Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Met NEC Nijmegen naar de Champions League !!

zeer mooie novelle. Een kleine opmerking: tegen je PSV staat er dat Koné 1 goal en 2 Assists gaf maar er staat dat hij 2 keer scoorde, voor de rest is hij toppie

KUTGW

• Antwoorden 211
  • Weergaven 747
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

He jo! Mooie uitslagen man! Wat nou uitslagen in competitie bijschafen? 4e plaats, dat is goed voor NEC!

Als je het 1e deel van z,n Novelle hebt gelezen zag je dat hij 3de was vorig jaar :) Ik zou niet anders weten dat hij dat graag wil evenaren en eventueel wil overtrefen :)

Geplaatst
  • Auteur

1. Ik was vorig jaar 2e hoor Esra :P

2. Sirkeith, hoe kun je de prestaties van vorig seizoen zien dan ;)?

3. Update komt morgen..

Geplaatst

Geschiedenis van de speler en dan op het pijltje klikken voor het seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

haha .. ik drukte het aan en ik doe ook geschiedenis.. zie ik dat er bij 2006/2007 helemaal niks staat ;s .. apart !!

Geplaatst

goeie novelle, goeie prestaties, CL en in in de competities zal het nogwel wat beter gaan.

verder ga zo door, egt goed :checkit:

Geplaatst

Wat komt er in de volgende update te staan?

Geplaatst
  • Auteur

12e competitiewedstrijd: Roda JC - NEC Nijmegen 1-1

rodanecop7.jpg

We speelden een goede wedstrijd alleen gingen zeer slecht met de kansen om.

Na rust herpakte Roda zich en scoorde de 1-0.

Maar Snoyl schoot NEC toch nog naar een zeer verdiende punt.

NEC treedt uit aan tegen Celtic

Het verrassende NEC Nijmegen dat goed draait in de Champions League gaat vanavond op bezoek bij Celtic in Glasgow.

De ploeg van Marc Meier staat op dit moment knap 2e met 6 punten.

Celtic doet het verre van goed. Hun staan maar liefst 4e en laatste met 0 punten.

Celtic coach Gordon Stranchan zei het volgende tegen over de pers: 'Als wij nog mee willen doen voor een Europese Plaats, (cl of uefa cup) dan moeten we vandaag winnen'. 'Een gelijkspel is niet genoeg en we gaan dan ook aanvallend starten', verklapte de Celtic coach al.

NEC coach Marc Meier heeft niks te verliezen:'We hebben geen druk om een resultaat te halen, Celtic wel'. 'Een mooi resultaat is mooi meegenomen, maar als we verliezen is dat geen schande', zei de coach van NEC.

De vorige wedstrijd werd gewonnen door NEC met 2-1 door een late goal van Niedzielan.

We zullen het allemaal zien in deze mooie poule.

ucl800x600.gif

4e Champions League duel: Celtic - NEC Nijmegen 2-2

celticnecls9.jpg

Bijna hadden we een verrassing geboekt, maar door een onterecht gegeven strafschop haalde Celtic toch nog de verdiende punt.

We begonnen aardig en gaven niks weg. Toch had Celtic meer balbezit, maar er werden dus geen kansen gecreerd.

Na rust kopte Baldé de ploeg op voorsprong. Na de goal was Celtic beter dan ons en moest de score uitbreiden.

Dit deden zij niet en wij hadden nog kans op een doelpunt. Die kwam er ook via Pranjic.

Celtic zette alles op de aanval en wij konden counteren via Diba die hem heerlijk binnenlegde. 1-2!!

Het werd dan eigenlijk wel terrecht 2-2, maar niet op een wijze dat je er vrede mee kunt hebben. Volgens de scheidsrechter was het een overtreding, dus een strafschop die goed werd afgerond. 2-2 !!

Mooi een punt !!

De stand na 4 wedstrijden in de Champions League

cl4wh7.png

Het kan nog altijd, met een wedstrijd thuis tegen Barcelona en uit tegen Palermo.

3e ronde Nederlandse beker: MVV - NEC Nijmegen 0-2

mvvnecpp1.jpg

Eigenlijk wel een logische overwinning. Wij waren dan ook beter en we domineerden de wedstrijd.

We scoorden 2 keer via Diba en Pranjic, maar eigenlijk had de scorde groter moeten zijn.

13e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - AZ Alkmaar 3-0

necazhi6.jpg

AZ doet het al niet goed dit jaar in de competitie en dat kon je dan ook wel merken. Ze speelden niet met zelfvertrouwen en dat leidde tot slecht voetbal.

Wij speelden helemaal niet echt goed, maar het kwam mede door AZ dat we met 3-0 wonnen.

Snoyl opende de score met een heerlijke afstandschot.

2 minuten voor rust verdubbelde Pranjic de score.

Na rust weer een inspiratieloos AZ. Wij konden doen wat we wouden, maar scoorden maar 1x door een goal van Niedzielan.

Ten slotte kreeg Olsson nog een domme rode kaart voor naschoppen. Dom Dom Dom.

NEC Nijmegen voor het onmogelijke

Barcelona gaat vanavond op zoek naar nummer 2 in de poule, NEC Nijmegen.

NEC Nijmegen doet het goed in de Champions League en staat 2e.

Maar waarschijnlijk moeten we vanavond rekening houden met een verliespartij.

Barcelona doet het erg goed in de Champions League, maar verloor de vorige duel wel van Palermo.

Desondanks gaat coach Frank Rijkaard met vol zelfvertrouwen deze partij in: 'We moeten winnen, maar er is geen onderschatting dit duel.'NEC kan aardig voetballen en we zijn er nog lang niet'.

Marc Meier wilde niet reageren voor de camera van Talpa.

We zijn benieuwd, maar iedereen verwacht wel een makkelijke zege voor Barcelona.

Het vorige duel eindigde in een makkelijke overwinning voor Barca toen het met 3-0 won.

xin_310303071044194249292.jpg

5e Champions League duel: NEC Nijmegen - Barcelona 2-2

necbarcatg4.jpg

Een super resultaat tegen het grote Barca. Na 4 minuten leek het duel al beslist door een fantastisch spelende Eto'o.

Maar Brett Holman bracht een minuut later de spanning weer in de wedstrijd en scoorde de 1-2.

Barcelona was natuurlijk wel sterker, maar kreeg niet veel kansen.

In de 30e minuut scoorde onverwachts NEC, door een kopbal van Kivuvu uit een voorzet van Diba.

Tot de rust gebeurde er weinig, met het meest balbezit van NEC.

Na rust was Barcelona beter en kreeg ook kansen, maar gelukkig benutten ze die niet.

Het wonder leek te gebeuren, want Barca maakte de kansen niet af.

En ja hoor, NEC Nijmegen houdt Barcelona op een keurig gelijkspel.

NEC houdt Barcelona op een verrassend gelijkspel

NEC Nijmegen heeft Barcelona op een knap gelijkspel gehouden.

NEC kwam al snel achter met 2-0, maar via Brett Holman en Dominique Kivuvu stond de stand weer gelijk.

Barca kreeg kansen, maar ze benutten de kansen niet.

'Fantastisch, Super, ik heb er eigenlijk geen woorden voor'. 'Een droom die uitkomt', zei verdediger Peter Wisgerof.

Manager Marc Meier prees de spelers de hemel in: 'Wat een inzet hebben ze vanavond getoond'. 'We kwamen al snel met 2-0 achter, maar 'wonnen' uiteindelijk nog, zei de optimistische Meier.

Frank Rijkaard kon leven met het gelijkspel, maar vond het wel jammer dat zijn ploeg de kansen niet benutte. 'Zo slecht ploegje is NEC nog niet eens'. We hadden moeten winnen, maar een gelijkspel kan ik ook wel meeleven'.

De ploeg van Marc Meier maakt veel kans op de volgende ronde. Barcelona is al door, maar NEC Nijmegen en Palermo strijden om de 2e plaats.

NEC heeft 8 punten , Palermo 1 minder en staat op 7 punten en de volgende Champions League duel is het duel: Palermo - NEC .

We zullen het allemaal zien, maar het wordt een geweldig affiche.

fcbarcelona-logo.jpg

14e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - NAC Breda 1-0

necnacgk6.jpg

Een wedstrijd dat eigenlijk een gelijkspel verdiende. Voor rust waren er weinig mooie momenten en dus geen goals.

Na rust vielen we wel aan, maar de aanvallen mislukte vaak.

Gelukkig hadden we nog El Akchaoui die een prachtige vrije bal scoorde. 1-0 !!

15e competitiewedstrijd: SC Heerenveen - NEC Nijmegen 0-2

heerenveennecnj6.jpg

Een heerlijke overwinning op rivaal Heerenveen. In de beginfase hadden hun het overwicht, maar na mater de wedstrijd vorderde kregen wij het overwicht. Wij maakten er goed gebruik van en Pranjic scoorde tegen zijn oude club.

Na rust waren we aan elkaar gewaagd, maar wij scoorden via Niedzielan.

Dit werd niet meer weggegeven en pakten wij 3 hele belangrijke punten tegen Heerenveen.

16e competitiewedstrijd: NEC Nijmegen - Volendam 2-0

necvolendamqt8.jpg

Een makkelijke overwinning tegen degradatiekandidaat Volendam.

Vanaf het begin tot het eind waren wij overduidelijk de betere ploeg en we scoorden dan ook verdiend 2x via Carlos Vela.

De stand na 16 wedstrijden :

16qa2.png

NEC Nijmegen maakt zich op voor historische wedstrijd

NEC Nijmegen speelt vanavond misschien wel de belangrijkste duel van het jaar.

Palermo is de tegenstander van vanavond in Palermo.

NEC heeft aan een gelijkspel genoeg om door te komen in de Champions League.

Palermo moet winnen van NEC om door te komen, dus het wordt vast een mooie wedstrijd.

Coach Marc Meier is gespannen: 'Het is fantastisch dat je het zo goed doet in de Champions League'. 'We hopen natuurlijk op de volle winst, maar verliezen is geen schande'. 'Iedergeval overwinteren we in Europa, zei de zenuwachtige coach.

Het duel is een hele belangrijke van NEC.

Bij de beste 16 plaatsen van Europa is een zeer knap resultaat, maar ook op sportief gebied gaat NEC dan vooruit.

champions_league2.jpg

6e Champions League duel: Palermo - NEC Nijmegen 1-3

palermoneceb5.jpg

Een fantastisch resultaat !!. Ik heb er zelf ook geen woorden voor, maar het is uniek.

We begonnen super aan de wedstrijd en kwamen op voorsprong.

Hierna was Palermo de betere ploeg dat verdiend op 1-1 kwam.

Na rust zette Palermo alles op de aanval, maar wij scoorden.

2 prima uitgevoerde counters zorgde ervoor dat wij een unieke prestatie hebben geboekt in Europa.

NEC GAAT DOOR IN CHAMPIONS LEAGUE

Het onmogelijke is gebeurt. NEC Nijmegen is door in de Champions League ten koste van het Italiaanse Palermo.

NEC begonnen ideaal aan de wedstrijd en kwam snel voor.

Palermo was beter en scoorde de gelijkmaker.

Maar Vela zorgde ervoor dat NEC een uitzinnig goede prestatie heeft neergezet.

Coach Marc Meier had het niet meer: 'Sorry, maar dit is super'. 'Mijn mooiste moment uit mijn carriere, zei de snakkende Meier.

Uitblinker in de Champions League Pranjic kon het ook niet geloven:'Wat is dit mooi'. 'Wat is dit lekker'.

Het is gebeurd en NEC plaatst zich gewoon voor de volgende ronde.

Wie NEC treft in de volgende ronde is nog niet bekend, maar het kan toch al niet meer stuk.

nec_nijmegen.jpg

De eindstand in de Groepsronde van de Champions League

standcllv1.png

Volgende Keer:

Loting CL

Verdere Competitiewedstrijden

NL beker tegen Veendam

Graag reageren en screens op aanvraag

Geplaatst

en hoeveel keer speel jij matchen opnieuw?

Geplaatst

GenkFan typ jij gewoon ff op met je overduidelijk JALOERSE JALOERSE JALOERSE EN NOG EENS JALOERSE reacies.

Geweldig gedaan Marc joh!! Super echt hou die lijn vast eindstand CL werkt niet goed, En negeer die leipo boven me.

Geplaatst
  • Auteur

Daar ga ik niet op reageren Genfan ;) Ik weet zelf wel beter :checkit:

Geplaatst

GenkFan typ jij gewoon ff op met je overduidelijk JALOERSE JALOERSE JALOERSE EN NOG EENS JALOERSE reacies.

Geweldig gedaan Marc joh!! Super echt hou die lijn vast eindstand CL werkt niet goed, En negeer die leipo boven me.

wil hem gwn laten voelen hoe hij doet in novells van anderen die goede prestaties neerzetten

edit: en jaloers op dit? :cab: nee hoor helemaal niet...

Geplaatst

en hoeveel keer speel jij matchen opnieuw?

Vind je echt dat hij zoveel op jou lijkt, dacht het niet!

'n Superprestatie ga zo door, kun je ook meer van die jaloerse mensen verwachten zoals GenkFan!

Geplaatst
  • Auteur

Weet ik ;) ik negeer zijn teksten gewoon ;)

Geplaatst

Super prestaties:O:P dits wel een van je langste peri0des bij een club ffniehj:P ha gekheid jongen;):P

WIJ GAAN NAAR ANGELSO!!!!:P

Geplaatst

Ik heb je topic ff doorgelezen, superprestaties hoor :D

Echt klasse! Ben echt benieuwd wie je loot in de CL :thumb:

Geplaatst

Probeer wat aan je Nederlands te doen, want dat vind ik dramatisch. Ik erger me ook aan de grote witte vlakken, probeer die op te vullen. Veel succes verder, zowel met de game als je novelle.

Geplaatst

Super prestatie jonge, ga zo door!

Geplaatst

Probeer wat aan je Nederlands te doen, want dat vind ik dramatisch. Ik erger me ook aan de grote witte vlakken, probeer die op te vullen. Veel succes verder, zowel met de game als je novelle.

Niet iedereen is goed in nederlands!

Geplaatst
  • Auteur

Ik reageer daar gewoon niet op ;) .. Hij mag me niet .. klaar ;)

Geplaatst

Toffe prestaties hoor :)

Geplaatst

Zie het als opbouwende kritiek Marc! Ik had het ook kunnen zeggen ;)

Geplaatst

Dat hoeft ook niet, maar met wat tips kun je veel verbeteren. Probeer bijvoorbeeld niet bij elke zin op een nieuwe regel te beginnen, dat leest niet prettig. Ik vind wel dat je heel veel energie stopt in deze novelle, je probeert er echt iets van te maken.

Ik zou zeggen; blijf zo doorgaan, en blijf vragen om op- of aanmerkingen van andere users. Daar kun je jezelf alleen maar mee verbeteren.

@ marc; dat denk ik niet hoor, niet zo snel iemand in een hokje plaatsen!

Geplaatst

Dat hoeft ook niet, maar met wat tips kun je veel verbeteren. Probeer bijvoorbeeld niet bij elke zin op een nieuwe regel te beginnen, dat leest niet prettig. Ik vind wel dat je heel veel energie stopt in deze novelle, je probeert er echt iets van te maken.

Ik zou zeggen; blijf zo doorgaan, en blijf vragen om op- of aanmerkingen van andere users. Daar kun je jezelf alleen maar mee verbeteren.

Ja maar dat kan Glenn ook anders zeggen bijvoorbeeld je nederlands is niet echt goed probeer daar aan te werken;)

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]