Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Torino Football Club

torinoqv2.gif

Torino Football Club, eigenlijk gewoon Torino is mijn nieuwe club geworden na mijn succes bij NEC Nijmegen. De Italiaanse club vecht tegen degradatie en ik moet proberen de club uit de degradatiezorgen te halen.

Geschiedenis

Torino Football Club of simpelweg 'Torino' is een populaire Italiaanse voetbalclub uit Turijn. De club werd als FC Torino in 1906 opgericht. Later wordt de naam veritaliaanst tot AC Torino. In 1970 veranderde de naam naar Torino Calcio. Na financiële schandalen in 2005 maakte de club een doorstart onder de huidige naam, die terugwijst naar de oorspronkelijke naam van de club.

De glorietijd van Torino was in de jaren 40 van de twintigste eeuw. Tussen 1942 en 1949 won Il Torino vijf keer de scudetto, het Italiaanse landskampioenschap. Dit team wordt wel beschouwd als een van de beste teams in de Serie A ooit. Maar in 1949 sloeg het noodlot toe. Het voltallige team (op één speler na, die geblesseerd was) kwam om bij een vliegtuigramp bij Superga, in de buurt van Turijn.

De club is deze klap nooit teboven gekomen, tien jaar later volgde degradatie naar de Serie B, meteen gevolgd door promotie. In 1976 werd nog eenmaal de scudetto gewonnen.

In seizoen 2004/2005 speelde Torino in de Serie B, maar de club wist de playoff te winnen tegen AC Perugia, waardoor het in seizoen 2005/06 weer in de Serie A zou gaan spelen. Echter door financiële problemen werd de club weer teruggezet naar de Serie B. De club werd officieel opgeheven en maakte een doorstart onder haar huidige naam.

Club : Torino Football Club

Manager : Marc Meier

Voorzitter : Urbano Cairo

Opgericht : 1906

Capaciteit : 25 000

Stadion : Olim[ico, Turijn

Aartsrivaal : Bologna, Piacenza, Juventus en Inter

Prognose : 14e

Er werden geen spelers gekocht of verkocht, maar er werden wel 3 spelers gehuurd.

Nicolás Burdisso: De Centraal verdediger kon bij Inter niet rekenen op een basisplaats, daarom hebben wij hebben voor 1 seizoen gehuurd. De Argentijn komt waarschijnlijk centraal achterin te staan.

Zijn sterkste punt is zijn mandekking en koppen.

381679.jpg

Marcelo Zalayeta: We zochten nog een extra aanvaller en met Zalayeta hebben we dat bereikt. Samen met Burdisso huren we hem aan het eind van het seizoen. Hij komt over van Juventus.

Zijn sterkste punt is zijn afwerking en zijn koppen.

zalayeta.jpg

Danny Murphy: De ideale aanwinst voor ons. De Engelsman was niet meer welkom bij de Spurs, dus hebben we hem voor 1 seizoen gehuurd. Hij zal waarschijnlijk in de basis starten. Hij heeft geen zwakke punten, dus een goede aanwinst.

murphywh8.jpg

Doelstelling Bestuur: Degradatie voorkomen

Doelstelling Supporters: Degradatie voorkomen

Doelstelling Manager: In de middenmoot eindigen en tegen een topclub winnen.

Volgende Keer:

Vriendschappelijke wedstrijden !!

Beker !!

Graag Reageren en screens op aanvraag

Geplaatst
  • Auteur

Torino Football Club

torinoqv2.gif

Torino Football Club, eigenlijk gewoon Torino is mijn nieuwe club geworden na mijn succes bij NEC Nijmegen. De Italiaanse club vecht tegen degradatie en ik moet proberen de club uit de degradatiezorgen te halen.

Geschiedenis

Torino Football Club of simpelweg 'Torino' is een populaire Italiaanse voetbalclub uit Turijn. De club werd als FC Torino in 1906 opgericht. Later wordt de naam veritaliaanst tot AC Torino. In 1970 veranderde de naam naar Torino Calcio. Na financiële schandalen in 2005 maakte de club een doorstart onder de huidige naam, die terugwijst naar de oorspronkelijke naam van de club.

De glorietijd van Torino was in de jaren 40 van de twintigste eeuw. Tussen 1942 en 1949 won Il Torino vijf keer de scudetto, het Italiaanse landskampioenschap. Dit team wordt wel beschouwd als een van de beste teams in de Serie A ooit. Maar in 1949 sloeg het noodlot toe. Het voltallige team (op één speler na, die geblesseerd was) kwam om bij een vliegtuigramp bij Superga, in de buurt van Turijn.

De club is deze klap nooit teboven gekomen, tien jaar later volgde degradatie naar de Serie B, meteen gevolgd door promotie. In 1976 werd nog eenmaal de scudetto gewonnen.

In seizoen 2004/2005 speelde Torino in de Serie B, maar de club wist de playoff te winnen tegen AC Perugia, waardoor het in seizoen 2005/06 weer in de Serie A zou gaan spelen. Echter door financiële problemen werd de club weer teruggezet naar de Serie B. De club werd officieel opgeheven en maakte een doorstart onder haar huidige naam.

Club : Torino Football Club

Manager : Marc Meier

Voorzitter : Urbano Cairo

Opgericht : 1906

Capaciteit : 25 000

Stadion : Olim[ico, Turijn

Aartsrivaal : Bologna, Piacenza, Juventus en Inter

Prognose : 14e

Er werden geen spelers gekocht of verkocht, maar er werden wel 3 spelers gehuurd.

Nicolás Burdisso: De Centraal verdediger kon bij Inter niet rekenen op een basisplaats, daarom hebben wij hebben voor 1 seizoen gehuurd. De Argentijn komt waarschijnlijk centraal achterin te staan.

Zijn sterkste punt is zijn mandekking en koppen.

381679.jpg

Marcelo Zalayeta: We zochten nog een extra aanvaller en met Zalayeta hebben we dat bereikt. Samen met Burdisso huren we hem aan het eind van het seizoen. Hij komt over van Juventus.

Zijn sterkste punt is zijn afwerking en zijn koppen.

zalayeta.jpg

Danny Murphy: De ideale aanwinst voor ons. De Engelsman was niet meer welkom bij de Spurs, dus hebben we hem voor 1 seizoen gehuurd. Hij zal waarschijnlijk in de basis starten. Hij heeft geen zwakke punten, dus een goede aanwinst.

murphywh8.jpg

Doelstelling Bestuur: Degradatie voorkomen

Doelstelling Supporters: Degradatie voorkomen

Doelstelling Manager: In de middenmoot eindigen en tegen een topclub winnen.

Volgende Keer:

Vriendschappelijke wedstrijden !!

Beker !!

Graag Reageren en screens op aanvraag

Geplaatst

Re: Torino Football Club

Ik hoop dat het net zo'n succes word zoals bij NEC

Geplaatst
  • Auteur

Zoo .. ik heb weer ff wat geupdate ;)

Geplaatst

Veel succes bij Torino ik hoop voor je dat het net zo goed gaat als bij NEC!!!!

Geplaatst

Re: Torino moet zijn historie terugkrijgen !!

Véél succes met Torino

Hopelijk kom je idd even ver als met NEC want die prestaties waren top !!

Kijk al uit naar het vervolg !!

Geplaatst

Leuke uitdaging, veel succes met Torino !

Geplaatst

Torino is een mooie club, bij mij in de competitie eindigden ze wel hoog

Mooie inleiding en ik zeg succes! :)

Geplaatst
  • Auteur

Re: Torino Football Club moet zijn historie terugkrijgen !!

Bedankt voor jullie reacties :checkit:

Ik update hem vanmiddag :)

Meer reacties zijn meer dan welkom

Geplaatst

Mooie inleiding

alleen de doelstelling tegen een topclub winnen is overbodig

Geplaatst
  • Auteur

De Selectie

selectiejh2.png

Hier moet ik het dit seizoen meedoen. Hopelijk op een respectabele plaats in de Serie A. Stiekem hoop ik toch op een Europese Plaats.

Vriendschappelijk Duel : Dinamo Kiev - FC Torino 0-2

dinamotorinopp3.jpg

Dinamo Kiev was de betere in de eerste helft, maar wij stonden met 1-0 voor met rust.

Na rust verliep het duel evenwichtig, maar wij scoorden uit een prachtige aanval.

Vriendschappelijk Duel: Anderlecht - FC Torino 0-3

anderlechttorinohj4.jpg[/url]

Een verrassende uitslag. Wij waren wel beter, maar Anderlecht kreeg ook kansen. Zij benutten deze niet, terwijl wij ze wel benutten. Na rust gebeurde er weinig, maar de overwicht was voor ons.

Vriendschappelijk Duel: FC Torino - Sevilla 2-1

torinosevillasj3.jpg

Wij waren de betere deze partij, maar heel lang stond het 1-1. Vlak voor tijd maakte de Japanner Oguro toch de winnende door een prachtige aanval van ons.

1e Kwalaficatie ronde van de beker: Ivrea - FC Torino 1-5

ivreatorinodm5.jpg

Een makkelijke zege tegen Ivrea. Ivrea zit in de Serie C en kon niks beginnen tegen ons. We speelden goed en scoorden 5 maal.

2e Kwalaficatie ronde van de beker: FC Torino - Catania 1-0

torinocataniafh3.jpg

Een moeilijkere zege dan tegen Ivrea. Wij waren beter en kregen kansen, maar ook Catania kreeg kansen.

In de 2e helft scoorden we en dat was de beslissing van het duel.

3e Kwalaficatie ronde van de beker: FC Torino - Messina 3-2

torinomessinanliq6.jpg

We waren aan elkaar gewaagd, maar wij gingen er met de zege vandoor.

We kwamen steeds op voorsprong en gaven de voorsprong ook niet meer uit handen.

De 1e ronde van de beker is tegen Palermo uit.

Voetbal Insite sprak met Marc Meier, coach van FC Torino

Johan: Marc, was je verrast na je aanstelling als coach?

Ik: Tuurlijk, ik had zelf nooit verwacht dat ik in Italie mocht werken. Een droom die uitkomt.

Johan: Je eerste training was natuurlijk wennen. Wat vond je er zelf van?

Ik: De spelers verwelkomde mij, dus dat is prettig. De kwaliteiten van de spelers ben ik zeer tevreden over.

Johan: Je hebt inmiddels de eerste wedstrijden erop zitten. Tevreden?

Ik: Zeker, we hebben niet verloren en we speelden ook nog goed voetbal. Ik ben niet ontevreden over de wedstrijden en de spelers.

Johan: Inmiddels staat er bijna de 1e competitiewedstrijd op het programma. Palermo uit.

Dat klopt, het wordt een zeer moeilijke wedstrijd, maar natuurlijk hoop je op een goed resultaat. Palermo is een goed elftal en heeft ambities in Europa.

Johan: Ten slotte, Voel je je al op je gemak in Turijn?

Ik: Jawel, de taal is nog moeilijk, maar ik begin er aan te wennen. Er zijn veel Italianen in de selectie, maar ik red me er wel mee.

De Technische staf heeft me ook vriendelijk begroet, dus ik ben tevreden in Turijn.

Johan: Bedankt dat je langskwam en succes in Turijn.

Ik: Bedankt !!

Volgende Keer:

Eerste competitiewedstrijden !!

Graag reageren en screens op aanvraag

Geplaatst

Leuke uitdaging weer alleen je vergist je in Torino..

Torino is met een gedachte gepromoveerd, die hebben absoluuut niks in de degradatiezone te zoeken, zowel in het echt als op FM niet..

(niet zoals RBC bijv vorig jaar, die waren kansloos)

Torino haalt bij mij vrijwel altijd al europees voetbal en dat zie ik jou ook wel flikken :thumb:

Geplaatst

Die nieuwe manier van presenteren is zeer mooi en de prestaties zijn super kortom geweldig _O_

Geplaatst

Je begint goed ik hoop dat t allemaal een beetje wil lukken

Geplaatst

Het is beetje lastig om te lezen wie er gescoord hebben ;)

Ook is het kwalificatie en niet kwalaficatie ;)

Succes verder bij deze leuke club :D :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Ik kan het makkelijk lezen ;)

Geplaatst

Ik kan het anders ook goed lezen hoor

Geplaatst

Is best goed te lezen in die nieuwe layout !!

prop hem niet té vol en verder véél succes met Torino

Geplaatst

Ik zie nu voor het eerst dat je een nieuwe novelle bent begonnen. Het ziet er weer net zo mooi uit, succes!

Geplaatst
  • Auteur

Serie A

1e competitiewedstrijd: Palermo - FC Torino 1-2

palermotorinole8.jpg

In de 1e helft was Palermo duidelijk de betere en ze stonden dan ook met rust met 1-0 voor.

Na rust waren we aan elkaar gewaagd. Rossina maakte uit een vrije trap de 1-1 en Fiori maakte een prachtige aanval van ons af en hier bleeft het bij. De eerste punten zijn binnen !!

2e competitiewedstrijd: FC Torino - Sampdoria 1-2

torinosampdoriaqe0.jpg

Een wedstrijd waar het in een gelijkspel moest eindigen. Wij kwamen voor, maar toen was het tijd voor Modric. IN 2 minuten scoorde hij 2 prachtige doelpunten en hiermee bracht hij Sampdoria naar de voorsprong.

De 2e helft hadden wij een licht overwicht, maar wisten we weinig kansen te creeren. 10 minuten voor tijd hadden wij de kans op de gelijkmaker, maar Rossina miste van elf meter.

3e competitiewedstrijd: Siena - FC Torino 1-2

sienatorinoho5.jpg

We hadden voor rust al de orde op zaken. We stonden met 2-0 voor en er leek helemaal niks aan de hand. Na rust kwam Siena en scoorde de aansluitingstreffer. Na de treffer kreeg Siena kansen, maar Abbiati stond geweldig te keepen.

Spits Elivs Abbruscato breekt been

Torino speler Elvis Abbruscato heeft tijdens de training zijn been gebroken. De aanvaller is tussen 4 en 7 maanden 'out'. Abbruscato kwam mij een duel verkeerd terrecht en brak zijn been.

Abbruscato was goed bezig tijdens het begin van het seizoen. Hij scoorde veel en ook gaf hij veel assisten.

Zalayeta zal Abbruscato vervangen in de punt van de aanval.

Meier was teleurgesteld over de blessure: 'Doodzonde'. 'Hij is een zeer goede speler met veel kwaliteiten'. 'Hij zal gemist worden, maar ik denk dat Zalayeta het ook wel goed doet, zei de Torino coach.

abbruscato1.jpg

4e competitiewedstrijd: Palermo - Lazio Roma 1-1

torinolazioqp4.jpg

Een verdiend gelijkspel. Wij waren aan elkaar gewaagd en scoorden beiden 1 keer.

5e competitiewedstrijd: AC Milan - FC Torino 3-1

milantorinogk7.jpg

Wij waren helemaal niet slechter dan Milan, alleen ze waren beter in het afwerken dan ons. Zij kwamen voor, maar Zalayeta maakte de 1-1 door een prachtig doelpunt. Na het doelpunt hadden wij de kans op de 2-1, maar faalden.

Kort voor rust maakte Milan de 2-1. Wij waren na rust niet wakker en Kaka gaf ons de genadeslag met een geweldige lob. Na de 3-1 gaven beide teams weinig kansen weg.

6e competitiewedstrijd: FC Torino - Messina 3-0

torinomessinams8.jpg

Een gemakkelijke zege, ook al bleef het 1e doelpunt lang uit.

7e competitiewedstrijd: FC Torino - Reggina 0-0

torinoregginabf4.jpg

Een saaie wedstrijd met weinig kansen. Terrechte uitslag, 0-0 !

8e competitiewedstrijd: Ascoli - FC Torino 0-2

ascolitorinowg7.jpg

Een zeer goede wedstrijd van onze kant. We waren de beter ploeg en scoorden 2 keer. Daarin tegenover kon Ascoli niks beginnen. 1 van de beste wedstrijden van dit seizoen. !!

De stand na 8 competitiewedstrijden:

stand8ea9.png

Ik doe het wel goed met Torino, maar we moeten proberen dit vol te houden.

Volgende Keer:

Verdere competitiewedstrijden

Bekerwedstrijd !!

Graag reageren en screens op aanvraag

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]