Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Wat is het verschil tussen een spelmaker en een targetman?

En wie zijn daar goeie spelers voor?

Geplaatst
  • Auteur

Wat is het verschil tussen een spelmaker en een targetman?

En wie zijn daar goeie spelers voor?

Geplaatst

Re: Spelmaker <-> Targetman

Een spelmaker is iemand waarbij bijna alle ballen worden ingeleverd en die het spel verdeeld, die gaten vind en veel (beslissende) passes geeft. Een Target man is iemand waarbij de (beslissende) pass vaak komt en de ballen er in moet rammen, vast moet houden of door moet koppen.

Spelmaker ala Deco, Ronaldindo

Targetman ala Toni, Vennegoor

Geplaatst
  • Auteur

Dus als je ze allebij hebt, gaat dus de bal eerst naar de spelmaker en dan naar de targetman als ik et goed begrijp

Geplaatst

Ja meestal wel, als het spel wordt opgebouwd gaat er veel naar de spelmaker, maar wanneer er dus een voorzet van de zei kanten komt zal hij dus niet eerts naar de spelmaker gaan.

Geplaatst

Ongeveer wel ja.

Hmm, wat Daan zei ;)

Geplaatst

Ik gebruik het nooit, want ik vertrouw het niet op een of andere reden...

Geplaatst

Ok ik ga et eens uitproberen

haha why... ik draai als een Mustang V8 :P
Geplaatst

ik gebruik de spelmaker zowieso nooit, dan ben je veel te veel afhankelijk van die ene topspeler. als hij zn dag niet heeft wordt het dus niks. vind ik te riskant

Geplaatst

haha ik gebruik het ook nooit, straks heb je je bij je spelmaker net één klein foutje zitten, en gelijk zal je veel verliezen..

Geplaatst
  • Auteur

Wat zijn belangrijke stats voor een spelmaker

Geplaatst

Wat zijn belangrijke stats voor een spelmaker

Volgens mij zijn bij een spelmaker vooral passen, techniek en balaanname belangrijk. Omdat iedere bal wordt ingeleverd bij de spelmaker, beetje zoals in het basketbal. Iedere bal gaat eerst terug naar de spelmaker zodat die de beslissende pass kan geven. Ook zijn z'n mentale stats heel belangrijk. Als je spelmaker mentaal niet sterk is, zal hij bij een foute pass/beslissing meteen van zijn stuk zijn. Om dit te voorkomen zijn dus z'n mentale stats heel belangrijk.

Ik hoop dat je er wat aan hebt! :thumb:

Geplaatst

Beslissingen, Creativiteit, Flair ook wel een beetje, passen, (afstandschot kan ook handig zijn), techniek

Geplaatst

Een goede spelmaker weet in eerste instantie zichzelf vrij te spelen. Dus aanspeelbaar zijn... dat doe je met 'zonder bal' en snelheid. Kracht kan helpen zodat de speler niet snel van de bal gezet word, techniek is hierin ook nuttig.

Een verreiste is veel flair, creativiteit en een goede pass.

Geplaatst
  • Auteur

Zou iemand het op volgorde van belangerijkheid kunnen zetten? dan kan ik uitrekenen wie mijn beste spelmaker is

Geplaatst

Zou iemand het op volgorde van belangerijkheid kunnen zetten? dan kan ik uitrekenen wie mijn beste spelmaker is

1. Passing

2. Creativiteit

3. Beslissingen

4. Anticipatie

5. Flair

6. Zonder Bal

7. Techniek

Dat zijn volgens mij de belangrijkste stats voor een spelmaker, volgens hun belangrijkheid.

Een spelmaker met een goed afstandsschot, goede dribbel, of die zeer snel is, kan natuurlijk een extra voordeel opleveren, dus dat moet je zelf maar uitzoeken of je dat belangrijk vindt, en of dat nodig is in je tactiek/spelwijze.

Geplaatst

de beste targetman is nog altijd klose

Gewoon iemand met goeie stats voor afwerken, koppen, zonder bal en beslissingen. Uit mn hoofd hoor, corriceer maar als ik er 1 vergeet

Geplaatst

Met een goede spelmaker spelen is wel uitermate lekker hoor, neem bijvoorbeeld Alex van Fener, die had 68 assists in 1 seizoen bij mijn Ajax.

Geplaatst

Meestal zet ik mijn AMC als spelmaker neer, zodat hij mooie steekballen kan geven aan mijn spits(en)

Geplaatst

klose schiet der wel ff 25 in in 21 wedstrijden

Ik zeg ook niet dat hij niet geschikt is

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]