Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het is oktober/november 2010 bij mij:

Francisco Merida: meridaim5.png

Peggy Lokando: 4gxl0tf.jpg

• Antwoorden 670
  • Weergaven 2,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Haha.. Schitterend.. Heb net ook stukje over hem gelezen op de site.

Fantatische AM overigens..

Geplaatst

Hij staat meestal wissel, maar valt vrijwel altijd in bij mij. Zal binnenkort wel een basisplaats krijgen denk ik.

Geplaatst

iemand n screenshot van ahmed yahiaoui? speelt in t begin bij FC Sion(zwitserland) 19 jaar, was in FM05 masterlijk!

Geplaatst

doe dan alleen shots met de 7.0.2 patch:cab: niet met 7.0.0 want dan gaan de spelers tog niet vooruit heb je niks aan

Geplaatst

Ahmed Yahiaoui, 2011/2012

447fvxh.png

Geplaatst

jah hij valt tegen in de laatste versies van FM.... erg jammer want een goeie voetballer,, hou wel van dit soort types... technische verdedigende middenvelders.. beetje a la pirlo zeg maar

Geplaatst

DM staat toch voor doelman ?

Och kut verrek ja, 't is in het Engels natuurlijk defensive midfielder, sorry.

Geplaatst

Is inderdaad een technische speler

aardig als VM.

Geplaatst

Osei, een Ghanees. Verdedigende middenvelder en Waldo Ponce, een Chileen. Iemand daar screentjes van want dan weet ik dat voor men ADO game :)

Geplaatst

Fernandez van colo colo(of villareal)

Geplaatst
Osei, een Ghanees. Verdedigende middenvelder en Waldo Ponce, een Chileen. Iemand daar screentjes van want dan weet ik dat voor men ADO game :)

Ik kan je wel zeggen dat ze voor ADO zeer goede versterkingen zijn, bij Sparta heeft Osei een gemiddelde van 7.18 Waldo Ponce speelt pas vanaf de winterstop bij mij maar staat steevast naast Schenkel in de basiself. :thumb:

Geplaatst

iemand vermaelen rond 2011?

Geplaatst

mag ik een screentje van gorazd zajc speelt op het begin bij Siena mijn scout beveelde hem aan als dat ik hem koste wat kost moet contracteren en die 3 volgende scoutrapporten eiden het ook dus heb ik hem maar gekocht (met Inter)

Geplaatst
mag ik een screentje van gorazd zajc speelt op het begin bij Siena mijn scout beveelde hem aan als dat ik hem koste wat kost moet contracteren en die 3 volgende scoutrapporten eiden het ook dus heb ik hem maar gekocht (met Inter)

Die wil ik ook wel zien, toen ik AC Milan was moest ik hem ook koste wat kost kopen.

Geplaatst

Alexander Pato aub. Heb hem net met Heerenveen voor 6,25m gekocht. XD

Geplaatst

Oow bedankt dat je het zegt, niemand had het vast begrepen! En bovendien heb je er weer een post erbij. :cab:

Geplaatst

Wat ga je nu huilen? Als iemand Alexander Pato intypt, kan hij het niet vinden.. Ik wil je helpen, maarja, jankbal...

Zegt iemand wat.. Over 'een post erbij'.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]