Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

NEC-Nijmegen.png

U ziet het al. Ik ben manager van NEC Nijmegen. De Nederlandse club heeft geen hoge verwachtingen van het seizoen en ik moet me dan veilig uit de degradatiezonde blijven. Dat moet lukken met het spelersmateriaal wat ik heb in de selectie.

Ik wil in dit jaar bij de eerste 10 eindigen en proberen Europees voetbal te halen. Ik ben benieuwd of dit lukt.

Club : NEC Nijmegen

Manager : Marc Meier

Voorzitter : Vincent Paes

Opgericht : 1900

Capaciteit : 12 500

Stadion : de Goffert, Nijmegen

Aartsrivaal Vitesse

Prognose : 12e

Transfers

Er werd geen speler aangekocht, aangezien ik mijn selectie goed genoeg vind om op een respectable plaats te eindigen.

Wel werd er 1 gehuurd, namelijk Roy Beerens

De 18-jarige Nederlander komt op uitleenbasis naar NEC heen. Hij kan goed afwerken en komt waarschijnlijk niet in de basis. Gehaald als initatief achter Niedzielan en Denneboom.

Er werd geen speler verkocht.

Doelstelling Bestuur: Veilig uit de degradatiezone blijven

Doelstelling Supporters: Op een respectable plaats eindigen

Doelstelling Manager: Proberen Europees voetbal te halen

Mijn selectie voor het komende seizoen

NEC.bmp

De sterspelers van NEC:

Gabor Babos : Een zeer goede keeper met goede reflexen. Een zeer goede sluitpost voor NEC.

Edgar Barreto : De 22-jarige NEC-er is heeft een zeer gevaarlijke traptechniek en een gevaar voor elke doelman. Een goede middenvelder voor elke club.

Said Boutahar : De 24-jarige Nederlander heeft geen zwakke punten en met zijn snelheid is hij gevaarlijk voor een rechtsback.

Een echte meerwaarde in mijn elftal.

Andrzej Niedzielan : De 27-jarige Pool is een echte goalgetter. Met zijn snelheid en zijn afwerking een zeer goede spits voor ons.

De voorbereiding

Eerste oefenwedstrijd: Anderlecht - NEC Nijmegen 2-6

Een zeer goede wedstrijd van onze kant. We domineerden en kwamen al snel met 2-0 voor via goals van Niedielan en Barreto.

Na de treffers maakte Anderlecht plotseling gelijk, maar na rust stelde NEC orde op zaken. We scoorden in de 2e helft 4 x via Niedzielan, Denneboom (2x) en Paul Jans. Een zeer geslaagde 1e wedstrijd.

Tweede oefenwedstrijd: NEC Nijmegen - Manchester City 1-1

Voor rust bakte wij er weinig van. Man City had goede kansen, maar we gingen rusten met een 1-0 achterstand.

Na rust was NEC beter en Wisgerof kopte in de 55e minuut gelijk. Na de treffer konnen we allebei winnen, maar gezien de veldsverhouding en de kansen een terrechte eindstand.

Derde oefenwedstrijd: Ajaccio - NEC Nijmegen 1-2

Een zeer goede wedstrijd. Wij hadden de combinaties vanaf het begin er al in en Ajaccio kon alleen maar achter de feiten aanlopen.

Jammer genoeg scoorden we niet en scoorde Ajaccio wel uit een vrije bal.

Na rust waren wij weer heer en meester en we kwamen al snel op een 2-1 voorsprong door goals van Paul Jans en Edgar Barreto.

Na de goals tikten we het rustig uit, alhoewel de uitslag verdubbeld kon zijn.

Voetbal Insite spreekt met Marc Meier

Johan Derksen: Welkom Marc, je bent de nieuwe trainer van NEC. Ben je tevreden?

Ik: Natuurlijk. Ik kom helemaal van niets eigenlijk. Ik trainde wel de jeugd van NEC, maar dat ze mij zouden vragen zegt veel. Ze hebben vertrouwen in mij.

Johan Derksen: De supporters zijn niet echt tevreden over je, ben je daarover verbaasd?

Ik: Tuurlijk niet. Ze kennen mij niet en ik moet laten zien wie ik ben. Ik ga er 100 % voor en ik zal zorgen dat ook de NEC supporters achter mij komen te staan.

Johan Derksen: Zaterdag staat alweer de 1e competitiewedstrijd op het programma. Zenuwachtig?

Ik: Nee, nog niet. Het is nog 3 dagen en het duurt nog lang. Hopelijk zijn de spelers er klaar voor en kan de competitie beginnen.

Johan Derksen: Wat zijn je ambities met NEC?

Ik: Mijn ambities is zo hoog mogelijk te eindigen. Ik hoop natuurlijk op een Europese Play-Off plaats, maar als we in de middenmoot eindigen ben ik ook zeer tevreden over mijn spelers.

Johan Derksen: Wat verwacht je van de eerste wedstrijden met NEC?

Ik: Hmm,, Thuis tegen ADO is te doen, daar moeten we de volle 3 punten pakken en ook tegen Utrecht moeten we winnen, daarna uit tegen Twente, altijd lastig, maar je weet nooit.

Johan Derksen: Bedankt voor het interview en succes bij NEC

Ik: Graag Gedaan

1e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - ADO den Haag 2-0

NEC%20-%20ADO.JPG

Een zeer matige eerste helft waarin we wel beter waren. Er waren kansjes, maar geen uitgespeelde in de 1e helft.

De 2e helft was 3 keer zo beter als de 1e helft. We wisten elkaar blindelings te vinden en scoorden via de rechtsback Vanaudenaerde.

Na die goal gingen we op zoek naar de 2e, en die kwam er ook via Niedzielan.

Een geslaagde 1e wedstrijd:!!!

2e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Fc Utrecht 3-1

NEC%20-%20Utreg.JPG

De 1e helft was een zeer vermakelijke helft. In de 10e minuut scoorde Barreto uit een vrije trap.

9 minuten later bracht Pothuizen met een geweldige knal voor de 2e treffer.

Hierna gingen we op zoek naar de 3e, maar Fortune kreeg een opgelegde kans die hij niet benutte.

Na rust bracht Paul Jans NEC in veilige haven door de 3e treffer koppend in de netten te brengen.

In de 90ste minuut deed Utrecht nog iets terug via Douglas, maar de 2e overwinning van het seizoen is binnen.

3e competitiewedstrijd: FC Twente - NEC Nijmegen 2-4

Twente%20-%20NEC.JPG

In de 1e helft liepen we al snel uit naar 2-0, maar Touma maakte voor rust nog de aansluitingstreffer.

Na rust was er een communicatiefout tussen Wisgerof en Babos, wat resulteerde in een eigen goal van Wisgerof.

Na de 2-2 waren we weer wakker. Kivuvu schoot vanaf 35 meter snoeihard in de kruizing. 3-2 !!

Barreto maakte de winst veilig door een strafschop binnen te schieten.

Weer 3 punten !!!

Volgende Keer:

Verdere competitiewedstrijden

Graag reageren en screens op aanvraag

• Antwoorden 211
  • Weergaven 745
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

NEC-Nijmegen.png

U ziet het al. Ik ben manager van NEC Nijmegen. De Nederlandse club heeft geen hoge verwachtingen van het seizoen en ik moet me dan veilig uit de degradatiezonde blijven. Dat moet lukken met het spelersmateriaal wat ik heb in de selectie.

Ik wil in dit jaar bij de eerste 10 eindigen en proberen Europees voetbal te halen. Ik ben benieuwd of dit lukt.

Club : NEC Nijmegen

Manager : Marc Meier

Voorzitter : Vincent Paes

Opgericht : 1900

Capaciteit : 12 500

Stadion : de Goffert, Nijmegen

Aartsrivaal Vitesse

Prognose : 12e

Transfers

Er werd geen speler aangekocht, aangezien ik mijn selectie goed genoeg vind om op een respectable plaats te eindigen.

Wel werd er 1 gehuurd, namelijk Roy Beerens

De 18-jarige Nederlander komt op uitleenbasis naar NEC heen. Hij kan goed afwerken en komt waarschijnlijk niet in de basis. Gehaald als initatief achter Niedzielan en Denneboom.

Er werd geen speler verkocht.

Doelstelling Bestuur: Veilig uit de degradatiezone blijven

Doelstelling Supporters: Op een respectable plaats eindigen

Doelstelling Manager: Proberen Europees voetbal te halen

Mijn selectie voor het komende seizoen

NEC.bmp

De sterspelers van NEC:

Gabor Babos : Een zeer goede keeper met goede reflexen. Een zeer goede sluitpost voor NEC.

Edgar Barreto : De 22-jarige NEC-er is heeft een zeer gevaarlijke traptechniek en een gevaar voor elke doelman. Een goede middenvelder voor elke club.

Said Boutahar : De 24-jarige Nederlander heeft geen zwakke punten en met zijn snelheid is hij gevaarlijk voor een rechtsback.

Een echte meerwaarde in mijn elftal.

Andrzej Niedzielan : De 27-jarige Pool is een echte goalgetter. Met zijn snelheid en zijn afwerking een zeer goede spits voor ons.

De voorbereiding

Eerste oefenwedstrijd: Anderlecht - NEC Nijmegen 2-6

Een zeer goede wedstrijd van onze kant. We domineerden en kwamen al snel met 2-0 voor via goals van Niedielan en Barreto.

Na de treffers maakte Anderlecht plotseling gelijk, maar na rust stelde NEC orde op zaken. We scoorden in de 2e helft 4 x via Niedzielan, Denneboom (2x) en Paul Jans. Een zeer geslaagde 1e wedstrijd.

Tweede oefenwedstrijd: NEC Nijmegen - Manchester City 1-1

Voor rust bakte wij er weinig van. Man City had goede kansen, maar we gingen rusten met een 1-0 achterstand.

Na rust was NEC beter en Wisgerof kopte in de 55e minuut gelijk. Na de treffer konnen we allebei winnen, maar gezien de veldsverhouding en de kansen een terrechte eindstand.

Derde oefenwedstrijd: Ajaccio - NEC Nijmegen 1-2

Een zeer goede wedstrijd. Wij hadden de combinaties vanaf het begin er al in en Ajaccio kon alleen maar achter de feiten aanlopen.

Jammer genoeg scoorden we niet en scoorde Ajaccio wel uit een vrije bal.

Na rust waren wij weer heer en meester en we kwamen al snel op een 2-1 voorsprong door goals van Paul Jans en Edgar Barreto.

Na de goals tikten we het rustig uit, alhoewel de uitslag verdubbeld kon zijn.

Voetbal Insite spreekt met Marc Meier

Johan Derksen: Welkom Marc, je bent de nieuwe trainer van NEC. Ben je tevreden?

Ik: Natuurlijk. Ik kom helemaal van niets eigenlijk. Ik trainde wel de jeugd van NEC, maar dat ze mij zouden vragen zegt veel. Ze hebben vertrouwen in mij.

Johan Derksen: De supporters zijn niet echt tevreden over je, ben je daarover verbaasd?

Ik: Tuurlijk niet. Ze kennen mij niet en ik moet laten zien wie ik ben. Ik ga er 100 % voor en ik zal zorgen dat ook de NEC supporters achter mij komen te staan.

Johan Derksen: Zaterdag staat alweer de 1e competitiewedstrijd op het programma. Zenuwachtig?

Ik: Nee, nog niet. Het is nog 3 dagen en het duurt nog lang. Hopelijk zijn de spelers er klaar voor en kan de competitie beginnen.

Johan Derksen: Wat zijn je ambities met NEC?

Ik: Mijn ambities is zo hoog mogelijk te eindigen. Ik hoop natuurlijk op een Europese Play-Off plaats, maar als we in de middenmoot eindigen ben ik ook zeer tevreden over mijn spelers.

Johan Derksen: Wat verwacht je van de eerste wedstrijden met NEC?

Ik: Hmm,, Thuis tegen ADO is te doen, daar moeten we de volle 3 punten pakken en ook tegen Utrecht moeten we winnen, daarna uit tegen Twente, altijd lastig, maar je weet nooit.

Johan Derksen: Bedankt voor het interview en succes bij NEC

Ik: Graag Gedaan

1e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - ADO den Haag 2-0

NEC%20-%20ADO.JPG

Een zeer matige eerste helft waarin we wel beter waren. Er waren kansjes, maar geen uitgespeelde in de 1e helft.

De 2e helft was 3 keer zo beter als de 1e helft. We wisten elkaar blindelings te vinden en scoorden via de rechtsback Vanaudenaerde.

Na die goal gingen we op zoek naar de 2e, en die kwam er ook via Niedzielan.

Een geslaagde 1e wedstrijd:!!!

2e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Fc Utrecht 3-1

NEC%20-%20Utreg.JPG

De 1e helft was een zeer vermakelijke helft. In de 10e minuut scoorde Barreto uit een vrije trap.

9 minuten later bracht Pothuizen met een geweldige knal voor de 2e treffer.

Hierna gingen we op zoek naar de 3e, maar Fortune kreeg een opgelegde kans die hij niet benutte.

Na rust bracht Paul Jans NEC in veilige haven door de 3e treffer koppend in de netten te brengen.

In de 90ste minuut deed Utrecht nog iets terug via Douglas, maar de 2e overwinning van het seizoen is binnen.

3e competitiewedstrijd: FC Twente - NEC Nijmegen 2-4

Twente%20-%20NEC.JPG

In de 1e helft liepen we al snel uit naar 2-0, maar Touma maakte voor rust nog de aansluitingstreffer.

Na rust was er een communicatiefout tussen Wisgerof en Babos, wat resulteerde in een eigen goal van Wisgerof.

Na de 2-2 waren we weer wakker. Kivuvu schoot vanaf 35 meter snoeihard in de kruizing. 3-2 !!

Barreto maakte de winst veilig door een strafschop binnen te schieten.

Weer 3 punten !!!

Volgende Keer:

Verdere competitiewedstrijden

Geplaatst

Re: NEC Nijmegen!!

beerens gehaald als alternatief ipv initiatief neem ik aan... voor de rest ziet het erg goed uit!

Geplaatst

Goede resultaten, ikzelf vindt d'r nu niet zoveel meer aan Nederlandse competitie, zit nu in de 3e divisie van Engeland! :P Nja, Succes ;)

Geplaatst

Blijf maar bij deze club zitten marc, goede keuze _O_ NECCC !!

Geplaatst

Lelijke club :cab: maar veel succes! :checkit:

Geplaatst

Zeker mooie club en mooi gepresenteerd

Geplaatst
  • Auteur

4e competitiewedstrijd: Heerenveen - NEC Nijmegen 3-1

Heerenveen%20-%20NEC.JPG

In het begin domineerde Heerenveen en kon uitlopen naar een grote marche. Gelukkig scoorde hun maar 1 keer en Niedzielan kopte 3 minuten voor rust de onverwachte 1-1 binnen.

Na rust was het duel in evenwicht, maar toch scoorde Heerenveen uit een tegenaanval.

Na de 2-1 kregen we nog een penalty, maar als je de penalty dan niet benut dan doe je slechte zaken.

Na de gemiste penalty maakte Garcia er ook nog de 3-1 van.

5e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Heracles Almelo 1-0

NEC%20-%20Heracles.JPG

Deze wedstrijd was een zeer matige duel. Heracles stond goed achterin en wij konden geen gaten vinden in de defensie van Heracles. Patrick Pothuizen kreeg al in de 27ste minuut zijn 2e gele kaart.

We speelden ook niet goed en de ruststand was dan ook 0-0.

Na rust speelden we beter, maar kregen niet veel kansen. De kansen die we kregen werden niet benut.

In de 84ste minuut speelde een verdediger van Heracles de bal te zacht naar de keeper waaruit Niedzielan optimaal van profiteerde en de 1-0 binnentikte.

NEC strijdt om 1e plaats

Vandaag staat het duel Sparta Rotterdam - NEC Nijmegen op het programma.

Sparta staat 1e en NEC staat ook verrassend op de 2e plaats.

De mannen van Meier spelen dit seizoen goed en spelen aanvallend voetbal.

De gasten van vanavond zijn licht de favoriet, maar Meier wil hier niks van weten.

'Sparta uit blijft altijd lastig. 'Ze hebben een goede ploeg met technische voetballers'. 'Willen wij winnen, dan moeten alle spelers 120% geven en goed voetballen.

Sparta coach Wiljan Vloet zegt dat dit een hele belangrijke wedstrijd is: 'Als we winnen staan we 4 punten los van NEC, en als we verliezen staat NEC boven ons', zei de ervaren coach.

We zullen het vandaag zien, maar het wordt waarschijnlijk een aantrekkelijke pot.

brand.gif.

6e competitiewedstrijd: Sparta Rotterdam - NEC Nijmegen 0-2

Sparta%20-%20NEC.JPG

Je kon niet zien dat dit duel de nummer 1 en nummer 2 was. Wij domineerden vanaf het begin en Sparta kon alleen maar toekijken. Wij speelden uitstekend, konnen de spelers vinden en hadden enkele fraaie combinaties in huis.

Alleen het afwerken is dit seizoen een probleem en de 1e helft kon je het ook merken. We maakten het niet af.

Na rust kreeg Ivan Cvetkov zijn 2e gele kaart en konden wij hiervan uiterst profiteren.

De uitblinker Brett Holman passeerde 2 man uit en ook Rene Ponk kon er niet bij en zo stond het 1-0.

Na de goal gingen we opzoek naar de 2e en die kwam er ook via Boutahar en zo waren de 3 punten veilig.

Derby op het programma

Vandaag staat de derby NEC - Vitesse op het programma. De Nijmeegse club doet dit seizoen boven verwachtingen en staat keurig boven aan de ranglijst. Ook vitesse staat goed, de club van Aad de Mos staat 5e.

Patrick Pothuizen heeft zin aan het duel:'Een derby is altijd mooi en bovendien staan we bovenaan en onze hele thuispubliek staat achter ons. 'Geweldig, laat mij de wedstrijd nu maar beginnen', zei de oude routiner.

Hopelijk wordt het een mooi duel, want velen kijken er al naar uit naar deze wedstrijd.

426.jpg

7e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Vitesse 1-1

NEC%20-%20Vites.JPG

Het was een zeer aantrekkelijke voetbal met een onverdiende uitslag. NEC was vele klassen beter, maarja, als de spitsen niet scoren kun je ook niet winnen. De 1e helft hadden we dot van kansen, maar alleen Boutahar scoorde uit een vrije trap.

Na rust waren we weer beter. Maar de oude gezegde zegt als de thuisclub de kansen niet afmaakt, dan scoort de andere ploeg en vandaag bleek dat ook. Danko Lazovic scoorde uit een cornerbal en maakte onverdiende gelijk en hier bleef het ook bij.

8e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Roda JC 0-2

NEC%20-%20RODA.JPG

Dit duel wil ik liever niet analyseren. Wij waren weer stukken beter, maar Roda ging beter met de kansen om.

Hun scoorde 2 keer uit een tegenaanval, terwijl wij niet scoorde. Eindstand: 0-2.

NEC ontmoet toppers

NEC Nijmegen heeft een zware week voor de boeg.

Eerst ontvangt Feyenoord de ploeg van Marc Meier en 3 dagen later moet NEC naar AJAX heen.

Desondanks heeft Meier er goede hoop in.'Waarom kunnen we niet winnen terwijl wij boven Feyenoord en AJAX staan'?

'Ik heb alle vertrouwen in deze wedstrijden, bedrukte Meier.

NEC staat momenteel op een keurige 3e plaats en dat geeft recht op Play-Offs van de Champions Leaque.

img.db%3F17193642%2Bs(150)

9e competitiewedstrijd: Feyenoord - NEC Nijmegen 1-0

Feyenoord%20-%20NEC.JPG

De partij leip evenwichtig en in de beginfase kregen beide clubs geen kansen. Plotseling stond Denneboom vrij voor de keeper, maar helaas pakte uitblinker Timmer de bal. In de 42e minuut maakte Huysegems uit een prachtige aanval voor de 1-0.

Na rust waren we beter dan Feyenoord, maar Timmer stond steeds in de weg.

Na verlies tegen RODA verliezen we ook van Feyenoord.

10e competitiewedstrijd: AJAX - NEC Nijmegen 0-1

AJAX%20-%20NEC.JPG

In de beginfase gebeurde er niks, maar plotseling werd Denneboom onderuit getrokken in het zestienmeter gebied en werd er een penalty gegeven. Baretto miste niet en scoorde de 1-0 in het voordeel voor ons.

Na de treffer gebeurde er weinig, de kansjes die AJAX kreeg werden niet benut en zo gingen we rusten met een 1-0 ruststand.

Na rust hadden wij alles onder controle en kreeg AJAX weinig kansen.

Totdat Ajax in de 70e minuut alles of niets ging spelen. De Amsterdammers kregen opgelegde kansen, maar scoorden niet en zo kon NEC met de 3 punten naar huis gaan. Heerlijk !!

11e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - NAC Breda 3-3

nec%20-%20nac.JPG

Een heerlijke wedstrijd voor een neutrale supporter. Het ging over en weer en allebei kregen we kansen.

Gelukkig toonde Denneboom zich zeer scherp voor het goal en maakte voor rust er 2 en konden we met 2-0 de rust in gaan.

Na de rust was NAC scherp uit de kleedkamer gekomen, wat resulteerde in 2 goals in 5 minuten voor NAC.

Andrzej Niedzielan kopte in de 62e minuut de 3-2 binnen. Helaas was Babos niet een gelukkige man deze wedstrijd en speelde Rigters zo de bal in de voeten waaruit hij scoorde. Puntverlies, jammer, maar het seizoen is nog lang!!

12e competitiewedstrijd: FC Groningen - NEC Nijmegen 0-3

NEC%20-%20Groningen.JPG

Deze wedstrijd was een mooie match. Wij speelden vanaf het begin goed en Denneboom scoorde de 1e goal.

Later in het duel scoorde Niedzielan de terrechte 2-0.

FC Groningen kon niks bereiken en Holman scoorde ook nog de 3e goal.

Een goed seizoen draaien we.

De stand na 12 competitiewedstrijden:

Ik doe het denk ik wel netjes in de competitie en ik sta 4e . Hopelijk kan ik het vasthouden!!

Volgende keer:

Nederlandse beker

Verdere competitiewedstrijden !!

Graag reageren en screens op aanvraag !!

Geplaatst
  • Auteur

Er mag wel meer gereageerd worden :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

leuke club, met lelijk shirt.

Die novelle met Atletico is zekers nu gestopt?

Jaa , die is inmiddels gestopt;)

Geplaatst

Kijk zo mag ik het zien die stand.

Maar wel leuke resultaten van jou zelf natuurlijk!!

KUTGW

Geplaatst
  • Auteur

goede resultaten met NEC hopelik word je kampioen screentje denneboom pls

Hier de screen van Denneboom :thumb:

romano.bmp

Overigens wordt de novelle vanavond bijgewerkt ;)

Geplaatst

ziet er goed uit!

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt ;) ik hoop dat er meerdere reacties komen :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

13e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - RKC Waalwijk 3-1

NEC%20-%20RKC.JPG

De eerste helft ging mooi gelijk op, maar wij wisten de kansen te benutten.

Na rust maakte RKC het nog even spannend, maar Niedzielan bepaalde de eindstand op 3-1.

14e competitiewedstrijd: AZ Alkmaar - NEC Nijmegen 2-2

AZ%20-%20NEC.JPG

Het was een zeur leuke wedstrijd. We waren aan elkaar gewaagd en we rustten dan ook met een 1-1 stand.

Na rust starten we goed met een goal, maar Martijn Meerdink maakte de verdiende 2-2. Na de 2-2 kregen we allebei kansen, maar het werd een terrechte uitslag.

15e competitiewedstrijd: Willem 2 - NEC Nijmegen 2-3

Willem%202%20-%20NEC.JPG

We kwamen goed met 2-0 voor en er leek helemaal niks aan de hand, alleen Redan dacht hier anders over. Na 2 verdedigingsfouten profiteerde hij hier optimaal van en scoorde 2 keer vlak voor rust.

Na rust waren wij weer stukken beter en gelukkig scoorden we nog de verdiende goal.

16e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - FC Twente 1-0

nec%20-%20twente.JPG

Een niet al te beste wedstrijd. Wij waren wel beter, maar kregen geen uitgespeelde kansen. Twente had de beste kans, maar die werd via Gerk niet gemaakt. Vlak voor rust maakte Denneboom uit een prachtige aanval van NEC de 1-0.

Na rust controleerden wij de wedstrijd, alleen de uitbraken van Twente waren gevaarlijk. Gelukkig vielen de ballen er niet in en ook wij kwamen in de 2e helft niet tot scoren.

Denneboom na dit seizoen weg bij NEC

Romano Denneboom verlaat na dit seizoen NEC Nijmegen.

Zijn contract loopt af en deze wordt niet verlengd, omdat Denneboom na een grotere club wil.

De 26-jarige is aan een goed seizoen bezig en maakt indruk bij de Nederlandse topclubs.

Hij scoorde veel en dit heeft indruk gewekt bij vooral Feyenoord.

'Het is tijd dat ik weg ga. 'Ik ben aan een nieuwe uitdaging toe en met NEC heb ik alles al bereikt, zei de NEC-er vastbesloten'.

'Ik heb het prima naar mij zin, maar ik ben ambiteus, zei hij.

Naar verluidt heeft Feyenoord, PSV, HSV en Osasuna na dit seizoen interesse in de aflopende contract van Denneboom.

1986031566_1999999491_Denneboom.jpg

17e competitiewedstrijd: Excelsior - NEC Nijmegen 0-3

Excelsior%20-%20NEC.JPG

Wij begonnen uitstekend via een goal van Niedzielan en ook na deze goal speelden we goed.

De nummer laatst Excelsior creerde niks en kon alleen maar achter uit leunen.

Daarom wonnen wij ook verdiend met 3-0.

18e competitiewedstrijd: Utrecht - NEC Nijmegen 3-2

Utreg%20-%20NEC.JPG

We waren het eerste half uur niet bij de les. Utrecht kon makkelijk uitlopen naar 2-0 en even later stond het alweer 3-1. Denneboom maakte echter nog 3-2 uit een corner.

Na rust ging Utrecht vrolijk verder, maar scoorde niet.

Een verdiende overwining van Utrecht.

19e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - PSV Eindhoven 3-3

NEC%20-%20psv.JPG

Een geweldige wedstrijd en een terrechte uitslag. Het stond 2-2 met rust en na rust kwamen hun weer voor.

Snoyl maakte met een geweldige afstandschot de gelijkmaker. Na deze treffer hadden we allebei recht op een overwinning, maar deze kwam er niet.

20e competitiewedstrijd: ADO den Haag - NEC Nijmegen 3-3

ADO%20-%20nec.JPG

Wij begonnen de wedstrijd uitstekend en in de eerste 10 minuten scoorde we 2 keer. We kregen veel kansen, maar deze werden niet benut.

Net voor rust kopte Saavedra de aansluitingstreffer binnen.

Paul Jans schoot NEC echter weer naar de 3-1, waarna iedereen van NEC dacht dat we de 3 punten hadden.

Maar nee hoor, Mark de Vries schoot echter 2 maal in het doel en zo werd het uiteindelijk toch 3-3.

21e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - SC Heerenveen 3-2

NEC%20-%20Heerenveen.JPG

Deze twee toppers waren aan elkaar gewaagd. Alves kreeg veel kansen, maar hij had het vizier niet op scherp staan.

Denneboom opende de score in de 42e minuut.

Na rust kwamen we goed uit de startblokken. Jans kopte de bal in de netten en zo stond het al 2-0. Alves maakte het nog even spannend, maar uitblinker Kivuvu maakte aan alle onzekerheid een einde en maakte de 3-1.

Babos lang uit de roulatie

NEC kan de eerste 3 maanden niet meer beschikken over doelman Gabor Babos.

Babos liep in het duel met Heerenveen een ernsitge blessure over aan zijn heup.

'We weten nog niet hoe het zit, maar hij is ongeveer 3 maanden niet inzetbaar, zei de teleurgestelde Meier.

'We gaan in de winterstop op zoek naar een doelman in plaats van Babos.

Zelf was Babos ook teleurgesteld: 'Ja balen, het is mijn eigen schuld,'Ik kwam dom in in het duel, maarja je doet er niks aan zei de ervaren doelman.

NEC heeft al interesse getoond in Sander Westerveld en Kenneth Vermeer

%257B14BD66B6-C335-11D5-96DA-00485412986F%257D.jpg

22e competitiewedstrijd: Heracles Almelo - NEC Nijmegen 2-0

Heracles%20-%20NEC.JPG

Omdat Babos geblesseerd was, moesten we in de laatste wedstrijd voor de winterstop over van Emmerik beschikken. Hij keepte een geweldige slechte pot en liet 2 houdbare ballen gaan van Kwame Quansah.

Over de hele wedstrijd was de zege van Heracles niet onverdiend, want wij waren niet geconcentreerd en we speelden slecht.

De stand in de winterstop !!

stand.bmp

Volgende Keer:

Transfers in de winterstop

De rest van het seizoen !!

Ik beloof het je .. Het wordt een hele leuke seizoen ;)

Geplaatst

Damn wat een fantastische resultaten ik hoop echt dat je in de top3 blijft misschien wel kampioen (:O) veel succes verder met je mooie novelle

Geplaatst

Ik gok erop dat zijn novelle stopt eens hij uit de top 5 valt

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]