Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

En bevalt ie? ;)

Vroeg em af of er hier mensen zijn die trainers gebruiken om met de racefiets in de koude maanden binnen te kunnen fietsen.

Ik heb zelf nu 2 jaar de volgende tacx trainer:

TacxSwing.jpg

Enkele weken terug heb ik een mat gekocht om eronder te doen:

33.2165.png?w=600

Plus nieuwe schoenen en een extra teller gekocht.

Deze schoenen:

shimano%20shr076g.bmp

De teller egwoon een vrij standaard cateye teller. Aangezien alleen het achterwiel draait en ik de sensor standaard op het voorwiel heb zitten nu dus ook 1 op het achterwiel zodat ik wel een tempo aan kan houden :)

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Ziet er inderdaad erg leuk uit Gert.;)

Ik heb het de laatste tijd erg druk gehad en heb die fiets dus nog niet kunnen uitproberen. Mag daar ook een keer op zo'n trainer die jij hebt komen als ik wil.:)

Geplaatst
  • Auteur
Ziet er goed uit. Is dat ook een beetje te betalen?;)

Ik was er toen ongeveer 125 euro voor kwijt. Je hebt ook hele dure enzo. Maar voor die prijs heb je al goede :)

Geplaatst

Dat is me wel een doel zeg :P Ik wens je heel veel succes, mooi geschreven stuk ook trouwens.

Geplaatst

Van de week kaartjes gehaald voor de Elfstedentocht op de fiets. Van te voren maar even flink trainen hehe, waarschijnlijk doen we twee weken daarvoor de Elfmerentocht. Meer mensen die hem gaan fietsen?

Geplaatst

Ik niet denk ik, ik wacht op volgende week om 20.00 uur. Hopen dat ik één van de 12.000 gelukkige ben die met de AGR mee mag doen. :)

Geplaatst
Van de week kaartjes gehaald voor de Elfstedentocht op de fiets. Van te voren maar even flink trainen hehe, waarschijnlijk doen we twee weken daarvoor de Elfmerentocht. Meer mensen die hem gaan fietsen?

Late reactie, mja topic komt nu beetje bovendrijven.

Maar goed, dat lijkt me wel wat, ik zal eens overleggen met m'n pa, misschien eerst even trainen daarvoor, dan als voorgerecht dit en als nagerecht ergens in juni de Alp d'Huez met m'n pa fietsen.

Geplaatst

Hij is dit jaar ook rond begin/midden juni, tijdens Pinksteren, dus weet niet wanneer je d'Huez wil gaan fietsen, maar hier moet je wel rekening mee houden.

Geplaatst
Iemand die nog meer toertochten weten in de buurt van Almere het liefst ?

Zou je hier eens moeten kijken.

Geplaatst
Zou je hier eens moeten kijken.

Thnx die zocht ik al een tijdje maar kon hem niet vinden. :mrgy:

Geplaatst

Kan heel goed. Mijn eerste fiets heb ik voor €300,- ook tweedehands gekocht. Was echt een prima ding.

Geplaatst
  • Auteur

Kan prima ja. Marktplaats.nl staan wel fietsen voor die prijs. Heb je wel een ouder model maar dat geeft niet toch.

Geplaatst

Nee, dat maakt niet uit inderdaad.;) Even wachten tot mijn verjaardag en dan zal ik daarna eens gaan rondzoeken.:)

Geplaatst

Over een week even een onderhoudsbeurt bij de winkel waar ik mijn fiets gekocht heb, en daarna maar eens beginnen met wat meer te fietsen. De laatste weken wel een paar km's gepakt, maar vindt het nog aardig koud hehe.

Geplaatst

Weet iemand een site waar je voor een wat lagere prijs toch redelijk goede wielerkleding kan kopen?

Geplaatst

Ga zo ook maar weer eens beginnen. Nog geen flauw idee waar ik heen ga, zie het wel ff.

Dat viel zwaar tegen. Nu ik een maand een scooter heb doe ik helemaal niets meer qua sport. Was dus al vrij snel moe, maar gewoon lekker rustig doorgefietst. En weer op allemaal plekken geweest waar ik nog nooit van had gehoord. Was op den duur wel verdwaald en toen ik dacht dat ik bijna thuis was moest ik nog 9 km ofzo:p Totaal iets meer dan een uur gefietst, maar was men teller vergeten dus weet niet hoever. Gok een kleine 30 km ofzo..