Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: New era at Old Trafford

Netjes man, echt goeie resultaten en een goed verhaal. Doe zo verder! ;)

Proficiat ook met je overwinning op Anfield Road, dat gaat echt de geschiedenisboeken in!

Geplaatst
  • Auteur

Het seizoenseinde

Na de problemen in mn relatie liep het opeens op het veld ook niet meer als in de perioden ervoor. Of het met elkaar te maken heeft, kan ik niet zeggen al denk ik wel dat ik iets van de problemen meeneem naar de club. Iets dat natuurlijk totaal niet mag, maargoed ik ben ook maar een doodnormaal mens en zoiets heb je niet echt in de hand. Ilse en ik hadden inmiddels besloten om onze relatie te beëindigen. Ze kon gewoon niet aarden in Manchester en had het de laatste tijd in Amsterdam weer ontzettend naar haar zin gehad. Aangezien mijn werk in Manchester was en ik dat absoluut niet wilde opgeven kwam er dus een einde aan onze relatie van 5 jaar. Nu ben ik blij dat we niet getrouwd zijn, dat bespaart ons een hoop tijd en ergernis en bovendien gaan we als vrienden uit elkaar. Iets wat ik eigenlijk niet voor mogelijk had gehouden, maar we waren allebei realistisch genoeg om te zien dat dit niet meer werkte. We hielden nog wel van elkaar en ik ben ervan overtuigd dat als we in Nederland waren gebleven we nú nog samen zouden zijn. Ik heb er overigens geen spijt van dat ik destijds een contract tekende met Manchester. Het voetbal maakt veel goed en het gaat tot nog toe uitstekend. Een nieuw contract lag er dan ook voor mij klaar en dit heb ik natuurlijk ondertekend. Verder moest ik even kijken hoe ik het thuis allemaal ging regelen. Het seizoen is bijna voorbij dus dan kan ik alles eens goed gaan plannen, voorlopig loopt alles nog een beetje door elkaar. Of dit een verdere invloed had op de resultaten zie je hieronder:

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Reading – Man Utd: 1-1

0-1, O.Solskjær.

1-1, B.Convey.

Arsenal – Man Utd: 3-0

1-0, R.van Persie..

2-0, T.Henry.

3-0, R.van Persie.

Stand 3 wedstrijden voor het einde:

35clixe.jpg

Doordat we in de laatste 2 wedstrijden maar 1 punt haalden kreeg het kampioenschap nog een heel spannende ontknoping.Chelsea stond op dit moment bovenaan met 1 punt voorsprong op ons en 2 punten op Arsenal. Alles was dus nog mogelijk!

Wedstrijd nr 36 van de top 3:

Tottenham – Chelsea: 2-1

1-0, D.Berbatov.

2-0, A.Lennon.

2-1, A.Shevchenko.

Man Utd - Newcastle: 2-2

1-0, W.Rooney.

1-1, P.Ramage.

2-1, W.Rooney.

2-2, K.Dyer.

Fulham – Arsenal: 1-2

0-1, R.van Persie.

1-1, M.Brown.

1-2, M.Volz (own goal).

Dit leverde de volgende stand op:

4dhduzp.jpg

Arsenal heeft de koppositie overgenomen. The Gunners hebben een voorsprong van één punt op zowel Chelsea als ons.

Wedstrijd nr 37 van de top 3:

Arsenal – West Ham: 2-1

1-0, T.Henry.

2-0, C.Tevez.

2-1, T.Henry.

Sheff Utd – Man Utd: 0-1

0-1, W.Rooney.

Chelsea - Fulham: 3-0

1-0, C.Makelele.

2-0, M.Ballack.

3-0, A.Robben.

Dit leverde de volgende stand op:

48lzwo4.jpg

Met nog 1 wedstrijd te gaan was nog steeds niets beslist. Wel waren zowel Chelsea als wij afhankelijk van Arsenal, dat punten moest laten liggen wilde één van ons twee nog kampioen worden.

Wedstrijd nr 38 van de top 3:

Bolton – Arsenal: 1-2

1-0, J.Roberts.

1-1, J.Baptista.

1-2, E.Adebayor.

Man Utd – Aston Villa: 2-0

1-0, O.Solskjær.

2-0, M.Carrick.

West Ham United - Chelsea: 1-2

1-0, C.Tevez.

1-1, A.Shevchenko.

1-2, A.Shevchenko.

Dit zorgde voor de volgende eindstand:

30ley6d.jpg

Het kampioenschap ging uiteindelijk naar Arsenal. We hebben het zelf verspeeld de laatste weken lieten we nogal wat punten liggen. Het is natuurlijk een gemiste kans om meteen in mijn eerste jaar als hoofdtrainer kampioen van Engeland te worden, echter zullen we er volgend jaar alles aan gaan doen om alsnog kampioen te worden. Dat we boven Chelsea eindigden deed me uiteindelijk toch nog goed.

Best Player:

2qai6ae.jpg

Reacties blijven zeer welkom!

Geplaatst

Wauw, zeer spannend op het einde. Jammer datje geen kampioen bent geworden.

KUTGW

Geplaatst

He verdomme Arsenal is kampioen geworden (ik ben een echte Mancuncian fan) hopelijk volgend seizoen word je wel kampioen

Geplaatst
  • Auteur

De zomer

De meeste supporters hadden meer oog voor de werkwijze van mij, dan voor het kampioenschap dat naar Arsenal was gegaan. Ze waren er dan ook van overtuigd dat het volgend seizoen goed ging komen. Na het misgelopen kampioenschap werd er nog 1 week getraind, maar dit was meer om alles goed af te bouwen. In die week had ik ook een afspraak met David Gill. Hij wilde mijn eerste seizoen bij Manchester eens evalueren en een start maken met het nieuwe seizoen. Dit alles tijdens een diner in het meest exclusieve restaurant van Manchester, El Reunión.

2md0v0h.jpg

David: ''Nou Marco, hoe vind je zelf dat het gegaan is?''

Ik: ''Op zich denk ik dat we het wel goed gedaan hebben, helaas hebben we geen prijs kunnen winnen dat is wel een nadeel zeker voor een club als Manchester. Ik denk dat we ons in de race om de titel zelf de das om hebben gedaan, in de laatste weken hebben we toch te veel punten laten liggen waar dat niet nodig was. We hadden een aantal blessures (o.a Saha, Vidic) maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn. In de Champions League was de uitschakeling zeer zuur. We hadden een uitstekende uitgangspositie gecreëerd in onze thuiswedstrijd, maar door een ware off-day liep het in Milaan helemaal fout. In de FA Cup moeten we het volgend jaar in ieder geval verder schoppen, dat is een prijs die ik ook wil winnen. Deze prijs is zeer belangrijk voor de fans, en de fans zijn toch zeer belangrijk voor de club.''

David: ''Als club willen we natuurlijk ook graag het kampioenschap, dat hebben we al sinds 2003 niet meer gewonnen en dat staat écht bovenaan de lijst van het bestuur.''

Ik: ''Natuurlijk! Het kampioenschap is het allerbelangrijkste, dat ben ik met je eens. Maar ook de FA Cup heb ik hoog zitten. Laten we het erop houden dat we voor de dubbel gaan!''

David: ''Dat zijn nog eens uitspraken die ik kan waarderen. En Europees?''

Ik: ''Zo ver mogelijk natuurlijk! We hebben ons gekwalificeerd voor de Champions League en daarin wil ik minimaal de 1/4 finales halen. Ik denk dat dat ook wel haalbaar is, mocht ik het team op enkele plaatsen kunnen versterken?''

David: ''Ja, ik heb het er met Malcolm over gehad en je krijgt ongeveer €33mln tot je beschikking. Verder kun je het geld dat we krijgen met de verkoop van spelers volledig besteden. Hoe je dit gaat besteden heb je helemaal zelf in de hand. Misschien dat er nog extra geld vrij komt door de merchandising die we verdienen in Japan met Osaka AC en in Amerika met Houston. Dit is echter niet zeker, dus ga er maar niet van uit.''

Ik: ''Dat is mooi nieuws David. Ik heb wel al enkele spelers op het oog, maar of deze haalbaar zijn weet ik nog niet. Ik denk dat ik Carlos maar eens het een en ander ga laten uitzoeken hier omtrent.''

Ik: ''Hoe gaat het trouwens met de contractonderhandelingen met Edwin? Ik wil hem er absoluut bijhouden! ''

David: ''Jaa, we hebben bijna overeenstemming, ik denk dat hij binnenkort wel zal tekenen.''

Ik: ''En ik hoorde van Mike (Phelan, jeugdcoach) dat Chinedu (Ogbuke) het uitstekend doet bij Antwerp. Sinds we hem hebben aangetrokken in Januari heeft hij de mensen op de Bosuil verbaasd met zijn kwaliteiten. Hoe zit het met zijn werkvergunning voor hier in Engeland? ''

David: ''Ja dat hoorde ik ook. Die werkvergunning zal nog wel even duren, maar ik ben ervan overtuigd dat Chinedu een grote speler kan worden en dan hebben we goud in onze handen! Voor €1.4mln gekocht, een koopje! ''

David: ''Maar genoeg over de club, hoe bevalt het jou hier in Manchester?''

Ik: ''Ik vind het fantastisch, ik had het me heel anders voorgesteld maar ik ben al aardig gewend hier. Dus dat zit allemaal wel goed, met Ilse zit het iets minder wat dat betreft. Ofja we zijn uit elkaar eerlijk gezegd.''

David: ''Ohh, dat is minder prettig om te horen natuurlijk. Ik had wel al het een en ander gelezen in de krant, maar je weet zelf ook dat daar nogal vaak onzin in staat dus vandaar dat ik er niet naar vroeg. Voor jou vind ik het wel zeer spijtig, je was echt gek op dr eh?!''

Ik: ''Ja, maar goed aan alles kan een einde komen, zo ook aan dit. Ik heb er verder niet veel zin in om over te praten als je het niet erg vind. Het enigste dat ik er nog over kwijt wil is dat ik ervoor zal zorgen dat deze tegenslag geen invloed zal hebben op de club.''

David: ''Dat is mooi om te horen. Ohh, daar komt het eten al [….] Eet smakelijk.'' *En een proost op onze samenwerking*

Ik: ‘’Smakelijk eten.'' *proost*

Na de laatste week ging iedereen op vakantie en de spelers werden na een rustperiode van 3 weken weer terugverwacht op de club. Ikzelf ging deze zomer eerst terug naar NL om vervolgens een weekje van alle rust te genieten op de Malediven. Toen ik weer terugwas in Nederland heb ik nog een paar keer met Ilse afgesproken. Meer dan een vriendschap zat er echter niet meer in, daar waren we het alle twee gelukkig over eens. Verder stond er nog een interview voor de VI op het programma.

33dcz6g.jpg

De laatste week dat ik in Amsterdam verbleef ontmoette ik een jongedame. We hadden redelijk veel contact, maar aangezien ik mijn reisje naar de Malediven al had geboekt, kwam het eigenlijk niet echt goed uit. Maar ik was wel toe aan rust en had er dan ook zin in om een week lang niets te doen. Ik genoot met volle teugen van het mooie weer, de parelwitte stranden, de dames in bikini en de vele cocktails. Gelukkig was hier geen paparazzi te vinden, wat alles een stuk relaxter maakte. Ik kon eindelijk eens doen wat ik wilde zonder dat ik erop moest letten dat er om de hoek geen fotograaf stond. Na een weekje niets anders te hebben gedaan dan van de zon genietend op het strand te hebben gelegen was het weer tijd om terug te keren naar de realiteit. Een nieuw seizoen stond voor de deur en we moesten er weer vol tegen aan. Maar íets was er toch anders dan toen ik vertrok uit Engeland, ik had namelijk ook op de Malediven nog dagelijks contact gehouden met die dame die ik in Amsterdam had ontmoet. Eenmaal terug in Engeland werd dit contact steeds intensiever, waartoe het zal leiden weet ik nu nog niet…

Nu was Manchester weer even het belangrijkste, samen met Carlos nam ik de selectie door. Welke spelers mochten vertrekken? Welke vervangers werden gehaald? En hoe ging de voorbereiding er uitzien?

Geplaatst
  • Auteur

Het tweede seizoen

Transfers uit:

29cp55u.jpg

Foster: jonge keeper, maar gewoon niet goed genoeg.

Eckersley t/m N’Galula: allemaal jeugdspelers die niet goed genoeg waren om verder geld in te steken.

Howard: zou derde keeper zijn en voor €4mln mocht ie wel weg.

Silvestre: niet goed genoeg meer voor de positie centraal achterin naar mijn idee. Voor de linksbackpositie was ie derde keuze.

Piqué: groot talent, maar aangezien ik een jonge Engelse centrale verdediger op het oog had, mocht hij weg bij een goed bod. Dat Chelsea uiteindelijk het hoogste bod deed was jammer, maar hij wilde er zelf graag heen en iemand die bij de rivaal wil spelen hoef ik niet.

Rossi: Chelsea toonde interesse, ook híj wilde naar London en voor €24mln mocht ie ook wel weg!

Transfers in:

3yfh1l5.jpg

Kuszczak: was al aangetrokken door Ferguson, maar kon het er wel in vinden. Goede back-up voor vd Sar.

Davies: jonge Engelse centrale verdediger met een grote toekomst. Eerste keuze als 1 vd centrale verdedigers uitvalt, zo zal hij zijn wedstrijden wel meepikken.

Valle: 17jarige Spaanse centrale verdediger voor de toekomst die werd overgenomen van Barcelona

Gouffran: jonge Franse rechtsbuiten die ook in de spits uit de voeten kan. Groot talent naar mijn mening die wel nog moet groeien.

Adu: geen uitleg nodig lijkt me.

We hebben geen gevestigde voetballers aangetrokken, maar meer spelers die er over 1 of 2 jaar zullen staan. Ik ben wel nog op zoek naar een spits, er is nog een transferbudget van €54mln. We zijn in onderhandeling met River Plate over Higuaín en met Ajax over Huntelaar. De keuze is nog niet gemaakt.....

Traininskamp:

Nadat we een paar weken in Manchester hadden getraind vertrokken we naar het Spaanse Gran Canaria waar we in trainingskamp zouden gaan. De jeugdspelers Campbell, R.Jones en Amos gingen ook mee. Er stonden oefenwedstrijden gepland tegen de twee plaatselijke clubs, te weten: Universidad Las Palmas en Las Palmas. Maar voordat het zover zou zijn werd er nog even flink aan de conditie gewerkt. Carlos gaf de trainingen en dan wisten de spelers wel dat ze flink aan de bak moesten. Met Lieke, de jongedame die ik in Amsterdam had ontmoet, had ik afgesproken dat ze me kwam opzoeken in Manchester zou gauw ik terugwas van het trainingskamp. Ik voelde me bij haar erg op mn gemak, het was wel snel na Ilse, maar ik liet alles maar zijn gangetje gaan en probeerde er niet te veel over na te denken. Maar eerst de oefenwedstrijden hier in Spanje, beide werden gespeeld in het stadion van Las Palmas vanwege de grote belangstelling.

47x3zpx.jpg

Universidad Las Palmas – Man Utd: 0-2

0-1, C.Ronaldo.

0-2, O.Solskjær.

Las Palmas – Man Utd: 1-4

0-1, R.Giggs.

0-2, R.Giggs.

0-3, W.Rooney.

0-4, K.Richardson.

1-4, M.Márquez.

Na de wedstrijden op Gran Canaria stond er ook nog een oefenwedstrijd tegen HSV op het programma. Deze werd wel in het eigen Old Trafford gespeeld, een soort kennismaking voor de fans met de nieuwe spelers.

30uwxog.jpg

Man Utd – HSV: 2-0

1-0, A.Smith.

2-0, P.Scholes.

2l9iqth.jpg

3de kwalificatieronde:

Slovan Liberec - Man Utd: 0-3

0-1, P.Scholes.

0-2, R.Giggs.

0-3, W.Rooney.

Man Utd – Slovan Liberec: 1-0

1-0, W.Rooney.

Na een goede eerste wedstrijd in Tjechië, was er niet veel meer nodig thuis om door te stoten naar het kampioenenbal. We speelden dan ook een redelijke wedstrijd en kwamen nooit echt in de problemen. Nu afwachten wat de loting ons gaat brengen...

Geplaatst
  • Auteur

Hulp gevraagd:

Huntelaar of Higuaín? Ik heb een voorkeur voor KJH, mede omdat hij €10mln goedkoper is. Wat vind jij?

Even off-topic: iemand een idee hoe ik mijn poll opnieuw kan instellen. Ik kan wel een nieuwe vraag + antwoorden maken, maar doordat ik een tijdslimiet had op mn vorige poll blijft die datum staan en kan er niet gestemd worden?!

Reacties op de novelle blijven ook van harte welkom natuurlijk!

Geplaatst

Ziet er top uit, ik zal voor KJH gaan. Scheelt je wat geld, en hij scoort net zoveel als die Higuain.

Geplaatst

Ik zou denk ik ook voor KJH gaan, maar dan alleen omdat dit het meest realistisch is. Man Utd volgt hem in het echt ook en hij lijkt me goed passen bij je team.

Higuain is wel echt een toptalent en een leuke speler maar KHJ lijkt me de betere optie.

Dat van je poll weet ik ook niet :P

Verder ziet het er erg goed uit en wens ik je succes :D

Geplaatst

Denk dat KJH meer zal scoren dan Higuain. Staat altijd op de goede plek en is een echte afmaker. Ik zou voor Huntelaar gaan

Geplaatst
  • Auteur

Allereerst wil ik iedereen een gelukkig en gezond 2007 wensen.

2pq0xnn.png

Last Updated: Saturday, 13:24

..................................................................................................

2j1kiev.gifE-mail this to a friend 32zs1m9.gifPrintable version

Huntelaar wordt Mancunian

Manchester neemt Klaas-Jan Huntelaar over van Ajax. De spits die een hoog doelpuntengemiddelde heeft opgebouwd wordt gezien als een van de grote talenten van het huidige voetbal.

De fans hebben al laten doorschemeren, enthousiast te zijn over de eventuele komst. Ze denken dat Huntelaar veel zal scoren en United mogelijk naar nieuwe (grote) successen kan leiden. Samen met Rooney heeft manager Marco Engelen nu de beschikking over een dodelijke aanval. Ook Louis Saha, Alan Smith en good-old Ole Solskjær staan nog te popelen om hun doelpunten te scoren.

Na ons trainingskamp op Gran Canaria en de Champions League wedstrijden tegen Slovan Liberec stond de start van de competitie alweer voor de deur. Ik woonde alweer een tijdje in Manchester, nadat ik ongeveer de hele zomer niet thuis was geweest. Lieke is nog langs gekomen en het was een heel gezellig weekend. We zijn gaan o.a. gaan uiteten in de stad. Hoe het allemaal verder loopt durf ik nu nog niet te zeggen. We hebben in ieder geval nog niets officieels, al kan dat natuurlijk snel veranderen. Dan de loting voor de groepsfase van de Champions League. Hierin werden we gekoppeld aan Benfica, Shakhtar Donetsk en Steaua Boekarest. Een poule waarin we naar mijn mening door moeten komen.

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Man Utd - Fulham: 2-0

1-0, W.Rooney.

2-0, O.Solskjær.

West Ham – Man Utd: 2-0

1-0, C.Tevez.

2-0, C.Tevez..

Tottenham – Man Utd: 0-2

34ifcph.jpg

0-1, M.Dawson(own goal).

0-2, W.Rooney.

Man Utd - Liverpool: 3-0

1-0, K.Huntelaar.

2-0, M.Carrick.

3-0, W.Rooney.

Southampton – Man Utd: 1-2

0-1, C.Ronaldo.

1-1, K.Pavey.

1-2, K.Huntelaar.

Man Utd - Charlton: 3-1

0-1, D.Bent.

1-1, M.Carrick.

2-1, M.Carrick.

3-1, W.Rooney.

De stand momenteel:

2rc97h5.jpg

2l9iqth.jpg

groepsfase

Man Utd - Shakhtar: 5-3

1-0, C.Ronaldo.

2-0, W.Rooney.

2-1, C.Marica.

3-1, R.Giggs.

3-2, A.Vorobey.

4-2, C.Ronaldo.

4-3, C.Marica.

5-3, C.Ronaldo

Steaua Boekarest – Man Utd: 0-3

0-1, W.Rooney.

0-2, W.Rooney.

0-3, C.Ronaldo.

Man Utd - Benfica: 2-0

1-0, A.Smith.

2-0, A.Smith.

De stand momenteel:

47jqhdt.jpg

Best Player:

2q2k604.jpg

Geplaatst

ga zo door. goede prestaties met héérlijke club

Geplaatst

doet huntelaar het een beetje goed? of speelt ie haast nie?

verder prachtige novelle!

succes verder

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt!

@ jowie: het gaat nog niet zo als ik had gehoopt. Hij kreeg in het begin zijn kans omdat Saha geblesseerd was, echter hij scoort nog niet zoveel als ik had gehoopt. Nu is Saha terug en die vormt nog steeds een uitstekend koppel met Rooney.. KJH moet dus gaan knokken voor de basis!

Vanavond weer een update!

Geplaatst
  • Auteur

Deze keer helaas geen verhaal erbij.. in de volgende update zal er weer een stukje over het leven in Manchester verschijnen!

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Bolton - Man Utd: 1-1

1-0, E.Diouf.

1-1, C.Ronaldo..

rood: A.Faye (Bolton).

Man Utd – Aston Villa: 3-0

1-0, C.Ronaldo.

2-0, K.Huntelaar.

3-0, L.Saha.

Norwich - Man Utd: 0-2

0-1, R.Giggs.

0-2, L.Saha.

Man Utd – Man City: 2-0

3yga5uw.jpg

1-0, P.Scholes.

2-0, K.Huntelaar.

Arsenal – Man Utd: 1-2

0-1, L.Saha.

0-2, L.Saha.

1-2, R.vanPersie.

Man Utd - Everton: 3-1

1-0, L.Saha.

2-0, M.Carrick.

2-1, J.McFadden.

3-1, K.Huntelaar.

De stand:

4gpl114.jpg

2u7vx91.gif

Aston Villa - Man Utd: 2-1 a.e.t

0-1, W.Rooney.

1-1, J.Angel.

2-1, G.Neville (own goal).

2l9iqth.jpg

Benfica - Man Utd: 1-1

0-1, P.Scholes.

1-1, D.Carvalho.

Shakhtar - Man Utd: 2-1

1-0, T.Hübschman.

2-0, A.Tymoschuk.

2-1, J.Park.

Man Utd – Steaua Boekarest: 8-0

1-0, C.Ronaldo.

2-0, W.Rooney.

3-0, W.Rooney.

4-0, W.Rooney.

5-0, L.Saha.

6-0, W.Rooney.

7-0, K.Huntelaar.

8-0, K.Huntelaar.

De eindstand in de poule:

2hx5c9s.jpg

Zoals ik had verwacht hebben we ons gekwalificeerd voor de volgende ronde met niet al te veel problemen. De laatste wedstrijd tegen Steaua was een ware demonstratie van hoe goed het team kan spelen.

In de volgende ronde zijn we gekoppeld aan HSV (alweer ja!)

Best Player:

2q2k604.jpg

Reacties blijven welkom!

Geplaatst
  • Auteur

Inmiddels ben ik al een jaartje werkzaam bij Manchester en er is al veel gebeurd sinds ik werd aangesteld. Ilse is bij me weg, ik ben sinds kort verhuisd naar een ander appartement en met de club het het tot nu toe goed al hebben we nog geen prijs gepakt. Maar dit nieuwe seizoen is als het ware de échte start die ik hier in Manchester heb gemaakt, aangezien ik vorig jaar aantrad toen de competitie al begonnen was. Met die ‘’nieuwe’’ start in de competitie hoort ook een nieuwe start in mn privéleven. Inmiddels heb ik een nieuwe vriendin, Lieke. Afgelopen zomer hebben we elkaar leren kennen in Amsterdam en de vonk is goed overgeslagen. In maart 2008 komt ze bij mij wonen, tenminste dat staat nu op de planning. We zien elkaar nu al redelijk vaak, maar om steeds maar weer op en neer te reizen, hebben we besloten dat we samen gaan wonen. Ik kijk er erg naar uit, ik had niet verwacht dat ik na Ilse nog iemand zou vinden die zo goed voor me was. Maar ik moet toegeven dat Lieke zelfs nog liever is. Komende periode is weer druk door de vele wedstrijden tijdens de feestdagen en dit jaar zal ik dit zonder mijn familie vieren. Voor het eerst in mijn leven en ik zal het er wel moeilijk mee hebben, maar het is zo druk met het voetbal dat dat gelukkig ook weer voor afleiding zorgt.

De resultaten:

2z4gsd0.gif

Reading - Man Utd: 1-3

1-0, L.Lawrence.

1-1, R.Giggs.

1-2, L.Saha.

1-3, D.Fletcher.

Man Utd – Watford: 2-0

1-0, C.Davies.

2-0, L.Saha.

Portsmouth - Man Utd: 3-2

1-0, L.Lualua.

1-1, L.Saha.

2-1, G.Torre.

2-2, R.Giggs.

3-2, G.Torre.

Man Utd – Blackburn: 3-0

1-0, P.Scholes.

2-0, R.Giggs.

3-0, W.Rooney.

Leicester - Man Utd: 3-6

0-1, L.Saha.

1-1, L.Porter.

2-1, M.Fryatt.

2-2, L.Saha.

3-2, M.Fryatt.

3-3, W.Rooney.

3-4, W.Rooney.

3-5, P.Scholes.

3-6, W.Rooney.

Fulham - Man Utd: 0-1

0-1, W.Rooney.

De stand:

2gw80uc.jpg

Tot nu toe gaat het uitstekend. We hebben in 18 wedstrijden 2keer gelijk gespeeld en 1keer verloren. Chelsea is onze belangrijkste concurrent, de ploeg van Mourinho heeft maar 1 verliespunt meer als ons. Bovendien houdt ik Arsenal ook nog nauwlettend in de gaten, want die zijn ook nog niet uitgeschakeld. Wat wel opvalt is dat weer de drie dezelfde ploegen als vorig jaar strijden om de titel en Liverpool of Tottenham de stap naar de top voorlopig niet hebben gemaakt.

450rt5y.jpg

Man Utd – Birmingham: 1-0

1-0, M.Carrick.

Geen goede wedstrijd, maar desondanks zijn we toch door naar de volgende ronde. Daarin zijn we gekoppeld aan Everton en dat belooft dus een moeilijkere wedstrijd te worden dan deze. De jongens zijn gewaarschuwd!

Best Player:

42sveyv.jpg

Some facts:

- De 3-6 tegen Leicester was de wedstrijd met de meeste doelpunten sinds ik manager ben.

- Arsenal won met 7-0 van Leicester.

- nieuwkomer Curtis Davies heeft het op één na hoogste gemiddelde van het hele team (7.60).

- AS Roma trok Ismael Aissati aan voor €25.5mln

Reacties geven een éxtra motivatie!

Geplaatst
  • Auteur

Kan iemand me helpen met het opnieuw instellen van de poll? :O]:

Verder nog tips om de novelle te verbeteren?

Geplaatst

Gaat lekker, alleen echt jammer dat je Pique hebt weggedaan.

Geplaatst

je hebt geen tips nodig fantastische novelle echt heel goed met de mooiste club van engeland ga zo door ik zit aan het sgerm gekluisted :thumb: _O_

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]