plaatjes staat dat het een beker wedstrijd is, maar dat is een foutje, is gewoon competitiewedstrijd

Geplaatst

netjes!

Geplaatst

goeie resultaten en een leuke novelle

ga zo door zou ik zegegn :D

Geplaatst

zeer goed gedaan. Knappe prestaties ook

Alleen 1 ding. Je hebt een nieuwe dag uit gevonden: zatredag :D

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

Ja klopt, zag het toen ik het poste ;)

Ik heb deze week een hele drukke week wat betreft school, dus eerst volgende update komt heeeel misschien vandaag en anders pas vrijdag.. Sorry!

Geplaatst

Het gaat wel heel goed.

Mag ik trouwens nog een screentje van yildrim,(voor de 2e keer)

Want je had hem nog niet laten zien ;)

Geplaatst
  • Auteur

Soms wil ik die screentjes wel eens vergeten, sorry :)

Ik post em echter pas donderdag of vrijdag.. nogmaals sorry :P

Geplaatst

Het is zeker prachtige novelle.Je lijkt wel een droomvrouw voor mannen die van voetbal houdt.

Helaas houdt mijn vriendin niet van voetbal... :(

En succes ermee met jouw club Fiorentina.Ik heb ook al drie en half jaar gespeeld met Napoli.Ik vind Fiorentina 1 van mijn lastige tegenstander bij serie A.

Geplaatst

Ik snap eerlijk gezegd niet dat niemand van MU jou versierd heeft, wat wil je nog meer dan een meisje die FM speelt ;)

Toffe novelle, resultaten zijn iig een stuk beter als je oude novelle, hopelijk worden ze net zo goed als je FM05 (of was het al 06) novelle's!

Geplaatst

Tja tijd om te starten met versieren ;)

Kunnen we misschien een novelle van maken ?!

Nee Ingrid, dit blijft een zeer mooie novelle. Ook al 10 pagina's...

Doe zo verder

Geplaatst

Mooie novelle :D

Succes met fiorentina :D

Geplaatst

Ik snap eerlijk gezegd niet dat niemand van MU jou versierd heeft, wat wil je nog meer dan een meisje die FM speelt ;)

Toffe novelle, resultaten zijn iig een stuk beter als je oude novelle, hopelijk worden ze net zo goed als je FM05 (of was het al 06) novelle's!

Ja tenminste ook geen gezeur meer wat er leuk is aan het spel ;)
Geplaatst

Dan krijg je wel dat ze denken dat het beter weten als dat jij doet :cab:

Maar laten we het ontopic houden ;)

Geplaatst
  • Auteur

Het is dat jullie vrijwel allemaal in het midden/zuiden wonen anders had een dag "keuring" gehouden :cab: Grapje ;)

Maar goed, het is alweer even geleden! Heel druk gehad en mn videokaart was kapot enzo.. Maar nu wel een update!

Ugur Yildirim:

yildirim2ev1.jpg

Champions League:

Paris - Fiorentina

cl4nr2.jpg

HSV - Fiorentina

cl5gk1.jpg

Bij deze wedstrijd kon ik niet beschikken over: Garay, vanden Borre, Pocognoli, Montolivo, Kerlon, Falcao, Tevez en Pazzini.......

Beker:

Tegen Lucchese:

beker5oh1.jpg

Competitie:

Tegen Messina:

wedstrijd31wp1.jpg

wedstrijd32cw9.jpg

wedstrijd33xg8.jpg

Zoals je ziet gaat het echt heel slecht :moop:. Dit komt door al die blessures. Montolivo en vanden Borre zijn nu al langdurig geblesseerd en de 1 na de ander valt uit. Spelers die net hersteld zijn van een (lange/zware) blessure moeten alweer meteen spelen omdat ik gewoon geen vervanger heb. Hierdoor kunnen ze niet goed herstellen en presteren ze zwak. Het bestuur begint ook al te klagen (kunnen ze niet gewoon begrip voor de situatie hebben :cab:). Maar goed, we zullen zien!

Ik sta op het moment 8e in de competitie en tweede in de CL groep, achter Espanyol die al gekwalificeerd is

Geplaatst

Het is dat jullie vrijwel allemaal in het midden/zuiden wonen anders had een dag "keuring" gehouden :cab: Grapje ;)

[/qoute]

Ik woon in het noorden hoor! haha

OT: Jammer van de resultaten maar die komen vanzelf wel weer ;)

Geplaatst

Ik vind dat blessureleed toch erger dan in FM06, en dat lijkt bij iedereen zo te zijn, ook na de patch.

En in de CL-match tegen HSV staat Morrison als MR, en AMC, volgens mij is dit een foutje?

Mooie novelle :-)

Geplaatst
  • Auteur

Dat is idd een foutje haha, MR moet Guterriez zijn :)

Geplaatst

Wat raar dat Yildrim nooit meer interlands heeft gespeeld. Verder weer een goede update

Geplaatst

ik heb in mijn eigen game ook zwaar veel blessures om gek van te worden hopelijk word dit verwerkt in de 702 patch

Geplaatst
  • Auteur

Italiaanse Beker

Return tegen Lucchese:

beker6jq1.jpg

In de volgende ronde moet ik tegen Juventus

Champions League:

Fiorentina - Espanyol

cl6bh4.jpg

Espanyol eindigde als groepswinnaar met 12 punten, Fiorentina eindigde tweede met 11 punten

Fiorentina treft Manchester United

Manchester United - Fiorentina is het afiche waar de voetballiefhebbers van smullen. Man Utd had een redelijk relaxte groepsronde. Geen enkele wedstrijd werd verloren tegen AEK Athene, Steaua en CSKA. Fiorentina had het daarentegen wel wat moeilijker. Man Utd heeft in de loop der jaren hun sterrenelftal verder uitgebreid met Buffon, Silva, Collins John en Klose. Rossi is toch wel de speler waar het meeste rekening mee gehouden moet worden. De kans op deze topper is voor Fiorentina 50/50.

Wereldbeker voor Clubs

clubs20121ym3.jpg

clubs20122jl4.jpg

Fernando Cavenaghi, net terug van een zware blessure, werd de held van deze wereldbeker!

Competitie:

wedstrijd34sw5.jpg

wedstrijd35vo2.jpg

wedstrijd36kc9.jpg

Zoals je ziet gaat het een stuk beter nu! In totaal 7 wedstrijden zonder tegendoelpunten. Ik sta nu 7e, maar heb wel 2 wedstrijden minder gespeeld dan de rest. Op het moment heb ik nog steeds last van de blessures, er zijn er weliswaar een aantal hersteld maar er zijn er ook weer een paar bijgekomen. Op het moment hebben de volgende spelers nog blessures: Ivanschitz (1 a 2 maanden), Tevez (week), Falcao (3 a 4 weken), Pazzini (1 a 2 maanden), Pasqual (week).

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]