Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Met NEC Nijmegen naar de Champions League !!

Als je wint van Ajax en PSV heb je niet zoveel transfers nodig!

Die zetten zichzelf toch ook niet voor lul in de CL?

mag ik 's screentje van je tactiek?

Denneboom en Boutahar zijn toch vertrokken?

2 basis spelers

• Antwoorden 211
  • Weergaven 741
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

het blijft er gewoon fantastisch uitzien echt 1tje om te blijven volgen irl is boutahar naar willem ll tilburg!! gelukkig maar is een x een goede speler :D

Geplaatst

Heerenveen Kampioen _O_, Jij zelf ook geweldige prestatie :thumb:!

Zoals het hoort toch :p

EN OF DAT ZO HOORT.

Alleen NEC mocht wel 2de worden :) Super dat je dat werd maar Heerenveen is en blijft een maatje te groot ;) HAHAH

Nee volgend jaar kampioen worden he! :thumb:

Geplaatst

Nette prestatie, alleen 1 opmerking.

Als je bij een wedstrijd een speler er uit licht zet zeg dan ipv 'Hij speelde een prima wedstrijd', bijvoorbeeld: 'Kivuvu speelde een prima wedstrijd', of iets dergelijks.

Niet iedere speler is bekend van gezicht, dus een naam van de speler in de tekst zou beter zijn, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

Veel succes verder in de CL.

Geplaatst

Netjes hoor met NEC CL halen in je eerste seizoen. Ik wens je veel succes en hoop dat je ver komt. Al gaat dat natuurlijk moeilijk worden.

Geplaatst
  • Auteur

Sorry voor mijn late reactie ;)

Bedankt voor jullie reacties :checkit:

Dit is mijn tactiek:

tactiek.bmp

Ik speel gewoon in een 4-4-2 systeem ;)

Bedankt :thumb:

Geplaatst

mooie novell, bekijk de mijne ook eens, de loopbaan van Dennis van der Veen

Geplaatst
  • Auteur

Zondag (vandaag) komt er een vervolg van mijn novelle ;)

Geplaatst

Aaah, Ik had verwacht dat je heel aanvallend zou spelen, aangezien je super veel scoort

Ps: Ja duh hoort Heerenveen op 1 ^^

Geplaatst
  • Auteur

Seizoen 2007/2008

Na mijn succesvolle eerste seizoen met NEC ga ik proberen om de 2e seizoen ook even mooi te maken.

nec_nijmegen.jpg

Doelstelling Bestuur : Plaatsen voor Europees Voetbal

Doelstelling Supporters : Plaatsen voor Europees voetbal

Doelstelling Manager : Eindigen bij de eerste 5 en niet de clown van de Champions Leaque zijn.

Transfers uit

Romano Denneboom : De spits van NEC wou zijn contract niet verlengen en heeft gratis getekend bij Feyenoord.

denneboom1.jpg

Said Boutahar : Ook Boutahar wou zijn contract niet verlengen en zoekt zijn avontuur in Spanje, bij Real Zaragoza

boutahar1.jpg

Edgar Barreto :( De beste man van vorig seizoen. Ik had hem graag gehouden, maar AJAX bood 9,5 miljoen en het bestuur vond het te goed bod om dat te weigeren. Jammer.

%257B87AE58B0-AF35-4B99-89D9-C386BB2C02C4%257D.jpg

Transfers in

Danijel Pranjic : Een zeer begaafde voetballer met veel kwaliteiten. De Kroaat komt voor 4,5 miljoen over van Heerenveen. Zijn Traptechniek is éen van zijn vele kwaliteiten.

35809.jpg

Romaric : De Ivoriaan Romaric komt over van AZ voor 3,5 miljoen. Voor hij naar AZ vertrok speelde hij bij Le Mans. Hij moet de opvolger worden van Barreto. Zijn sterke punten is zijn Passing en zijn Traptechniek.

78792.jpg

Anouar Diba : De Marrokaanse speler moet het gevaar van de rechterkant worden. Met zijn snelheid en zijn voorzetten moet hij de spitsen bereiken. Hij komt over van NAC voor een bedrag van 1,5 miljoen. Zjin snelheid is zijn voornaamste wapen.

Diba%2520portret.JPG

Tom Caluwe : We zochten nog een middenvelder die de blessures kan opvangen van onder andere Diba. Hij komt over van FC Utrecht voor een bedrag van 500 duizend euro. Zijn sterkste punt is zijn traptechniek.

%257B29DB743E-C222-11D5-96DA-00485412986F%257D.jpg

Vratislav Gresko : De uit Slowakije geboren linksback had een aflopend contract en wordt achter El Akchaoui de 2e keus. Bij Nurnberg wou hij zijn contract niet verlengen.

gresko_vratislav_brfc_profile_2005.jpg

Carlos Vela : De 18-jarige supertalent Vela wordt dit seizoen gehuurd van Arsenal. Met hem heb ik een zeer doeltreffende spits. Zijn snelheid en zijn afwerking is prima en dit is echt een aanwinst van ons. Vormt waarschijnlijk samen met Niedzielan de voorhoede.

carlosvela0wf.png

Kenneth Vermeer : De keeper van AJAX hebben we weer een seizoen geleend en wordt waarschijnlijk de 2e keeper achter de weer fitte Gabor Babos.

vermeer.jpg

Zelf vindt dat ik geen miskopen heb gedaan en dat mijn selectie rond is. Hopelijk wordt ik niet de sukkel van de Champions Leaque en kan ik weer meedoen om de Europese Plaatsen

De Selectie

selectie.bmp

Dit zijn ze dan; 'de mannen' die het moeten doen dit seizoen

Volgende Keer:

De Voorbereiding

Voorronde CL

De eerste competitiewedstrijden

Graag reageren en screens op aanvraag

Geplaatst

Lekkere aankopen, ben toch wel benieuwd naar een screentje van Romaric :D KUTGW !

Geplaatst

prima aan/verkoopbeleid :) Leuk gericht op de Nederlandse markt

Geplaatst

Zeker leuke en toch realistische aankopen!

Geplaatst

Pranjiccc! Succes, wacht al op de nieuwe update

Geplaatst

Mag ik een screentje van Vela

Geplaatst

Lekkere Transfers hoor!

Geplaatst
  • Auteur

De Voorbereiding

1e oefenwedstrijd: NEC Nijmegen - NEC B 4-0

Dit was gewoon een wedstrijd om even in te komen. Ze waren net terug van vakantie en ze moesten even weer het wedstrijd gevoel hebben. De doelpunten werden overigens gescoord door Holman 2x, Niedzielan en uitblinker Pranjic.

2e oefenwedstrijd: Celta de Vigo - NEC Nijmegen 0-0

Een goede wedstrijd van ons. Een wedstrijd met weinig kansen, omdat onze verdediging goed stond en de aanvallers weinig konden creeeren. Tevreden over de eindstand, aangezien ze geen kans kregen. Wij hadden ook geen echte kansen, waardoor het 0-0 bleef.

3e oefenwedstrijd: NEC Nijmegen - Levante 3-1

Pranjic is de man. Met zijn goal en 2 assist en hele goede aankoop. In de 1e minuut kwamen we al achter, maar Pranjic zette NEC weer op een gelijke hoogte. Na rust was Holman en Niedzielan trefzeker door aangeve van Danijel Pranjic.

4e oefenwedstrijd: NEC Nijmegen - AS Monaco 4-2

We begonnen heel goed en kwamen snel voor met 2-0 door goals van Niedzielan. Nog voor rust knalde Monaco er nog 2 in in het goal van Babos.

Na rust waren we weer goed van start, wat resulteerde in een prima aanval die door Vera werd afgemaakt.

10 minuten voor tijd scoorde weer Vera door aangeven van Wisgerof.

NEC ontmoet Dinamo Kiev in voorronde van Champions League.

De Nederlandse sensatie NEC Nijmegen wacht een moeilijke klus in de voorronde van de Champions League. De ploeg van Marc Meier ontmoet topper Dinamo Kiev.

NEC moet eerst uit en mag het in eigen huis afmaken.

Coach Marc Meier had gemengde gevoelens over gehouden aan de loting:'We hadden moeilijker kunnen loten, maar Dinamo is een zeer goed spelende club met een goed collectief. 'Ook moeten we ver reizen om tegen Dinamo Kiev te kunnen voetballen'.

'Het is natuurlijk geweldig om in zo'n stadion te mogen kunnen voetballen, zei aanvoerder Dominique Kivuvu.

'Lastige loting, maar ik denk dat het wel te doen is', zei het talent van NEC.

We zullen zien, maar NEC wacht sowiezo een zware proef.

FootballLogo428.gif

Voorronde Champions League: Dinamo Kiev - NEC Nijmegen 1-2

Dinamo%20-%20NEC.JPG

Een super prestatie van mijn team. Heerlijk om uit te winnen van Dinamo Kiev.

We begonnen het duel paniekerig en hun scoorde in de beginfase.

Na de goal hervatte we de wedstrijd goed en we stonden goed te voetballen.

Carlos Vela scoorde een mooi lobje na een pass van Romaric.

Na rust verdiende het duel geen winnaar, maar weer Vela scoorde uit een voorzet van Diba.

Heerlijk !! 3 punten. Hopelijk thuis afmaken !!

Voorronde Champions League Return: NEC Nijmegen - Dinamo Kiev (p) 1-2

NEC%20-%20Dinamo.JPG

Een zeer zenuwslopende wedstrijd. We begonnen de wedstrijd weer slecht en Kiev kreeg veel kansen.

Deze werden ook benut en voor rust maakten ze er 2.

Na rust herpakten wij ons en schoot Diba ons naar de 1-2.

Uiteindelijk wonnen we met penalty's.

NEC Nijmegen naar Groepsronde Champions League !!!

NEC Nijmegen heeft zich ten koste van Dinamo Kiev geplaatst voor de groepsronde van de Champions League.

Dinamo Kiev won de partij over 90 minuten met 2-1, maar NEC won de vorige wedstrijd met 2-1.

Met rust stond het al 2-0 in het voordeel van Dinamo Kiev, dus leek de droom van NEC verweg.

Maar Diba schoot NEC naar een 1-2.

In de verlening was het zenuwslopend, waar NEC veel kansen kreeg via Vela en Pranjic.

Er moesten strafschoppen aan te pas komen, waarin NEC won. (4-3)

Marc Meier:'Fantastisch, we zitten gewoon in de Champions League', zei de coach.

Matchwinner Peter Wisgerof had hier geen woorden voor. 'Wat er is gebeurd dit jaar weet ik niet, maar niemand had verwacht dat wij dit haalden'. SUPER, zei de verdediger.

champions-league-logo.gif

Volgende Keer:

Loting CL

Eerste competitiewedstrijden

Graag reageren en screens op aanvraag ;)

Geplaatst

Echt top die prestaties!!! Pranjic heerlijke speler

Geplaatst

De Droom komt uit!

Geplaatst

Lekkere aankopen, ben toch wel benieuwd naar een screentje van Romaric :D KUTGW !

Ik quote me eigen maar ff voor dat screentje :D Veder goede prestaties, veel succes in de CL ;)

Geplaatst
  • Auteur

Het seizoen begint weer

De Eredivisie staat weer op het punt van beginnen en hier en daar wordt nog een aankoopje gedaan.

De titelfavorieten van dit jaar zijn net als vorig jaar Ajax Feyenoord en PSV natuurlijk.

De outsiders zijn AZ, Heerenveen en ook NEC kan misschien wel een gooi naar de titel doen.

De ploeg van Marc Meier eindigde vorig jaar 2e en kan misschien dit jaar ook wel weer verrassen.

De bookmakers rekenen er niet op dat NEC een gooi naar de titel kan doen, omdat ze denken dat wat ze vorig seizoen hebben gedaan niet weer kunnen doen.

De bookmakers denken dat Ajax kampioen wordt, voor PSV en Feyenoord.

Ook titelverdediger Heerenveen schatten ze weer hoog in, achter de 3 toppers.

In de Champions League nemen 2 Nederlandse clubs plaats aan het toernooi.

Heerenveen en NEC moeten volgens de bookmakers ervaring opdoen en genieten dat ze meegedaan hebben aan het toernooi.

In de Uefa Cup doen 4 Nederlandse clubs mee aan het toernooi.

Naast Feyenoord, AJAX, PSV is ook Utrecht van de partij.

Wie weet komen ze ver, maar 1 ding is zeker: Het wordt een leuk seizoen !!

HC_eredivisie.gif

1e competitiewedstrijd: RKC Waalwijk - NEC Nijmegen 0-2

RKC%20-%20NEC.JPG

De 1e helft was niet zoveel aan. Wij waren wel de betere club, maar gescoord werd er niet.

De 2e helft speelde NEC weer op het oude niveau. Onder aanvoering van Kivuvu scoorden we 2x en wonnen we verdiend.

2e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Helmond Sport 0-0

NEC%20-%20HELMOND.JPG

Als je niet scoort kun je ook niet winnen, zei Cruijff een keer. En hij heeft gewoon 100 % gelijk, wij hadden super kansen, maar mijn spitsen konden het net niet vinden. ZONDE!!

NEC treft zware clubs in Champions League

NEC Nijmegen heeft het niet getroffen in de groepsronde van de Champions League.

De Nederlandse ploeg treft Barcelona , Celtic en Palermo .

Barcelona is een topploeg en daar heeft NEC Nijmegen waarschijnlijk weinig te zoeken.

barcelona_logo_8889.gif

Tegen Celtic moet er goed worden gevoetbald en geen 1 minuut het hoofd laten hangen.

Thuis valt er misschien wel te halen, maar uit moeten ze niet rekenen op een puntje.

fn_celtic_logo.jpg

Tegen Palermo heeft NEC de meeste kans op punten.

Palermo heeft een zeer goed elftal, maar thuis moet NEC hun pakken als ze ambitie hebben in de Champions League.

Uit naar Palermo kan er misschien een wonder gebeuren, maar wie weet.

palermo_18667.gif

3e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Vitesse 1-1

NEC%20-%20VITES.JPG

Een derby dat op het programma stond. De 1e helft waren wij beter en scoorden we 1x. De 2e helft ging gelijk op en Vitesse scoorde uit een counter.

Toppers NEC lang 'out'

De NEC spelers Carlos Vela en Romaric zijn voor langere tijd eruit.

Carlos Vela heeft de 'lichtste' blessure, hij is anderhalf maand eruit met een verzwikte enkel.

De van Arsenal gehuurde aanvaller was een vaste waarde voor het team van Marc Meier.

Hij schoot er al een paar in en maakte al indruk en staat nu in belangstelling van Ajax, Deportivo en ook HSV is geinteresseerd.

celta_vela.jpg

Romaric kan het wel schudden. Hij is maar liefst 4 maanden geblesseerd met een gescheurde kuitspier.

Hij moest de opvolger worden van Barreto, maar als je 4 maanden geblesseerd bent, kun je dat moeilijk waarmaken.

De Ivoriaan is zeer teleurgesteld: 'Balen zeg, 'dit had ik niet gepland', maar ik moet me concentreren voor de revalidatie.

ROMARIC.jpg

Coach Marc Meier was zeer teleurgesteld: '2 vaste waarden die gemist zullen worden, zei de NEC coach.

'Vela is een zeer goede voetballer, maar ik hoop dat Holman hem kan vervangen', zei de teleurgestelde coach.

'Romaric heeft op de trainingen bewezen dat hij een absolute aanwinst is voor ons, alleen hij kan het niet waarmaken omdat hij geblesseerd is'.

We zullen zien, maar waarschijnlijk worden deze spelers gemist.

Niet een goede start, maar het kan nog allemaal

ps: Jullie wouden een screen van Romaric en Vela, maar helaas zijn deze geblesseerds en hun kwaliteiten gaan dan ook omlaag ;)

Volgende Keer:

Eerste CL duel tegen Palermo

Verdere competitiewedstrijden

Graag reageren en screens op aanvraag ;)

Geplaatst

Hoezo zware loting? haha. Ja met een club als NEC is het altijd zwaar he.

Geplaatst

Balen van die gebleseerden spelers! CL zal lastig worden haha

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]