Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik heb sindskort ook een fiets, met Campagnolo Ultegra groep erop,

bvD

Dat bestaat niet :cab:

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Ik moet altijd heen en weer 30 km naar school fietsen. ;e Toevallig heb ik áltijd tegenwind, serieus. Maar volgend jaar wordt dat anders, aangezien ik OV kaart aanvraag en hopelijk ook nog eens mn rijbewijs haal. ;c

Tot zover mijn fietsprestaties... ;e

Geplaatst

Ik was gisteravond/nacht in een wijk van de stad geweest waar ik amper kom. 30 minuten rijden van mn huis, vond ik ook wel een prestatie ;c

Geplaatst
Dat bestaat niet :cab:

haha idd, hoezo typefout:wall:

Shimano, excuus:shhh:

Geplaatst

Ik fiets (in ieder geval in de lente- en zomermaanden) zo'n twee keer per maand in de heuvels, zo'n honderd kilometer per rit. Favorieten colletjes zijn Eyserbos, Keutenberg, Camerig, Gulperberg en Schweiberg. Ach, wat woon ik hier toch fijn _O_

Geplaatst
Ja maak ons maar jaloers met dat prachtige landschap uit jouw leefomgeving :(

Gelukkig ga ik daar twee weken op[ vakantie dan kan ik me ook helemaal gaan uitleven.:banana:

Geplaatst

img6141xm4.jpg

domgezichtfb4.jpg

Ik heb mn gezicht weggehaald, want dat was geen gezicht :checkit:

Vandaag 102 km gefietst, eerste 50 km tegen de wind in. Ik fietste met mn vriendin, dus ik deed al het kopwerk eigenlijk. 15 km voordat we weer bij mn huis waren gaat ze ineens 39 rijden, terwijl ik kapot was :cab: Ik genoot er wel van, maar ze is echt een diesel wat dat betreft, ik ben wat explosiever. Kon er nog wel een sprint van 50 km/u uitgooien, daarna heerlijk gedouched, nu voelen mn benen echt relax ;sm; Ga ik vaker doen.

Geplaatst

Niels zijn dat foto's van vandaag? Het is toch geen weer meer om met een lange broek te koersen? Verder toffe foto's!

Geplaatst
Niels zijn dat foto's van vandaag? Het is toch geen weer meer om met een lange broek te koersen? Verder toffe foto's!

Deed ik vandaag ook hoor het is maar net wat je fijner vind he met dit weer.;)

Geplaatst

R in de maand betekend lange broek aan. Dus nu is het gewoon korte broeken weer, althans voor mij wel. Maar ik kan me voorstellen dat anderen liever met een lange broek rijden.

Geplaatst
R in de maand betekend lange broek aan. Dus nu is het gewoon korte broeken weer, althans voor mij wel. Maar ik kan me voorstellen dat anderen liever met een lange broek rijden.

Ja dat waren foto;s van gisteren, maar toen ik vertrok regende het, en was het echt koud. Met zo;n lange rit had ik echt geen zin om het heel koud te hebben :p

Geplaatst

Wilde vorige week vrijdag 150 kilometer gaan fietsen van Den Helder naar onze camping in nunspeet, alleen er was teveel tegenwind we zouden 100 km tegenwind hebben, toen hebben we het afgeblazen.

In het weekend zelf ook nog in totaal 120 km gefietst

ik fiets op een Merida hybride fiets

Matts_SUB_40D_UK_big.jpg

zo een ongeveer alleen andere kleuren en andere banden

Geplaatst

Mountainbike zelf 1x in de week. Na de zomer ga ik bij een mountainbike club en ga dan 2x in de week rijden. Ben ook van plan tourtochten te gaan rijden.

Geplaatst
  • Auteur

Misschien. Heb hem 1,5 jaar terug wel gefietst. Dit jaar ff zien

Geplaatst
Hij bedoeld dat jullie fietsers dan elkaars benen gaan scheren en dan een stukje gaan fietsen.

Ach ons hockeykindje wil ook weer grappig zijn.

Geplaatst

Als hij serieus bedoeld was, was het best wel dom :p Alsof wij onze benen scheren voor het wielrennen :cab: Ik ga van 1-8 augustus naar Veulen, dan neem ik mn fiets ook mee.

Geplaatst
Waarom scheren wielrenners eigenlijk hun benen? Dat doe ik nooit hoor.

Als je valt en er zitten haartjes in je wond etc is dat gevaarlijker dan wanneer het niet zo is, en een massage zonder haar is ook wel lekker, dat was bij mij bij atletiek iig de hoofdreden.

Geplaatst

Als ik een wond op m'n been heb scheer ik de haren er omheen gewoon weg.

Geplaatst

Ik wil al enkele jaren ook een wielrenfiets kopen, alleen nooit aan toe gekomen, omdat ik nooit echt heb uitgezocht wat allemaal mogelijk is etc.

Nu wil mijn vader mij misschien zo'n fiets kopen. Budget is nog niet bekend, omdat hij via zijn werk misschien nog wat kan regelen(Fietsplan ofzo).

Nu is mijn vraag aan jullie, waarop moet ik letten bij het zoeken naar een nieuwe fiets? Ik wil er eventueel binnen 2 jaar ook koersen/wedstrijden mee fietsen dus aan welke eisen moet die fiets dan voldoen?

Ik zal later nog wel meer vragen hebben maar die vraag ik dan wel

Geplaatst

Sowieso zou ik ervoor zorgen dat de groepen van goede kwaliteit zijn. het derailleur en dergelijke. Iets gelijkwaardig aan de Shimano 105 is vrij goed, kan je zeker even mee vooruit! Verder is een frame lichter dan 10 kilogram geen overbodige luxe. meer vragen? PM dan maar!

Geplaatst
  • Auteur

Dennis jongen, je wilde echt wel ff grappig doen hockeysletje ;)