Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

youllneverwalkalonetd2.png

Daar stond ik dan.. In mijn dug-out coachend naar mijn spelers op het veld.

Niet veel later zie ik mijn captain Luke langs de rechterkant dribbelen.

Hij kaatst Jimmy aan, die draait en geeft een prachtige pass richting Luke.

Hij neemt aan, kapt Sami uit en haalt verwoestend uit met zijn linker... GOAL!!!

Luke rent richting de fans. Hij schreeuwt het uit! Het staat 0-1 !!

Ik spring op en juich, het doelpunt komt uit het niets!

Ik kijk naar links en zie mijn college een speler roepen. Hij gaat wisselen. Ik kijk op en zie dat er nummer 7 verschijnt.

Harry Kewell druipt van het veld af, zijn vervanger heet Boudewijn Zenden.

Maar het heeft geen nut voor mijn collega, de scheids fluit 10 minuten later af en ik loop naar Rafa.

Hij geeft mij een schouderklopje en vertrekt richting de catacombe.

lukeyoungka5.pngrafabeniteztn2.png

Geplaatst
  • Auteur

youllneverwalkalonetd2.png

Daar stond ik dan.. In mijn dug-out coachend naar mijn spelers op het veld.

Niet veel later zie ik mijn captain Luke langs de rechterkant dribbelen.

Hij kaatst Jimmy aan, die draait en geeft een prachtige pass richting Luke.

Hij neemt aan, kapt Sami uit en haalt verwoestend uit met zijn linker... GOAL!!!

Luke rent richting de fans. Hij schreeuwt het uit! Het staat 0-1 !!

Ik spring op en juich, het doelpunt komt uit het niets!

Ik kijk naar links en zie mijn college een speler roepen. Hij gaat wisselen. Ik kijk op en zie dat er nummer 7 verschijnt.

Harry Kewell druipt van het veld af, zijn vervanger heet Boudewijn Zenden.

Maar het heeft geen nut voor mijn collega, de scheids fluit 10 minuten later af en ik loop naar Rafa.

Hij geeft mij een schouderklopje en vertrekt richting de catacombe.

lukeyoungka5.pngrafabeniteztn2.png

Geplaatst
  • Auteur

Re: "You'll Never Walk Alone"

Ik bleef nog even op het veld staan, kijkend naar mijn spelers. Ze zaten vol vreugde, juichend lopen ze naar de fans. Ze bedanken de meegereiste fans. Maar door het geklap heen hoor ik de liverpool fans. Ze beginnen hun clublied te zingen.. Prachtig hoe de fans reageren denk ik in mijzelf. Verliezen maar toch positief blijven. Ik loop weg richting de persruimte. Rafa Benitez zat daar al een tijdje. Ik bied me excuses aan en neem plaats.

rafa-benitez.jpg

Rafa, die er al klaar voor zat

Maar dan kwamen de vragen, ik keek naar mijn collega en die zag er niet blij uit. Logisch dacht ik in mezelf.

Pers: Allereerst proficiat met de winst, mijnheer Keo. Had je dit van te voren verwacht?

Cheerkim Keo: Ik had een mooie pot verwacht van mijn kant, ik ben verdedigend begonnen en langzaam heb ik dat opgebouwd.

Pers: Verassend vonden we dat Darren Bent op de bank begon. Heeft u hier een verklaring voor ?

Cheerkim Keo: Ik ben vandaag begonnen in een 4-5-1 systeem. Dat houdt in Jimmy of Darren voorin. Darren had niet goed getraind. Vooral bij het afwerken ging het slecht bij hem. Daarentegen heeft Jimmy natuurlijk een heleboel ervaring, en hij speelde fris.

Pers: Dan even naar de heer Benitez. Hoe vond u uw team vandaag ?

Rafa Benitez: We speelden slecht, te lage tempo en niemand die de leiding durfde te nemen.

Pers: U miste een belangrijke speler, uw captain Steven Gerrard. Was dat voornamelijk de oorzaak ?

Rafa Benitez: Ik vind Steven een wereldklasse speler maar een team hangt niet op 1 speler. Ik heb genoeg spelers die de leiding kunnen nemen, Xabi, Sami en Jose. Dus daar lag het echt niet aan.

Pers: Bedankt dat jullie beide even wilde reageren. Succes verder!

Rafa Benitez: Dag...En weg was hij.

Cheerkim Keo: Graag gedaan, u hoort nog van mij

Geplaatst
  • Auteur

Ik wilde even zeggen dat dit mijn 1e novelle is die ik presenteer, het vreet natuurlijk veel tijd van me op maar daarvoor is de vakantie. Morgen volgt er een vervolg.

Geplaatst

nou ik moet zeggen het begin lijkt op een novelle van een gevorderde als je zo bij je nieuwe club het ook gaat presenteren met wedstrijden wordt dit een hele mooi novelle ik zeg alvast een geod begin en op naar de volgende update

Geplaatst
  • Auteur

De volgende dag stapte ik in mijn auto. Ik had mijn spelers vrij gegeven maar zelf moest ik naar de club toe. Waarvoor wist ik zelf ook niet. Na de wedstrijd had Peter Varney gebeld. Ik reed richting de club maar opeens hoorde ik een vaag geluidje. Het leek op een liedje van Jeckyll & Hyde. Ik besefte opeens dat het mijn ringtone was. "Waar heb ik dat ding gelaten" zei ik hardop. Hij bleek onder mijn stoel te zitten. Snel pakte ik de telefoon op en ik nam op:

Cheerkim Keo: Hallo met Cheerkim Keo

David Moores: Goedemorgen u spreek met David, de voorzitter van Liverpool

Cheerkim Keo: Goedemorgen.. "Wat moet die kerel met mij" dacht ik

David Moores: Ik hoop dat ik niet stoor maar ik wilde u graag spreken over een aantal zaken, allereerst vond ik u gister heel goed als trainer van Charlton, u nam de juiste keuzes en u durfde Bent op de bank te laten beginnen

Cheerkim Keo: Dank u wel, ja ik heb gister al uitgelegd waarom dat was. Maar dat betekent niet dat ik hem ga verkopen. Hij is nog steeds mijn sterspeler

David Moores: Natuurlijk, daarvoor belde ik niet. Ik zou graag u op gesprek willen hebben. Over een aantal zaken binnen Liverpool. Heeft u vandaag tijd ?

Cheerkim Keo: Ja, dat heb ik. Ik moet pas rond 2 uur naar de club toe. Dan zou ik nu al kunnen komen

David Moores: Dat zou fijn zijn, dat zie ik u zo

Cheerkim Keo: Tot zo

Raar dacht ik bij mijzelf, waar zou het over gaan. Liverpool presteerde helemaal niet slecht en ze zijn 4e geëindigt. Ook in de Champions League ging het goed.

_40591669_moores270.jpg

David Moores, de voorzitter van Liverpool FC.

Ik reed het terrein op van Liverpool. Ik stapte uit mijn auto en loop naar binnen. Daar stond verrassend David Moores al te wachten. "Goede morgen mijnheer Keo, leuk u eindelijk te ontmoeten". "Insgelijks" zei ik. "Volgt u mij naar mijn kantoor", "Natuurlijk".

"Neemt u plaats, wilt u misschien wat te drinken?" "Nee dank u, waar gaat dit precies over meneer Moores?" " Noem me maar David".

" Ik zal u een korte inleiding geven" vertelde David. "Het gaat hier om Rafael Benitez, het is een goede trainer, hij heeft ons de Champions League trofee bezorgd. Maar het laatste seizoen presteerde we zeer slecht. We zijn nipt 4e geëindigd maar dat was ons doel niet. We willen meestrijden om de titel. En we willen graag dat u manager wordt van onze club".

Daar vraag je me wat dacht ik. "We hebben het er al met uw club over gehad dus maakt u daar maar geen zorgen over. Ik zal u er de tijd voor geven om er over na te denken. Als u me even excuseert, ik moet naar de persruimte. Ik zal u even de weg naar buiten leiden".

378884A5-02E2-C5FD-D597E706F5A2265C.jpg

Rafael Benitez met Steven Gerrardmet de FA Cup

Ik vertrok naar buiten en stapte mijn auto in. Ik zette de radio aan en hoorde dat Rafael Benitez ontslagen werd....

Geplaatst
  • Auteur

Het was alweer half 2. Ik reed richting Charlton Athletic. Ik had nog steeds geen beslissing gemaakt. Ik kwam aan bij de club en liep naar binnen. Ik zag Peter al klaar zitten voor ons gesprek en ik liep naar de voorzitter:

Peter: Leuk u weer te zien. Hoe gaat het met u ?

Cheerkim: Goed, beetje verward maar goed.

Peter: U bent zojuist naar Liverpool geweest om met David te praten.

Cheerkim: Ja, dat klopt. Hij wilde graag dat ik manager werd van Liverpool maar hij had dat al aan u verteld.

Peter: Daar heeft u gelijk in. Hier wordt het ook tijd om een nieuwe manager aan te stellen. U heeft het goed gedaan vond ik zelf. De halve finale van de FA Cup en een 7e plaats in de Premierschip. Dat zijn knappe prestaties voor een club als Charlton. Maar heeft u er al over nagedacht ?

Cheerkim: Ja en ik heb besloten om manager te worden van Liverpool. Ik hou van uitdagingen en Liverpool is er zeker 1. Het is een prachtige club met geweldige supporters.

Peter: Ik gun u het allerbeste en dan zal ik u volgend jaar weer zien als u op bezoek hier komt !

charlton21834news1.jpg

Peter Varney

Geplaatst
  • Auteur

Het is 6 juni, vandaag is de laatste training bij mijn club. Vandaag moet ik tevens voorgesteld worden bij Liverpool als nieuwe coach. Ik trok mijn voetbalschoenen aan en liep het veld op. De spelers hadden het al gehoord en waren teleurgesteld. Vooral captain Luke Young. "Jongens, vandaag is het mijn laatste training. Ik heb het hier heel leuk gehad en heb hier veel ervaring opgedaan. Ik zie in jullie een team die later een topclub kan worden. Ik wil het graag hierbij houden. Laten we nu even lekker trainen.

_40959578_prince.jpg

De spelers doen een warming-up

Na de training verliet ik de club, het was minder emotioneel dat ik had gedacht en daar was ik wel blij om. De spelers moeten zich nu concentreren op hun nieuwe trainer en het komende seizoen. Ik reed richting Liverpool. Daar zou ik gepresenteerd worden aan de pers.

Na een tijdje rijden in de regen kwam ik eindelijk aan. Ik liep richting de persruimte en ik zag dat het al druk was. De voorzitter wachtte op mij en we konden beginnen.

David: Goedendag allemaal, na een tjidje zoeken naar een nieuwe manager sinds het ontslag van Benitez is ons oog gevallen op een aantal managers. We hebben besloten Cheerkim Keo, de toen huidige coach van Charlton, te benaderen. We hebben er met Charlton Atheltic over gehad en we zijn tot de conclusie gekomen dat de heer Keo onze nieuwe manager is ! U kunt nu vragen stellen.

Pers: David, meneer Keo heeft nog niet zoveel ervaring als Rafael Benitez. Waarom Cheerkim wel en Rafael niet?

David: Benitez heeft natuurlijk meer ervaring, daar heeft u gelijk in. Maar we moeten onze ambities hoog houden. Rafael kan daar niet aan voldoend het laatste seizoenen en Cheerkim Keo heeft het goed gedaan bij Charlton.

Pers: Even een vraag aan de heer Keo, er zit nu een heleboel druk op je schouders. Denk je dat je Liverpool naar successen kan leiden?

Cheerkim: Dat is een moeilijke vraag, natuurlijk zou ik graag prijzen willen pakken. Maar dan moet de selectie flink worden verbeterd, dat ben ik ook van plan te gaan doen. Er zitten een paar oude spelers bij die het niveau niet meer aan kunnen. Ik ga geen namen noemen maar die zullen snel verkocht worden. Ik zou nu graag geen vragen meer willen beantwoorden. Ik wil me nu 100% concentreren op mijn nieuwe ploeg.

Geplaatst
  • Auteur

Na een korte vakantie begon het voetbalseizoen weer. Ik moest er eerst voor zorgen dat de spelers weer op niveau komen. Ik kwam aan bij de club en de meeste spelers stonden al klaar. Kennismaking was gister al gebeurd. Gelukkig dacht ik, vandaag moest er goed getraind worden. De spelers moeten het gevoel weer krijgen.

Ik had natuurlijk ook een aantal trainers/scouts/fysiotherapeuten meegenomen:

renewormhoudtkv5.pngdavidendtxz0.pngjoopbrandla7.png

René Wormhoudt David Endt Joop Brand

(Fysiotherapeut) (Assistent-Manager) (Jeugdtrainer)

De 1e training kon beginnen !!

Na de warming-up deden we een conditie-oefening en een aantal baloefeningen. Tenslotte was er een korte partijspel. Derest van de dag waren ze vrij.

4938.jpg4944.jpg

Luis Garcia (links) en Xabi Alonso (rechts) José Manuel Reina heeft het naar zijn zin

Geplaatst
  • Auteur

goed begin, succes :)

Dankje.. Alleen jammer dat er nog niet zoveel mensen dit lezen :-(

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]