Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Ik wil al enkele jaren ook een wielrenfiets kopen, alleen nooit aan toe gekomen, omdat ik nooit echt heb uitgezocht wat allemaal mogelijk is etc.

Nu wil mijn vader mij misschien zo'n fiets kopen. Budget is nog niet bekend, omdat hij via zijn werk misschien nog wat kan regelen(Fietsplan ofzo).

Nu is mijn vraag aan jullie, waarop moet ik letten bij het zoeken naar een nieuwe fiets? Ik wil er eventueel binnen 2 jaar ook koersen/wedstrijden mee fietsen dus aan welke eisen moet die fiets dan voldoen?

Ik zal later nog wel meer vragen hebben maar die vraag ik dan wel

Frame van Cannondale is zeer goed!

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Oké langzaam aan begint mijn zoektocht naar een nieuwe fiets richting te krijgen. De twijfel is nu tussen een goed frame met een Tiagra groep. Die groep kan ik dan over enkele jaren vervangen voor een betere. Optie 2 is een minder frame maar een 105 groep erop. Ik neig wat naar de 1e optie, aangezien ik daar veel langer mee vooruit kan.

Geplaatst

Net 20 km. hardgefiets met een oude fiets die als je snel gaat schakelen de ketting eraf vliegt en met half harde banden die ik niet verder opgepompt krijg. Is wel even lekker met dit weer. Al zou ik wel graag een betere fiets willen maar helaas heb ik geen geld.

Geplaatst

Ik ben net ff in een mooie zaak wezen kijken naar een potentiële nieuwe fiets voor me. Kanonnen dat is echt watertanden.

:love::love::love::love::love:

Y8B10I6W.JPG

Geplaatst

Hij is er eindelijk!

:love: Mijn Bianchi Via Nirone 7 Alu Carbon 105 mix Triple :love:

img1164vm2.jpg

img1174wv5.jpgimg1165pa1.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Super geil Remko. Mag ik vragen wat ie je gekost heeft

Geplaatst
  • Auteur

Mooi prijsje dan als alles erop en eraan zit. Jen je em ook echt op jou lichaammaten, voor de bijdehandjes dan bedoel ik niet remko's unit, want dat is ook erg belangrijk bij fietsen. Mijn huidige fiets kan ik goed op fietsen. maar als ik een nieuw zou kopen, dan kocht ik toch nog een wat groter frame

Geplaatst

Ze hebben mijn framematen helemaal opgemeten, mogelijk dat er nog een andere maat stuurpen opgaat. Maar daarvoor moet ik eerst wat kilometers hebben gemaakt. Daarna kan ik pas bepalen of mijn zit juist is, of dat ik hem wil laten aanpassen. Die prijs is echt super, normaliter staat die voor zo'n 1250 euro in de winkel. En dan zonder tellertje en betere wielen. Ik was bij een winkel in Zwanenburg, die man verkoopt 40 :| racefietsen per dag. En dan ook nog eens tegen erg lage prijzen.

Geplaatst

Ik mountainbike de laatste ook wel eens. Aangezien ik gestopt ben met voetbal wil ik dit een stuk vaker gaan doen. Nou fiets ik op echt zo'n goedkope mountainbike die ik een paar jaar geleden in Frankrijk heb gekocht voor zo'n 100 euro. En aangezien ik op dit moment wel geld heb zit ik er aan te denken om een goeie mountainbike te kopen. Probleem is dat ik er niet zoveel verstand van heb. Dus mijn vraag is kun je voor 600 euro een leuke mountainbike kopen en zo ja, waar moet ik dan op letten? Nu moet die notebook die ik eerst wou kopen maar een tijdje op zich wachten. ;c

Geplaatst

Voor 600 euro kan je best een leuke fiets krijgen. Je zou voor een goede 2ehands op internet kunnen gaan. Maar ook voor een nieuwe uit de winkel. Het is belangrijk dat je naar de groepen, frame en voorvork kijkt. Dat zijn de belangrijkste onderdelen van de mountainbike, en daar ontstaan ook de prijsverschillen. Nou ben ik niet echt thuis in het mountainbiken, maar je zou jezelf eens vrijblijvend kunnen laten adviseren bij een goede fietsenzaak.

Zonet zelf mijn eerste 80 km op mijn fiets gereden :love:

img1183mj9.jpg

img1181pc1.jpg

Geplaatst

Ja ik ga denk ik deze week even langs een grote fietsenzaak in Groningen. In ieder geval bedankt Remko! En tof outfitje + fietsje heb je daar. ;)

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb het Gerolsteiner outfit. Zo'n shirt en een broek met bretels. Erg fijn. Heb er alleen geen foto's van hehe

Geplaatst
Ik heb het Gerolsteiner outfit. Zo'n shirt en een broek met bretels. Erg fijn. Heb er alleen geen foto's van hehe

Broek met bretels is idd super, dat heeft mijn broekje ook. Gert ik wil toch ook wel eens een mooie fiets foto van jou zien ;)

Geplaatst

Nadat ik mijn eigen fiets doorverkocht heb aan mijn buurman ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe. Toen kwam ik bij de plaatselijke fietsenzaak deze tegen:

2v2fqxi.png

(Tweedehands)

Intersens RC440 27speed, Framemaat 58 cm

Shimano Tiagra/105 onderdelen

Shimano SPD pedalen

Sigma fietscomputer BC 1200 RDS (draadloos)

+/- 1000 km gereden.

Wat is realistisch om te bieden?

Geplaatst

Dan is hij vrij nieuw.. 1000 km is nog geen jaartje fietsen.

Carbon voorvork?

Ziet er goed uit, maar ik zou 550 wel genoeg vinden. Intersens is van hetzelfde merk als Targa, alleen iets beter. En een targa fiets zou ik nooit kopen. Eerder een Bulls.

Geplaatst

Nieuw is zo'n fiets tussen de iets minder dan 700 euro. Bij Fietgigant hebben ze de volledig 105 versie staan: http://www.fietsgigant.com/assortiment-fietsendetails.php?id=5791

Persoonlijk ben ik niet zo weg van het merk. Het is een typisch internet verkoop merk. Intersens/Sensa/Targa dat is nagenoeg gelijk. Maar om mee te beginnen is het best een prima fiets.

Geplaatst

Vandaag echt heerlijk gefietst op de Posbank, zeker het herhalen waard.

Geplaatst

Vaassen ligt ongeveer 10 km boven Apeldoorn, dus in Gelderland. Het was ook een leuke tocht waarbij we met 6 man daar naar toe zijn gegaan. Uiteindelijk hebben we 106 km gefietst.

Geplaatst

Ik heb al een beetje rond gekeken op internet en kwam ik deze mountainbike tegen. Ziet er volgens mij goed uit qua onderdelen maar de fiets is van het merk Stevens. Daar heb ik zelf nog nooit van gehoord. Ik wil ook nog wel wat van de prijs afhalen want is me net iets te duur maar ik vroeg me af of iemand weet of dit een goeie mountainbike is?