Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik zat rustig met mijn vriendin, Ilse, in een Grieks restaurant te dineren, toen plotseling mijn mobiele telefoon ging. Ilse was er duidelijk niet blij mee, maar ik zag dat het mijn zaakwaarnemer was en die belt normaal nooit ’s avonds dus er moest wel iets belangrijks aan de hand zijn. Ik nam de telefoon op en luisterde half naar wat hij te zeggen had, ondertussen hield ik de hand van mijn vriendin vast als ’’soort van excuus’’. Gelukkig was ze niet boos en het werd een leuke avond zoals we ook hadden gepland. Lekker uiteten met zn tweeën bij de Griek, en erna lekker thuis voor de open haard een filmpje, zonder gestoord te worden. Deze keer ook geen telefoontje, ik had mijn gsm voor de zekerheid maar uitgezet.

Toen ik ’s morgens wakker werd naast mijn liefste dacht ik terug aan gisteravond, en vooral het telefoontje van Johan. Hij vertelde me dat er schokkend nieuws was bij een Europese topclub en dat niemand dit had zien aankomen. Ik stapte uit bed, deed mijn ochtendjas aan en liep naar de brievenbus om de krant te pakken. Hmm, weer geen krant! Tsjonge jonge, kan ik weer gaan bellen… wat een gedoe ook altijd!

Dan maar even op internet kijken wat er nu precies aan de hand was. Daar vind ik het volgende artikel:

4ckuk4i.png

Last Updated: Saturday, 28 October 2006, 06:24

..................................................................................................

2j1kiev.gifE-mail this to a friend 32zs1m9.gifPrintable version

Ferguson vertrekt bij Manchester

Sir Alex Ferguson heeft gisteravond zijn ontslag ingediend bij het bestuur van Manchester United. De 64-jarige Schot die sinds 1986 actief was bij de club uit Manchester vertrekt wegens persoonlijke problemen.

Een aantal jaar geleden kondigde Ferguson al aan bezig te zijn aan zijn laatste seizoen bij Manchester en meer tijd vrij te willen maken voor zijn familie. Toen veranderde hij echter van mening en tekende een nieuw contract. Nu is het moment echter daar om afscheid te nemen van het voetbal, wegens problemen met zijn gezondheid. Ferguson gaf aan alle aandacht te willen besteden aan zijn herstel en dit kan niet in combinatie met zijn werkzaamheden bij Manchester. De voorzitter van de supportersvereniging sprak van een treurige dag voor Manchester. Hij voegde er echter aan toe dat alle fans begrip hadden voor de keuze en Ferguson en zijn familie sterkte en geluk toe wensten in deze moeilijke tijd.

Over eventuele opvolgers wordt natuurlijk al druk gespeculeerd door de Engelse pers. Verschillende namen komen voorbij, waaronder Michael Laudrup (Brøndby), Louis van Gaal (AZ) en Marcello Lippi.

Ik val bijna van mijn stoel. Dit is wel heel onverwachts. Maargoed, waarom belde Johan mij dan? Alsof ze in Manchester op mij zitten te wachten. Een 39-jarige coach die 2jaar geleden zijn trainersdiploma heeft gehaald en nog geen club onder zijn hoede heeft gehad. Ja goed, helemaal nutteloos waren de afgelopen jaren nu ook weer niet. Met het tweede elftal van Ajax heb ik toch aardige successen beleefd, maar dat is toch van een andere orde dan een club als Manchester United. Ondertussen was Ilse ook wakker geworden. Ik dacht er verder niet meer over na en we gingen die dag naar Antwerpen. Aangezien het bijna Kerst is moest er natuurlijk passende kleding gekocht worden.

Gelukkig is het droog dat scheelt alweer, denk ik bij mezelf. Op zich heb ik geen hekel aan winkelen maar het liefste laat ik Ilse gewoon wat uitzoeken, ze weet toch wel wat ik mooi vind. Maar goed, vandaag heb ik toch niet veel te doen en offer ik me op. Na 2,5uur door de stad te hebben gelopen hebben we nog steeds niets gevonden. We gaan ergens iets eten en vervolgens weer verder. Op het eind van de dag zijn we toch geslaagd en hebben we allebei iets nieuws. Ilse een mooie zwarte jurk en ik een zwart pak op maat gemaakt. Hiermee kunnen we wel aanschuiven bij onze (schoon)ouders en we gaan allebei tevreden terug naar huis. Uiteindelijk was het toch een gezellige dag, maar dat kwam door Ilse en niet door het winkelen. Ze is zo lief......

Stem ook even op de poll a.u.b

Geplaatst
  • Auteur

Ik zat rustig met mijn vriendin, Ilse, in een Grieks restaurant te dineren, toen plotseling mijn mobiele telefoon ging. Ilse was er duidelijk niet blij mee, maar ik zag dat het mijn zaakwaarnemer was en die belt normaal nooit ’s avonds dus er moest wel iets belangrijks aan de hand zijn. Ik nam de telefoon op en luisterde half naar wat hij te zeggen had, ondertussen hield ik de hand van mijn vriendin vast als ’’soort van excuus’’. Gelukkig was ze niet boos en het werd een leuke avond zoals we ook hadden gepland. Lekker uiteten met zn tweeën bij de Griek, en erna lekker thuis voor de open haard een filmpje, zonder gestoord te worden. Deze keer ook geen telefoontje, ik had mijn gsm voor de zekerheid maar uitgezet.

Toen ik ’s morgens wakker werd naast mijn liefste dacht ik terug aan gisteravond, en vooral het telefoontje van Johan. Hij vertelde me dat er schokkend nieuws was bij een Europese topclub en dat niemand dit had zien aankomen. Ik stapte uit bed, deed mijn ochtendjas aan en liep naar de brievenbus om de krant te pakken. Hmm, weer geen krant! Tsjonge jonge, kan ik weer gaan bellen… wat een gedoe ook altijd!

Dan maar even op internet kijken wat er nu precies aan de hand was. Daar vind ik het volgende artikel:

4ckuk4i.png

Last Updated: Saturday, 28 October 2006, 06:24

..................................................................................................

2j1kiev.gifE-mail this to a friend 32zs1m9.gifPrintable version

Ferguson vertrekt bij Manchester

Sir Alex Ferguson heeft gisteravond zijn ontslag ingediend bij het bestuur van Manchester United. De 64-jarige Schot die sinds 1986 actief was bij de club uit Manchester vertrekt wegens persoonlijke problemen.

Een aantal jaar geleden kondigde Ferguson al aan bezig te zijn aan zijn laatste seizoen bij Manchester en meer tijd vrij te willen maken voor zijn familie. Toen veranderde hij echter van mening en tekende een nieuw contract. Nu is het moment echter daar om afscheid te nemen van het voetbal, wegens problemen met zijn gezondheid. Ferguson gaf aan alle aandacht te willen besteden aan zijn herstel en dit kan niet in combinatie met zijn werkzaamheden bij Manchester. De voorzitter van de supportersvereniging sprak van een treurige dag voor Manchester. Hij voegde er echter aan toe dat alle fans begrip hadden voor de keuze en Ferguson en zijn familie sterkte en geluk toe wensten in deze moeilijke tijd.

Over eventuele opvolgers wordt natuurlijk al druk gespeculeerd door de Engelse pers. Verschillende namen komen voorbij, waaronder Michael Laudrup (Brøndby), Louis van Gaal (AZ) en Marcello Lippi.

Ik val bijna van mijn stoel. Dit is wel heel onverwachts. Maargoed, waarom belde Johan mij dan? Alsof ze in Manchester op mij zitten te wachten. Een 39-jarige coach die 2jaar geleden zijn trainersdiploma heeft gehaald en nog geen club onder zijn hoede heeft gehad. Ja goed, helemaal nutteloos waren de afgelopen jaren nu ook weer niet. Met het tweede elftal van Ajax heb ik toch aardige successen beleefd, maar dat is toch van een andere orde dan een club als Manchester United. Ondertussen was Ilse ook wakker geworden. Ik dacht er verder niet meer over na en we gingen die dag naar Antwerpen. Aangezien het bijna Kerst is moest er natuurlijk passende kleding gekocht worden.

Gelukkig is het droog dat scheelt alweer, denk ik bij mezelf. Op zich heb ik geen hekel aan winkelen maar het liefste laat ik Ilse gewoon wat uitzoeken, ze weet toch wel wat ik mooi vind. Maar goed, vandaag heb ik toch niet veel te doen en offer ik me op. Na 2,5uur door de stad te hebben gelopen hebben we nog steeds niets gevonden. We gaan ergens iets eten en vervolgens weer verder. Op het eind van de dag zijn we toch geslaagd en hebben we allebei iets nieuws. Ilse een mooie zwarte jurk en ik een zwart pak op maat gemaakt. Hiermee kunnen we wel aanschuiven bij onze (schoon)ouders en we gaan allebei tevreden terug naar huis. Uiteindelijk was het toch een gezellige dag, maar dat kwam door Ilse en niet door het winkelen. Ze is zo lief......

Stem ook even op de poll a.u.b

Geplaatst

Re: New area at Old Trafford

suc6 met een prachtige club _O_ MUFC _O_ kan niet w8en op je transfers

edit: de titel moet trouwens zijn : New era at Old Trafford ;)

Geplaatst
  • Auteur

Re: New era at Old Trafford

Ja hebt gelijk, bedankt!

Heb het meteen aangepast..:)

Geplaatst

Ja hebt gelijk, bedankt!

Heb het meteen aangepast..:)

np ;)

Geplaatst

Much luck

Geplaatst
  • Auteur

De volgende dag is ’t koopzondag en jawel, ik moet me weer opofferen. De cadeautjes moeten natuurlijk ook nog gekocht worden. Maar goed, dan maar liever alles in 1 weekend dan elke dag iets. We pakken de auto en gaan richting Utrecht op zoek naar iets leuks voor de familie. Hopelijk duurt dit niet zo lang als gister, denk ik bij mezelf. Onderweg krijg ik een smsje, aangezien ik aan het rijden ben leest Ilse het even voor.

- Marco, je zult het niet geloven maar iemand van Manchester heeft contact met me gezocht. Bel me zo snel mogelijk terug! Gr Johan.-

Ilse ziet dr dag al in het water vallen, al is ze natuurlijk heel trots dat ik misschien trainer wordt bij Manchester. Eenmaal de auto geparkeerd bel ik Johan terug.

Ik: ''Hee Johan, met Marco.''

J: ''Goedemiddag Mar! Ze willen informatie van je hebben, zowel van je tijd als voetballer als trainer.''

Ik: ''Maar ik heb nog helemaal geen ervaring als hoofdtrainer!''

J: ''Daar zijn ze van op de hoogte, maar ze zijn behoorlijk geïnteresseerd in je. Ze denken dat een jonge nieuwe coach het team weer tot grote hoogtes kan brengen.''

Ik: ''Dat is mooi om te horen, maar wat gaat er nu verder gebeuren dan?''

J: ''Ik stuur Martin Edwards zometeen alle informatie die ik van je heb via mail en dan verwacht ik binnen afzienbare tijd een antwoord terug.''

Ik: ''Okee dat is goed, dan hoor ik waarschijnlijk wel snel weer iets van je.''

J: ''Ja, ik bel je! Fijne dag!''

Ik: ''Ja dankje, dat zal vast wel lukken. Doegg.''

Ilse vraag meteen wat er gaat gebeuren en ik vertel haar wat ik net met Johan heb besproken. Dr ogen glunderen van trots. Mooi om te zien. We gaan de stad in om de cadeautjes te kopen. Gelukkig zijn we deze keer redelijk snel klaar. Alleen voor Ilse’s vader hebben we nog niets gevonden, maar dat zal later wel goed komen. We stappen weer in de auto en rijden richting huis. Dan gaat de telefoon weer, ik schrik meteen. Hmmm, het is die van Ilse….

Ilse: ''Marco, stop even. Het is Johan.''

Ik: ''Ja, met Marco.''

J: ''Hee Mar, ik heb ze alles gemaild en ze hebben het bekeken en willen snel een gesprek met ons.''

''En wat is snel?'' vraag ik ongeduldig.

J: ''Ze hebben voor morgen een ticket geboekt vanaf Schiphol, alles is geregeld. Je wordt thuis opgehaald en wij zien elkaar op het vliegveld. We vliegen morgenvroeg om 11.30u naar Manchester.''

Ik: ''Euhhh ok, dan euhhh zie ik je morgen!''

J: ''Goedgoed, tot morgen!''

Ik: ''Bedankt Johan! Doegg.''

De laatste kilometers terug naar huis hebben Ilse en ik het nergens anders over. Niet te geloven dat Manchester geïnteresseerd is in mij! Terwijl we druk aan het praten zijn over het hele verhaal zie ik opeens een flits. Ik kijk op de teller (140km/h) en duw op de rem. Hmm shit, dat heeft natuurlijk ook geen nut meer, dan meer weer het gas in. Ilse maakte er nog een grapje over. Agg, als je je eerste salaris krijgt dan maken die €150,- ook niet meer uit. Maar zover is het natuurlijk nog niet.

Thuis aangekomen pak ik mn laptop en ga ik eens wat informatie zoeken over Manchester, allereerst op de officiële site later ook op andere sites.

2n7jkth.jpg

klik op de afbeelding om naar de site te gaan.

436px5d.jpg

Old Trafford, de thuishaven van United. Ook wel The Theatre of Dreams genoemd, biedt plaats aan ruim 76000 mensen

3yn584x.jpg

Wat algemene informatie.

4h8b0wz.jpg

De huidige selectie.

345il1j.jpg

De stand op dit moment in het Premiership.

2he94jk.jpg

De prestaties in de Champions League dit seizoen.

Dit ziet er natuurlijk leuk uit. Het zou fantastisch zijn mocht ik bij deze grote club manager worden. Ik kan het me nog steeds niet voorstellen! Ik besluit maar om samen met Ilse vroeg het bed in te kruipen......morgen moet ik immers vroeg op. Hopelijk ben ik dan uitgeslapen, ik denk het echter niet...

Geplaatst
  • Auteur

De start

Zoals ik al dacht heb ik bijna geen oog dicht gedaan. In het begin kwam dat nog door Ilse, niet dat ik dat erg vond overigens, later kon ik gewoon niet slapen vanwege de zenuwen. Langzaam werd het morgen, ik had zowat elk uur van de klok wel gezien deze nacht. Om 7u stond ik op en sprong onder de douche. Na te hebben ontbeten samen met Ilse was het alweer 9u, dat ging toch wel snel.. De taxi kon elk moment komen om me naar Schiphol te brengen. Terwijl ik checkte of ik alles bij me had, hoorde ik de deurbel gaan. Ik nam afscheid van Ilse en vertrok richting Manchester. Op Schiphol zag ik Johan al staan wachten, we checkten in en stapten in het vliegtuig.

Toen we in Manchester arriveerden, stond er al een taxi voor ons klaar om ons naar het stadion te brengen. Eenmaal aangekomen bij het stadion, viel mn mond open. Wat een gebouw, ik wist dat het groot was maar dit had ik niet verwacht. We werden naar binnen begeleid en daar stondenMartin Edwards en Malcolm Glazer ons al op te wachten. We schudden de hand en gingen naar het kantoor.

2a0jh95.jpg

Nadat we alles met elkaar besproken hadden, van selectie tot doelstellingen tot contractvoorwaarden volgde een rondleiding door het stadion. Ik was zeer onder de indruk en kon me al voorstellen hoe het zou zijn als het uitverkocht was. We sloten de dag af met een diner. Ik was zeer tevreden en samen met Johan vloog ik vervolgens terug naar Nederland. Onderweg van het vliegveld naar huis belde ik Ilse op en vertelde haar hoe alles was geweest. Ik had een tafeltje gereserveerd voor vanavond dus ze moest zich natuurlijk nog even optutten en dan konden we dalijk een hapje gaan eten bij de Mexicaan. Ilse was natuurlijk zeer benieuwd hoe het nu verder ging. Ik vertelde dr dat ik morgen het contract zou ondertekenen en dat de club voor ons al een appartement had gezocht in Manchester zodat we ons daar niet druk over hoefden te maken. Ilse vond het wel spannend en had wel zin in het avontuur, net als ik overigens. Het eten was heerlijk en we gingen die avond nog bij mijn ouders en schoonouders langs om hen het nieuws te brengen.

De volgende ochtend moest ik weer vroeg op, om 11u zou het contract ondertekend worden. Mr Edwards kwam deze keer naar Amsterdam, zodat wij niet weer naar Engeland hoefden te vliegen. Ik was behoorlijk nerveus en net als de nacht hiervoor had ik ook afgelopen nacht weer geen oog dichtgedaan. Ilse stelde me een beetje op mn gemak en uiteindelijk ging het wel weer. Toen ging de deurbel, het was Johan die me op kwam halen om naar het Amstel Hotel te gaan, voor het ondertekenen van het contract.

Eenmaal aangekomen in het hotel bleek Martin (Edwards) in de lobby op ons te wachtten. Het contract werd ondertekend, de champagne werd ontkurkt en mijn droom werd werkelijkheid.

441xwf4.jpg

Nu begon het echte werk. Over 2 dagen stond de eerste wedstrijd al op het progamma. We moesten uit naar Porto voor de Champions League. Ilse bleef achter in Amsterdam, anders zat ze ook maar alleen in Manchester. We gingen namelijk in trainingskamp en daardoor was ik niet thuis de komende dagen. Voor de aftrap sprak ik mijn jongens nog eens moed in en hoopte ik op een goed resultaat, voor de club en voor mezelf. Een goede start is natuurlijk heel belangrijk. We speelden gewoon in hetzelfde systeem als Manchester al jaren speelt, dwz 4-4-2 met opkomende buitenspelers. De opstelling is natuurlijk afhankelijk van blessures/schorsingen/vorm e.d.

Uefa Champions League

Venue: Estadio Dragao, Kick-off: 20.45u

34ocv4h.jpg

Porto - Man Utd: 0-2 (0-1)

'45. 0-1, L.Saha

'80. 0-2, L.Saha

'19. rood: C.Ronaldo

'40. blessure: W.Brown

Pers: ''Een mooie overwinning in uw eerste wedstrijd als hoofdcoach.''

Ik: ''Ja, inderdaad. Alle krediet gaat naar de jongens. Ze hebben een goede wedstrijd gespeeld, zeker omdat we vroeg met 10 man kwamen te spelen.''

Pers: ''W.Brown haakte geblesseerd af, is de blessure ernstig?''

Ik: ''Wes zal onderzocht moeten worden de komende dagen, daar kan ik nu nog niets over zeggen.''

Pers: ''Bedankt voor dit korte interview zo vlak na de wedstrijd.''

Ik: ''Graag gedaan! Ik ga snel naar de jongens toe!''

Graag reacties en opmerkingen

Geplaatst

Toffe ploeg! Hebbe ze trouwens zoveel schulden ? :| Nooit geweten joh.

Geplaatst

Zéér mooi gebracht Marco !!

Mooi verhaal rondom trouwens !!

Man Utd is ook mijn clubje en vind het leuk deze novelle te lezen!!

Je hebt een fan !!

Geplaatst
  • Auteur

Eenmaal in de kleedkamer aangekomen, feliciteerde ik de jongens met de overwinning. Mn telefoon ging de hele tijd, steeds weer smsjes om me te feliciteren met mn eerste overwinning. Ik belde Ilse op om dr te vertellen hoe het allemaal was gegaan. En tot mn verbazing had ze zelfs de wedstrijd op tv gekeken, dat terwijl ze helemaal niets om voetbal geeft. Ik vond het leuk om dr stem weer te horen en kon niet wachten om dr weer te zien. We vlogen die nacht meteen terug naar Manchester, waar we ’s morgens vroeg arriveerden. Ilse zou vandaag naar Manchester komen en we zouden beginnen met het inrichten van ons appartement. Ik had hier echter niet al te veel tijd voor, tegen de avond volgde er een lichte uitlooptraining waarbij ik weer aanwezig wilde zijn. Dus Ilse regelde alles met betrekking tot de verhuizing. Zo kon ik me de komende tijd volledig op Manchester concentreren en ’s avonds lekker thuiskomen zonder me druk te hoeven maken over die dingen. Wat een schat is 't ook....

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Everton - Man Utd: 0-2

0-1, R.Giggs.

0-2, W.Rooney.

Geblesseerd: P.Evra.

Man Utd - Man City: 2-2

0-1, G.Heinze(own goal).

0-2, J.Barton.

1-2, W.Rooney.

2-2, L.Saha.

Bolton - Man Utd: 0-3

0-1, W.Rooney.

0-2, W.Rooney.

0-3, L.Saha.

Man Utd - Arsenal: 4-3

4h1kdqw.jpg

1-0, M.Carrick.

2-0, C.Ronaldo.

2-1, T.Henry.

3-1, W.Rooney.

3-2, A.Hleb.

4-2, L.Saha.

4-3, A.Hleb.

Chelsea - Man Utd: 1-1

446qbyb.jpg

1-0, M.Ballack.

1-1, W.Rooney.

Man Utd - Reading: 2-0

1-0, M.Carrick.

2-0, O.Solskjær.

Newcastle Utd - Man Utd: 3-1

1-0, A.Luque.

2-0, A.Luque.

2-1, R.Ferdinand.

3-1, D.Duff.

Man Utd - Sheffield Utd: 2-1

1-0, W.Rooney.

2-0, R.Giggs.

2-1, S.Kabba.

Aston Villa - Man Utd: 1-3

0-1, W.Rooney.

1-1, M.Baros.

1-2, W.Rooney.

1-3, C.Ronaldo.

Tussenstand in de Premier League:

2ilzv4n.jpg

In de Premier League gaat het tot nu toe uitstekend. Alleen Newcastle bleek te sterk. We draaien nog steeds goed mee bovenin en hebben nog kans op de titel, al zal het lastig worden aangezien Arsenal en Chelsea weinig punten laten liggen. Bovendien heeft Arsenal nog een wedstrijd te goed.

2l9iqth.jpg

Fenerbahce - Man Utd: 0-1

0-1, L.Saha.

Man Utd - Olympiakos: 0-0

Eindstand in de poule:

2e65ug4.jpg

Zoals verwacht hebben we ons gekwalificeerd voor de volgende ronde. Door het gelijkspel in de laatste wedstrijd eindigden we wel als 2de in de poule. Echter was dit niet ongunstig bij de loting, aangezien er nogal verrassende nr's 1 waren in de andere poules. Het lot heeft ons bij de loting verbonden aan het Duitse HSV.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt voor de reacties tot nu! Verzoekjes (voor het een of ander) en opmerkingen (met bv verbeterpunten) zijn ook welkom!

Vanavond volgt er een verrassende update! ;)

Geplaatst

Ziet er goed uit! ben benieuwd naar de verrassing :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

GOAL-GLUT!

Doordat ik manager ben van een Engelse club zal het deze Kerstmis niet zo worden als we vooraf hadden gepland. Er moest namelijk gewoon gevoetbald worden tijdens de feestdagen. Zo stond er op Boxing Day, oftewel 2de Kerstdag een ware topper gepland. We moesten uit naar Liverpool. Op 1 januari moesten we vervolgens thuis aantreden tegen Wigan. Ilse had ondertussen geregeld dat onze familie (ouders) naar Manchester zou komen met de feestdagen zodat we Kerstmis toch nog met familie konden vieren. De boodschappen had ik maar overgelaten aan de vrouw des huizes, aangezien die ook wilde koken. Eigenlijk had ik daar ook niet echt tijd voor. Best raar om op deze manier Kerstmis en Oud op Nieuw te vieren. Na een gezellige avond met onze familie tijdens Kerstavond, moest ik de volgende dag weer aan het werk. Ik had de jongens wel beloofd dat we maar 1x per dag zouden trainen, met de feestdagen en wel rond 12u. Naderhand bleek dat dit zijn vruchten had afgeworpen voor de komende drukke periode.

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Liverpool - Man Utd: 0-6

46xyqkk.jpg

0-1, W.Rooney.

0-2, C.Ronaldo.

0-3, W.Rooney.

0-4, M.Carrick.

0-5, L.Saha.

0-6, L.Saha.

Man Utd - Wigan: 7-0

2utp2xh.jpg

1-0, R.Giggs.

2-0, R.Giggs.

3-0, P.Scholes.

4-0, L.Saha.

5-0, W.Rooney.

6-0, W.Rooney.

7-0, P.Scholes.

Man Utd - Watford: 3-0

1-0, L.Saha.

2-0, L.Saha.

3-0, R.Giggs.

Tottenham - Man Utd: 1-3

0-1, R.Giggs.

0-2, C.Ronaldo.

1-2, D.Berbatov.

1-3, L.Saha.

Pers: ''Uw start als manager gaat vooralsnog voorspoedig, vooral deze laatste periode?!''

Ik: In één woord: super! Niet te geloven, zo'n mooie feestdagen heb ik lang niet gehad. Na de magistrale uitoverwinning op Liverpool deden we het de wedstrijd erna voor het thuispubliek nog eens héél netjes over. Ik kan niet anders dan trots zijn op deze prestaties, ook de twee wedstrijden erna wonnen we met overtuigend spel. Vooral de uitwedstrijd bij Tottenham had ik vooraf moeilijk ingeschat. Uiteindelijk kwamen we snel op een ''veilige'' voorsprong, waarna we de wedstrijd goed uitspeelden.

Tussenstand in het Premiership:

44la6fn.jpg

450rt5y.jpg

Bolton - Man Utd: 1-1

0-1, W.Rooney.

1-1, E.Diouf.

Man Utd - Bolton: 3-0

1-0, P.Scholes.

2-0, C.Ronaldo.

3-0, L.Saha.

In de FA Cup hadden we het ietsje moeilijker, er was een replay nodig. Deze wonnen we echter overtuigend, waardoor we ook in dit toernooi doorzijn naar de volgende ronde.

Reacties en opmerkingen zijn welkom!

Klik op de uitslagen van de wedstrijden tegen Liverpool & Wigan voor een screenshot!

Geplaatst
  • Auteur

We begonnen het nieuwe kalenderjaar uitstekend. De ene na de andere overwinning werd er geboekt. Er was echter wel een klein probleem, dat misschien wel heel groot kan gaan worden. Edwin wil zijn contract maar niet verlengen, ik heb al meerdere gesprekken met hem gehouden en hem laten blijken dat hij de absolute nr 1 zal zijn, ook komend seizoen. Echter houdt hij de optie open om nog 1x in zijn carrière een grote transfers te verwezenlijken, hierdoor lopen de onderhandelingen nogal wat vertraging op. Ik hoop echter dat vd Sar besluit te blijven, zijn vertrek zou een groot verlies zijn voor deze ploeg.

Ilse heeft ondertussen ook al enkele vriendinnen gemaakt in de wijk waar we wonen. Het doet haar goed dat ze eens wat kan ondernemen met een paar vriendinnen, in plaats van elke keer maar alleen ergens naar toe te moeten. Gelukkig heeft de Engelse roddelpers haar nog niet écht in het vizier gekregen, wat trouwens ook voor mij geldt. Maar dit komt waarschijnlijk doordat de resultaten tot nu toe uitstekend zijn. Echter zijn we altijd op onze hoede voor de paparazzi, aangezien er nogal snel foute dingen worden geschreven. Zo hebben we binnenkort een feestje georganiseerd bij ons thuis, voor de mensen in de wijk waar we een goed contact mee hebben, evenals voor onze familie en vrienden in Nederland om onze start in Manchester ‘’te vieren’’.

Maargoed voordat het zover was moest er eerst weer gevoetbald worden in de Premier League, FA Cup en Champions League.

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Man Utd - Fulham: 2-0

1-0, L.Saha.

2-0, L.Saha.

West Ham Utd - Man Utd: 1-2

0-1, C.Ronaldo.

0-2, A.Smith.

1-2, M.Harewood.

Man Utd - Blackburn: 3-0

3yffdaq.jpg

1-0,L.Saha.

2-0, L.Saha.

3-0, C.Ronaldo.

Middlesbrough - Man Utd: 0-3

0-1, L.Saha.

0-2, R.Giggs.

0-3, R.Giggs.

Man Utd - Portsmouth: 2-0

1-0, L.Saha.

2-0, R.Giggs.

2gvv4hg.jpg

Het gaat echt voorspoedig, we staan inmiddels bovenaan. Echter staan er nog ontmoetingen met Arsenal en Chelsea op het programma, dus er is zeker nog niets beslist. Een verrassende uitslag deze periode was Arsenal – Chelsea: 4-1.

Pers: ‘’Het gaat nog steeds uitstekend met u en het team. Het lijkt erop dat de club weer een echte topcoach heeft gevonden?’’

Ik: ‘’Rustig rustig, een topcoach ben je pas nadat je prijzen hebt gepakt, volgens de Nederlandse analist Johan Derksen. En daar ben ik het wel mee eens, echter 1 prijs betekent ook niet meteen dat je een topcoach bent. Dus dat naamkaartje hoort voorlopig nog niet bij mij, echter ben ik het wel met u eens dat het uitstekend gaat tot nu!

Pers: ’’Wat zijn uw doelstellingen voor dit jaar?’’

Ik: ’’Onze doelstellingen zijn hetzelfde als elk jaar: meestrijden om de titel & beker. En Europees ook hoge ogen gooien, al vind ik het niet realistisch om nu al van een nederlaag te spreken mochten we de CL niet winnen, dit is iets dat maar voor zeer weinigen is weggelegd.

450rt5y.jpg

Luton Town – Man Utd: 2-3

1-0, N.Vidic (own goal).

1-1, W.Rooney.

1-2, P.Scholes.

2-2, S.Parkin.

2-3, M.Carrick.

2l9iqth.jpg

Man Utd - HSV: 2-0

1-0, W.Rooney.

2-0, W.Rooney.

Best Player:

3zq9wrk.jpg

Reacties e.d altijd welkom!

Geplaatst

Knap !! Meer kan ik er noet over zeggen...

Zowel de resultaten als presentatie zijn van een hoog niveau !!

Geplaatst

Nette overwinningen man!

6-1 7-0 :O

Echt goed bezig ga zo door :)

Screentje Saha :D

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt! Meer reacties blijven welkom!

Screen Saha:

2vhu33m.jpg

Geplaatst

Prachtig hoe je aan ons laat zien goede resultaten man ga zo door :D

Geplaatst
  • Auteur

Inmiddels ging het met Manchester nog steeds uitstekend. Het leek er echt op dat de jongens weer hongerig waren naar een prijs. Dit kwam voor mij natuurlijk goed uit als beginnende manager. Thuis was er wel het één en ander gebeurd. Ilse was terug naar Nederland, ze kreeg heimwee en we besloten om maar even een rustperiode in te bouwen, waarin zij terugkeerde naar Nederland om eigenlijk alles eens goed uit te zoeken. Ik heb het er wel moeilijk mee, het is toch anders als je helemaal alleen bent. Nu heb ik in Manchester wel nieuwe vrienden gemaakt, maar als ik thuiskom na een dag op de club dan voelt het toch raar dat er niemand thuis is. Maar waarschijnlijk is dit het beste voor onze relatie want ik zag aan Ilse dat ze zich de laatste tijd niet meer gelukkig voelde. Ilse belde me op een avond op om me mede te delen dat ze nog langer in Nederland wilde blijven, ze was er nog niet aan toe om terug te komen. Na een lang gesprek waarin ik en zij onze mening gaven werd besloten dat ze nog maar een tijdje in Nederland zou blijven. Ondanks deze privéproblemen ging het voetbal natuurlijk gewoon door.

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Charlton – Man Utd: 1-0

1-0, M.Bent.

Man Utd - Everton: 4-3

43hdhsn.jpg

1-0, C.Ronaldo.

2-0, P.Scholes.

2-1, A.Johnson.

2-2, A.Johnson.

3-2, W.Rooney.

4-2, L.Saha.

4-3, A.Johnson.

Man City – Man Utd: 1-3

1-0, N.Vidic (own goal).

1-1, D.Vassel (own goal).

1-2, N.Vidic.

1-2, M.Carrick.

Man Utd - Bolton: 3-0

1-0, W.Rooney.

2-0, L.Saha.

3-0, W.Rooney.

Man Utd - Chelsea: 0-1

0-1, S.Kalou.

48ezo6h.jpg

Pers: ‘’ 2 nederlagen in 5 wedstrijden, begint het team de druk van het kampioenschap al te voelen?’’

Ik: ‘’Dat denk ik niet, ik heb de jongens er altijd voor gewaarschuwd dat we pas kampioen zijn als we niet meer ingehaald kunnen worden.’’

Pers: ‘’ Er wordt in verschillende media geschreven dat u privéproblemen heeft. Heeft dit invloed op de prestaties, aangezien dit de slechtste periode tot nu toe is?’’

Ik: Ten eerste doe ik hier geen uitspraken over mijn privéleven. Dit is een persconferentie over de prestaties van de club en niet over mij. En het klopt dat het de minste periode is tot nu, maar het is een lang seizoen en dat beginnen we nu te merken.’’

Pers: ‘’Kan ik hieruit concluderen dat er dus daadwerkelijk problemen zijn privé?’’

Ik: ‘’Volgens mij luister je niet naar wat ik net gezegd heb! Andere mensen nog vragen?’’

Perschef: ‘’We laten het hierbij. Tot de volgende keer.’’

450rt5y.jpg

Blackburn – Man Utd: 0-0

Man Utd - Blackburn: 0-1

0-1, P.Gallagher.

2l9iqth.jpg

HSV - Man Utd: 2-1

1-0, P.Trochowski.

1-1, O.Solskjær.

2-1, R.van der Vaart.

¼ finale:

Man Utd - Inter: 2-0

1-0, L.Saha.

2-0, M.Carrick.

rood: N.Vidic.

Inter - Man Utd: 5-2

1-0, Adriano.

2-0, Z.Ibrahimovic.

3-0, Z.Ibrahimovic.

3-1, O.Solskjær.

3-2, R.Giggs.

4-2, Adriano.

5-2, F.Grosso.

Nadat we tegen HSV al goed weg kwamen, was Inter toch echt het eindstation. Na een goede wedstrijd en een mooie 2-0 thuisoverwinning hadden we de grootste kans van beide ploegen om door te gaan naar de volgende ronde. Helaas liep het totaal anders. We hadden een off-day in Milaan en het liep voor geen meter. Het was de slechtste wedstrijd sinds ik hier begonnen ben als manager. Het team toonde nog een beetje veerkracht door de snelle 3-0 achterstand weg te werken tot 3-2. Toen Adriano echter de 4-2 maakte zag ik de kopjes al hangen, en uiteindelijk viel de 5-2 ook nog waardoor we uitgeschakeld zijn.

Best Player:

48xd9xe.jpg

Kampioen of niet? Lees het na de Kerstdagen!

Iedereen een fijne Kerst!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]