Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

http://runkeeper.com/user/mischabockhorn/activity/31132319

Prachtige dag er van gemaakt gister. Uiteindelijk bij thuiskomst zo'n 85 kilometer op de teller na thuiskomst. 's Ochtends om acht uur koers gezet richting Maastricht, ploegenpresentatie en mannen als Gilbert, S. Sanchez en Ivanov de hand kunnen schudden. Vervolgens op de Loorberg, Schweiberg, Eyserweg (waar Cancellara me bijna over m'n tenen reed) en Fromberg wezen kijken.

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst

Nice heur!

Vanmiddag weer 70 km kunnen pakken.. was heerlijk weer,, al waren mijn benen niet top. Stond meer wind dan ik verwacht had.. vooral van Uddel naar Apeldoorn was een kut stuk.

Geplaatst

Laatste twee weken voor het eerst dit jaar (of überhaupt) echt wat kilometers gemaakt. Heb nu ook een 'echte' mountainbike waarmee je lekker kan toeren.

2w1v9g0.jpg

(11 april - 40+KM)

a0h4cz.png

(18 april +- 30 KM)

Geplaatst

Is het lekker koersen in Utrecht en omgeving? Ik studeer daar, maar kan me niet echt voorstellen dat je goed door kan rijden door het vele verkeer.

Geplaatst
Is het lekker koersen in Utrecht en omgeving? Ik studeer daar, maar kan me niet echt voorstellen dat je goed door kan rijden door het vele verkeer.

Mwah, hangt ervan af waar en hoe je gaat. Utrecht zelf moet je sowieso proberen te mijden als je lekker wilt koersen. Maar moest in eerste instantie wat weg brengen naar mijn stage/werk (midden in Utrecht) en vandaar dat ik in de eerste van de twee ritten nog ff een stukje Utrecht had meegepakt.

Buiten Utrecht (woon zelf in De Meern), dus Harmelen, Maarssen, Tienhoven, Woerden etc. kan je lekker koersen op goede wegen. Dat tweede stuk was gewoon bijna continu op de provinciale weg, je kon ook het fietspad pakken, maar verkeer rondom die dorpen doet niet moeilijk over wielrenners die gewoon met het verkeer meefietsen. Is zeker aan te raden, want is genoeg mooie natuur in de omgeving, met daardoorheen ook goede wegen.

Ik weet niet wat jij een lekker rondje vind om te rijden (aantal KM, soort wegen etc.)

Geplaatst

Ik heb het geluk dat ik in een groen gebied woon, met veel fietspaden, geen last van ander verkeer. Fiets meestal 2x een rondje van ongeveer 17 km, dus bijna 35 km totaal. Maar laatste tijd weinig tijd gehad ivm met studie. Ga in de zomervakantie wel weer veel koersen.

Geplaatst
Net terug:

fiets.png

Gemiddelde: 26,6

Gefiets: 2 uur en 41 minuten

Nog iets omhoog gefietst?

Geplaatst

Ik weet het niet exact, maar zo te zien heeft hij de nodige heuvels meegepakt ;) (ik geloof Gulperberg, Sibbergrubbe en het gebied tussen Maastricht en Epen is berhoorlijk heuvelachtig) Tussen Gulpen en Maastricht zit inderdaad bijna niks op die route, maar het begin dus wel

Geplaatst

20aprilfietsroute.png

Anderhalf uurtje gefietst, lekker rustig aan gedaan met dit weer. Vandaag gekozen voor een redelijk nieuwe route met voor mij nieuwe, onbekende klimmetjes met de Klingelerberg (Simpelveld, 1,3 kilometer á gemiddeld 4,5%), Vrakelberg (Ubachsberg, 700 meter á 7,9%), Koulenberg (Ransdaal, 570 meter á 6,7%) en Schaapsdries (Schin op Geul, 1,5 kilometer á 4,9%).

Geplaatst

Ff weer stukje gefietst. Niet te ver want morgen ga met een collega even volle kracht. Hij iig:p Haha nee gekheid. Was mooi weer, keertje savonds gegaan. Maar toch iets te snel na het eten waardoor ik wat zijsteken kreeg. Maar met nieuw spullen, dus nu water en dat aanmaakspul mee. Plus beetje eten (niet gegeten maar toch) scheelt toch wel wat hoor.

Geen echte klimmetjes, de Windraak was de meest intensieve, maar die reed ik koud op, nooit lekker.

4142011.png

Geplaatst

Kun je daar ook een beetje leuk fietsen? Ik fiets eigenlijk altijd richting het zuiden, nooit naar het noorden.

Geplaatst

Ja, je hebt wel wat leuke klimmetjes hoor. Maar is niet zo mooi als nog verder naar beneden. Zou vandaag weer gaan, 11 uur afgesproken maar gister wezen drinken, dus werd om 1 uur wakker:p En ben niet echt fit ofzo.

Geplaatst

Slimpie :D

Nja, ik ga vanavond mijn eerste rondje fietsen, het is dan een vrij kort rondje van 35 KM, mja das iig beter iets dan niets.

28vdaop.png

Van Waalbrug naar Brug Ewijk naar Waalbrug. Allemaal langs het water.

Geplaatst

Sowieso, mja in omgeving Nijmegen kun je ook wel aardige stukjes fietsen. Vooral als je in de buurt van Berg en Dal gaat fietsen, heb je aardig wat "kolletjes", wel 1 van de bekendsten is de Oude Holleweg. Ik geloof dat die een gemiddelde stijgingspercentage van 7 of 8 % heeft. Die is 2 kilometer lang.

Geplaatst
  • Auteur

Vanmiddag vanaf omgeving Arnhem naar Wageningen en weer terug gefietst. 60 km met rond de 32 gemiddeld. Wel lekker met dit weer :)

Geplaatst

fietsroute23april.png

Mooi middag op de fiets gehad. Binnen drie uur door drie verschillende landen fietsen, het is niet velen gegeven. Onderweg Eperheide (2,3 kilometer á 4,5%), Bovenste Bosch (B) (1,3 kilometer á 6,8%) en Drielandenpunt (B) (3,7 kilometer á 3,9%) omhoog gefietst.

Geplaatst

Leuke route om te fietsen Le Saux! Van de zomer ook maar eens een keer in Limburg gaan fietsen. Gewoon een weekendje bijvoorbeeld.

Geplaatst

Nou, ik ga nu ook maar eens op de fiets springen. Is gelukkig al iets afgekoeld.

Geplaatst

Ik wil kijken of ik mee kan doen met ''Classico Boretti'' in Amsterdam. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Geplaatst

Fiets elke dag naar school, kilometertje of 14, 28 km per dag dus. Vind ik wel genoeg. xD

Geplaatst
Ik wil kijken of ik mee kan doen met ''Classico Boretti'' in Amsterdam. Iemand die hier ervaring mee heeft?

Nee, maar ben wel benieuwd wat het precies inhoud?