Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Wij zin met zun tweeen een netwerk game gestart , en hebben besloten , dat wij in de NL competitie tegen elkaar zullen strijden , Gabi zal PSV zijn , en ik zal Ajax Vertegenwoordigen het is de bedoeling dat wij elkaar klein gaan maken in de competitie , en we zullen allebei onze keiharde best moeten doen , om kampioen te worden , een zware opdracht dus...

Ajax ajax.jpg

Voordebereiding

Ajax - Sparta Praag

Ajax - Homburg

Ajax - Ajax Cape Town

Ajax - Perugia

Adam Tournament

Ajax - Arsenal

De selectie

45534_657_1156153318066-Ajax_Thuis_A4_665.jpg

We hebben dus een aardige selectie , Hier kunnen we denk ik wel kampioen mee worden , Iniedergeval PSV verslaan , dat is het belangerijkst..

Transfers Deel 1

tapias_1.jpg

Sherman Cardenas

Werd gehaald voor de toekomst , zal het eerste seizoen bij Omniworld gaan voetballen ....

0908_colo.jpg

Nicolas Millan

Deze man werd net als Cardenas gehaald voor de toekomst , hij zal beginnen bij mijn jeugdteam...

medium_picalexissanchez.jpg

Sebastian Zuniga

Ook gehaald vor de toekomst , hij moet er net als alle anderen over 2 of 3 jaar staan...

Ajax heeft interesse in River Plate speler - Higuain...

higuainitv.jpg

Ajax heeft interesse in River Plate speler Gonzalo Higuain , De 18-jarige spits , die vorig seizoen erg goed speelde word nu gevolgd door de Amsterdamsche club , Als beide clubs tot een akkoord komen , dan zal Higuain waarschijnlijk een contract van 4 jaar tekenen.

Higuian moet zo een 4,5 miljoen gaan kosten , Ajax is bereid dit te betalen , Heesbeen wilde nog geen commentaar op het gerucht geven , maar de interesse is er zeker.

Later meer...

Stadion Ajax

Amsterdam Arena

51628 zitplaatsen

Geen staan plaatsen

Uitschuifbaar dak en veld verwarming

Interview met Johan Derksen..

N = Its me J = Johan Derksen

J ; Nick leuk dat je zin had in een gesprek met mij , allereerst de vraag ; Stel je is voor...

N ; Ik ben Nick Heesbeen ik ben 40 , Ik ben trainer geweest van AFC 34 , Quick Boys en van VVV...

J ; ik heb eerder een kort gesprek met je gehad , toen ahdeen we het over VVV , nu Gaan we het over jouw en Ajax hebben..

N : Vraag maar raak...

J ; Oke , wat verwacht jij dit seizoen van je team , een maat van je zal PSV gaan trainen?

N ; Ik verwacht kampioen te gaan worden , en PSV te verslaan , Zowel uit als thuis , en van de spelers verwacht ik 100% inzet , elke wedstrijd , en elke training..

J ; Hoe zal je dit seizoen gaan voetballen?

N ; Ik zat aanvallend en met een snel tempo spelen ... en natuurlijk in het Ajax systeem ...

J ; Ik heb voor de rest gaan vragen , bedankt voor het interview...

N ; Alsjeblieft..

Managers log ...

Mijn eerste managers log bij deze novelle zal kort maar krachtig zijn..

Wij moeten kampioen worden...

Next Update..

Transfers deel 2

Deel 1 Resultaten

En nog veel meer

Geplaatst
  • Auteur
Wij zin met zun tweeen een netwerk game gestart , en hebben besloten , dat wij in de NL competitie tegen elkaar zullen strijden , Gabi zal PSV zijn , en ik zal Ajax Vertegenwoordigen het is de bedoeling dat wij elkaar klein gaan maken in de competitie , en we zullen allebei onze keiharde best moeten doen , om kampioen te worden , een zware opdracht dus...

Ajax ajax.jpg

Voordebereiding

Ajax - Sparta Praag

Ajax - Homburg

Ajax - Ajax Cape Town

Ajax - Perugia

Adam Tournament

Ajax - Arsenal

De selectie

45534_657_1156153318066-Ajax_Thuis_A4_665.jpg

We hebben dus een aardige selectie , Hier kunnen we denk ik wel kampioen mee worden , Iniedergeval PSV verslaan , dat is het belangerijkst..

Transfers Deel 1

tapias_1.jpg

Sherman Cardenas

Werd gehaald voor de toekomst , zal het eerste seizoen bij Omniworld gaan voetballen ....

0908_colo.jpg

Nicolas Millan

Deze man werd net als Cardenas gehaald voor de toekomst , hij zal beginnen bij mijn jeugdteam...

medium_picalexissanchez.jpg

Sebastian Zuniga

Ook gehaald vor de toekomst , hij moet er net als alle anderen over 2 of 3 jaar staan...

Ajax heeft interesse in River Plate speler - Higuain...

higuainitv.jpg

Ajax heeft interesse in River Plate speler Gonzalo Higuain , De 18-jarige spits , die vorig seizoen erg goed speelde word nu gevolgd door de Amsterdamsche club , Als beide clubs tot een akkoord komen , dan zal Higuain waarschijnlijk een contract van 4 jaar tekenen.

Higuian moet zo een 4,5 miljoen gaan kosten , Ajax is bereid dit te betalen , Heesbeen wilde nog geen commentaar op het gerucht geven , maar de interesse is er zeker.

Later meer...

Stadion Ajax

Amsterdam Arena

51628 zitplaatsen

Geen staan plaatsen

Uitschuifbaar dak en veld verwarming

Interview met Johan Derksen..

N = Its me J = Johan Derksen

J ; Nick leuk dat je zin had in een gesprek met mij , allereerst de vraag ; Stel je is voor...

N ; Ik ben Nick Heesbeen ik ben 40 , Ik ben trainer geweest van AFC 34 , Quick Boys en van VVV...

J ; ik heb eerder een kort gesprek met je gehad , toen ahdeen we het over VVV , nu Gaan we het over jouw en Ajax hebben..

N : Vraag maar raak...

J ; Oke , wat verwacht jij dit seizoen van je team , een maat van je zal PSV gaan trainen?

N ; Ik verwacht kampioen te gaan worden , en PSV te verslaan , Zowel uit als thuis , en van de spelers verwacht ik 100% inzet , elke wedstrijd , en elke training..

J ; Hoe zal je dit seizoen gaan voetballen?

N ; Ik zat aanvallend en met een snel tempo spelen ... en natuurlijk in het Ajax systeem ...

J ; Ik heb voor de rest gaan vragen , bedankt voor het interview...

N ; Alsjeblieft..

Managers log ...

Mijn eerste managers log bij deze novelle zal kort maar krachtig zijn..

Wij moeten kampioen worden...

Next Update..

Transfers deel 2

Deel 1 Resultaten

En nog veel meer

Geplaatst
  • Auteur

Re: Edge VS Gabi Netwerk Game

Waarom mogen die Stijn en Hoekie het dan wel?

Geplaatst

Re: Edge VS Gabi Ajax - PSV

Omdat er het niet duidelijk was dat dit een Netwerk game wordt, dus dat mag wel gewoon ;)

Geplaatst

Oké succes dan maar een Higuain gaat je meer dan 4,5M kosten ;)

En jij hebt veel games met Ajax of niet :D

Geplaatst
  • Auteur

Dit is me 2de met een Novelle , En nee , ik kan Higuain voor 4,5 miljoen halen maar dan willen hun wel 25% van de doorverkoop

Geplaatst

PSV-Eindhoven.png

Nou ik ben PSV.

Ik verwacht geen kampioensschap want ik ken helemaal niks van PSV:P

2qjm79c.jpg

Enigste voordeel is dat ik als moederclub Chelsea heb..

ondertussen geen aankopen gedaan tot nu toe

Geplaatst
  • Auteur

Update zou wat uitgebreider kunnen...:-p

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]