Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Leuk heuveltje, ook door het bos zo te zien? Toch blijft alleen fietsen niet fijn vind ik zelf, hebt niets te vertellen en met oortjes (muziek) vind ik toch niet fijn op de weg omdat je minder hoort.

Ja die heuvel ligt in de veluwezoom. Dat is veelal bos :)

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

2akh2q.jpg

Vanochtend weer lekker rustige duurtraining in NL gedaan, in me eentje en heel vaak opgehouden door mensen die opeens gaan fietsen als de Tour is ;e Falers.

Geplaatst

Netjes, ziet er goed uit Kirill. Helemaal omdat je zegt dat het slechts een rustige duurtraining is.

Geplaatst

Dit is niet volle bak nee :cab: Zou niet goed zijn. Met dit soort duurtrainingen van 3/4/5/6 uur leg je de basis voor je interval- en blokkentrainingen.

Geplaatst

Ja ik ben serieus. Ik vind de Tour echt geweldig om naar te kijken en leef helemaal mee, maar als ik zie en hoor (van mensen die er heel dichtbij staan) wat het met zich meebrengt voor die mannen, dan zou ik persoonlijk liever een Giro of een Vuelta rijden; ook mooi. Vooral de Giro _O_ In de herfst van je carrière is het misschien wel mooi om Parijs binnen te rijden, maar voor mij is het absoluut geen droom/doel.

Persoonlijk krijg ik echt een harde plasser van kasseien en alles. Dat vind ik echt geweldig. Dus Parijs-Roubaix winnen zou wel leuk zijn, hehe. Ben ook veel meer voor dat soort werk gebouwd en de wedstrijden die ik op dat soort terrein heb verreden zijn me goed vergaan.

bewerkt door Menchov

Geplaatst
  • Auteur

Mooi man. Dat soort dromen had ik ook wel als tiener.

Hoe oud ben je en zit je bij een club?

Geplaatst
Die :m: kwam meer over of je dat niveau niet ambieerde. Maar P-R winnen is natuurlijk ook een mooi streven. ;) Heb je ook al beetje races en shit gereden bij junioren of wat dan ook?

Ja natuurlijk.

bewerkt door Menchov

Geplaatst

Pfff voelde me echt slecht en ben ook gauw weer naar huis gefietst, ben nu helemaal duizelig enzo. :cab:

slechtq.png

Geplaatst

Vandaag weer voor het eerst sinds m'n sleutelbeenbreuk gaan fietsen, rondje van 50 km en het voelde weer goed :D

Ben wel 5 kilo aangekomen in de tijd dat ik niet gefietst heb :p

Geplaatst

rit1.png

rit2.png

Gisteren met twee maten de jaarlijkse, grote 'vakantierit' gemaakt. Vorig jaar was de bestemming Spa, dit jaar kozen we voor het middengebergte van de Eifel. Natuurlijk verreden we ons uiteindelijk weer een kleine vijftien kilometer en regende het een paar keer, maar de omgeving waarin we reden was weer om van te smullen! Wel een zware dag gehad, benen waren niet goed en met zo'n parcours (geen moment écht vlak) is dat natuurlijk niet erg voordelig..

Geplaatst

Monschau, heel leuk stadje. Gaat er soms echt heel kort en stijl omhoog ja. Hoe zat het met de drukte op de wegen? Het is daar meestal erg druk vind ik.

Geplaatst
  • Auteur

Net rondje gedaan met 5 man. Net voor het slechte weer weer thuis hehe :D

2hf26j5.jpg

Waren deze twee heuveltjes.

Posbank.png

Emmapiramide-oost.png

Geplaatst

rit22juli.png

Eindelijk eens lekker weer, dus de fiets op. Lekker stukkie gereden over deze klimmetjes:

grafiek.php?hellingid=26

grafiek.php?hellingid=2730

grafiek.php?hellingid=28

grafiek.php?hellingid=88

grafiek.php?hellingid=2463

grafiek.php?hellingid=11

bewerkt door Le Saux

Geplaatst
  • Auteur

Lekker gedaan. Die koning van spanje lijkt me wel pittig. Vooral dat stijle nog tegen het eind. Trek dat zelf nooit zo best zo'n stijl stuk op het eind :)

Geplaatst
Lekker gedaan. Die koning van spanje lijkt me wel pittig. Vooral dat stijle nog tegen het eind. Trek dat zelf nooit zo best zo'n stijl stuk op het eind :)

Ik heb die klimmetjes al zó vaak opgereden dat ik inmiddels wel weet hoe ik ze moet indelen ;)