Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben Dinsdagavond weer wezen fietsen met 2 maten. 60KM. Verschillende hellingen beklommen. Over de dijk steeds 45 km/u - 50 km/u. We waren dus snel weer thuis :D

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Vanochtend met twee maten gefietst, iets meer dan 40 kilometer. Wel lekker, zometeen nog een tentamen maken, maar ik ben wel weer even helemaal vrij in de geest, dus dat is wel fijn. We hebben niet heel hard gereden, dus ik ben niet bekaf ofzo.

Geplaatst

Ik denk dat ik zaterdagmiddag ook maar eens een stuk ga fietsen. Lang geleden en denk dat ik maar richting Arnhem fiets:)

Geplaatst
  • Auteur

Als je dat doet dan moet je de posbank fietsen. Is echt relaxed :)

Geplaatst
Als je dat doet dan moet je de posbank fietsen. Is echt relaxed :)

Ik weet het. En binnenkort nog maar weer keer naar Holterberg :D

Geplaatst
  • Auteur

Ja heh, vooral als je em niet ziet aankomen en er met honderden anderen omhoog fietst :D

Geplaatst

Dat eerste stuk, echt serieus pfoeh.

Schakelde verkeerd en toen kon ik even niet anders dan afstappen. Ga hem nog vaak doen denk ik deze zomer. :)

Geplaatst

Welke ook erg fijn is, is de Oude Holleweg in Beek-Ubbergen en de Nieuwe Holleweg ook, die is veel minder stijl, maar langer. De Oude is 1km lang maar een gemiddeld stijgingspercentage van 15 % oid.

Geplaatst

Volgend jaar ga ik naar Berlijn fietsen, als vrij heb van school fiets ik naar Friesland om te 'oefenen' :)

Geplaatst

Dat wil mn vader gaan doen, zelf wil ik graag met hem naar Barcelona, maar mijn ma gaat voor. Nu willen ze samen een keer de Zuiderzeeroute doen, die ik afgelopen week heb gedaan met pa, om te kijken of ze Barcelona aankan. Ik hoop natuurlijk van niet, want dan kan ik mee 8) ;c

Geplaatst
Welke ook erg fijn is, is de Oude Holleweg in Beek-Ubbergen en de Nieuwe Holleweg ook, die is veel minder stijl, maar langer. De Oude is 1km lang maar een gemiddeld stijgingspercentage van 15 % oid.

Ja, hehe. 1e x fietsen, zeiden de andere ja we doen die, nou niet te doen zeg. Maarja, was ook eerste keer op die fiets dus constant verkeerd schakelen enzo.

Geplaatst

Mijn vader en zijn twee vrienden hebben nu precies 2000 km van de 7500 km gereden. Hij houdt trouwens een blog bij met een dagelijks verslag + foto's, mocht je hier interesse voor hebben dan kan ik je de link geven.

Geplaatst

Vanuit Eijsden(Limburg-NL) naar Banneux(BE) is leuk fietsen, een paar leuke klimmetjes, goed voor zo'n 81,4 km.

Geplaatst

Zijn er nog mensen die gisteren Vael Ouwe Tocht gereden hebben? Ik vond het een van de mooiste tochten die ik ooit heb gereden. Eigenlijk was het redelijk dicht bij huis, maar toch in een gebied waar ik bijna nooit kom. 't Was gewoon lekker weer om te fietsen, waar ik van tevoren veel meer warmte had verwacht. En natuurlijk de posbank _O_

Geplaatst
  • Auteur

Was er een tocht over de posbank gister? Wilde er smiddags nog gaan fietsen. Goed dat ik het niet gedaan heb dus met zoveel volk :D

Vandaag ff stukkie gefietst. Valt toch niet mee met dit weer.

Geplaatst
Zijn er nog mensen die gisteren Vael Ouwe Tocht gereden hebben? Ik vond het een van de mooiste tochten die ik ooit heb gereden. Eigenlijk was het redelijk dicht bij huis, maar toch in een gebied waar ik bijna nooit kom. 't Was gewoon lekker weer om te fietsen, waar ik van tevoren veel meer warmte had verwacht. En natuurlijk de posbank _O_

Waar was het dan? Binnenkort inderdaad ook maar weer keertje naar posbank. Misschien zelfs morgenvroeg maar doen.

Geplaatst
Waar was het dan? Binnenkort inderdaad ook maar weer keertje naar posbank. Misschien zelfs morgenvroeg maar doen.

Vael Ouwe Tocht starte bij de Gazelle fabriek in Dieren.

Geplaatst

M'n fietsband geplakt? :cab: Nee even serieus, van Halberstadt naar Northeim in Duitsland. Zo'n 90 kilometer met een aantal leuke heuvels in het Harz-gebied.

Geplaatst
  • Auteur

Laat even weten hoe je het vond en vanaf welke kant je erover gefietst bent.

Hoe fietsen jullie Gerwin?

Geplaatst
Laat even weten hoe je het vond en vanaf welke kant je erover gefietst bent.

Hoe fietsen jullie Gerwin?

Wij kwamen van de kant van Velp volgens mij en zijn toen richting De Steeg gereden.

Geplaatst

Daar heb ik therapie. Lijkt mij inderdaad een heerlijk gebied om te fietsen, mooi uitzicht op de Waalbrug als je daar op de weg rijd. :huhu:

Geplaatst
  • Auteur
Wij kwamen van de kant van Velp volgens mij en zijn toen richting De Steeg gereden.

Owja en dan eerst die weg met die steentjes langs het voetbalveld?

Geplaatst
Owja en dan eerst die weg met die steentjes langs het voetbalveld?

Hoe bedoel je? Is dat zo'n weg waar die klinkers zo raar liggen?

Wij zijn vanaf de hei gekomen, door een stuk bos. Toen ging de tocht op een gegeven moment links maar kon je ook recht naar een voetbalvereniging om wat te drinken. Wij zijn toen verder gefietst en nog een paar keer links gegaan en kwamen we langs een tennisvereniging volgens mij. En toen verder naar de posbank toe.

Geplaatst
  • Auteur

Owja vanaf die kant fietsen wij em meestal ook ja. Is wel relaxed :)