Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Haha, ik mis ook wel eens een afslagje. Plan je een hele route van te voren loopt het volledig in de soep omdat je een verkeerde afslag neemt.. balen is dat.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Heb ik ook wel eens, maar aan de andere kant is het ook weer wel leuk. Dan kom je eens op plekken waar je normaal nooit komt. Zo kwam ik een keer bij een mooi park in een dorp hier verderop. Wist niet eens dat ze daar een park hadden.

Geplaatst

Mwoah, leuk leuk, nee ik vind het niet leuk. Anders weet zit ik steeds te zoeken waar ik langs moet en dan kan ik nooit lekker op gang blijven.

Geplaatst
  • Auteur

Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben.

Geplaatst
Le Saux, ik heb even gekeken naar zo'n neusklemmetje die Contador vandaag ook op had. Zag het toevallig in het interview van em na de etappe. Maar ik vind via google allemaal plastic varianten. Maar wil gewoon zo'n 1 als dat de wielrenners hebben.

Ik moet zeggen dat ik er de afgelopen tijd (afkloppen) minder last van heb. Vriend waar ik mee fiets is bergop gewoonweg sterker, of in ieder geval sneller, dan ik en ik merk wanneer ik geen gekke dingen doe en eenzelfde ritme aanhoudt ik er minder snel last van heb.

Heb overigens zojuist http://www.klimgeiten.nl ontdekt, wat een fantastische site! :<

Geplaatst

Jullie maken me jaloers met al dat klimmen, ik wou dat ik hier in de buurt kon klimmen :p Paar dagen geleden toevallig weer op de fiets gestapt, maar de wind was behoorlijk sterk. Uiteindelijk toch nog 30 kilometer wezen fietsen, maar het was echt ongelooflijk zwaar.

Geplaatst
Haha, ik mis ook wel eens een afslagje. Plan je een hele route van te voren loopt het volledig in de soep omdat je een verkeerde afslag neemt.. balen is dat.

Ik plan eigenlijk nooit een route. Ik stap op de fiets en bepaal wel waar ik ongeveer heen wil en dan fiets ik gewoon. Meestal volg ik die fietsroutebordjes.

Geplaatst

Nou ja ik dus wel. Ik wil nog wel eens verdwalen, zo ook een keer op Terschelling. Maar dat verhaal laat ik maar achterwege denk ik :P

Maar ik fiets dus in het hoge noorden en daar is geen heuvel of ook maar een bergje te bekennen. Ik fiets dan zo af en toe de dijk op, maar dat is een minuut en je bent boven. Echte leuke heuvels hebben we hier niet en dat vind ik juist het mooist en ik denk dat ik daar het beste in ben. Volgens vrienden van mij heb ik echte klimmersbenen ;)

Geplaatst

2372011.png

Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer.

Geplaatst
  • Auteur

Is toch weer een mooi tochtje he. Het weer viel ook vast niet mee met die wind.

Vandaag me nieuwe fiets opgehaald:

2ui9d78.jpg

Geplaatst

Als ik vol in een afdaling zit dan vind ik het wel zo prettig om een helm op te hebben :cab: Was laatst bijna onderuit gegaan met 50 km/u, als je dan vol op je hoofd zou vallen dan mag je hopen dat je het nog kan na vertellen.

Geplaatst
Las net een paar pagina's terug dat veel hier met een helm op fietsen. Dat zou nou echt nooit in mij zijn opgekomen om te gaan doen. Zijn er hier ook mensen die zonder helm op fietsen?

Ik draag ook nooit een helm, scheelt wel dat ik alleen op het vlakke fiets en dus niet van een afdaling ga.

Geplaatst
  • Auteur

Ik had in het begin nooit een helm op. Tot dat ik rechtdoor ging in een afdaling. Vanaf toen altijd een helm op.

Geplaatst
2372011.png

Was al weer een tijd geleden. Zat te twijfelen tussen volle bak of heuveltjes. Is toch het laatste geworden, ging best lekker. Maar kreeg op den duur honger, dus ja was al te laat maar ach. Volgende week ff weer met collega fietsen, dan ff weer wat langer.

Fiets je met GPS of wat is dit?

Geplaatst
Ik had in het begin nooit een helm op. Tot dat ik rechtdoor ging in een afdaling. Vanaf toen altijd een helm op.

Wel zo handig als er geen bocht is ;c

Geplaatst
  • Auteur
Fiets je met GPS of wat is dit?

Runkeeper.com. Kijk zelf maar eens ;)

Geplaatst

Vanmiddag weer een mooie rondje gemaakt, 72 km aan 23,4 km/h gemiddeld met 668 hoogtemeters. Meest noemenswaardige beklimming waren Vaalserberg vanuit Duitsland (naar hoogste punt van Nederland, 325 m), Mabrouck in het Belgische Remersdaal en de Kasteelstraat in België, die ook aangedaan wordt bij de Amstel Gold toerversie.

Geplaatst

Had dus die Runkeeper app gebruikt, maar op sommige stukken heeft ie mij gewoon niet gemeten :cab: