Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik heb gisteren mijn eerste rondje van het jaar gemaakt. Met mijn pa anderhalf uur a 28,5 gemiddeld over de dijken geraasd. Nauwelijks hoogteverschil, maar de wind maakte het toch pittig. Laten we het erop houden dat ik blij was dat ik niet alleen was.

Het bewijs: http://runkeeper.com/user/ThomasMeerwaldt/activity/35483454

Je map is prive he, dat weet je?

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

fietsroute18meideel1.png

fietsroute18meideel2.png

Gisteravond een van mijn favoriete rondjes gereden, de Camerig. Waarschijnlijk het gebied dat in Nederland het meest de Alpen benaderd, zover dat mogelijk is. Deze keer beklommen vanaf de 'andere' kant die zich Eschberg (2850 meter - 3,6 % - max. 9,1%) noemt, die door de meesten meestal wordt afgedaald.

Eschberg_site.jpg

I love it here.

Geplaatst

Op de seconde 2 uur. Knap! Ik baal dat ik in het polderland woon, vind niks zo leuk als heuvels op punchen!

Geplaatst
Op de seconde 2 uur. Knap! Ik baal dat ik in het polderland woon, vind niks zo leuk als heuvels op punchen!

Haha, ja het was om en nabij de twee uur ;)

Geplaatst

Ok, jij hebt dat achteraf ingevoerd. Wist niet eens dat dat kon. Ik heb gewoon die app op mijn telefoon staan. Dan is het "start activity", "stop activity" en "upload". Lekker makkelijk.

Geplaatst

Ik moet toch echt ook weer eens beginnen zeg, zeker nu voetbal is afgelopen.

Geplaatst
en iemand om mee te gaan fietsen. :P

Hoezo moet er iemand bij zijn? Ik fiets het meerendeel ook alleen.

Geplaatst

Omdat mijn ouders liever niet hebben dat ik grote afstanden alleen fiets. Mountainbiken hier in het bos mag nog wel maar zelfs dat hebben ze liever niet. Daarnaast zou ik op wat omliggende dorpen en Roermond na geen idee hebben waarheen te fietsen ;)

Geplaatst

Ik zelf zou morgen de Lingeroute gaan fietsen, mja werk laat het helaas niet toe ;e Zondag maar ff een paar kilometertjes maken met mn ouders.

Geplaatst
Gewoon die routebordjes volgen:

Fietsbord_238.jpg

routebord(1).jpg

Dan blijft het probleem dat ik niet alleen grote stukken kan gaan fietsen, plus het feit dat ik nog steeds geen wielrenfiets heb :P

Geplaatst
Omdat mijn ouders liever niet hebben dat ik grote afstanden alleen fiets. Mountainbiken hier in het bos mag nog wel maar zelfs dat hebben ze liever niet. Daarnaast zou ik op wat omliggende dorpen en Roermond na geen idee hebben waarheen te fietsen ;)

Hoe oud ben je als ik mag vragen?

Geplaatst

16. Maar mijn ouders zijn snel bezorgd hoor, mijn moeder heeft zelfs liever niet dat mijn vader alleen gaat hardlopen. Al komt dat ook doordat er nog niet zo lang geleden een man dood is gevonden hier in de buurt die alleen ging hardlopen. Afin, ik denk gewoon dat mijn ouders liever niet hebben dat ik een heel end wegga alleen op de fiets, voor het geval dat er iets gebeurt zeg maar ;c

Geplaatst

Dat had ik vroeger ook, mocht ook niet verder dan een bepaald bordje vlak voor de Hollandse Brug. Na een paar keer daar aan gehouden te hebben gingen we andere route zoeken, nog steeds niet verder dan dat bordje. En daarna ging ik gewoon verder dan dat bordje. Eerst stiekem en daarna toch aan me moeder verteld, ze wist dat ze er niks aan kan doen en dat ik me er toch niet meer aan zou houden. En je bent 16, dan ben je oud en wijs genoeg om voor jezelf te zorgen, toch?

Geplaatst

Of je probeert gewoon een rondje rond je dorp te maken. Gewoon dat je binnen een straal van zoveel kilometer blijft.

Geplaatst

Jaja ik snap het allemaal wel, maar ik heb het over echt grote stukken, het is niet dat ik niet in mijn eentje het dorp uit mag ofzo ;c Maar het grootste probleem is en blijft ook wel dat ik geen fiets heb, wat me toch van essentieel belang lijkt voor het wielrennen :mrgy:

Geplaatst

Zijn hier Belgen uit Belgisch Limburg die mij enkele tips kunnen geven waar ik in jullie buurt mooie stukken bergop kan vinden? En zijn er nog mensen die wel eens in de Eifel gefietst hebben? Zie dat daar beklimmingen zijn van meer dan 10 km, best apart in de (redelijk) nabije omgeving. Heb inmiddels alles hier in Z - Limburg wel gehad, wil graag eens wat (verder) de grenzen overgaan in de zomer.

Geplaatst

Deze week begonnen met trainen. In twee namiddagen zo'n 100km bij elkaar gekoerst....

Geplaatst

Vandaag met collega wezen fietsen, ging echt verschrikkelijk goed. Zat mooi tempo in, maar hij is 30 kilo zwaarder dus had het zwaarder omhoog dan ik. Ging er soms als een malle vandoor. Bij de Doode man schoot ik op 1/3e uit men pedaal echt jammer. Verder nog aangehouden omdat ik niet helemaal rechts fietste maar verder geen boete dus dat scheelt. Iig volgende keer Id kaart meenemen, vergeet ik telkens. Men telefoon had er geen zin in dus heb de route zelf moeten uitpluizen zo, kan een foutje in zitten maar grotendeels klopt ie wel. Heb een aantal leuke bergjes gepakt. Maar de 291m Climb is veels te weinig, mja.

2352011.png

Windraak, Bergseweg, Plettenberg-oost, Doode man, Kloosterberg, Stammenhof, Zandberg en nog de helft van de Putherberg.

Geplaatst

Hebben ze eindelijk die boom bij de Windraak weg gehaald? Ik wilde er 2 weken geleden omhoog maar kon toen omkeren..

Geplaatst

Die van de foto ;) Dus als je beneden staat achter de bushalte langs door het bosje en dan begint het stijlere gedeelte.