Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

De eerste Football Manager 2007 PositieBijbel! { updates! }

Aanbevolen reacties

Geplaatst

forumgenoten,

Ik ben al een tijd bezig met een groots project, welteverstaan, de PositieBijbel!

Wat is het idee achter deze zogenaamde Bijbel?

Het is de bedoeling om mensen die moeite hebben met hun tactieken te helpen om de posities opzich beter te laten snappen, en zo meer ''drive'' krijgen, om eens met een degradatiekandidaat te mikken op de middenmoot, eens lekker die ''Grote Oren'' binnenslepen!

Hier komen alle mogelijke posities in FM 07 zo breed mogelijk uitgelegd te staan. Zodat de voor en nadelen ook breed geposteerd worden!

Het is de bedoeling dat hij UITERLIJK de 1e van Februari uitkomt! Maar het is te hopen dat hij midden Januari klaar gemaild is naar Thomas, zodat hij hem kan ''publiceren''! :thumb:

Vragen kan/mag ;)

Greetings,

Leroy

Geplaatst
  • Auteur

forumgenoten,

Ik ben al een tijd bezig met een groots project, welteverstaan, de PositieBijbel!

Wat is het idee achter deze zogenaamde Bijbel?

Het is de bedoeling om mensen die moeite hebben met hun tactieken te helpen om de posities opzich beter te laten snappen, en zo meer ''drive'' krijgen, om eens met een degradatiekandidaat te mikken op de middenmoot, eens lekker die ''Grote Oren'' binnenslepen!

Hier komen alle mogelijke posities in FM 07 zo breed mogelijk uitgelegd te staan. Zodat de voor en nadelen ook breed geposteerd worden!

Het is de bedoeling dat hij UITERLIJK de 1e van Februari uitkomt! Maar het is te hopen dat hij midden Januari klaar gemaild is naar Thomas, zodat hij hem kan ''publiceren''! :thumb:

Vragen kan/mag ;)

Greetings,

Leroy

Geplaatst

Re: De eerste Football Manager 2007 PositieBijbel! { updates! }

Wat bedoel je hier precies mee want ik snap et niet

Geplaatst
  • Auteur

Het staat toch echt zo duidelijk mogelijk uitgelegd, wat snap je precies niet?

Geplaatst

Zeer leuk initiatief ;)

Geplaatst

Ik snap d'r echt totaal niks van... Ga je nu zeggen dat de verdediger moet verdedigen of...? :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Argh, voor zo'n reactie was ik al bang, als je goed leest, snap je dat;

In deze bijbel word uitgelegd wat de sterkste punten van een speler moet zijn op deze positie,

wat het nut nou eigenlijk is van een bepaalde positie,

en de alternatieven wat een slechte wedstrijd van deze speler haast onmogelijk maakt

hier staat wel een stukkie erover al, over het nut van een dribbelaar op Middenveldcentraal:

.. dit kan vooral effectief zijn als je een dribbelaar hebt van plus 14, die je middenveldcentraal in je team hebt staan. Dit waakt vooral goed als overzichtshouder, omdat een goede dribbelaar, zijn stats van flair meestal niet minder of meer dan 3 punten afwijkt van de statistiek van dribbelen. Gebruik deze man nooit als targetman, hierdoor zakken de vleugelspelers teveel in! De centrale middenvelder met als sterke punt dribbelen zal altijd overzicht houden, en de bal bijhouden is dan een geweldig alternatief om aan te vinken bij deze dribbelaar, zodat de vleugelspelers tijd hebben om af te komen van hun mandekker/overstaande verdediger

Geplaatst

Ik vind het een leuk initiatief en ik ben dus benieuwd wat er van komt, maar ik kan natuurlijk nog niet zeggen of het werkelijk en in zijn geheel op de site beland. Maar de eigenschappen die benodigt zijn per positie mag je overslaan, want dat staat bijna al in zijn geheel op de site.

Geplaatst

Is dit niet een beetje hetzelfde als dat wiewatwaar excel bestantje? want dat noemt ook de beste dingen per positie

Geplaatst
  • Auteur

Nee, hier zal alles van de positie opzich uitgelegd staan

Geplaatst

Ja maar... eh... kijk... als een centrumverdediger in een 3-5-2 zal toch heel anders spelen dan een centrumverdediger in een 4-4-2... Formaties en tactieken hebben nogal wat invloed op de positie, ga je dan ook voor iedere formatie de zaak aanpassen :cab:

Geplaatst

Ik heb er nog een;

Voor de lastige wedstrijden een meer creative speler op stellen en in de moeilijke wedstrijden een bal afpakker.

Geplaatst
  • Auteur

Ja maar... eh... kijk... als een centrumverdediger in een 3-5-2 zal toch heel anders spelen dan een centrumverdediger in een 4-4-2... Formaties en tactieken hebben nogal wat invloed op de positie, ga je dan ook voor iedere formatie de zaak aanpassen :cab:

Het idee is dat een positie word uitgelegd in alle mogelijke vormen

Geplaatst

Ik heb er nog een;

Voor de lastige wedstrijden een meer creative speler op stellen en in de moeilijke wedstrijden een bal afpakker.

En wat is het verschil tussen een lastige en een moelijke wedstrijd? :cab:

Geplaatst

Ik heb er nog een;

fout getypt dit moet natuurlijk zijn makkellijke en moeilijke wedstrijden

En wat is het verschil tussen een lastige en een moelijke wedstrijd? :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Ajaxmanager, anders antwoord je even, je quote alleen? :S

Geplaatst

Hij heeft geantwoord, hij quote allen fout.

Dit was zijn reactie op die van Dorgath:

fout getypt dit moet natuurlijk zijn makkellijke en moeilijke wedstrijden

Geplaatst
  • Auteur

Excuus Ajaxmanager,

Maar tips hoef ik echter niet. ;)

Omdat hij al in de maak is, kan ik er verder toch niets mee doen, zodoende ;)

Vragen mag natuurlijk wel!

Geplaatst

Ik vind het een leuk initiatief!

Ik weet zeker dat ik er nog van wat kan opsteken :-D

Geplaatst

Is dit niet een beetje hetzelfde als dat wiewatwaar excel bestantje? want dat noemt ook de beste dingen per positie

Nee, hier zal alles van de positie opzich uitgelegd staan

Ik ben dan heel benieuwd wat je met alles bedoeld, mss is een combinatie handig, succes in ieder geval.

Geplaatst

Maar ga je dan een soort collum ofzo maken? of een heel tekstbestand waar alles staat uitgelegd? Snap het niet helemaal namelijk :O]:

Geplaatst

Suc 6! Beetje domme vraag maar: mogen wij ook mee discussiëren over de posities??

Geplaatst

Discussie mag, maar je weet niet of hij er iets mee zal doen in zijn bijbel.

Geplaatst

Posities en speler states zijn niet altijd gebonden lijkt mij.

Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Seedorf. Seedorf is een hangende amr en geen vleugelspits. Dus niet iemand die je vaak laat dribbelen en voorzetten laat geven.

Ofwel bij een aml of amr positie horen niet altijd voorzetten bij, maar ook wel eens veel steekballen. Het is maar net welke spelers je hebt.

Geplaatst
  • Auteur

Posities en speler states zijn niet altijd gebonden lijkt mij.

Goed voorbeeld is bijvoorbeeld Seedorf. Seedorf is een hangende amr en geen vleugelspits. Dus niet iemand die je vaak laat dribbelen en voorzetten laat geven.

Ofwel bij een aml of amr positie horen niet altijd voorzetten bij, maar ook wel eens veel steekballen. Het is maar net welke spelers je hebt.

Leuk punt heb je daar, daarom leg ik het ook uit per mogelijke speler, er bestaat geen 2e Seedorf, daarom zou je eigenlijk als een ketting moeten lezen om uit te vissen wat je het best kan doen met Seedorf, want ik vermeld natuurlijk ook spelers met een aparte speelhouding/stijl

Discussie mag, maar je weet niet of hij er iets mee zal doen in zijn bijbel.

Inderdaad Thomas, ligt eraan, als het een sterk argument is, zoals Danny hierboven vermeldde, kan het zijn dat ik het er wel iets mee doe.

En discussieren mag, zolang het maar een positieve discussie blijft.

Maar ga je dan een soort collum ofzo maken? of een heel tekstbestand waar alles staat uitgelegd? Snap het niet helemaal namelijk :O]:

Ligt eraan, meest waarschijnlijk een tekstbestand

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]