Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 100k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
Omgeving Arnhem/Nijmegen. Daar heb je de Posbank en ook naast Nijmegen richting Duitsland heb je wat heuvels.

Daar bij Kleve en zo heb je best aardige pukkeltjes ja. Kom je er vaak?

Geplaatst
  • Auteur

Kleve pas 3 keer heen gefietst. Tussen Nijmegen en Groesbeek al wat vaker gefietst.

Geplaatst
Ga gewoon naar buiten Henkie.

Ik moet al 15 meter ofzo buiten lopen om bij die hometrainer te komen, dus is al genoeg buiten ;c

Maar even een serieus vraagje: Weten jullie hoe accuraat zo'n ding is. Dus qua gereden kilometers, snelheid etc?

Geplaatst
Toch nog vandaag gereden, beetje teleurstellend, had hoger gekund, als de wind n beetje meezat, ik niet 2 keer fout had gereden en er geen stoplichten waren :P

(Rood wat ik heb gereden, blauw de officiële Eneco Tour Tijdrit 2012)

300712.png

Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen.

En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D

Geplaatst
Ik moet al 15 meter ofzo buiten lopen om bij die hometrainer te komen, dus is al genoeg buiten ;c

Maar even een serieus vraagje: Weten jullie hoe accuraat zo'n ding is. Dus qua gereden kilometers, snelheid etc?

Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe.

Leuk idee, denk dat ik dat woensdag of donderdag ook eens ga fietsen.

En wie gebruiken hier allemaal Strava? Wel leuk om de tijden van de klimmetjes in Limburg met elkaar te vergelijken aangezien er best veel mensen daar fietsen :D

Ik gebruik Strava. Leuk is dat wel ja :)

Geplaatst
Zeer onnauwkeurig want je hebt geen last van wind of rolweerstand etc. op zo'n ding. De mijne geeft ook constant 45 aan het uur aan als ik rustig in D1 fiets, terwijl ik gewoon buiten dan rond de 30-35 ga. Maar zo'n ding is wel handig als je op hartslag en tijd fietst, zoals ik altijd doe. Dan doen die andere gegevens er weinig toe.

Ik fiest in principe gewoon op tijd (niet heel lang), maar ik wilde dus even weten in hoeverre die kilometers dan kloppen. Maar bedankt voor je antwoord

Geplaatst

wielrennnen31juli.png

Heerlijk stukje gereden met [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]. Mijn tweede keer sinds een jaar. Aardig lekker gereden dus. Alleen op sommige open plekken kregen we volle wind tegen. :cab:

Geplaatst
wielrennnen31juli.png

Heerlijk stukje gereden met [MENTION=16732]De Beul[/MENTION]. Mijn tweede keer sinds een jaar. Aardig lekker gereden dus. Alleen op sommige open plekken kregen we volle wind tegen. :cab:

Zeker niet slecht voor n 2de keer dit jaar, Lijkt me inderdaad vrij lastig met die zee wind.

Maar ook weer super mooi om met goed weer heerlijke langs de stranden te fietsen.

Geplaatst

Vandaag weer zo'n 45 kilometer gefietst, omgeving Utrecht. Volledig plat dus :(

Tegen de 30 gemiddeld, niet slecht voor de 2e keer fietren deze zomer.

Geplaatst

Nee, dat is oostelijk van Utrecht, en ik woon westelijk..

Ga binnenkort wel een keer met een maatje in Limburg rijden

Geplaatst

Dat is inderdaad mooi aan fietsen. Je bent met je gedachten helemaal weg van wat er in je dagelijkse leven gaande is.

Geplaatst

Zag gisteren tijdens het fietsen deze tekst op het fietspad: "Fietse jonge!". Moest er wel om lachen

Geplaatst

Op de Eyserbosweg zie ik altijd Wout Poels met grote letters staan, ook mooi om te zien altijd.