Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Vandaag in mijn eentje een route gefietst:

1iexdv.jpg

Ontzettend last van mijn schouder/bovenarm op het eind. Eens even zien of ik iets kan verstellen aan mijn fiets waardoor dat misschien wat minder zal worden.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 100k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
  • Auteur

Zadel staat waarschijnlijk eerder te laag ;) Waar ik em kocht zei die gozer van je kunt altijd je zadel nog wat hoger zteten naar eigen wens. Dus ga dat denk ik eerst even proberen.

Geplaatst

Vanmorgen 41 km gefietst met een gemiddelde van 24,1 km/h. Onderweg de Camerig, de langste klim van Nederland en de gemene Lemierserberg mee gepakt. Kwam aan het begin van de rit nog de Japanners van Skil-Shimano tegen :mrgy:

grafiek.php?hellingid=2646

grafiek.php?hellingid=1241

Geplaatst
  • Auteur

Heb je die gasten er even op het buitenblad afgeknald? :D

Die eerste heuvel ziet er tof uit. Ik had gister 3 heuvels gereden,maar nog niet gepost;

Poldersveldtweg.png

van_Randwijckweg.png

Zevenheuvelenweg.png

Geplaatst

Vandaag ook weer een rondje gefietst in mijn eentje. 39,2 km en gemiddeld 26,1 km/u. Vind het gemiddelde toch vrij laag, maar doordat je in je eentje fietst was het soms vrij zwaar. Vind ik ook veel minder leuk, maar ja de vakantieperiode he en dan zijn de meeste fietsmaatjes op vakantie.

http://runkeeper.com/user/akklasens/activity/45755841

Denk dat ik er woensdag weer op uit trek, waarheen zien we dan wel.

Geplaatst

In je eentje fietsen is idd een stuk zwaarder dan met zn 2en. Fiets nu vaak met zn 2en en dan merk je, zeker op stukken met wind tegen, dat je een hoop energie bespaart doordat je bij elkaar uit de wind kan fietsen.

Geplaatst

Ja precies. Vandaag had ik een stuk van Nieuwolda - Woldendorp en toen had ik hem echt flink tegen en dat merk je ook echt. Het is ook gewoon leuker als je met meerdere mensen samen fietst.

Geplaatst

106764.png

Zo vandaag ook weer even gefietst sinds een maand.

De heenweg langs Amsterdam Rijnkanaal volle wind tegen.

Geplaatst

Ja dat wel, volgende keer kijken of ik misschien naar Utrechtste Heuvelrug kan gaan om daar wat heuveltjes te beklimmen.

Geplaatst
Ja precies. Vandaag had ik een stuk van Nieuwolda - Woldendorp en toen had ik hem echt flink tegen en dat merk je ook echt. Het is ook gewoon leuker als je met meerdere mensen samen fietst.

Je kan beter heuveltjes hebben dan fietsen bij Delfzijl. Vond dat echt niets aan, op den duur ken je alle tussendoorwegen alwel en nog altijd hetzelfde. Je moet maar gewoon eens richting Ten Post fietsen en dan naar Schildmeer en dan terug, dat is wel een leuk rondje.

Geplaatst

Jij woont ook in de buurt van Groningen?

Ik heb dat rondje nog niet gefietst, zal er vast wel van komen. Hoeveel km zou dat zijn?

Geplaatst

Hij heeft in de buurt van Groningen gewoond maar woont nu (vanwege school?) in Limburg. Beiden hebben dus gelijk. ;)

Geplaatst
Hij heeft in de buurt van Groningen gewoond maar woont nu (vanwege school?) in Limburg. Beiden hebben dus gelijk. ;)

Dit dus.

Denk dat het misschien 50-60 km is.

Geplaatst
  • Auteur

Hehe, je zult daar toch ook wel vlakke wegen kunnen fietsen ;)