Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

[Request] Welke Database wil jij ? vraag hem hier aan

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Uhm fenerbahce vol met talenten stoppen en een balans van 50 mil :)

• Antwoorden 163
  • Weergaven 496
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

kan 1 van jullie een database make voor mij met de beste spelers ooit er bij zoals bijv george best G Meazza van baste cruijf maradona pele romario enzo in hun tijde da ze het best waren en dan ook graag da ze er echt uitspringen in het spel daze werkelijk de allerbesten zijn

alvast hartelijk bedankt

Geplaatst
ik wil een db met de nieuwste spelers : Simao enz bij Atletico ;)

kijk in de download topic, er staat geloof ik een update met de laatste transfers.

Geplaatst

Ik zou graag een lege database willen, waar geen spelers bestaan. (ik wil dit namelijk omdat ik dan makkelijk me eigen team kan maken en het laden niet zo lang duurt). Ik heb het zelf ook als eens geprobeerd om alle spelers te verwijderen maar het lukte me niet echt.

Geplaatst

heY als jullie willen kan ik jullie helpen met databases maken. graag antwoord...

Geplaatst

Hi, ik zou graag de originele 7.02 database willen met alle transfers uit de Spaanse (met name Deportivo), Italiaanse en Engelse liga daarin verwerkt.

Dus geen veranderingen in stats, financiën etc.

Geplaatst

Zou iemand voor mij een database willen maken van de transfers tot nu ongeveer van de gewone 7.00 want alles is voor de 7.02 en dat gaat er niet op! helaas en ik wil gewoon met 7.00 spelen!!

Geplaatst

Ik zou graag een zelf een database maken met KRC Genk.

Enige noot: ik wil alles hetzelfde houden behalve dat ik enkele originele spelers van krc genk meer talent wil geven. (dat ze dus veel beter worden gedurende het spel). Ik denk dat ik dit moet doen met Potential Ability? Maar welke waarde moet ik dan ingeven want bij vele spelers staat dit op een negatieve waarde.

Groetjes

Tifual

Geplaatst

je weet wel dat dit cheate is hé!!Je moet ze gewoon een goede training geven!

Geplaatst

bla bla bla

Ik maak het spel gewoon intressanter voor mezelf, ik hoef hier geen eer of faam, dus als je geen degelijk antwoord kan geven kruip dan terug in u grot.

Geplaatst

Ik ben al heel lang bezig om een database dat ik geen problemen heb met werkverguningen en NON-EU'ers, ik weet dat er al 1 is van Wieger, maar dat is ook blessurevrij en dan wil ik niet.

Please help me

Geplaatst
Ik zou graag een zelf een database maken met KRC Genk.

Enige noot: ik wil alles hetzelfde houden behalve dat ik enkele originele spelers van krc genk meer talent wil geven. (dat ze dus veel beter worden gedurende het spel). Ik denk dat ik dit moet doen met Potential Ability? Maar welke waarde moet ik dan ingeven want bij vele spelers staat dit op een negatieve waarde.

Groetjes

Tifual

De hoogste waarde van Potential Ability is 200.

Die negatieve waarden betekenen dit:

-10 : tussen 180-200

-9 : tussen 160-180

-8 : tussen 140-160

-7 : enz.

Geplaatst
Ik ben al heel lang bezig om een database dat ik geen problemen heb met werkverguningen en NON-EU'ers, ik weet dat er al 1 is van Wieger, maar dat is ook blessurevrij en dan wil ik niet.

Please help me

Je moet bij alle landen van buiten de EU Europa als continent invoeren en klaar is Kees.

Geplaatst
kan 1 van jullie een database make voor mij met de beste spelers ooit er bij zoals bijv george best G Meazza van baste cruijf maradona pele romario enzo in hun tijde da ze het best waren en dan ook graag da ze er echt uitspringen in het spel daze werkelijk de allerbesten zijn

alvast hartelijk bedankt

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=8986

Geplaatst

Please help me

Je moet bij alle landen van buiten de EU Europa als continent invoeren en klaar is Kees.

Kan jy dat voor mij doen dan?

Fm editor werkt niet bij mij

Geplaatst

Please help me

Kan jy dat voor mij doen dan?

Fm editor werkt niet bij mij

Met welke db: 700, 701 of 702 of met de MU db Update XIV?

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]