Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: 5 satalietclubs tegelijk

Het zal allemaal wel maar bij mij lukt het niet ;)

• Antwoorden 92
  • Weergaven 215
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Geplaatst

Tong verlore ?;)
Geplaatst

Bij mij werkt het!

Ik ben Fc. Emmen, en kreeg als MOEDERCLUBS

- Heerenveen

- Feyenoord

- Groningen

Ik heb ze nu alle 3 als moederclub.. wOOt !

Geplaatst

Ik krijg het niet voor elkaar hoor

Geplaatst

Bij mij werkt het!

- Heerenveen

- Feyenoord

- Groningen

ja handig voor emmen kun je lkkr spelers lenen, maar voor inter is het nog handiger !! :P :P chinees, americaans, japans. kommadoor

Geplaatst

Bij mij werkt het!

- Heerenveen

- Feyenoord

- Groningen

Trucje wanneer je drie moederclubs hebt, doe een loan offer voor spelers uit de reserves van die clubs. Omdat je een feeder club bent zal de moeder club altijd accepteren, nu is het alleen wachten tot de spelers willen.

Geplaatst

Als je echt geilt op sattelietclubs kan je het natuurlijk wel gebruiken, maar het blijft idd cheaten. Kan je dus net zo goed via de editor 15 extra clubs bij je club stallen. Blijft misbruik van een bug maken, maar of je dat doet is natuurlijk je eigen keus. Het maakt het iig niet realistischer.

Ik vind dit wel bullshit Boes. De supertactieken van 0102 gaan allemaal door het midden, dan is dat ook cheaten volgens jou. Zelfde geldt voor 0304 met de looney MC. Zelfde geldt voor FM2005 met de inschuivende AMLC/AMRC, zelfde geldt voor FM2006 met de teruggetrokken spits..

Het verschil is dat dat tactische dingen zijn die gebruik maken van een zwak punt van de engine, die zijn ontdekt bij het maken van tactieken. Deze manier van sattelietclubs er bij betrekken is toch simpelweg hetzelfde als wanneer je het met de editor zou doen? De bedoeling van het spel, om het realistisch te houden, is dat je er één per half jaar maximaal kunt krijgen. Dat omzeil je door middel van deze bug. Spelen met de Diablo-tactiek die bij elk team ongekende successen bracht vind ik inderdaad eenzelfde soort geval, maar als je er zelf opkomt en zel'f zo'n tactiek bedenkt is het weer anders. Dat is gewoon slim. Maargoed zou jij er gebruik van maken Gino?

Ja en tegenwoordig zit er weer zo'n bug in het spel. Plaats maar eens een lange spits bij de eerste paal bij corners en kijk hoe vaak 'ie scoort op een seizoen. Your point being? Als de fout erin zit mag je er niet gebruik van maken? Lang niet alle feederclubs die je krijgt leveren je voordeel op, alleen de categorie Aziatische en Amerikaanse clubs doen dat wel en die krijg je alleen maar in hele strikte gevallen, wanneer je al met een topclub speelt die sowieso al veel geld heeft. Dit is evenzeer de AI te slim af zijn als de Diablo en Scramjet bugs en de linkervleugelbug van 2006. De AI heeft toch ook een oneerlijk scoutingvoordeel over de user? Kijk maar eens hoe vaak de AI de goeie regens opspoort, terwijl die voor een human manager vele malen lastiger te vinden zijn. De AI heeft z'n voordelen, de human manager heeft z'n voordelen, waarom zou je daar dan geen gebruik van maken?

Overigens, in het LLM heb je redelijk weinig aan deze feeder bug, omdat alle clubs die je krijgt prut zijn en alleen maar geld kosten.

Geplaatst

Ja en tegenwoordig zit er weer zo'n bug in het spel. Plaats maar eens een lange spits bij de eerste paal bij corners en kijk hoe vaak 'ie scoort op een seizoen.

Werkt idd, Toni met zijn 1.94 bij de eerste paal en hotsjee, kopt er 4 binnen in 1 wedstrijd :banana: Bedankt voor de tip ;)
Geplaatst

whaha ik lees het en het werkt :D

Ja en tegenwoordig zit er weer zo'n bug in het spel. Plaats maar eens een lange spits bij de eerste paal bij corners en kijk hoe vaak 'ie scoort op een seizoen.

Werkt idd, Toni met zijn 1.94 bij de eerste paal en hotsjee, kopt er 4 binnen in 1 wedstrijd :banana: Bedankt voor de tip ;)

Geplaatst

Ik heb het geprobeert en het helpt! Het is wel fijn omdat ik MK Dons ben en Tottenham en Crystal Palace als Moederclubs kreeg :D

Geplaatst

Nu lukt het wel, heb er alleen niet veel aan want er zat geen 1 Amerikaanse, Chinese of Japanse satellietclub bij

Geplaatst

Tsja, helemaal eerlijk ist natuurlijk weer niet ma kon t ook niet laten om t te proberen :cab: Heb r nu met Atletico in 1 klap 2 Chinese en 1 Amerikaanse club bij :D

Geplaatst

Tsja, helemaal eerlijk ist natuurlijk weer niet ma kon t ook niet laten om t te proberen :cab: Heb r nu met Atletico in 1 klap 2 Chinese en 1 Amerikaanse club bij :D

Doe ff een keer een screentje van je merchandising na 1 seizoen dan ;)
Geplaatst

Als je echt geilt op sattelietclubs kan je het natuurlijk wel gebruiken, maar het blijft idd cheaten. Kan je dus net zo goed via de editor 15 extra clubs bij je club stallen. Blijft misbruik van een bug maken, maar of je dat doet is natuurlijk je eigen keus. Het maakt het iig niet realistischer.

Ik vind dit wel bullshit Boes. De supertactieken van 0102 gaan allemaal door het midden, dan is dat ook cheaten volgens jou. Zelfde geldt voor 0304 met de looney MC. Zelfde geldt voor FM2005 met de inschuivende AMLC/AMRC, zelfde geldt voor FM2006 met de teruggetrokken spits..

Het verschil is dat dat tactische dingen zijn die gebruik maken van een zwak punt van de engine, die zijn ontdekt bij het maken van tactieken. Deze manier van sattelietclubs er bij betrekken is toch simpelweg hetzelfde als wanneer je het met de editor zou doen? De bedoeling van het spel, om het realistisch te houden, is dat je er één per half jaar maximaal kunt krijgen. Dat omzeil je door middel van deze bug. Spelen met de Diablo-tactiek die bij elk team ongekende successen bracht vind ik inderdaad eenzelfde soort geval, maar als je er zelf opkomt en zel'f zo'n tactiek bedenkt is het weer anders. Dat is gewoon slim. Maargoed zou jij er gebruik van maken Gino?

Ja en tegenwoordig zit er weer zo'n bug in het spel. Plaats maar eens een lange spits bij de eerste paal bij corners en kijk hoe vaak 'ie scoort op een seizoen. Your point being? Als de fout erin zit mag je er niet gebruik van maken? Lang niet alle feederclubs die je krijgt leveren je voordeel op, alleen de categorie Aziatische en Amerikaanse clubs doen dat wel en die krijg je alleen maar in hele strikte gevallen, wanneer je al met een topclub speelt die sowieso al veel geld heeft. Dit is evenzeer de AI te slim af zijn als de Diablo en Scramjet bugs en de linkervleugelbug van 2006. De AI heeft toch ook een oneerlijk scoutingvoordeel over de user? Kijk maar eens hoe vaak de AI de goeie regens opspoort, terwijl die voor een human manager vele malen lastiger te vinden zijn. De AI heeft z'n voordelen, de human manager heeft z'n voordelen, waarom zou je daar dan geen gebruik van maken?

Overigens, in het LLM heb je redelijk weinig aan deze feeder bug, omdat alle clubs die je krijgt prut zijn en alleen maar geld kosten.

En dat moet 'Near Post Flick On' of 'Attack Near Post' zijn?

Geplaatst

Doe ff een keer een screentje van je merchandising na 1 seizoen dan ;)

Dit is eind vh seizoen... heb de clubs pas sinds enkele maanden dus volgend jaar zal t wel n stuk hoger uitvallen... mn verzoek voor meer satellietclubs werd trouwens afgewezen, heb er al meer dan genoeg werd er gezegd door t bestuur :(

a1ow6.jpg

a2rh4.jpg

Geplaatst

deed hetzelfde met barca werkt geweldig!!!!

eerste keer heb ik 5 clubs als utrecht, bochum, wolfsburg lens en blackburn gekregen.

leuke clubjes die af en toe europees spelen goed voor de ontwikkeling van jongens.

en 2de keer 2 clubs uit Japan en 1 uit China verdien nu 24 miljoen per maand zit pas in februari 2007 .... :)

Geplaatst

Vind het nergens op slaan , is er geen patch ofzo dta het weg kan

Geplaatst

Het heeft aan de ene kant ook wel een realistisch deel, want soms worden er ook 2-3 samenwerkingsverbanden gesloten kun je nu ook ff snel doen.

Geplaatst

ik blijf het een beetje nep vinden :O]:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]