Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb dit van een andere fm site:

Stap 1: vraag bij het bestuur om satalietclubs

Stap 2: waneer het bestuur satalietclubs heeft gevonden kan je ze bekijken via de link onderin

Stap 3: maak nog geen aanbeveling, maar druk op het nieuws icoon links onderin

Stap 4: waneer er satalietclubs zijn (we gaan uit van 5) druk je op nieuws, aanbeveling maken, druk je daarna weer op nieuws ect.. voor 5 keer

Stap 5: Wanneer je 5 keer op nieuws hebt geklikt, maak je een aanbeveling, en daarna druk je op terug (die pijltjes bovenin) en dan maak je een aanbeveling voor de andere clubs enzovoort.

Step 6: Na de aanbevelingen heb je de volgende dag 5 satalietclubs

succes :thumb:

• Antwoorden 92
  • Weergaven 218
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb dit van een andere fm site:

Stap 1: vraag bij het bestuur om satalietclubs

Stap 2: waneer het bestuur satalietclubs heeft gevonden kan je ze bekijken via de link onderin

Stap 3: maak nog geen aanbeveling, maar druk op het nieuws icoon links onderin

Stap 4: waneer er satalietclubs zijn (we gaan uit van 5) druk je op nieuws, aanbeveling maken, druk je daarna weer op nieuws ect.. voor 5 keer

Stap 5: Wanneer je 5 keer op nieuws hebt geklikt, maak je een aanbeveling, en daarna druk je op terug (die pijltjes bovenin) en dan maak je een aanbeveling voor de andere clubs enzovoort.

Step 6: Na de aanbevelingen heb je de volgende dag 5 satalietclubs

succes :thumb:

Geplaatst

Re: 5 satalietclubs tegelijk

Wel handig als er een paar uit Azie of Amerika staan

Geplaatst

Ik snap hem niet helemaal, bij stap 3 zeg je dat je nog geen aanbeveling moet maken, dan doe je dat bij stap 4 wel, en bij stap 5 staat er ook nog een keer dat je een aanbeveling moet maken. Leg is uit;)

Geplaatst

Kun je het wat duidelijker uitleggen ;)

Geplaatst

Hahah ik snap het :)

Maar is het een soort cheat of kan het gewoon?

Geplaatst

Oftewel, je cheat hem hard als je allemaal van die Aziatische/Amerikaanse clubs krijgt.

Geplaatst

Oftewel, je cheat hem hard als je allemaal van die Aziatische/Amerikaanse clubs krijgt.

Het lullige is dat je dat soort clubs alleen maar krijgt als je al een vrij hoge reputatie hebt. Wanneer je al een vrij hoge reputatie hebt, heb je het geld meestal niet nodig. Overigens kost iedere feeder club je ook geld.

Geplaatst

Het kost je wat maar het levert je uiteindelijk wel veel meer op..

Stel dat je per club 4 miljoen dokt, dat is 20 miljoen uitgaande van 5 teams..

Die 20 miljoen verdien je binnen 1 maand terug.. moet je nagaan wat je winst over een jaar tijd is

Geplaatst

Ja en hoe lekker je cheat. Ik vind het gewoon nep tegen over het spel :cab:

*Mijn mening*

Geplaatst

Als je echt geilt op sattelietclubs kan je het natuurlijk wel gebruiken, maar het blijft idd cheaten. Kan je dus net zo goed via de editor 15 extra clubs bij je club stallen. Blijft misbruik van een bug maken, maar of je dat doet is natuurlijk je eigen keus. Het maakt het iig niet realistischer.

Geplaatst

Het lullige is dat je dat soort clubs alleen maar krijgt als je al een vrij hoge reputatie hebt. Wanneer je al een vrij hoge reputatie hebt, heb je het geld meestal niet nodig. Overigens kost iedere feeder club je ook geld.

Ja, klopt allemaal wel, maar een beetje extra geld kan nooit kwaad lijkt me? Overigens is het bedrag wat je aan die feeder clubs kwijt bent te verwaarlozen als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

Geplaatst

Als je echt geilt op sattelietclubs kan je het natuurlijk wel gebruiken, maar het blijft idd cheaten. Kan je dus net zo goed via de editor 15 extra clubs bij je club stallen. Blijft misbruik van een bug maken, maar of je dat doet is natuurlijk je eigen keus. Het maakt het iig niet realistischer.

Ik vind dit wel bullshit Boes. De supertactieken van 0102 gaan allemaal door het midden, dan is dat ook cheaten volgens jou. Zelfde geldt voor 0304 met de looney MC. Zelfde geldt voor FM2005 met de inschuivende AMLC/AMRC, zelfde geldt voor FM2006 met de teruggetrokken spits..

Geplaatst
  • Auteur

stap 4 & 5 zijn dubbel idd, maar ik moest et vertalen uit het engels dus als ik et orgineel moet posten roep je maar

Geplaatst

Post het origineel maar..

De meeste kunnen wel Engels, en zo niet zal iemand het wel in beter Engels vertalen..

Geplaatst
  • Auteur

ok

First, Go to board room and under board recommendations, Select "Request feeder club"

After selecting, your board will acknowledge and will consider your request.

After a few weeks, your board will return with feeder club verdict. At the bottom right hand corner, click "Make Recommendation"

While making your selection of feeder clubs, you can view possible links on the top right hand. (Do not make any recommendation yet)

*Notice: Find the news logo at the bottom left hand corner*

-> Click on news and you will be brought back to the news page, where you see the "Feeder Club Verdict news" again, there you could click "Make Recommendation" again

Note: If there are 4 possible links, you will need to repeat this for 4 times. After pressing on "Make Recommendation", you will need to click on news again, make recommendation, and news again, make recommendation and so on.

When you are done, press continue and wait for a day.

Geplaatst

Stap 1; Eerst ga je naar Board Room en bij Board Recommendations klik je op 'Request Feeder Club'

boardrequestwg3.jpg

Stap 2; Na erop geklikt te hebben geeft je board aan je verzoek te gaan overdenken

boardrequest1fa6.jpg

Stap 3; Na een paar weken komt je board met een aantal clubs die ze gekozen hebben. Rechtsonderin klik je op 'Make Recommendation'

boardrequest2nh6.jpg

Stap 4; Wanneer je aan het kijken bent welke club je kiest, zie je clubs rechtsboven die je kan kiezen. Nog niemand kiezen!

boardrequest3hs7.jpg

Stap 5; Ga naar het News icoon linksonderin

boardrequest2nh6.jpg

Stap 6; Klik op News waarna je teruggaat naar de News pagina. Daar zie je weer het nieuws dat je een Feeder Club mag uitkiezen. Daar klik je weer op 'Make Recommendation'

feedersu2.jpg

Note; Als er 4 mogelijke clubs zijn, moet je stap 4 t/m 6 dus 4 keer herhalen. Het aantal clubs staat gelijk aan het aantal keer dat je dit moet toepassen.

Wanneer je klaar bent, klik op Continue en wacht een dag..

Dit is imo een betere vertaling, al snap ik de Engelse versie ook niet helemaal.. Ik zou het eerst zelf even moeten doen, en dan pas ik desnoods dit bericht ff aan..

Geplaatst

klik op news als je teruggaat naar het newsmenu ?? :cab:

een beetje dubbelop of niet?

EDIT: het is al duidelijk met die screens dankje ;)

Geplaatst

Stap 1

De makkelijkste stap. Vraag een feeder club aan.

Stap 2

Wanneer het bestuur je bericht geeft dat er een aantal feeder clubs zijn gevonden, sla je save-game op.

Plaatje ter illustratie - klik hierop voor een voorbeeld

Stap 3

Ga naar "Make recommendation" en klik hierop.

Stap 4

Tel hoeveel feeder clubs je krijgt aangeboden. Dit doe je door op "View Possible Links" te klikken.

Stap 5

In ons voorbeeld hebben we drie mogelijke feeder clubs, te weten Nejmeh, Al-Jaish en Al-Riyadh. We willen ze alledrie aanstellen. In plaats van een recommendation te maken, ga je terug naar het nieuwsscherm door op het nieuws icoon te drukken.

Stap 6

Ga terug naar "Make Recommendation" scherm. Maak opnieuw GEEN, ik herhaal, GEEN recommendation, maar klik weer op het nieuws icoon. Deze handeling voer je even vaak uit als er feeder clubs staan. In mijn voorbeeld staan er drie clubs, dus ik voer de handeling drie keer uit. Als er vijf clubs staan, dan doe je het vijf keer.

Nogmaals, voor de dummies, ga naar "Make Recommendation", klik GEEN club aan maar druk op het nieuws icoon. Herhaal dit even vaak als er clubs staan.

Stap 7

Ga opnieuw naar "Make Recommendation". Selecteer de eerste club en "Make Recommendation". Nadat je dit hebt gedaan klik je NIET op "Continue", maar op de "Back" knop.

Stap 8

Maak een nieuwe recommendation en druk opnieuw op "Back". Herhaal dit proces totdat je alle ploegen hebt aangeklikt die je wilt aanklikken als feeder club.

Stap 9

Druk op "Continue" en zie hoe je ineens drie clubs tegelijkertijd hebt aangenomen als feeder club.

Je ziet dus, dat je zo in een keer een heleboel satelietclubs kunt aannemen. Overigens is deze truc getest op een 7.0.0 en een 7.0.1 game, dus op alle tot dusverre beschikbare patches.

Geplaatst

Lol ik wist allang dat dit kon xD. Beetje oud nieuws, voor mij althans :P.

Geplaatst

Ik vind dit wel bullshit Boes. De supertactieken van 0102 gaan allemaal door het midden, dan is dat ook cheaten volgens jou. Zelfde geldt voor 0304 met de looney MC. Zelfde geldt voor FM2005 met de inschuivende AMLC/AMRC, zelfde geldt voor FM2006 met de teruggetrokken spits..

Het verschil is dat dat tactische dingen zijn die gebruik maken van een zwak punt van de engine, die zijn ontdekt bij het maken van tactieken. Deze manier van sattelietclubs er bij betrekken is toch simpelweg hetzelfde als wanneer je het met de editor zou doen? De bedoeling van het spel, om het realistisch te houden, is dat je er één per half jaar maximaal kunt krijgen. Dat omzeil je door middel van deze bug. Spelen met de Diablo-tactiek die bij elk team ongekende successen bracht vind ik inderdaad eenzelfde soort geval, maar als je er zelf opkomt en zel'f zo'n tactiek bedenkt is het weer anders. Dat is gewoon slim. Maargoed zou jij er gebruik van maken Gino?

Geplaatst

Ik vind dat toams gelijk heeft., maar het is wel makkelijk voor diegene die ervan houden.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]