Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: 5 satalietclubs tegelijk

Ach, was bij CM 03/04 ook herinner ik mij. Dan bood je op een speler, als het bod geaccepteerd was, dan drukte je ook op back. Je past je bod aan tot 0 euri en je drukt op forward en voila, elke speler voor 0 euri. Dat is pas echt nep.

Mij is het iig met dit trucje niet gelukt :)

• Antwoorden 92
  • Weergaven 215
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

bij mij werkt het nie :(

blijft gewoon da enige mailke, krijg er geen meerdere

Geplaatst

bij mij werkt het nie :(

blijft gewoon da enige mailke, krijg er geen meerdere

Dat dacht ik eerst ook, maar het is heel simpel. Eerst ga je naar dat bericht, dan doe je weer nieuws, dan weer naar het bericht en dan weer naar het nieuws. Dat doe je net zo vaak als hoeveel satelietclubs krijgt aangeboden. (dus als je 4 clubs aangeboden krijgt doe je het 4x) Daarna ga je weer naar het bericht en beveel je een team aan. Als je dat hebt gedaan doe je het pijltje bovenin je scherm. Dan kom je als het goed is weer in het scherm met mogelijke satellietclubs, dan beveel je weer iemand (de andere club dus) aan en doe je weer het pijltje terug. Dat doe je ook net zo vaak als de hoeveelheid satellietclubs die je aangeboden krijgt. Ik hoop voor je dat het je nu wel lukt ;)
Geplaatst

nee, kdoe het zoals iedereen uitlegt en toch blijft daar maar 1 ding staan. keb 1 genome, volgende keer als ik weer een club kan aanvragen nog is proberen. en hopelijk lukt het dan.

Geplaatst

Bij mij lukt het ook niet hoor, kan niet op de continiue button klikken, blijft gewoon wachten tot ik er ééntje heb aanbeveeld ...

Geplaatst

Effe een domme vraag maar op die 1e screen he, hoe hou je dan die taakbalk in het spel?

Geplaatst

Effe een domme vraag maar op die 1e screen he, hoe hou je dan die taakbalk in het spel?

heel simpel, bij instellingen van fm--> gewoon volledig scherm niet meer aanvinken

Geplaatst

bij mij lukt het ook niet vertel eens wat ik verkeerd doe kan er steeds maar 1 aanbevelen.

Geplaatst

Tof, alleen ik heb aan 1 feeder club genoeg, en als ik geld nodig heb kijk ik Abramovich even lief aan en ik heb weer 50 mln transfergeld erbij. heb momenteel 1 feeder club voor het geld en 2 voor sportieve, maar heb maar 2 spelers uitgeleend dus ik ben niet zo'n feeder-club man.

Geplaatst

er is nu ook een gids ervan

Geplaatst

Tof, alleen ik heb aan 1 feeder club genoeg, en als ik geld nodig heb kijk ik Abramovich even lief aan en ik heb weer 50 mln transfergeld erbij. heb momenteel 1 feeder club voor het geld en 2 voor sportieve, maar heb maar 2 spelers uitgeleend dus ik ben niet zo'n feeder-club man.

Je kan het ook om de kennis doen die de club heeft

Geplaatst

lukt dit ook nog als je winter tranfer update heb geinstaleerd? mij lukt het nie ik vraag sattelietclub krijg er een 4 en ga 4 keer naar nieuws en weer terug. maar er staan geen nieuwe berichten van bestuur maakt keuze sattelietclubs ofzoiets

Geplaatst

update's maakt niks uit

Geplaatst

oke bedankt naja dan zal ik gewoon wel wa fout gedaan hebbe maarja probeer bij volgende aanvraag nog wel een keer

Geplaatst

oke bedankt naja dan zal ik gewoon wel wa fout gedaan hebbe maarja probeer bij volgende aanvraag nog wel een keer

het is idd een beetje moeilijk te begrijpen, maar save je game gewoon als je zo'n aanbieding krijgt, dan kun je het ff proberen ;) Nu is het mij wel gelukt :D

Geplaatst

ja ik snap hem nu ook helemaal harstikke handig

Geplaatst

handig als je paar satteliet-clubs kan kiezen uit azie en amerika

Geplaatst

met de nieuwe patch werk het niet meer om alle 5 je sattelietclubs te krijgen

Geplaatst

Inderdaad,deze 'bug' is verholpen in de nieuwe patch.

Realistisch is het niet echt als je op een dag 5 samenwerkingsakkoorden sluit hé ;)

Geplaatst

Jij hebt waarschijnlijk nu al een reputatie opgebouwd met Brussels, je zit ook al in 2008. In het begin van het spel, 2006 dus lukt het eigenlijk alleen met een topclub of een club die al een hele lijst met feeders heeft.

Dit trucje werkt overigens niet meer met patch 7.0.2 maar dat was wel duidelijk he (?).

Geplaatst

Ja, was wel duidelijk. Kreeg met Ajax net 2 Amerikaanse, 2 Chinese én een Japanse aangeboden:moop:

Geplaatst

het kan niet bij versie 7.0.2 (althans bij mij niet, en bij versie 2.0.1 deed hij het bij mij wel

Geplaatst

Omdat mijn vraag betrekking heeft tot satelietclubs, stel ik ze hier maar.

Mijn vraag luidt; Kan een stalietclub ook nadelen meebrengen, of is een stalietclub extra altijd handig?

Geplaatst

Als je er bijvoorbeeld 5 uit Engeland hebt, kost het alleen maar geld, dan verbreek ik er 4 van. Dus dat vind ik een nadeel.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]