Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Boca Juniors - Strijden voor Zuid-Amerikaanse overheersing!

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Boca Juniors

Boca Juniors dus, een club met vele grote talenten. Spelers zoals Diego Maradona, Gabriel Batistuta, Carlos Tevez en Claudio Canniga kwamen voort uit deze grootse club. En ook in deze tijd hebben ze vele grote talenten rond lopen, er wordt door iedere grote Europese club getrokken aan Fernando Gago, Rodrigo Palacio en Neri Cardozo. Mede met hulp van deze talenten zal dit team een gooi moeten doen naar alle prijzen die er maar te winnen zijn, dat ben je namelijk verplicht met zó’n selectie, en zó’n coach: ik dus.

Seizoen 2006/2007: deel 1

Er warden geen transfers gedaan. Ik vond dat het team wel goed stond en dat er geen plekken waren waar versterking nodig was, enkel in het doel hadden we misschien geen echte topper maar we hadden ook geen geld om een betere doelman te kunnen halen. Er werden wel wat overbodige jeugdspelers de laan uit gestuurd maar voor de rest bleef de selectie in tact. Wel werden er veel stafleden aangetrokken zodat we met een harde training aan het werk kunnen gaan.

Selectie:

selectie.png

Deze selectie lijkt mij dus sterk genoeg om kampioen te kunnen worden. We hebben gewoon overal topspelers staan. Er wordt gespeeld in een 4-4-2 met een VM en een MC. Martin Palermo wordt de targetman die wordt bediend door de flanken (Cardozo en Barros Schelotto), hij houdt de bal vast en scoort, of geeft de bal af aan zijn partner voorin (Palacio) die hem binnen moet werken. Klinkt simpel, dat is het ook.

Competite:

Stand.png

De openingsronde is dus in ieder geval gewonnen! Vlekkeloos loopt het nog niet maar we staan toch mooi zes punten voor op de rivaal. We scoren veruit het meeste in de competitie en krijgen ook weinig goals tegen, dit stemt dus wel tot tevredenheid.

Copa Sudamerica:

Eerste ronde:

USMP - Boca Juniors 0-9

Boca Juniors – USMP 6-0

Kwartfinale:

Parana – Boca Juniors 0-2

Boca Juniors – Parana 1-1

Halve Finale:

Boca Juniors – River Plate 2-0

River Plate – Boca Juniors 2-2

Finale:

Copa-Sudamerica.png

Tja, kippetje. Elke ronde werd simple overleefd en ook in de finale kon Cruzeiro ons niet bijhouden. Enkel tegen River Plate hadden we het even moeilijk toen we in de return met 2-0 achterkwamen, maar het spitsenkoppel redde ons natuurlijk weer waarna we de beker dus ook maar mee naar huis namen.

De helden van het seizoen

Palermo.png

Martin, hij loopt ongeveer één op één en geeft ook nog een boel assists. Door zijn balvastheid is hij tevens ook nog een perfect aanspeelpunt, heerlijke speler dus, ondanks zijn leeftijd!

Gago.png

Fernando, wát een talent. Prachtige acties, niet te beroerd om ook vies werk op te knappen, en een boel assits. Wat wil je nog meer? Ga zo door Fernando!

Krupoviesa.png

Juan, een linksback die op de helft van het seizoen ongeveer 15 assits levert, gruwelijk dus!

Rodrigo Palacio. Ik ben vergeten een screen te maken en zit al wat verder in mijn game. Hij liep echter meer dan één op één en had ongeveer 28 doelpunten in een wedstrijd of 20. Hij speelt dus ook een voortreffelijk seizoen. Gelukkig heeft hij zijn contract verlengd….Wat zouden we zijn zonder Rodrigo?

Dit was dus de eerste seizoenshelft. Het loopt allemaal gesmeerd en we zijn nog maar zelden in moeilijkheden gekomen. Volgende seizoenshelft zullen jullie nog meer mooie prestaties zijn met ook nog een paar leuke (toekomstige) transfers, dus stay tuned! En screens op verzoek.

Geplaatst
  • Auteur

Boca Juniors

Boca Juniors dus, een club met vele grote talenten. Spelers zoals Diego Maradona, Gabriel Batistuta, Carlos Tevez en Claudio Canniga kwamen voort uit deze grootse club. En ook in deze tijd hebben ze vele grote talenten rond lopen, er wordt door iedere grote Europese club getrokken aan Fernando Gago, Rodrigo Palacio en Neri Cardozo. Mede met hulp van deze talenten zal dit team een gooi moeten doen naar alle prijzen die er maar te winnen zijn, dat ben je namelijk verplicht met zó’n selectie, en zó’n coach: ik dus.

Seizoen 2006/2007: deel 1

Er warden geen transfers gedaan. Ik vond dat het team wel goed stond en dat er geen plekken waren waar versterking nodig was, enkel in het doel hadden we misschien geen echte topper maar we hadden ook geen geld om een betere doelman te kunnen halen. Er werden wel wat overbodige jeugdspelers de laan uit gestuurd maar voor de rest bleef de selectie in tact. Wel werden er veel stafleden aangetrokken zodat we met een harde training aan het werk kunnen gaan.

Selectie:

selectie.png

Deze selectie lijkt mij dus sterk genoeg om kampioen te kunnen worden. We hebben gewoon overal topspelers staan. Er wordt gespeeld in een 4-4-2 met een VM en een MC. Martin Palermo wordt de targetman die wordt bediend door de flanken (Cardozo en Barros Schelotto), hij houdt de bal vast en scoort, of geeft de bal af aan zijn partner voorin (Palacio) die hem binnen moet werken. Klinkt simpel, dat is het ook.

Competite:

Stand.png

De openingsronde is dus in ieder geval gewonnen! Vlekkeloos loopt het nog niet maar we staan toch mooi zes punten voor op de rivaal. We scoren veruit het meeste in de competitie en krijgen ook weinig goals tegen, dit stemt dus wel tot tevredenheid.

Copa Sudamerica:

Eerste ronde:

USMP - Boca Juniors 0-9

Boca Juniors – USMP 6-0

Kwartfinale:

Parana – Boca Juniors 0-2

Boca Juniors – Parana 1-1

Halve Finale:

Boca Juniors – River Plate 2-0

River Plate – Boca Juniors 2-2

Finale:

Copa-Sudamerica.png

Tja, kippetje. Elke ronde werd simple overleefd en ook in de finale kon Cruzeiro ons niet bijhouden. Enkel tegen River Plate hadden we het even moeilijk toen we in de return met 2-0 achterkwamen, maar het spitsenkoppel redde ons natuurlijk weer waarna we de beker dus ook maar mee naar huis namen.

Palermo.png

Martin, hij loopt ongeveer één op één en geeft ook nog een boel assists. Door zijn balvastheid is hij tevens ook nog een perfect aanspeelpunt, heerlijke speler dus, ondanks zijn leeftijd!

Gago.png

Fernando, wát een talent. Prachtige acties, niet te beroerd om ook vies werk op te knappen, en een boel assits. Wat wil je nog meer? Ga zo door Fernando!

Krupoviesa.png

Juan, een linksback die op de helft van het seizoen ongeveer 15 assits levert, gruwelijk dus!

Rodrigo Palacio. Ik ben vergeten een screen te maken en zit al wat verder in mijn game. Hij liep echter meer dan één op één en had ongeveer 28 doelpunten in een wedstrijd of 20. Hij speelt dus ook een voortreffelijk seizoen. Gelukkig heeft hij zijn contract verlengd….Wat zouden we zijn zonder Rodrigo?

Dit was dus de eerste seizoenshelft. Het loopt allemaal gesmeerd en we zijn nog maar zelden in moeilijkheden gekomen. Volgende seizoenshelft zullen jullie nog meer mooie prestaties zijn met ook nog een paar leuke (toekomstige) transfers, dus stay tuned! En screens op verzoek.

Geplaatst

Re: Boca Juniors - Strijden voor Zuid-Amerikaanse overheersing!

Een leuke club ;) ook je resultaten zijn goed _O_

Mag ik screen van Rodrigo Palacio _O_ ?

Geplaatst

Zéér leuke club met talentvolle spelers !!

Mooie heenronde trouwens !!

Je presentatie is goed, doe zo voort !!

Geplaatst

mooi team zeker. ik wil ook wel erg graag een sreen van palacio.

Geplaatst
  • Auteur

Palacio:

klik!

Seizoen 2006/2007: deel 2

Transfers:

transfersps9.png

Er werden dus ook enkele transfers gedaan in de winterstop. Ik vond de selectie wel aardig staan maar miste toch een echte topkeeper. Ik denk dat ik die gevonden heb in Fernando Henrique. Jammer genoeg geen Argentijn, maar goede alternatieven waren er niet. Nicolas Pareja werd als directe versterking binnengehaald, hij kon niet wennen in België en keerde graag terug naar Argentinië. Mauro Zarate is een mooie back-up voor Palacio / Palermo, daarnaast ook een erg groot talent. Mooie transfers lijkt me dus.

Competite:

eindronde.png

De eindronde was dus ook vrij makkelijk binnen te halen. Het was na een wedstrijd of tien nog wel spannend toen we slechts 6 punten voorstonden, maar toen kwam River op bezoek. Afgeslacht werden ze, afgeslacht! Een droge 4-0 was het resultaat en het kampioenschap beslist.

eindstand.png

Als je de openings- en eindronde bij elkaar optelt zijn we duidelijk de beste dit jaar geweest, mooi gedaan mannen! Enkel jammer van de vele tegengoals maar ik denk dit toch wel ruim weggewerkt te hebben met het magistrale aantal doelpunten voor, een speciaal bedankje daarvoor natuurlijk naar Palermo en Palacio!

Copa Libertadores:

Poule:

Poule-CL.png

De poule werd dus vrij simpel overleefd. Een paar onnodige gelijkspelen maar who gives a fuck? Door dus.

The road to the final:

roadtothefinalbm0.png

Eat that! Allemaal werden ze simpel opgerold. De enige die nog een beetje tegenspartelde was Flamengo, maar ook een doelpunt in blessuretijd kon ze niet redden, Boca Juniors gaat voor de historische treble!

The Big Final:

Cruzeiro is de tegenstander. Die kennen we nog wel, toch? Juist, we wonnen van ze in de Copa Sudamerica. Eens zien of ze daar wat van geleerd hebben.

Finale.png

Nee dus! Boca Juniors wint de treble! Het was een van de weinige confrontaties dit jaar waarin we het moeilijk hadden. Barros Scheloto maakte het ons dan nog eens moeilijker door een domme rode kaart te pakken. In de finale waren Palacio en Ledesma de grote mannen. Ledesma, de man die bijna nooit speelt, was wel degelijk gruwelijk bezig! Allereerst gaf hij een assist die Palacio binnenkopte, in de verlenging was het andersom en scoorde Ledesma. Jammer genoeg tellen uitdoelpunten niet dubbel in de finale anders waren we na 120 minuten al gewonen, nu niet dus. Maar toen kwam hét moment van Fernando Henrique! Hij stopte drie pingels en zo wint Boca Juniors de Copa Libertadores, en misschien nog wel mooier, mogen ze volgend jaar proberen de wereldbeker te winnen.

Palermo2.png

Martin, precies vijftig doelpunten…ik kan hier wel allemaal superlatieven gaan gebruiken maar ik kan ook niet moeilijk doen en gewoon één woord geven, toch? Dus: held!

Palacio2.png

Rodrigo, tja..hij loopt precies één op één en scoort evenveel dan Palermo, dat kan geen toeval meer zijn. Samen met Martin één van de meest gevreesde spitsenduo’s ter wereld!

Juan2.png

Juan, een linksback die veruit de meeste assists levert in de hele competitie, in Zuid-Amerika en in ons eigen team..Geweldenaar, vreemd dat hij nooit is kunnen slagen in Europa, want dat verdient hij zeker.

Gago.png

Fernando, begrijpelijk waarom heel Europa achter hem aanzit. Dé motor van dit elftal. Doet alles, voor niets te beroerd en strooiend met assits, heerlijk talent!

Zo, dat was dus mijn eerste seizoen in Argentinie. Heerlijk seizoen, alles gewonnen wat er te winnen viel! Volgend jaar rest ons de moeilijke taak om dit te evenaren en proberen Manchester United te verslaan in de wereldbeker. Daarnaast ontbreekt ook nog de supercup in mijn prijzenkast, maar goed, na volgend jaar niet meer..Dat neem ik tenminste aan! En screens op verzoek natuurlijk.

Geplaatst

Ziet er allemaal tof uit Ramon! 8) Graag een screen van Zárate, en welke skin is dat trouwens in je 2de update? Verder veel succes, en zal het zeker blijven volgen!

Geplaatst

Geweldig, ziet er heel goed verzorgd uit en natuurlijk geweldige prestaties.

Ook mooie tranfers trwns. Fernando Henrique was in 06 held.

KUTGW!!

Geplaatst

Goed zo Ramon. Je speelt eindelijk een keer lang dan 1 seizoen. :banana:

Prestaties zijn top enzo, maar dat wist je al.

KUTGW! :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Ziet er allemaal tof uit Ramon! 8) Graag een screen van Zárate, en welke skin is dat trouwens in je 2de update? Verder veel succes, en zal het zeker blijven volgen!

Bedankt! Het is de Sleek FM skin, te downloaden op dit forum. Screen doe ik wel in volgende update, want nu is het vakantie enzo..

Geweldig, ziet er heel goed verzorgd uit en natuurlijk geweldige prestaties.

Ook mooie tranfers trwns. Fernando Henrique was in 06 held.

KUTGW!!

Bedankt! In 07 is hij qua stats ongeveer evengoed alleen heeft hij soms irritante blunders maar goed, met zo'n voorhoede maakt dat weinig uit.

Goed zo Ramon. Je speelt eindelijk een keer lang dan 1 seizoen. :banana:

Prestaties zijn top enzo, maar dat wist je al.

KUTGW! :cab:

Haha, dankje! :thumb:

Geplaatst

Heerlijk team, de combinatie Palacio - Palermo is te gruwelijk _O_

Geplaatst

Zarate is ook "redelijk" goed hoor :D Helden selectie, volgende stap wereldbeker, moet te doen zijn :)

Geplaatst

leuke club jammer dat ik met de laatste update speel (ik ben ook Boca) en daarom geen Fernando Gago meer tot mijn beschikking heb

Geplaatst

Ik denk dat dit topic dood is tommiej2 kijk maar naar de datum van het laatse bericht

Geplaatst

Die spitsen zijn sick goed bezig man, KUTGW.

Geplaatst

Zo hoeveel heb je in het totaal dat seizoen gescoord?

Geplaatst

Jongens,

Deze novelle was dood sinds 17 Januari...

Kijk even alvorens je een reactie plaatst aub !!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]