Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Geen lange verhalen. Ik post de relevante dingen.

Uitgaande Transfers

uitgaandetransfersjz2.jpg

Voor Kruys en Broerse kreeg ik aardige bedragen binnen die wel welkom waren. De andere spelers die vertrokken hoefde ik niet langer in Utrecht te hebben

Inkomende Transfers

inkomendetransfersui9.jpg

Leonardo is een topper, zeker voor Utrecht. Voor zo'n speler een laag bedrag, al kan ik wel een deel van zijn volgende transfer niet geheel in eigen zak steken. Vidic is een talentje voor in de spits van 17 jaar en Zlatinov is een 23 jarige Bulgaar die mag gaan strijden met de rest voor een plaats in de half ( hij kan ook in de spits ).

Geleende Spelers

geleendespelersof9.jpg

Vermeer zal normaal gesproken de concurrentie met Vorm aangaan. Door een blessure van Vorm voor het seizoen begon realiseerde ik me dat een keeper welkom zou zijn. Poepon zal mogen stijden voor de plek achter de spits/spits.

Competitie

Deze wedstrijden werden tot nog toe gespeeld ;

wedstrijdentotnutoezw7.jpg

Twee keer thuis prima gespeeld en het publiek een mooie wedstrijd getoond. Uit in Almelo ging het stroever, maar ook een goeie uitslag. Volgende wedstrijd is tegen PSV.

De resultaten hebben geleid tot deze ( vroege ) tussenstand ;

standna3wedstrijdenhy9.jpg

Nietszeggende stand eigenlijk, maar de 1e plaats is toch wel leuk.

Ohja, mijn doel is simpel ; Europees voetbal halen.

reacties; graag, screens; vraag maar raak

Geplaatst
  • Auteur

Geen lange verhalen. Ik post de relevante dingen.

Uitgaande Transfers

uitgaandetransfersjz2.jpg

Voor Kruys en Broerse kreeg ik aardige bedragen binnen die wel welkom waren. De andere spelers die vertrokken hoefde ik niet langer in Utrecht te hebben

Inkomende Transfers

inkomendetransfersui9.jpg

Leonardo is een topper, zeker voor Utrecht. Voor zo'n speler een laag bedrag, al kan ik wel een deel van zijn volgende transfer niet geheel in eigen zak steken. Vidic is een talentje voor in de spits van 17 jaar en Zlatinov is een 23 jarige Bulgaar die mag gaan strijden met de rest voor een plaats in de half ( hij kan ook in de spits ).

Geleende Spelers

geleendespelersof9.jpg

Vermeer zal normaal gesproken de concurrentie met Vorm aangaan. Door een blessure van Vorm voor het seizoen begon realiseerde ik me dat een keeper welkom zou zijn. Poepon zal mogen stijden voor de plek achter de spits/spits.

Competitie

Deze wedstrijden werden tot nog toe gespeeld ;

wedstrijdentotnutoezw7.jpg

Twee keer thuis prima gespeeld en het publiek een mooie wedstrijd getoond. Uit in Almelo ging het stroever, maar ook een goeie uitslag. Volgende wedstrijd is tegen PSV.

De resultaten hebben geleid tot deze ( vroege ) tussenstand ;

standna3wedstrijdenhy9.jpg

Nietszeggende stand eigenlijk, maar de 1e plaats is toch wel leuk.

Ohja, mijn doel is simpel ; Europees voetbal halen.

reacties; graag, screens; vraag maar raak

Geplaatst

Re: Utrecht naar glorietijden!

Leuk overzichtelijk begin.

Ga zo door!! 3 uit 3 is natuurlijk top!

Geplaatst

Begin is meer dan goed, ik blijf je volgen kerel. KUTGW! :checkit:

Geplaatst

Fijne overwinning op Heerenveen. Tip, koop Verhoek voor de AMR positie ;) Als je tenminste 442 speelt ;) Veel succes natuurlijk en graag een screen van je 2 onbekende aankopen :)

Geplaatst

Om eerlijk te zijn ben ik niet kapot van je oost europese sfeer.

Geplaatst

Hij heeft er maar 2 gekocht or :cab:

Ziet er leuk uit, zonder al te veel tekst. Is ook wel eens leuk om te bekijken ;)

Geplaatst

Hij heeft er maar 2 gekocht or :cab:

Ziet er leuk uit, zonder al te veel tekst. Is ook wel eens leuk om te bekijken ;)

Ja nou zeg ik dan dat hij er 1 of 2 of 4 of wat dan ook heeft gekocht?

Oke jij je zin: Ik ben niet kapot van die 2 aankopen uit oost europa.

Geplaatst
  • Auteur

ik zal dit topic binnekort weer oppakken, heb een tijdje niet gespeeld, maar ik begin nu weer.

Ik zal binnekort het 1e seizoen posten.

Geplaatst
  • Auteur

Hier komt dan het 1e seizoen in dienst van Utrecht ;

De transfers :

Er waren alleen inkomende transfers nog , dus vandaar alleen die screen.

resterendetransferspo2.jpg

Speciaal voor de mensen die tegen het halen van veel buitenlanders zijn, heb ik ook een Nederlander gekocht ;).

De Competitie

eindstandbl3.jpg

Vreemde competitie, tot de laatste speeldag ging het tussen NEC en mij. Zij stonden 1 punt voor en we wonnen beiden, dus zijn zij kampioen geworden en wij konden nog flink aan de bak. Gelukkig haalden we toch nog het CL-ticket dat we verdienden. Zie hier hoe :

playoff1cg1.jpg

playoff2bz0.jpg

playof3yn3.jpg

playff4fn2.jpg

De KNVB-Beker

Ik zal verslag geven vanaf de kwartfinale, hiervoor waren twente en NEC al uitgeschakeld, respectievelijk met 3-0 en 1-0.

beker1tp5.jpg

Een heuse penaltykiller in ons midden, misschien een record ?

beker2yb0.jpg

Veerkracht.

beker3hi0.jpg

Ajax wederom aftroeven; onbetaalbaar.

Dit was mijn 1e seizoen, volgens seizoen moeten we hierop voortborduren. In ieder geval al wat transfervrij gekocht, o.a. een speler die 77 interlands heeft gespeeld voor het Nederlands elftal.

Ik hoor het wel!

Geplaatst

In één woord, super. Dit is toch het beste wat je kan wensen het eerste seizoen, al was zo`n landstitel ook niet gek geweest. Veel succes verder.

Geplaatst

Grappig dat NEC en Utrecht CL gaan spelen :P, mooi overzichtelijk weergegeven. Succes!

Geplaatst

Grappig dat NEC en Utrecht CL gaan spelen :P, mooi overzichtelijk weergegeven. Succes!

da denk ik ook

Geplaatst
  • Auteur

Ik moet even mijn seizoen met Charlton afmaken en dan ga ik hier verder. Ik kan wel al melden dat de loting voor de CL kwalificatie redelijk pittig is.

Geplaatst

Graag wat screens van je Utrecht selectie en vaste basisopstelling :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Vice-kampioen waren we in mijn 1e seizoen. Logisch dus dat de doelstelling voor dit jaar is om kampioen te worden en overwintering in Europa. Deze transfers zouden hier hun steentje aan moeten bijdragen :

Transfers

Inkomend :

transfersinwy0.jpg

Geleend :

geleendsd5.jpg

Uitgaand :

transfersuitea1.jpg

Ik denk dat we als Utrecht zijnde prima spelers hebben kunnen aantrekken. Ik noem een Davids en een Kromkamp. Grootste aderlating was Edson Braafheid, die vorig jaar samen met Leonardo zorgde voor een extreem goede linkerflank. We hebben met El Akchaoui een prima vervanger gehaald voor de naar Arsenal getrokken speler. Dan hebben we ook nog gehuurde spelers. Albin is een Uruguyaans talent. Daniel de Ridder kennen we wel en een naam als Huddlestone in Utrecht, al is het maar voor een jaar, vind ik wel knap.

de super cup

supercupbt8.jpg

Een absoluut spektakestuk. Het is eigenlijk wel erg slecht dat we een zodanige voorsprong uit handen geven, maar het toont ook wel van veerkracht dat we dan meteen scherp zijn in de verlenging. Edgar Davids liet zich meteen blijken door de winnende te maken. Gelukkig hielden we de voorsprong toen een half uur vast en mocht Edgar Davids ook de supercup omhoog houden.

De Champions League

We waren 2e geworden en via play-offs geplaatst voor cl voetbal, maar we moesten ons wel nog kwalificeren voor het echte werk. De loting zat ons dan niet echt mee. Het spaanse Sevilla kwam voor ons uit de koker. We 'mochten' eerst in de galgenwaard spelen. Ook dit beschouw ik niet als voordeel.

heenwedstrijdvoorrondecak5.jpg

Zware wedstrijd. Chevanton zorgde meteen voor een belangrijk uitdoelpunt voor Sevilla. We lieten het hoofd echter niet zakken en vochten sterk tegen de kwalitatief sterkere tegenstander. Onze vechtlust werd 10 minuten na rust beloond middels een doelpunt van Tom Huddlestone. Deze stand hielden we vast en dat biedt wel perspectief voor de return in Sevilla.

returnvoorrondeclcj1.jpg

Een wedstrijd waar we vroeg onder druk werden gezet met als resultaat een verdiende 1-0 van Essien. Na die 1-0, pakten wij ons weer goed op en vochten als leeuwen tegen een wederom voetballend sterker team. Voor rust kregen we nog enkele kansen, amar konden we ons ook gelukkig prijzen met een goed keepende Michel Vorm. Na rust koos Sevilla ervoor verdedigend te gaan spelen. Wij gingen hier goed mee om en zetten goed druk op het doel van Sevilla. Onze moed werd na een dik uur beloond door Holm. Sevilla leek hierdoor beduusd en niet veel later kopte Huddlestone ons zelfs op, een op dat moment, verdiende voorsprong. Vrijwel direct na de aftrap ging Luis Fabiano door het lint door een elleboog uit te delen en mocht vertrekken met rood. We speelden de wedstrijd professioneel uit en in de blessuretijd strooide Holm zelfs nog wat extra zout in de wonden door er 1-3 van te maken.

Dus Utrecht mocht samen met NEC naar de loting van de CL om hun naam uit een kokertje te zien verschijnen. Een unieke situatie. NEC zag zich worden ingedeeld bij Barca, bordeaux en palermo. Wij kwamen in de volgende poule terecht:

groepslotingwl7.jpg

Een poule waar ik wel perspectief in zie. Tegen Dortmund en CSKA zullen we een goeie kans hebben. Tegen Inter kunnen we alleen hopen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een vaste basisopstelling heb ik overigens niet. Daar heb ik teveel goede spelers voor.

Ik hoor het wel als er opmerkingen zijn :)

Geplaatst

Kan je dan misschien een screentje van je selectie doen?

Ik speel meestal zo in het begin van het seizoen:

Kan je misschien een screentje van je vaste opstelling neerzetten?

Ik speel zo:

-----------------Vorm----------------

Cornelisse---Keller---Schut---Braafheid

-----------------V Dijk---------------

---Douglas----Kruys-------Somers

----------Nelisse----Fortuné-------

Broerse wil ik ook laten spelen want die is ook goed net als Somers.

Nog ff een vraagje: Kan je een screenshot van Kruys maken? ;)

Geplaatst
  • Auteur

selectie1gb0.jpg

selectie2tb3.jpg

Hier kun je de basisopstelling van vorige wedstrijd zien. Dit is volgende wedstrijd waarschijnlijk weer anders.

Ricky Kruys :

kruysgh1.jpg

Geplaatst

Hele nette prestaties, en een hele mooi selectie! Ga zo door!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]