Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Re: Ingrid @ Fiorentina

Leuke uitslagen en aankopen!!

Mag ik a.u.b een screen van Bradley, wat was trouwens die prijs?

Sorry voor de hele late reactie maar had er overheen gelezen.. Welke Bradley bedoel je?

Champions League:

Fiorentina schopt sterrenteam uit Champions League

Woensdag 4 april, Fiorentina speelt thuis tegen Barcelona. Voor manager Funcke is er tegen elke ploeg een kans, Barca echter een zeer kleine kans. In de 13e minuut maakt Pirlo voor Barcelona 1-0. Een beeld dat manager Funcke verwacht had. In de 28e minuut scoorde Cavenaghi echter de 1-1 na aangeven van Montolivo. Dit was ook de ruststand. Gelijk na de aftrap van de rust maakte Ivanschitz de 2-1, Pazzini was de aangever. Manager Funcke was uitzinnig van vreugde, net zoals de supporters en natuurlijk de spelers zelf. Toch moest er nog wel geconcentreerd gespeeld worden wilde Fiorentina deze score blijven behouden. In de 54e minuut maakte Pazzini zelfs 3-1 via een assist van Cavenaghi. Kort daarna raakte Cavenaghi geblesseerd, Morrison was zijn invaller. Yildirim schoof door naar de spits en Morrison zorgde voortaan voor de aanvoer van rechts. 3-1 bleek de eindstand en vanden Borre bewijste zijn klasse door Man Of The Match te worden.

De return een week later begon verrassend voor Fiorentina. Na 21 minuten stond al een 0-2 op het scorebord door 2 doelpunten van Pazzini. Cavenaghi was nog geblesseerd, Falcao was zijn vervanger en zorgde voor de assist bij het tweede doelpunt. Vlak na de 0-2 scoorde vanden Borre ongelukkig in eigen doel waardoor het 1-2 stond, ook de ruststand. Na rust waren er weinig kansen meer voor beide ploegen, Barca scoorde nog wel de 2-2 in de 62e minuut. Calvo maakte het doelpunt. Man van de wedstrijd was de inmiddels 32-jarige Xavi.

Een uiteindelijke overwinning van 5-3 voor Fiorentina. Door deze 4 uitstekende wedstrijden (vorige ronde Lyon en nu Barca) maakt Fiorentina serieus aanspraak op de cup met de grote oren. Manager Funcke antwoordde hierop: "we hebben inderdaad uitstekende wedstrijden gespeeld tot nu toe in de Champions League, maar toch moeten we niet overmoedig worden. Ajax is de tegenstander in de halve finale en die schakelden tot nu toe Olympiakos en Porto uit." Koploper in de Serie A, Roma, schakelde AC Milan uit na penalties. Roma treedt nu aan tegen Arsenal, die in een beladen duel Manchester United uitschakelde.

clbarcelona11128zb.jpg

Fiorentina stelt orde op zaken via legendarische spits Pazzini

De eerste van twee wedstrijden tegen Ajax werd in Artemio Franchi gespeeld. Een saaie wedstrijd met maar 1 doelpunt, voor Ajax, gemaakt in de 78 minuut door Jansen. Gedurende de hele wedstrijd heeft Ajax maar 1 kans gehad, tegenover 7 kansen voor Fiorentina. Een vertekend spelbeeld, maar wel een overwinning voor Ajax.

De return moest Fiorentina hard aan de bak om de 1-0 achterstand weg te werken. Dat Pazzini een fantastische spits is heeft hij al heel veel seizoen bewezen, maar deze wedstrijd was hij beter dan ooit. Met maar liefst 4 doelpunten gaf hij Ajax een genadeloze klap. Pazzini werd achtereenvolgens bediend door Montolivo, Ivanschitz, Pocognoli en Yildirim. Fiorentina dus zonder al te veel moeite door naar de finale, waar het Roma treft.

clajax11121we.jpg

Competitie:

wedstrijd102pv.jpg

wedstrijd118uj.jpg

wedstrijd124bb.jpg

wedstrijd130xy.jpg

wedstrijd149vg.jpg

wedstrijd158oe.jpg

wedstrijd163wi.jpg

wedstrijd175qt.jpg

wedstrijd183gt.jpg

Tussenstand:

tussenstand311125yc.jpg

Coming Up !!!

- Met nog 3 wedstrijden te gaan sta ik eerste met 1 punt voorsprong op Roma. Ik moet nog thuis tegen Modena, uit tegen Sampdoria en jawel thuis tegen Roma! Spannend einde van de competitie dus...

- Finale Champions League tegen Roma!

• Antwoorden 348
  • Weergaven 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Roma is wel de boeman voor je...

Blijven winnen en de titel is van u!

Welke ploeg is die met het rode logo met CSM (serie A) op?

Geplaatst
  • Auteur

Treviso is die club :)

Ontknoping!!

Champions League:

Fiorentina verslaat Roma in finale Champions League!!!

Ondanks dat Fiorentina favoriet was in de finale, is het een bloedstollende wedstrijd geworden. Fiorentina kwam op voorsprong in de 27e minuut door een goal van Montolivo. In de tweede helft kreeg Kalou de rode kaart en was het de taak aan Fiorentina om de wedstrijd uit te spelen. De 1-1 van Totti kwam dan ook als een gigantische verrassing in de 78e minuut. Vlak voor tijd maakte Yildirim toch de 2-1 en won Fiorentina verdiend. Man van de wedstrijd was Riccardo Montolivo.

Competitie:

wedstrijd197cq.jpg

wedstrijd204vl.jpg

wedstrijd217kx.jpg

Eindstand:

eindstand11120qb.jpg

Statistieken:

statistieken11126ef.jpg

Fiorentina pakt de dubbel!

De Champions League en de winst in de Serie A is voor manager Funcke een uitgekomen droom. Na veel seizoenen keihard werken en telkens in de top 4 te eindigen is nu de titel toch een feit. De Champions League wisten de Florencen al te winnen, maar een dubbel pakken in 1 seizoen is een ware droom. Manager Funcke: "na hard zwoegen hebben mijn mannen deze dubbel verdiend. We hebben keihard geknokt in de competitie en fantastisch gespeeld in de Champions League. Volgend seizoen gaan we gewoon weer verder met deze triomf. Er mogen een aantal versterkingen komen in het team en ik hoop dat het bestuur de winst van deze dubbel omzet in transfergeld."

Geplaatst

whaaaaaaa!!!!!!eg superpresestaties eg knap hoe je fiorentina zo goed heb gemaakt

Geplaatst

eindelijk kampioen gefeliciteerd

Geplaatst
  • Auteur

Het hangt bij mij altijd een beetje af wat er gebeurd op de transfermarkt of ik blijf of stop.

Als ik leuke spelers weet aan te trekken ga ik gewoon door :)

Geplaatst

Beetje rustig aan met Roma heah ;)

Goeie Novelle, goed om te zien dat er aandacht aan besteed wordt. Succes met Fior, het spelletje zelf niet.

Geplaatst

Eindellijk! geweldig gedaan Ingrid!. Je gaat er hopelijk wel mee door he?

Geplaatst

Yes schitterende prestatie Ingrid !!

Knap tegen Roma !!

Gewoon verder gaan of misschien club wissel ?

Geplaatst

Jeeeeeuj! Eindelijk gelukt ;)

Hopelijk kan je dit nu doortrekken voor een aantal seizoenen!

Misschien jezelf nog iets opleggen om het leuk te houden? Bepaalde gemidd. leeftijd, zoveel Italianen, bepaald aantal tegengoals :)

Succes in ieder geval komend(e) seizoen(en)

Geplaatst
  • Auteur

Blij dat jullie mn topic leuk vinden :) Als jullie het niet meer willen volgen moet je het zeggen hoor, dan post ik niks meer ;)

@Kavinos: dat is idd wel een goed idee. Ik wil sowieso de gemiddelde leeftijd omlaag hebben, hij is al vrij laag, maar Toni (34) en Mutu (32) vertrekken sowieso (gratis) dus als ik de oudjes kan laten vertrekken is dat een leuk doel :)

Verder moet ik natuurlijk de Italiaanse beker nog winnen ;)

Geplaatst

Ja want wij hebben geen leven en daarom postten wij maar in je topic ;)

Nee Ingrid ik vind het leuk om volgen en nu je prestaties ook in stijgende lijn zitten is het gewoon een TOPnovelle !!

Doe zo verder zou ik zeggen en dan blijf ik hem, tegen mijn zin, wel volgen hoor :)

Geplaatst
  • Auteur

Eikel :P

Als mensen nog leuke uitdagingen hebben hoor ik het graag :)

Geplaatst

Ja want wij hebben geen leven en daarom postten wij maar in je topic ;)

Inderdaad :cab:

Geplaatst

knap hoor! gewoon doorgaan joh, er valt nog genoeg te winnen daar in florence

Geplaatst

Mooi gedaan Ingrid :) Hopelijk ga je door met deze novelle,met Fiorentina of met een andere ploeg,maakt me niet uit. Ik blijf het volgen! Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Afronding Seizoen 2011/2012

Prijzen Serie A

prijs11112ax6.jpg

prijs21112tk8.jpg

prijs31112zx7.jpg

prijs41112li8.jpg

prijs51112jx0.jpg

prijs61112wi5.jpg

prijs71112dp1.jpg

prijs81112ms8.jpg

Team van het Jaar:

teamjaar2012qx6.jpg

Clubcoefficienten:

clubcoefficientenkh8.jpg

Geplaatst

Je doet het echt uniek, super gewoon

Geweldig hoe lang je die game speelt, Pazzini _O_ screentje van hem please?

Succes verder !!

Geplaatst

Kan ik een screen van Nicolas Millan

ik wil weten wat zijn vooruitgangen zien in 2011

weet niet in jou selectie maar kan het aub

Geplaatst

Ingrid,

Misschien heb je het reeds op de site gelezen maar vanaf vandaag staat je novelle in de schijnwerpers.

Daarbovenop is hij ook nog eens sticky !!

Dikke proficiat en doe zo verder !!

Geplaatst

Heel mooi zo.

Gefeliciteerd met je plekje in de schijnwerpers;)

Succes verder

Geplaatst

Sticky de beloning voor hard werken en vooral doorzettingsvermogen. Gefeliciteerd.

En natuurlijk succes met het vervolg.

Geplaatst

Netjes hoor....

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]