Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: [update] MU Update II

hebt je iets met een config file gedaan, naam veranderd, iets in het bestand veranderd??

Ik heb nix veranders alleen de update uitgepakt. Toen kwam er een apart mapje. Toen ik het spel opstarte deed hij het wel maar was deze update niet verwerkt in de database. Daarna heb ik alle bestanden gekopieerd uit het mapje en geplaatst in het mapje db/700 en vervang alles gedaan. Daarna kon ik geen nieuwe game meer opstarten... :O]:

Ik heb trouwens geen patch of iets geïnstalleerd... Alleen de vorige updates en die deden het gewoon goed!

• Antwoorden 58
  • Weergaven 200
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Re: [update] MU Data Update II

hebt je iets met een config file gedaan, naam veranderd, iets in het bestand veranderd??

Ik heb nix veranders alleen de update uitgepakt. Toen kwam er een apart mapje. Toen ik het spel opstarte deed hij het wel maar was deze update niet verwerkt in de database. Daarna heb ik alle bestanden gekopieerd uit het mapje en geplaatst in het mapje db/700 en vervang alles gedaan. Daarna kon ik geen nieuwe game meer opstarten... :O]:

Ik heb trouwens geen patch of iets geïnstalleerd... Alleen de vorige updates en die deden het gewoon goed!

ik had precies hetzelfde :S

Geplaatst
  • Auteur

Je moet de update ook plaatsen in de map: Mijn documenten/sports interactive/db

Geplaatst

Je moet de update ook plaatsen in de map: Mijn documenten/sports interactive/db

Kan toch alleen: Mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/db ????

Geplaatst

Kan ook nog Mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/db/db

Wat moet ik kiezen, hij staat nu in

:C/Program Files/Sports interactive/fm2007/data/db

Is dit fout??

Geplaatst
  • Auteur

Is zeker niet fout, maar mijn ervaring is dat mijn optie, Mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/db, het beste werkt.

Geplaatst

Oke ik zal het nog eens een keer proberen! Hoop niet dat ik weer het hele spel voor de 11e keer opnieuw moet installeren...

Geplaatst

Moet je hier nou de Nieuwe patch voor hebben of niet?

Geplaatst

Het lukt mij nog steeds niet!! Heb nog nooit problemen gehad met updates installeren!! Alleen deze doet het niet bij mij! Ik kan nu ook niet meer kiezen welke database ik wil gebruiken... Wat doe ik fout? Heb het precies zo gedaan als Pa+rick zegt...

Geplaatst

doet hij het nou wel of zonder patch , zou namelijk best wel de update er op zetten maar heb geen patch

Geplaatst

Ik heb geen patch en bij mij werkt hij dus niet...

Geplaatst

waarom zetten jullie die patch er niet op dan?

P.S. hebben jullie dan de iligale versie? P.M. me dan ff voor hulp :checkit:

Geplaatst

Omdat ik heb gelezen dat die nog niet geheel goed is! Veel fouten zitten daarin... Heb gewoon de originele versie!!!

Geplaatst

ik heb hem van mijn vriend die hem heeft , maar ik kheb hem hier op gezet dat je hem kan spelen zonder disc dus geen illegale , maar heb geen zin in die patch ik weet allemaal niet precies hoe dat werkt als imenad me dat precies zou kunnen uitleggen zou dat heel welkom zijn

Geplaatst

PM kan ik natuurlijk niet controleren, maar praten over illigale FM praktijken is verboden op MU.

Geplaatst

hij is niet illegaal het is wel gewoon een originele

Geplaatst

Ik heb de patch gedownload, en hij is wel goed (zoals altijd al..) , maar ik heb toch 1 vraag / opmerking... Ik wou gewoon even Anderlecht en Real Madrid bekijken, en maakte dus vlug een spel aan. Daarbij zag ik dat Real Madrid een balans heeft van 27M, maar in januari wel voor €43 gaat aankopen... Volgens mij moet die balans van Real toch omhoog , niet? Ik ga nu niet spelen tot in januari, maar het is toch niet echt de bedoeling dat je met Real failliet bent in januari ?

EDIT : Ik geloof dat er ergens ( bij de update of bij mezelf, dat moeten anderen maar eens controleren) een foutje zit, want RSCA heeft bij mij een balans van 41M (meer als Real dus...)

Geplaatst

ik heb die patch gedownload maar dan moet je nog een adner bestandje downloaden , dit heb ik allemaal gedaan wat moet ik nu doen?

Geplaatst

Ale, is iedereen nu stom of wat is me dat... Het is toch allemaal zo simpel als 1 + 1 ?

1) Je installeert het spel ( opgelet, als het al geinstalleerd is, hoeft deze stap niet...)

2) Je download patch 7.0.1, dubbelklikt op de exe, en klikt gewoon Next tot hij gepatched heeft ( opgelet, als je het spel al gepatched hebt, dan hoeft deze stap niet)

3) Je download de MU Update, pakt de rar uit ( je klikt rechts en dan doe je uitpakken als , dan kopieer je die map naar de directory waar je FM installeerde (zie stap 1) en daar plak je hem onder data\db ( ja, daar waar je zowel 700 als 701 ziet staan)

Start je spel op ( let op , je moet stap 1 zeker gedaan hebben om dit te kunnen!) en als je een nieuw spel start, kan je kiezen welke DB je moet gebruiken...

Geplaatst

yep is heel simpel, doen zoals diablo zei en dan kun je zo kiezen tussen de updates als je het spels start! dus de hele map die je met winrar uitpakt in data/db

Geplaatst

Nou diablo of krizzzie,

Ik ben dus echt wel handig op het gebied van fm update etc. speel het spel al

heel wat jaren, maar krijg het toch echt niet voor mekaar.

Let op:

Ik doe het zoals diablo het uitgelegd had plakte de update in de map db bij 700

en 701 en had daarvoor tevens al de patch 7.0.1 geinstalleerd.

Toen ik het spel wou opstarten gaf hij aan dat er geen cd zat waarna ik de crack opnieuw

erop zetten en zo het spel weer op kon starten. Toen ik het spel opgestart had

kreeg ik geen melding wat voor data ik wou kiezen. Ik een nieuw spel opgestart en

totaal niks verandert nou leg mij dit maar is uit dan :S dus zo simpel is het niet als 1=1 toch?

Groetjes,

Freek

Geplaatst

Tja, ik zou moeite doen om je verder te helpen, maar er staat 1 zinnetje in je hele tekst, en daar haak ik af , sorry , zoek het zelf maar uit.

Geplaatst

Koop het spel legaal en probeer het dan nog eens.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]