Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Na de onafhankelijkheid van Slovenië was het aanvankelijk Olimpija Ljubljana de dominante club maar dat veranderde in 1997, de club werd 7 keer op rij landskampioen en kwalificeerde zich één keer voor de Champions League en schakelde toen Racing Genk en Olympique Lyon uit voor de groepsfase. De Champions League zorgde ironisch gezien voor financiële problemen en slechtere resultaten. In 2006 was de club weer terug voor Europees voetbal na het winnen van de Intertoto Cup, die ze in 1996 ook al eens gewonnen hadden. De huidige naam werd in 2003 aangenomen. NK Maribor is een Sloveense voetbalclub uit Maribor. Het is de succesvolste club van Slovenië

deel1nkmariborkopieie1.jpg deel2nkmariborkopieys0.jpg deel3nkmariborkopietd3.jpg

Doelstelling Bestuur: Europees voetbal

Doelstelling Supporters: Europees voetbal

Doelstelling Manager: Europees voetbal + Nationale beker winnen

Geplaatst
  • Auteur

Na de onafhankelijkheid van Slovenië was het aanvankelijk Olimpija Ljubljana de dominante club maar dat veranderde in 1997, de club werd 7 keer op rij landskampioen en kwalificeerde zich één keer voor de Champions League en schakelde toen Racing Genk en Olympique Lyon uit voor de groepsfase. De Champions League zorgde ironisch gezien voor financiële problemen en slechtere resultaten. In 2006 was de club weer terug voor Europees voetbal na het winnen van de Intertoto Cup, die ze in 1996 ook al eens gewonnen hadden. De huidige naam werd in 2003 aangenomen. NK Maribor is een Sloveense voetbalclub uit Maribor. Het is de succesvolste club van Slovenië

deel1nkmariborkopieie1.jpg deel2nkmariborkopieys0.jpg deel3nkmariborkopietd3.jpg

Doelstelling Bestuur: Europees voetbal

Doelstelling Supporters: Europees voetbal

Doelstelling Manager: Europees voetbal + Nationale beker winnen

Geplaatst

Re: NK Maribor

Leuk en duidelijk begin succes :thumb:

Geplaatst

Mooi gedaan dat begin, misschien volgende keer bij je selectie ook wat namen neer zetten, want ik kan zo echt niemand herkennen :cab:

Mja, ziet er goed uit dus ga ervoor!

PS. Die rode gloed om Doelstelling Manager vind ik ook niet super ;)

Geplaatst

gelukkig weer iemand met geen standaard ploeg

Geplaatst
  • Auteur

Mooi gedaan dat begin, misschien volgende keer bij je selectie ook wat namen neer zetten, want ik kan zo echt niemand herkennen :cab:

Mja, ziet er goed uit dus ga ervoor!

PS. Die rode gloed om Doelstelling Manager vind ik ook niet super ;)

Ja, ik zie nu ook pas dat ik de namen ben vergeten. Ik zal vanavond of morgen nog even een update met spelers namen maken. Dat rode gloed vind ik ook niet geweldig maar ik zag dat ook pas later ;)

gelukkig weer iemand met geen standaard ploeg

Dank je, ik denk dat de standaard landen niet echt leuk meer vind. Ik heb daarom 7 redelijk onbekende landen gekozen.

Leuk en duidelijk begin succes :thumb:

Dank je wel :D

Geplaatst
  • Auteur

welke comps. heb je verder geslecteerd?

Bulgarije, Denemarken, Zweden, Griekenland, Slovenië, Oekraïne en nog 1. Zal ik vanavond voor je opzoeken. Ikheb van alle landen alleen de hoogste competitie.

Geplaatst

vooral zweden is een leuke competitie heb daar met djurgarden gespeeld alleen vind je dat stadionnetje niet een beetje klein bij maribor wat is de capaciteit ervan ??

Geplaatst

10.000 ongeveer. Ik ben ze in 05 ook eens geweest, echt een zeer toffe competitie, Maribor is ook een toffe club, speelt Znuderl er nog?

Geplaatst
  • Auteur

10.000 ongeveer. Ik ben ze in 05 ook eens geweest, echt een zeer toffe competitie, Maribor is ook een toffe club, speelt Znuderl er nog?

Ja klopt. Er zijn ongeveer 10.000 plaatsen in het stadion. Het zijn niet allemaal zitjes.. Znuderl zit niet in mijn selectie..

Geplaatst

Maribor :) Altijd leuk die club, ik ken ze nog van een wedstrijd tegen Ajax eind jaren negentig, in een Europese wedstrijd werd het toen 9-1 :cab: Veel succes!

Geplaatst
  • Auteur

deel5nkmariborkopiees3.jpg deel4nkmariborkopiewx0.jpg

Maribor :) Altijd leuk die club, ik ken ze nog van een wedstrijd tegen Ajax eind jaren negentig, in een Europese wedstrijd werd het toen 9-1 :cab: Veel succes!

Dank je. Ja Ajax heeft Maribor inderdaad een keer dik ingemaakt. Maar deze keer maakt Maribor Ajax in ;)

Geplaatst

succes, en maak Ajax maar in (Y)..

Geplaatst

beetje klein allemaal

maar verder mooi gedaan

Geplaatst
  • Auteur

beetje klein allemaal

maar verder mooi gedaan

Ja, het is allemaal niet groot maar het moet wel overzichtelijk blijven

Geplaatst

Ziet er goed uit ;) succes in UEFA CUP :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er goed uit ;) succes in UEFA CUP :checkit:

Dank je wel. Binnen nu en 2 uur een nieuwe update

Geplaatst
  • Auteur

deel6nkmariborkopiele4.jpg

NK Maribor – West Ham United 1-0

82e minuut Damir Pekic 1-0

View My Video

Alle schoten van mijn kant gingen richting goal. Met een beetje geluk gewonnen. Keeper speelde geweldig. Elke bal hield die eruit. Zelfs de ballen die bijna onmogelijk waren om ze eruit te halen.

Litex Lovech – NK Maribor 0-2

10e minuut Rene Mihelic 0-1

View My Video

16e minuut Damir Pekic

View My Video

Super wedstrijd! 2 vroege doelpunten waren genoeg. Bijna zeker van plaatsing in de Uefa Cup!

NK Maribor – Glasgow Rangers 1-0

16e minuut Rok Buzeti 1-0

View My Video

1 domme fout van de keeper was genoeg om te winnen. Door deze wedstrijd zijn we eerste in Poule D geëindigd

Schalke 04 – NK Maribor 1-0

90+2e minuut Halil Altintop 1-0

View My Video

Een wedstrijd die er niet meer toe deed. We verloren jammer genoeg in de slotminuut van de wedstrijd. Jammer maar Schalke was te goed.

Eindstand Poule D

pouledmariborrp2.jpg

De Selectie

selectiemariborwinterii1.jpg

Statistieken

startpaginamariborwintefu3.jpg

Edit: Waarom doen de filmpjes het niet? :evil:

Geplaatst

Heerlijke Resultaten :checkit: Hoe krijg je het voor elkaar >

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]