Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

ben al een paar weken bezig met de "kleintjes" uit de GGD zoals Haarlem, telstar en Eindhoven.

Maar kan verdomme niet een werkende of goeie tacktiek maken, om die ploegen ook eens te laten opbloeien.

Blijf altijd onderin zitten.

Nu mijn vraag waar kan ik een goode tacktiek vinden die uitstekend werkt bij KLEINE ploegen.

Want ik heb al een paar forums bezocht maar iedereen maakt een tactiek met real, arsenal of juve maar met dat soort clubs win je altijd ongeacht welke tactiek je gebruikt.

Kan iemand een link of tactiek plaatsen zodat ik die kan downloaden.

Geplaatst
  • Auteur

ben al een paar weken bezig met de "kleintjes" uit de GGD zoals Haarlem, telstar en Eindhoven.

Maar kan verdomme niet een werkende of goeie tacktiek maken, om die ploegen ook eens te laten opbloeien.

Blijf altijd onderin zitten.

Nu mijn vraag waar kan ik een goode tacktiek vinden die uitstekend werkt bij KLEINE ploegen.

Want ik heb al een paar forums bezocht maar iedereen maakt een tactiek met real, arsenal of juve maar met dat soort clubs win je altijd ongeacht welke tactiek je gebruikt.

Kan iemand een link of tactiek plaatsen zodat ik die kan downloaden.

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Ik kan geen plaatsen, maar je moet eens gewoon een 4-4-2 neerzetten, de buitenste twee middenvelders een pijltje naar voren en al je speler de standaard FM instellingen meegeven die je onderin kan aanklikken. Een MC stel je in als AMC en de anderals DMC. Meestal werkt dit gewoon het beste, als je speler zonder kwaliteit moeilijke instellingen gaat geven lukt dit vrijwel nooit. Hou het gewoon sompel dus.

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

MVF heeft daarin redelijk gelijk. Hou het gewoon simpel, en speel met kleine ploegen op de counter. Je teaminstructies niet te extreem naar links of rechts invullen. En je kunt altijd nog spelers met speciale kwaliteiten op een andere manier instellen.

Geplaatst
  • Auteur

Krijg er hoofdpijn van!

Dus dan moet het met grote clubs (real, Man UTD of Juve) helemaal makkelijk zijn. Als je de instellingen zo simpel mogelijk houd, aangezien het simpelle al goed genoeg is voor de kleintjes moet het met de BIG ONES helemaal een eitje zijn.

Of werkt dat niet zo?

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Met een kleine ploeg gebruik ik ook altijd de counter en een spits die dan gebruikt word als targetman, bij mij werkt dit goed genoeg

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Dus dan moet het met grote clubs (real, Man UTD of Juve) helemaal makkelijk zijn. Als je de instellingen zo simpel mogelijk houd, aangezien het simpelle al goed genoeg is voor de kleintjes moet het met de BIG ONES helemaal een eitje zijn.

Of werkt dat niet zo?

Je presteerd natuurlijk al gauw redelijk met bv Arsenal in een standaard 4-4-2. Maar als je precies de juiste dingen vind, kun je je team altijd beter laten draaien, en dus nog sneller kampioen worden.

En het gaat met de 'kleintjes' natuurlijk ook om de aankopen, want als je geen goede spelers hebt, hoef er niet op te rekenen ook maar iets te winnen.

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Maar ik heb een vraag he: als je die standaardopstelling hanteert, wat is dan nog je funcite als manager? Een beetje spelers invullen en aantrekken, maar verder toch niet?

Ik zou zeggen je ontwikkeld een eigen speelstijl die zich onderscheid van andere teams en tactieken en die past bij het spelersmateriaal die je hebt, waardoor je succes heb...

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Sorry ik heb geen link, maar mijn tip is: met kleine clubs met voetballers met meestal toch beperkte kwaliteiten is het goed om ze in het belang van het team te laten spelen: dus neit al te veel creatieve vrijheid ed.

Ik zelf heb een tactiek bedacht die bij de kleinere clubs van Nederland (Eindhoven, Zwolle, RKC):

4-1-2-3

Vier verdedigers, één centrale verdedigende middenvelder, twee centrale middenvelders waarvan één verdedigend ingesteld en de ander iets meer aanvallend, en dan één spits met twee buitenspelers (dus echt tegen de zijlijn aan)

Zelf zet ik altijd een rechtbenige speler op de linksbuitenpostitie. Ook als dat kan een linksbenige speler op de rechtsbuitenpositie want die kunnen dan naar binnen trekken en schieten...

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Sorry ik heb geen link,

Als je je tactiek naar mij stuur dan zal ik hem online zetten ;)

Als je een iemand die rechtsbenig is als linksbuiten opstelt dan haalt hij wel goede cijfers? Ik heb vaak dat hij dan voor geen meter presteert

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Ja geen probleem met de cijfers hor, als je op doel schiet gaat je cijfer tog al een eind omhoog, en dat is schieten is nou net waar dan dekracht ligt van deze tactische vonst :D

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Maar ik heb een vraag he: als je die standaardopstelling hanteert, wat is dan nog je funcite als manager? Een beetje spelers invullen en aantrekken, maar verder toch niet?

Ik ben zelf ook geen voorstander om met de standaardopstelling te spelen. Persoonlijk denk ik dat je dan een te laag rendement uit je spelers haalt.

Geplaatst

Krijg er hoofdpijn van!

Precies, je moet je tactiek altijd aanpassen aan je spelersmateriaal en het team als geheel, om meer rendement uit je spelers te halen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]