Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dus jij gebruikt je stalietclubs voornamelijk om een uitgebreid scoutingsnetwerk te creëren?

• Antwoorden 92
  • Weergaven 215
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik vind het gewoon tof om er veel te hebben. Nadeel is wel dat als je er te veel hebt, je bestuur misschien geen nieuwe satellietclubs meer extra wil. Terwijl er misschien wel een ander soort club zou komen als je er eentje bij zou krijgen... en dat het geld kost natuurlijk.

Geplaatst

ik met galatasaray won in mn 1e seizoen de uefa cup en vlak daarna vroeg ik het bestuur om een feeder en kreeg o.a. new york aangeboden waar ik jaarlijks 1,3 miljoen voor betaal

Geplaatst
Stap 1

De makkelijkste stap. Vraag een feeder club aan.

Stap 2

Wanneer het bestuur je bericht geeft dat er een aantal feeder clubs zijn gevonden, sla je save-game op.

Plaatje ter illustratie - klik hierop voor een voorbeeld

Stap 3

Ga naar "Make recommendation" en klik hierop.

Stap 4

Tel hoeveel feeder clubs je krijgt aangeboden. Dit doe je door op "View Possible Links" te klikken.

Stap 5

In ons voorbeeld hebben we drie mogelijke feeder clubs, te weten Nejmeh, Al-Jaish en Al-Riyadh. We willen ze alledrie aanstellen. In plaats van een recommendation te maken, ga je terug naar het nieuwsscherm door op het nieuws icoon te drukken.

Stap 6

Ga terug naar "Make Recommendation" scherm. Maak opnieuw GEEN, ik herhaal, GEEN recommendation, maar klik weer op het nieuws icoon. Deze handeling voer je even vaak uit als er feeder clubs staan. In mijn voorbeeld staan er drie clubs, dus ik voer de handeling drie keer uit. Als er vijf clubs staan, dan doe je het vijf keer.

Nogmaals, voor de dummies, ga naar "Make Recommendation", klik GEEN club aan maar druk op het nieuws icoon. Herhaal dit even vaak als er clubs staan.

Stap 7

Ga opnieuw naar "Make Recommendation". Selecteer de eerste club en "Make Recommendation". Nadat je dit hebt gedaan klik je NIET op "Continue", maar op de "Back" knop.

Stap 8

Maak een nieuwe recommendation en druk opnieuw op "Back". Herhaal dit proces totdat je alle ploegen hebt aangeklikt die je wilt aanklikken als feeder club.

Stap 9

Druk op "Continue" en zie hoe je ineens drie clubs tegelijkertijd hebt aangenomen als feeder club.

Je ziet dus, dat je zo in een keer een heleboel satelietclubs kunt aannemen. Overigens is deze truc getest op een 7.0.0 en een 7.0.1 game, dus op alle tot dusverre beschikbare patches.

En ook zo leuk dat je er even de bron erbij zet. Ook zo leuk voor de maker van deze gids. En zo voorkom je problemen met de maker ervan. :checkit:

Geplaatst

Ik heb net KV Oostende als 3e club naast Slavia Praag en Steveanage gehaald, dat is voordelig omdat spelers van buiten de EU eerst bij hun gestald kunnen worden nu en ik ben ook aan het proberen Ghaly te slijten aan hun op huurbasis.

Geplaatst

En ook zo leuk dat je er even de bron erbij zet. Ook zo leuk voor de maker van deze gids. En zo voorkom je problemen met de maker ervan. :checkit:

Guido (El Guimenez) is de maker zelf ;)

Geplaatst

ik heb het ook geprobeerd en het lukt! drie ploegen in een keer: gent, recreativo en een ploeg dat ik niet ken hamamatsu rafael (of zoiets)

Geplaatst
Het werkt niet meer met de nieuwe patch
klopt, daarom heb ik fm ook opnieuw geinstalleerd :mrgy:
Geplaatst

is het mogelijk om de clubs te beinvloeden, die je satelietclub kunnen worden. Door bijvoorbeeld op stage te gaan naar china?

Geplaatst

Net 2 Amerikaanse en 1 Chinese club als satellietclub gekregen bij AS Roma :D

Geplaatst
Het werkt niet meer met de nieuwe patch
klopt, daarom heb ik fm ook opnieuw geinstalleerd :mrgy:

Je kunt ook gewoon de patch deïnstalleren via regedit.exe

Feeders zijn wel tof. Ik koop graag veel jeugdspelers om die daarna bij de feeders te stallen zodat ze speeltijd krijgen en niet ongelukkig worden. Van de 20 jeugdspelers breken er meestal twee door in het eigen team, weet ik er tien met winst te verkopen en zijn er acht die ik na vijf jaar weer laat vertrekken. Omdat ik ze nog jong haal, kosten ze ook qua salaris bijna niks, waardoor de totale winst uit verkopen vele malen hoger ligt dan de loonkosten van de mislukkelingen.

Geplaatst

Juist Prospar dat doe ik ook. Ik heb net dit trucje geprobeerd en het lukte, met Stalybridge Celtic ( Engelse Conference North ) heb ik nu Blackburn Rovers,Wigan Athletic en Stockport County als moederclubs :D

Gelijk paar spelers op huurbasis gekregen :D

Geplaatst

Woehoew! Net 2 aziatische clubs tegelijk aangetrokken :)

Geld!!! :D

Dank u voor deze tip!!! _O_

Geplaatst

Idd als ik wat meer geld heb wil mijn bestuur pas dat doen dus dan probeer ik het gelijk :)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]