Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Schuermans op weg naar K.Lierse S.K.

LIER 21/12/2006.. Leo Theyskens heeft zo juist Dario Schuermans aangesteld als nieuwe manager van K.Lierse S.K.

Hij tekende een contract voor 1seizoen met een optie voor 2 seizoenen.De palmares van Schuermans is nog niet groot 2 seizoen hoofdcoach van een 1ste provincialer en 2 seizoenen assistent-coach bij 4de nationaler Londerzeel.De meningen over de manager zijn verdeeld op het Lisp.

Leo Theyskens heeft zo juist Dario Schuermans aangesteld als nieuwe

lierseyc2.jpg

manager van K.Lierse S.k.

De meningen zijn verdeeld op het aanstellen van de onbekende manager.

Het bestuur is heel verheugd op de komst van Schuermans.Volgens hen is

Schuermans de manager die K.lierse S.K. terug naar succes moet loodsen,

maar ze moeten natuurlijk wel in het eerst komende seizoen de degradatie

vermijden wat al niet eenvoudig zal zijn.De bookmakers voorspelen dat

K.Lierse S.K. de grote degradatie kandidaat is.Nu is het aan Schuermans om het tegendeel te bewijzen.

Interview met Danny Aras:

Geloof je dat Schuermans voor het behoud kan zorgen?

Danny:Natuurlijk geloven wij daarin Schuermans heeft een budget gekregen van 5 miljoen euro dus hij kan desnoods wel wat verstrekingen aantrekken,maar hij weet ook dat we financieel wat krap zitten dus hij beseft ook dat hij geen “zotte†aankopen mag doen die boven ons budget gaan.

Hoe is het intussen met de financiële positie van K.Lierse S.K. ?

Danny:Heel goed toen Leo en ik startte bij Lierse vielen er vee lijken uit de kasten van schuld,maar we zijn goed op weg om deze club gezond te maken.Een ding staat al vast: DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT.

Gaan de spelers voldoende uitgerust raken tegen het begin van het nieuwe seizoen omdat jullie toch wel een zware competitie achter de rug hebben denk maar aan de eindronde.

Danny:Ik hoop dat de spelers uitgerust zijn ze hebben maar 2 weken rust gekregen.Maar dat is vooral de taak van de nieuwe manager om de spelers fit en uitgerust te krijgen voor de start van de competitie.

Als slotvraag wat is jou prognose waar K.Lierse S.K. dit seizoen gaat eindigen?

Danny:Ik hoop dat we de degradatie vermijden en ik hoop op een plaats tussen de 12de en de 16de positie.

Geplaatst
  • Auteur

Schuermans op weg naar K.Lierse S.K.

LIER 21/12/2006.. Leo Theyskens heeft zo juist Dario Schuermans aangesteld als nieuwe manager van K.Lierse S.K.

Hij tekende een contract voor 1seizoen met een optie voor 2 seizoenen.De palmares van Schuermans is nog niet groot 2 seizoen hoofdcoach van een 1ste provincialer en 2 seizoenen assistent-coach bij 4de nationaler Londerzeel.De meningen over de manager zijn verdeeld op het Lisp.

Leo Theyskens heeft zo juist Dario Schuermans aangesteld als nieuwe

lierseyc2.jpg

manager van K.Lierse S.k.

De meningen zijn verdeeld op het aanstellen van de onbekende manager.

Het bestuur is heel verheugd op de komst van Schuermans.Volgens hen is

Schuermans de manager die K.lierse S.K. terug naar succes moet loodsen,

maar ze moeten natuurlijk wel in het eerst komende seizoen de degradatie

vermijden wat al niet eenvoudig zal zijn.De bookmakers voorspelen dat

K.Lierse S.K. de grote degradatie kandidaat is.Nu is het aan Schuermans om het tegendeel te bewijzen.

Interview met Danny Aras:

Geloof je dat Schuermans voor het behoud kan zorgen?

Danny:Natuurlijk geloven wij daarin Schuermans heeft een budget gekregen van 5 miljoen euro dus hij kan desnoods wel wat verstrekingen aantrekken,maar hij weet ook dat we financieel wat krap zitten dus hij beseft ook dat hij geen “zotte†aankopen mag doen die boven ons budget gaan.

Hoe is het intussen met de financiële positie van K.Lierse S.K. ?

Danny:Heel goed toen Leo en ik startte bij Lierse vielen er vee lijken uit de kasten van schuld,maar we zijn goed op weg om deze club gezond te maken.Een ding staat al vast: DEZE CLUB GAAT NOOIT KAPOT.

Gaan de spelers voldoende uitgerust raken tegen het begin van het nieuwe seizoen omdat jullie toch wel een zware competitie achter de rug hebben denk maar aan de eindronde.

Danny:Ik hoop dat de spelers uitgerust zijn ze hebben maar 2 weken rust gekregen.Maar dat is vooral de taak van de nieuwe manager om de spelers fit en uitgerust te krijgen voor de start van de competitie.

Als slotvraag wat is jou prognose waar K.Lierse S.K. dit seizoen gaat eindigen?

Danny:Ik hoop dat we de degradatie vermijden en ik hoop op een plaats tussen de 12de en de 16de positie.

Geplaatst

Re: van degradatie kandidaat naar de top !

Zeer moedig van je :p , succes !

Geplaatst
  • Auteur

Als je tips hebt of andere informatie wilt weten laat maar iets weten.

oh ja voor ik het vergeet ik heb namenlijk het transferbudget van alle eerste klassers aangepast zoals het in het echt is !

nl anderlecht 30 miljoen

lierse 5 miljoen

krc genk 15 miljoen

heb dat gedaan via het boekje dat ik hier had liggen van sportvoetbal magazine

morge of vandaag nog de vertrekkende-/inkomende transfers en oefenwedstrijden

Geplaatst
  • Auteur

Dit is de screen van mijn 1ste vriendenwedstrijd:

1steoefenwedstrijdcs2.png

Zo als jullie kunnen zien liep de eerste vriendenwedstrijd niet zo vlotjes dan ik gehoopt had.

De 2de wedstrijd won ik vlot:

Aarschot- K.Lierse S.K.

0 3

GOALS:Custovic/

Ingrao

Jarju

de transfers die ik gedaan heb zijn:

transfers1ge4.png

Custovic:Ik zocht nog naar een scorende spits dus ik dacht ik zal eens gaan kijken bij de rest van de ploegen en toen kwam ik op Custivic terecht.

Legaer:Ik had nog een rechtse middenvelder nodig omdat ik twijfelde aan de capaciteiten van Mampuya

Mikulic:Zocht ook nog een rots in de branding voor de verdediging.

Sergeant:Aangezien zulte waregem Faris Haroun had aangetrokken van Krc Genk was Sergeant op overschot.

Geplaatst

Je kan beter met paint een stuk uit de screen halen anders is het zo'n grote afbeelding, verder leuke club en succes

Geplaatst
  • Auteur

start competitie:

naamloosrf1.png

Pijnlijke nederlaag en dat in de 1ste competitie wedstrijd,maar laten we hopen dat het verbeterd

En het verbeterende inderdaad!!

bruggelv7.png

hehe het grote brugge verslaan :-D

Als je ginder wilt gaan winnen moest het in de laatste minuut gebeuren,want als je te vroeg scoort krijgen ze toch wel een penalty ofzo dus dat maakte ik mijn spelers duidelijk en je ziet ze hebben naar mijn raad geluisterd :checkit:

Geplaatst

Mooi gedaan

ga zo door

Geplaatst

nix is mooier dan brugge te verslaan!!!

Kutgw

Geplaatst

Ziet er goed uit , ga zo door , probeer alleen de screenshots wat kleiner te maken , en ze in iets mooiere kwaliteit op te slaan , dan komt het helemaal goed , goed van je dat je Brugge hebt kunnen verslaan , die zijn natuurlijk erg goed int spel , Ga je nog spelers aankopen? , en als je nog een keeper zoekt is : Joao Carlos een geweldige aankoop , hij is transfervrij , en word in de game super goed

Kijk trouwens ook nog ff bij mijne : Come on Ajax

KUTGW

Geplaatst

Hoe kom je aan dat geld bij transfers? Veel verkocht? Als je met genk begint heb je zelfs maar 150k...

Geplaatst

anderlecht 30 miljoen

lierse 5 miljoen

krc genk 15 miljoen

Kijk beetje nep maar ach.

Geplaatst

Custovic is zéér goed in FM !!

Véél succes met Lier en probeer idd je screens wat aan te passen!!

Verder knap !!

Geplaatst
  • Auteur

Hoe kom je aan dat geld bij transfers? Veel verkocht? Als je met genk begint heb je zelfs maar 150k...

Zie ik wou het spel spelen met hetzelfde budget dan de ploegen echt hebben.In het begin van het seizoen kregen wij hier een boekje thuis aan met alle informatie van alle eerste klassers met daarin ook hun budgetten.

Dus heb ik via de editor de budgetten aan gepast en omdat in mijn boekje bij lierse stond 5 miljoen heb ik dat in de editor veranderd en zo heb ik dat gedaan voor alle eerste klassers.

Ps Ik weet niet waar hier nep aan is !

Want als ik dit niet doe is het spel wel heel onrealistisch neem nu Chelsea die hebben 101 miljoen en lierse 100 k

is dat dan realistisch?

Geplaatst
  • Auteur

Hier nog een topper die gespeeld is

bruggera6.png

Ondanks de hele wedstrijd de betere ploeg te zijn hebben we toch maar gelijk gespeeld tegen een Standard dat maar op de 17 plaats staat.Persoonlijk vindt ik ze dus wel ver onder hun waarde geklasseert.

Dan de wedstrijd tussen de 2 supportersclans die goed met elkaar bevriend zijn!

genkdc3.png

Toch wel goed gespeeld van mijn team al zeg ik hetzelf.Als je tegen de 2de van het klassement kunt winnen terwijl wij maar op een 6de plaats staan.

Tja dan komt Anderlecht op het bezoek

Ik maar denken zou ik defensiever gaan spelen tegen het "grote" Anderlecht? :O]:

Ik heb besloten op aanvallend te spelen want de aanval is namenlijk de beste verdediging dacht ik maar dat haalde in dit geval weinig uit.

naamloosbk7.png

Eerst moest ik al een vroege vervaningen doen want Tony Sergeant is namenlijk geblesseerd,dus haal ik heb eraf en zet meteen mijn Gambiaanse parel erop maar mie stelde mij enorm teleur wat 10 minuten later kreeg hij al een rode kaart.Toen was het al 0-2.

Toen besloot ik Jerome Van Der Zijl eraf te halen voor Tailson en met 3 man vanachter te gaan spelen en ook 3 man vanvoor en mijn mentaliteit aangepast tot normaal en met lange passingstijl te spelen.Maar dat leverde ook niet onmiddelijk resultaat op,het werd namenlijk 0-3.Toen kreeg Seth De Witte nog een rode kaart (2 keer geel) en dan heb ik Legaer op de linkse flank gezet en Snelders ipv Custovic maar dan Snelders op de rechtse flank;en die scoorde namenlijk meteen de 1-3.Toen kwam er een afstandschot van 30 m van Koren die prachtig binnen ging en toen lieten mijn spelers hun hoofd hangen en mocht Mpenza de 1-5 binnen tikken.

Zwaar verdikt voor Lierse!

Ben enorm curieus hoe ze deze nederlaag gaan verteren!

Later meer...

Screens op verzoek,tips geven altijd welkom

Geplaatst

Zie ik wou het spel spelen met hetzelfde budget dan de ploegen echt hebben.In het begin van het seizoen kregen wij hier een boekje thuis aan met alle informatie van alle eerste klassers met daarin ook hun budgetten.

Dus heb ik via de editor de budgetten aan gepast en omdat in mijn boekje bij lierse stond 5 miljoen heb ik dat in de editor veranderd en zo heb ik dat gedaan voor alle eerste klassers.

Ps Ik weet niet waar hier nep aan is !

Want als ik dit niet doe is het spel wel heel onrealistisch neem nu Chelsea die hebben 101 miljoen en lierse 100 k

is dat dan realistisch?

Met de financiele problemen van lierse is het realistisch... En als je kijkt wat genk koopt en verkoopt als je niet met die ploeg speelt is dat ook niet realistisch maarjah dat is het spel zeker... (dit is geen commentaar op jou hoor;))

Geplaatst

Ook eerst deed ik dit , ik had via via van mensen gehoord wat de echte budgetten waren heb daar een update van gemaakt en zelf gebruikt , daar ben ik naderhand mee gestopt omdat ik het niet zo heel eerlijk vind , iedereen zijn eigen mening

Succes verder

Geplaatst
  • Auteur

sryy maar ik ga deze nouvelle moeten stoppen,want ik krijg het game niet meer opgestart.Ik ga nu heel het spel af de pc halen en het dan weer installeren en als het dan lukt start ik terug een nouvelle met lierse.

dus deze mag dan toe.

nogmaals mijn excuses!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]