Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 348
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Fernando Cavenaghi:

cavenaghi2gf8.jpg

Selectie Napoli:

selectienapoli1314jn5.jpg

Champions League

cl11314nf5.jpg

cl21314td7.jpg

cl31314rh5.jpg

cl41314vy3.jpg

Ik ben samen met Lyon al geplaatst voor de volgende ronde

Italiaanse Beker

beker11314lq6.jpg

Wedstrijden:

wedstrijden11314yb5.jpg

Stand:

stand11314xd2.jpg

Beste spelers op het moment

Kerlon: heeft nog niet echt in de voorhoede gespeeld. Door de langdurige blessure van Montolivo speelde hij links op het middenveld, waar hij het wonderbaarlijk goed doet. 4 doelpunten en 4 assists in 13 wedstrijden tot nu toe.

Benavente: mijn nieuwe aankoop doet het op het moment ook erg goed met 4 doelpunten, 1 assists en 3 keer MOTM in 16 wedstrijden.

Cavenaghi: is met 5 doelpunten topscorer van Fiorentina tot nu toe.

Geplaatst

Goed hoor INGE, prachtige resultaten en goed weergegeven. Toch mooi dat een vrouw kan presteren in een echte mannenwereld :banana:

Geplaatst
  • Auteur

Italiaanse Beker

beker21314if8.jpg

Uitgeschakeld... :moop:

Champions League

cl51314tt5.jpg

cl61314ti1.jpg

cleindstand1314gv9.jpg

In de eerste ronde rechtstreekse uitschakeling speel ik tegen Arsenal

Competitie

wedstrijden21314gj5.jpg

stand21314bn9.jpg

Geplaatst

Wordt weer lastig om kampioen te worden, jammer van de Beker maar competitie is belangrijker ;) Zet em op Ingrid :thumb:

Geplaatst

Titel en CL kan nog altijd he...

Blijft een leuke game om volgen, ben benieuwd hoe lang je nog bij Fiorentina blijft?? Heb je nog aanbiedingen gehad van andere ploegen?

Geplaatst

U bent uitermate goed in het voorspellen van transfer: Anthony VandenBorre tekent vandaag een contract bij Fiorentina :-)

Geplaatst
  • Auteur

@Paul Boskamp: ik wil sowieso dit seizoen afmaken en eigenlijk gewoon kampioen worden + CL winnen. Of ik daarna blijft hangt een beetje af van mijn transfers. Als ik leuke spelers weet binnen te halen blijf ik altijd wel gemotiveerd. Heb wel een keer een aanbieding van een club gehad, maar weet niet meer welke (sorry). Ook aanbieding van Australie en Ivoorkust, maar daar had ik geen zin in.

@Smack Me: Meen je niet!! :O Wat grappig haha.

Geplaatst

Dit keer lukt het wel om kampioen te worden, ga zo door!

Geplaatst

Blijft een goede novelle :) Prestaties schommelen wel, maar vaak pak je sowieso 1 prijs per seizoen

Succes verder, en pak die Treble!

Geplaatst
  • Auteur

Einde Seizoen 2013/2014

Champions League

cl71314pv8.jpg

cl81314al5.jpg

cl91314hx6.jpg

cl101314nj6.jpg

cl111314mr7.jpg

Opzich had ik best kansen tegen Milan, alleen waren ze in de eerste heenwedstrijd beter in het afwerken. Milan werd ook de uiteindelijke winnaar van de CL, ze wisten daar Liverpool te verslaan

Competitie

wedstrijden31314zl6.jpg

eindstand1314bg1.jpg

Door een slecht seizoenseinde net geen kampioen geworden :moop:

Statistieken:

statistieken1314wk4.jpg

Ook leuk: Carlos Eduardo haalde dit seizoen 16x geel en 4x rood :D

Financien

financien1314er7.jpg

Dit is excl TV geld

Satellietclubs

satelliet3ul0.jpg

Nou niet echt goed seizoen dus. Ik hoop dat jullie het nog wel leuk vinden om te volgen, ondanks de mindere resultaten!

Geplaatst
  • Auteur

Begin Seizoen 2014/2015

Transfers

Transfers In:

transfersin1415kj8.jpg

Rubini: nog maar 20 jaar en scoorde vorig seizoen bij Catania 16 doelpunten in 24 wedstrijden. Volgens mijn scouts een speler die in de toekomst de beste spits van de serie A kan worden. Hij is al hard op weg (zie onderstaand bij CL).

Scribe: 26-jarige doelman. Laudicina heeft mij nog niet kunnen overtuigen en ondanks de nog superieure stats van Frey begint hij toch al aardig op leeftijd te raken (34).

N'Zogbia: supergoede AMLC die de concurrentie aangaat met Montolivo.

Jakobsen: bij iedereen wel bekend denk ik. Heeft aardig goede stats opgebouwd en ik moest nog een verdediger hebben.

Transfers Uit:

transfersuit1415ph8.jpg

Yildirim: speelde het heel vorige seizoen amper. Mocht daarom vertrekken.

Falcao: heeft mij in al die tijd niet weten te overtuigen. Zoals velen al zeggen, past hij in je systeem dan is hij super, zo niet, tja dan is het een leuke spits maar niet meer dan dat. Cavenaghi, Pazzini en (zie onderstaand) Rubini spelen toch beter.

Garay: vertrok op uitleenbasis naar Celta.

Selectie:

selectie1415np9.jpg

Champions League

Kwalificatie:

cl11415rn9.jpg

cl21415xi5.jpg

Groepsloting:

clgroep1415vt2.jpg

Moet te doen zijn :)

Zoals jullie zien blijf ik nog bij Fiorentina. 8) Heb overigens wel aanbieding van Nederland afgeslagen, allemaal vage spelers :moop:

Geplaatst

Blijft leuke novelle, helaas net niet prestaties.

Geplaatst

De resultaten zijn dan iets minder maar dat maakt de novelle niet minder leuk om te volgen Ingrid.

Geplaatst
  • Auteur

Winterstop Seizoen 2014/2015

Italiaanse Beker

beker11415vc2.jpg

beker21415ei7.jpg

In de kwartfinale moet ik tegen Sampdoria

Champions League

cl51415sb7.jpg

cl61415oq7.jpg

cl71415ix0.jpg

cl81415gk1.jpg

clgroep1415wv2.jpg

Heel raar, maar de eerste twee gespeelde wedstrijden in de groepsronde kan ik niet meer openen... 2-2 tegen Lille en 4-3 tegen Celtic dus...

In de volgende ronde moet ik tegen Real Madrid

Competitie

wedstrijden11415ye1.jpg

wedstrijden21415uq8.jpg

stand11415io7.jpg

Beste spelers tot nu toe bij Fioren

Cristian Benavente: mijn beste aankoop ooit. Nog maar 23 jaar en nu al zo belangrijk voor mijn ploeg. Is als AMRC topscorer bij mijn ploeg moet 10 doelpunten. Dus meer dan al mijn topspitsen! Heeft ook al 8 assists gemaakt en werd 4x MOTM.

Ciprian Andrei Marica: speelt een verbazend goed seizoen. Heeft het hoogste gemiddelde van de serie A (7.60). Scoorde tot nu toe 5 doelpunten in de serie A.

Michael Jakobsen: meest constante verdediger in mijn team. Speelt eigenlijk elke wedstrijd goed en heeft tot nu toe een gemiddelde van een 7.30.

Geplaatst

Best wel veel geluk in de wedstrijd tegen Celtic ;)

in de 89ste minuut nog een eigen doelpunt maken,dat zou voor die man echt erg zijn ;)

Geplaatst
  • Auteur

Seizoenseinde 2014/2015

Italiaanse Beker

Zoals wel vaker kon ik ook hier de wedstrijden niet meer openen. Helaas verloor ik in de kwartfinale van Sampdoria met 2-1 over twee wedstrijden.

Champions League

cl91415qt7.jpg

cl101415es0.jpg

Met veel geluk, door een own goal, win ik van Real Madrid. Al was ik wel de betere ploeg en win ik dus terecht.

cl111415ms4.jpg

cl121415ta3.jpg

4-0 achterstand en een rode kaart... ik kon wel naar huis gaan dacht ik. Op de een of andere manier maakten we vlak voor tijd nog 2 goals en werd er ook nog eentje afgekeurd in de 87e minuut. Dit bood toch weer perspectief. Maarja, 2-0 winnen van Man Utd doe je niet zomaar... Toch wel! :D 4-0 werd het maar liefst! En ook nog een rode kaart, echt onmogelijk :P

cl131415iy5.jpg

cl141415pe0.jpg

Chelsea zelfde verhaal. 4-0 bij rust en een rode kaart. Gelukkig scoorde ik nog een doelpuntje. Maarja, 3-0 is gewoon een kans van 1% ofzo dacht ik. Gelukkig heb ik "rijzende ster" Rubini die mij naar de finale schoot!

cl151415cl0.jpg

Dan de finale tegen het ***** Milan... Het Milan waar ik ALTIJD van verlies. De beker hadden ze al gewonnen, maar dit wonnen ze niet! Ik werd de terechte winnaar met een uitblinkende Benavente.

Clubcoefficienten Champions League:

clubcoefficienten2rd9.jpg

Prijzen:

clprijzen11415ky6.jpg

clprijzen21415ft1.jpg

clprijzen31415qa8.jpg

Competitie

wedstrijden31415wc6.jpg

wedstrijden41415gs4.jpg

eindstand1415qj9.jpg

Milan was gewoon te sterk dit seizoen en wonnen de Serie A terecht...

Statistieken:

statistieken1415wg9.jpg

Prijzen

prijzen11415hu0.jpg

prijzen21415vv5.jpg

prijzen31415pg9.jpg

prijzen41415bk5.jpg

prijzen51415vw1.jpg

prijzen61415nq8.jpg

Rijkste Clubs:

rijksteclubsrm0.jpg

Ondanks dat ik weer niet kampioen ben geworden ben ik wel erg tevreden over het seizoen. De CL vind ik eigenlijk toch de leukste prijs om te winnen en die heb ik nu in totaal 3x gewonnen. Rubini en Benavente waren de absolute uitblinkers en dat met 23/21 jaar oud... Volgend seizoen hoop ik weer lekker veel transfergeld te krijgen, want spelers kopen is toch mijn grootste hobby bij FM :D

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]