Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

1307759410-010.png

Was eerst van plan 35 km te fietsen, maar het werd ietsjes meer ^^

Had ook maar 1 bidon mee dus laatste 30 km helemaal geen energie meer.

Geplaatst
  • Auteur

Hehehe ja. Maar mooi tochtje wel.

Hier ben ik sinds wat dagen geblesseerd. Iets in me bovenbeen wat hopelijk flink verrekt is en niet gescheurt. Want voetbal seizoen zit erop en wil weer veel gaan fietsen.

Geplaatst

Dit jaar in plaats van mountainbiken het maar eens op de racefiets proberen. Heb deze fiets te leen gekregen. Eergisteren meteen een rondje van 55 kilometer gereden, met behoorlijk wat wind. Ging erg lekker met bijna 29 km/h gemiddeld. :)

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag toch maar gaan fietsen. Het ging beter dan verwacht met me been.

Leuk fietsje hoor Yor om mee te proberen. Ook een beetje jouw framemaat?

Geplaatst
  • Auteur

Qua wonden kom je er nog best goed vanaf als je zo de fiets ziet. Balen man van de valpartij!

Geplaatst
Aii balen :S

Was het gebeurt bij dat bordje 'Fietsers afstappen' ?;c

haha ja hoe weet jij dat?

Geplaatst

Ik moet wel eens met de trein en het is niet echt simpel fietsen op dat stukkie ;c

Geplaatst

2xhIhEHU5Dw

Ik ben van plan om te gaan sparen voor een apparaat als deze, heeft iemand daar ervaring mee en aan welke prijsklasse moet ik dan gaan denken?

Geplaatst

Hoe ver wil je gaan? Het instapmodel vind ik voor rond de 100 euro, maar dat is alleen dat ding voor je achterwiel. Dat ding wat daar staat lijkt me een stuk duurder

Geplaatst

Ja ik heb ff verder gegoogled en een review gevonden van het apparaat in het filmpje. Die review is meer dan een jaar oud en daar was de prijs omgerekend 1000 euro. Ik heb dat ding in on-line winkels gezien voor minder dan 500 euro nu.

Met dat dure ding is het iig mogelijk om je trainer met software te laten communiceren voor je workoutprogram. Als je het geld er voor over hebt kun je ook dvd's kopen (30 euro) waarmee je wielertochten zoals de Marmotte, Ronde van Lombardije kunt narijden en eventueel met bv de Schleckjes aan je zijde. Tijdens de training verandert de weerstand van de trainer zoals die dan ook in het echt is dus de stijlte van de klimmen wordt zo waargeboots: en je hebt ook de beelden van de klim. Dus met een beetje inlevingsvermogen lijkt het alsof je echt aan het fietsen bent.

Uit de review blijken een aantal kleine hardwaregebreken (hierbij moet je aan denken dat de kilometerteller die er bij zit niet om hele dure sturen past etc) en wat software troubles. De software wordt wel continu geupdate en die schijnt nu ondertussen goed te zijn. Met de gebreken krijgt de fiets er 3 uit 5 sterren omdat die gebreken eigenlijk zonde zijn voor zo'n dure trainer (prijs vs kwaliteit). Als deze gebreken er niet zouden zijn zou de review "suberb"

Kortom zodra ik het huis uit ben en een vaste baan heb wil ik zo'n speeltje :P

Geplaatst

Google tacx bushido: ik zit op de iPhone dus is link plakken iets lastiger. Merknaam is tacx en type bushido

Geplaatst

Ik wil van de zomer ook eens gaan fietsen, het probleem is alleen dat ik geen race fiets en nog 0,0 ervaring heb. In het begin zal ik ook rustig aan beginnen en het is niet te bedoeling om mezelf gelijk af te beulen. In wat voor prijsklasse zal ik ongeveer terecht komen voor een fiets voor een beginner als mij? :) En hoe zit het met kleding? Als je in een normaal shirt maat L hebt, past dan ook een wielershirt in maat L of hoe werkt dat precies?