Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Re: Managers One Night United

Omdat het in de avond altijd gezellig is om met z'n allen lekker te FM'en. Dat was bij ons dus wel het geval.

Je zou het ook kunnen zien als een challenge tegen jezelf om niet in slaap te vallen. Maar wij/ik waren/was zo slim

om het in de vakantie te organiseren. :)

@ MasterVitesse: Als jij iets nieuws verzint voor FM, wat al zo zeldzaam is momenteel. Dan is het leuk als je naam vermeld wordt. :checkit:

• Antwoorden 52
  • Weergaven 173
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

In de vakantie is het wel te doen ;)

Moet er wel een beetje animo zijn, want met zijn 3'en is niet zo heel leuk lijkt me!

Geplaatst

Nu is er wel genoeg gezeurt. Nick Q heeft gelijk, daarmee basta, maar het is aan Edge om erop te reageren, niet aan al die anderen.

Verder zou ik graag willen dat men zich consentreerd op het idee, op/aanmerkingen over het idee zelf zijn prima, inschrijvinen ook, gezeur niet.

Geplaatst

Hmm je kan beter doen dat je je inschijft en dat je dan zelf mag weten wanneer je weggaat, want nu heb je een soort verplichting. ;)

Geplaatst

FM All Night is echt niet iets wat niemand zomaar kan verzinnen. Het gaat vooral om de animo dus wat arrogant van je om te zeggen dat hij het wist(Miss wel niet, dat weet ik niet).

Geplaatst

Laten we dit topic maar gewoon gebruiken om het er over te hebben ipv randzaken, wie mee wil doen geeft het aan, dan kunnen we later na gaan denken wanneer en in welke vorm.

Geplaatst

Ik waardeer het niet dat je mijn idee jat, waarschijnlijk zouden ik (FM Fans) en MU het samen gaan organiseren.

Dus, je vermeld er niet bij dat het idee van mij is en dat wist je.

Ten tweede heb je het zelfs niet aan mij gevraagd,

Daarom vraag ik de mods om dit topic te sluiten, ik vind het best als er een discussietopic van wordt gemaakt zodat jullie leden kunnen discussiëren of er genoeg interesse is. Want ik weet zeker dat er anders wordt gereageerd als iemand als Thomas er mee gekomen was.

Dus of sluiten of discussietopic. Bedankt Thomas dat jij wél wou vermelden van wie het idee was, dat waardeer ik echt! (Y):)

En heb jij dit idee niet van GV dan?

Geplaatst

@ Manups4life: hij zit bezoekt ook mijn forum, en wist dat het gehouden werd. Ik vind het daarom niet arrogant.

@ Criz: Als je wist wie ik was, dan weet je ook dat ik degene was die er daar over begon. Dus nee niet van GV maar van mezelf, en ik hoopte dat het op mijn forum wel ging slagen.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben erg teleurgesteld over het feit dat Nick_Quaresma moeilijk doet ,Ik heb er zelf voor gekozen om het hier ook te houden en het heeft een andere naam , Dat dit bestond wist ik al eerder , jij vertelde het aan mij maar dat deed niks , op een gegeven moment heb ik toch nagedacht en besloten het ook te doen , ik denk dat we gewoon verder kunnen gaan want ik zou niet weten waarom dit niet doorzou gaan , Nick ik nodig je uit om zelf mee te doen :-)

OnTopic : Mensen kunnen weer aanmelden , ga je gang en doe wat je wilt doen , ik ben trouwens wel blij dat mensen achter mijn mening staan...

Geplaatst

Nick moet niet zeiken anders kan ik ook een topic aanmaken... Andere naam geven, zelfde idee en miss de regels nog wat veranderen en klaar. Nick heeft er geen patent op ofzo :S Ik doe trouwens WSS wel mee in de carnavalsvakantie... Ligt aan de dag.

Geplaatst

Nick moet niet zeiken anders kan ik ook een topic aanmaken... Andere naam geven, zelfde idee en miss de regels nog wat veranderen en klaar. Nick heeft er geen patent op ofzo :S Ik doe trouwens WSS wel mee in de carnavalsvakantie... Ligt aan de dag.

Sharif probeert me al enthousiast te maken dus misschien doe ik ook wel mee.....

Geplaatst
  • Auteur

Oke dat zou leuk zijn ;-)

Geplaatst

Problemen rondom dit topic mag via pb of msn met mij, dit topic dus vanaf nu alleen over de inhoud, de oorspronkelijke strekking van het topic.

Geplaatst

een vraag.

ik heb me al ingeschreven, maar ik heb geen carnevalvakntie, wij hebben namelijk heen karneval in almere, dus wanneer word het gehouden

Geplaatst
  • Auteur

Dat gaan we nog bekijken , als ik eenmaal de inschrijvingen heb , ik heb ook geen carnavals vakantie , maar het zou in die vakantie van hun wel op vrijdag of zaterdag kunnen dat moeten we nog bekkyken

Geplaatst

Wat gaat er nu precies gebeuren? MSN''en en online FM via Hamachi, of gewoon verdeeld je eigen game?

Geplaatst

Je eigen game.

Geplaatst

En dan gewoon over MSN lullen, ouderwets lullen. Das leuk :D

Geplaatst

Ja, waarom zou ik me dan in moeten schrijven? :cab:

Geplaatst

Aah, vermakelijk, dank Thomas & Sharrif

Vooral vermakelijk als je al wat pilsjes op hebt. :-D

Dan krijg je dat ouderwetse gelul wat nergens over gaat.

Ik kijk even naar mijn werkschema, als het past, ga ik zékér meedoen!

Geplaatst

een vraag.

ik heb me al ingeschreven, maar ik heb geen carnevalvakntie, wij hebben namelijk heen karneval in almere, dus wanneer word het gehouden

Ik heb wel carnavalsvakantie, maar 's nachts zal ik niet beschikbaar zijn, ivm carnaval! ;)

Geplaatst

Dan kunnen wij ook gidsen jatten, topicnaam ietsjes anders. misschien een zin een beetje veranderen, en voilá een nieuwe gids.

Geplaatst

Voorheen anders niet, maar dit lijkt me niet de meest geschikte plaats om het over het content van FMF te hebben. Laten we het over 'Managers One Night United' hebben.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]