Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb hier al aardig wat Ajax verhalen rond zien gaan. maar ik kon het toch niet laten om er zelf ook 1 te maken :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb hier al aardig wat Ajax verhalen rond zien gaan. maar ik kon het toch niet laten om er zelf ook 1 te maken :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Re: Het zoveelste Ajax verhaal

22-07-2006: Persconferentie Ajax

Het was nogal rumourig in de perszaal toen de heren John Jaakke, Martin van Geel en een 3de onbekende plaats namen achter de tafel.

Het word rustig en John Jaakke begint: Heren, tot mijn spijt moet ik jullie mededelen dat Henk ten Cate dit jaar niet de teugels bij Ajax

in handen zal nemen.

Een explosie van geluid barst los. Op het moment dat het weer wat rustiger wordt gaat John Jaakke verder: Henk zijn familie zag toch af

van een terugkeer naar Nederland. Omdat zijn familie al zijn hele leven in dienst van hem heeft geleeft, vond hij het tijd worden dat hij nu

een keer wat terug deed.

Journalist: Meneer Jaakke, is het niet een maand geleden bekend gemaakt dat de familie het hem gunde en mee zou gaan naar Amsterdam?

John Jaakke: Ja dat klopt, er is alleen in die maand nogal wat veranderd. (het wordt weer rumourig)

Journalist: Hoe gaat Ajax nu verder??

Martin van Geel: Ik heb in de tussentijd de opdracht gekregen om een vervanger te zoeken en ik heb die gevonden.

De journalisten beginnen nu te begrijpen wie de derde man is.

John Jaakke: Nikki Schults zal de opvolger worden. Hij komt over van vv TPO om hier de leiding over te nemen.

Journalist: Waarom weer een onervaren trainer terwijl jullie juist op zoek waren naar een ervaren trainer.

Martin van Geel: Dit komt omdat Nikki Schults de zelfde visies deelt als ons. Hij wil altijd mee doen om de prijzen. Hij heeft

bij zijn vorige club laten zien inzicht te hebben in het spelletje en is voorstander van aanvallend voetbal en zijn tegenstander

graag gelijk vast. Verder heeft hij oog voor talent en heeft hij ook al een aantal nieuwe spelers op het oog waar wij zelf

ook van onder de indruk waren. Verder heeft hij de technische staf doorgelicht. Hij heeft binnen korte tijd gezorgd dat de

trainingen meer effect hebben en dat is toch best indrukwekkend voor iemand zonder ervaring. Maar u kunt beter deze

vragen aan hem zelf stellen.

Journalist: Meneer Schults....

Nikki: Zeg maar gewoon Nikki.

Journalist: Nikki. U bent onbekend in het prof-voetbal, bent u niet bang dat u een flater gaat slaan?

Nikki: Absoluut niet. Als ik dat zou denken had ik beter thuis kunnen blijven. Ik ben ervan overtuigd dat ik dit niveau aan kan.

Ik snap best dat veel mensen cynisch zijn nu ik be aangesteld omdat er in het verleden onervaren managers door de mand

vielen bij Ajax. Daarom wil ik het ook op mijn manier doen. De technische staf is omgegooid en daar ben ik ook tevreden over.

Ik ben onderhandeling met een aantal spelers waar ik binnenkort meer over kan zeggen.

Journalist: wat zijn uw doelen dit seizoen?

Nikki: Kampioen worden. Laatste 16 CL en als het kan de nationale beker winnen. verder wil ik mijn ervaren spelers de jonkies laten

helpen in het verbeteren van hun kwaliteiten. En ik ben altijd op zoek naar talent.

Ik wil het hier graag bij laten, want ik moet nog wat dingen regelen voor de training van morgen.

Geplaatst
  • Auteur

29-07-2006: Persconferentie Ajax

Nikki komt samen met Martin van Geel en een aantal andere mannen de zaal in.

Martin van Geel: Heren, vorige persconferentie is er al gezegd dat Nikki de structuur van zijn technische staf aan het herzien was. We hebben deze persconferentie

ingelast omdat hij nu zijn plannen duidelijk wil maken.

Nikki: bedankt Allemaal voor uw komst. Zoals Martin al heeft gezegd ga ik jullie mijn plannen duidelijk maken. Ik heb bij mijn vorige club zelf trainingsschema's samengesteld. Deze waren per positie in mijn elftal anders, zodat ik de spelers zoveel mogelijk specifieke training kan geven.

Het houdt houft eigenlijk het volgende in:

training2xy9.jpg

Om uit deze trainingen het maximale rendement te halen heb ik naar trainers gezocht die hier het best bij passen.

Als eerste wil ik aan uw voorstellen mijn Assistent Manager Ivan Carminati. Ivan komt over van Inter Milaan, waar hij 1ste elftal trainer was. Hij zal zich vooral

gaan richten op de verdediging. Verder zal Ivan zich bezig houden met het 2de en het elftal onder 19. In Nederland is het verdedigen de afgelopen jaren niet echt goed,

met uitzonderingen natuurlijk. Ik hoop dat Ivan de verdediging van Ajax een paar niveau's omhoog kan lichten.

Journalist: Nikki, je hebt gekozen voor een buitelandse assistent. Gaat dit geen problemen opleveren qua communicatie?

Nikki: Dat verwacht ik niet. Iedereen in Nederland is de Engelse taal machtig dus ze zullen hem begrijpen. Ook heb ik Ivan de verplichting gesteld om in November

Nederlands te kunnen verstaan.

Om weer verder te gaan met de trainers. Ik heb David Endt en Fred Grim aangehouden omdat ze van uitzonderlijke klasse zijn. Fred Grim zal zich met Keeperstraining bezig houden, dat is dus gelukkig geen verrassing. David zal zich bezighouden met de tactische facetten.

Ik heb verder Rene Grootenhuis, Adrie van Steenbergen, Piet Hartland, Henk Meijer, Frank den Oudsten en Frank Nederburgh aangenomen. Zij zullen zich met het volgende bezighouden:

Rene Grootenhuis - Duelkracht

Adrie van Steenbergen - Fitheid

Piet Hartland - Balaanname

Henk Meijer - Afwerking

Frank den Oudsten - Vrije Trappen

Frank Nederburgh - Aanvallen

training1bg9.jpg

Heren, dit was het voor vandaag. Ik wens jullie een prettige dag toe en tot de volgende keer.

Geplaatst

Als die samenwerking lukt,

Jat Sunny vna hun af dan ;)

Geplaatst
  • Auteur

cpejidoom1.png

je was me net voor :D

Geplaatst

Leuk :) nogmaals, ondanks dat ajax niet mijn club is denk ik dat ik deze novelle ga volgen ;)

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

tactichw5.png

De vriendschappelijke wedstrijden doe ik niet uitgebreid.

friendly2006md7.png

Geplaatst
  • Auteur

Kort voor de wedstrijd....

Journalist: Nikki, dit is je eerste wedstrijd en het gaat er gelijk om, ben je niet bang dat je het publiek zult teleurstellen, na alle beloftes die je hebt gemaakt?

Nikki: Dat is natuurlijk onzin, elke wedstrijd is belangrijk, zo ook deze. Natuurlijk voel ik mij gespannen, maar ik voel me ook zeer goed. Dit is waar je het voor

doet. Ik ben ervan overtuigd dat mijn mannen vandaag laten zien waartoe ze in staat zijn.

Journalist: Wat is je tactiek vandaag, pas je je aan PSV?

Nikki: Ik wil gewoon dat wij zelf voetballen, al zal dat wel moeilijk worden tegen PSV. Ik heb ook gezegd in de kleedkamer dat wij genoeg kwaliteit hebben om

deze wedstrijd te winnen, maar dat ze wel 90 minuten scherp moeten blijven. want met spelers als Farfan, Kluivert en Kone kun je het je zelf niet veroorloven te slapen.

Journalist: Laatste vraag. Hoe vervelend is dat Huntelaar niet mee doet?

Nikki: Dat is natuurlijk vervelend, maar ik ben er van overtuigd dat Rosenberg dat gewoon goed gaat invullen.

Journalist: Bedankt....

opstellingenqc5.png

statistiekenjo5.png

uitslagdt2.png

(SNEIJDER EN SUNNY WAREN HIER NOG NIET WEG)

Na de wedstrijd....

Journalist: Nikki, Dit is een geweldige overwinning. Waarom is het op deze manier gelukt?

Nikki: Omdat het team geweldig speelde en voor elkaar vocht. Verder hebben de spelers die normaal wissel zouden zijn vandaag laten zien ook klasse te hebben.

Journalist: Manucharyan scoorde vandaag 3x. Heb jij een luxe probleem?

Nikki: Manucharyan speelde vandaag als een beest en ik heb hem daar ook mee gecomplimenteerd. Ik vind zo ie zo dat wij veel talent voorin hebben. Want als je naar de leeftijd kijkt en wat ze al kunnen. Maar Manucharyan speelde vandaag goed, maar mijn duo blijft voorlopig Huntelaar Babel. Want Manucharyan is nog niet zo lang hier en moet zich nog rustig aanpassen. Verder wil ik bij hem uitkijken met blessures, want we willen niet hetzelfde als vorig jaar. Maar hij heeft vandaag bewezen een zeer mooie toekomst te hebben.

Journalist: Verder speelde Heitinga en Grygera ook zeer goed vandaag. Ook achterin heb je dus een luxeprobleem of niet?

Nikki: Ja ook achterin heb ik een kwaliteit genoeg, hetzelfde geld trouwens voor het middenveld. Maar concurrentie is niet erg, daar worden spelers alleen maar beter van.

Journalist: Nikki, bedankt en succes in de competitie...

Geplaatst

Je maakt er veel werk van en ik moet zeggen het ziet er goed uit, ga zo door!

Geplaatst
  • Auteur

Je maakt er veel werk van en ik moet zeggen het ziet er goed uit, ga zo door!

Leuk :) nogmaals, ondanks dat ajax niet mijn club is denk ik dat ik deze novelle ga volgen ;)

KUTGW

Thnx ik doe mijn best. nadeel is alleen dat ik al bij wedstrijd 14 van de competitie ben dus heb flink wat type werk te gaan :D

Geplaatst

Sneijder was toch verkocht ?

Geplaatst
  • Auteur

Je hebt niet alles gelezen :checkit: Er staat duidelijk bij dat sneijder deze wedstrijd nog niet verkocht is. Het is niet helemaal chronologisch maar ik ben al 14 wedstrijden ver dus sorry daarvoor. Sneijder doet nog 4 of 5 wedstrijden mee en daarna gaat hij weg.

Geplaatst
  • Auteur

Kort voor de wedstrijd....

Journalist: Nikki, vandaag de wedstrijd tegen Legia, wat verwacht je van de wedstrijd?

Nikki: Ik heb jammer genoeg niet veel van Legia gezien, maar weet dat ze het ons moeilijk kunnen maken. Er zijn eerder ploegen onder uit gegaan die hier moesten spelen. Maar ik verwacht toch dat we de tweestrijd winnen en de Champions League in gaan. Maar we moeten wel op passen voor hun counters.

Journalist: Babel begint op de bank en Manucharyan start. Dit is verrassend omdat je vorige keer hebt gezegd dat je hem rustig wilt brengen.

Nikki: dat klopt, alleen zit ik nu met het probleem dat Ryan nog niet helemaal fit is en ik Stanton nog niet klaar acht voor een basisplaats. Vandaar het duo Manucharyan, Rosenberg.

Journalist: Bedankt...........

game1opstellingencg6.png

game1statistiekenem6.png

game1uitslagdk9.png

(SNEIJDER IS HIER NOG NIET WEG)

Na de wedstrijd....

Journalist: 1-1, ben je teleurgesteld?

Nikki: Ja, maar ik realiseer mij heel gaat dat ik ook wel blij mag zijn want we zijn door het oog van de naald gekropen door in de laatste minuut te scoren. Deze goal kan ons nog verder helpen.

Journalist: Er waren niet echt uitblinkers vandaag??

Nikki: Inderdaad. Beter kan je het niet zeggen...

Journalist: Roger viel uit. Is het ernstig?

Nikki: Ik denk het niet. Ik hoop hem volgende wedstrijd gewoon te kunnen gebruiken.

Journalist: Bedankt..

Geplaatst
  • Auteur

Heren het spijt me maar mijn savegame is corrupt. :sorry:

Geplaatst

jammer zag er leuk uit

Geplaatst
  • Auteur

jammer zag er leuk uit

het ging ook erg goed

Geplaatst

Ga je nog een andere novelle maken dan of nie

Geplaatst
  • Auteur

de nottingham forest novelle

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]