Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Dan laat je GPS je in de steek denk ik. Beste gewoon met een fietscomputertje en gaan.

Wat is cadans precies btw?

oh die omwentelingen, nvm

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
  • Auteur

Zojuist even in mijn eentje een tochtje gemaakt met mijn nieuwe fiets. :)

ztj4ht.jpg

Geplaatst

Volgens dat RunKeeper heb ik veel minder gefietst dan via afstandmeten.nl ;e

Nouja nevermind volgens RunKeeper 24 km gefietst terwijl dat andere 33 aangaf, wat me ook logischer leek. 1 uur en 10 minuten overgedaan, exclusief 5 min rookpauze...

Geplaatst
  • Auteur

Op de racefiets knallen en dan nonchie langs de kant met je racehelm op een peukie roken Ber? :cab:

Geplaatst
Dan laat je GPS je in de steek denk ik. Beste gewoon met een fietscomputertje en gaan.

Wat is cadans precies btw?

oh die omwentelingen, nvm

Je kan een app downloaden voor je telefoon en dan houdt die het automatisch bij. Dat is nauwkeurig als wat, maar het werkt niet altijd. Hij loopt vaak vast bij mij. Meestal doe ik het zelf ff invullen als ik thuis ben.

Morgen ff weer met collega fietsen. Volle bak, kop over kop rijden. Wel donders vroeg maar goed, en dan donderdag gaan we ff wat leuke klimmetjes pakken. Andere collega stelde voor om keer met zen allen te gaan, vrienden erbij. En dan met man of 8 ofzo.

Geplaatst
  • Auteur
Wat zijn dat voor cols Gert hehe

Deze paar achter elkaar:

Emmapiramide-west.png

Emmapiramide-oost.png

Zijpenberg-west.png

Geplaatst
Jammer dat Nederland zo vlak is :(

Niet overal in NL is het vlak hoor ;)

Geplaatst

Ja weet ik maar dat is hier toch een goede 80 kilometer vandaan en grote bergen zijn het niet, maar inderdaad wel leuke heuveltjes.

Geplaatst
Volgens dat RunKeeper heb ik veel minder gefietst dan via afstandmeten.nl ;e

Nouja nevermind volgens RunKeeper 24 km gefietst terwijl dat andere 33 aangaf, wat me ook logischer leek. 1 uur en 10 minuten overgedaan, exclusief 5 min rookpauze...

Haha. :mrgy:

Woon je in Deventer zelf Berrie?

Geplaatst
Ja weet ik maar dat is hier toch een goede 80 kilometer vandaan en grote bergen zijn het niet, maar inderdaad wel leuke heuveltjes.

Camerig-zuid.png

Voor Nederlandse begrippen is dit toch wel een berg. Alleen jammer van die onderbrekingen.

Geplaatst

In Nederland zijn de heuvels, over het algemeen uiteraard kort, maar daarom vaak zwaarder. In Frankrijk heb je vaak wat regelmatigere klimmers er bij zitten, maar dan over een stuk grotere afstand verspreid.

Zelf moet ik overigens ook weer echt eens gaan fietsen.. Doe ik veel te weinig.

Geplaatst

2672011.png

Ff best stuk gefietst met een collega, zouden niet zo ver en gewoon volle bak. Maar we vinden heuveltjes toch leuker, uiteindelijk toch nog veel tempo gereden maar daartegen over ook rustig aan. Niet echt bijzonder klimmetjes gepakt, de adsteeg, daalhemmersweg en nog 1tje bij Beek 2 keer. Jammer van de regen, maakte het wegdek wat glad waardoor ik niet vol naar beneden kon gaan. Verder nog door half Maastricht gefietst, dat was echt ontzettend kut, maar we wisten de weg niet echt meer, verder ook veel omleidingen dus ja best jammer. Maar ging verder best lekker. Donderdag weer.

Geplaatst
Wel leuke heuveltjes zegtie haha.

Is het toch ook, 4,4 kilometer is geen berg :cab: Maar inderdaad, leuk om op te fietsen. Ook eens een keer doen sowieso.

Geplaatst

Ik ga me denk ik ook inschrijven voor de Amstel gold race. Lijkt me echt vet om mee te doen, kan vast paar mensen vinden die mee willen, eerste (Frank - aka Setzie) wil ook wel mee.

Geplaatst

Ik heb me inmiddels ook ingeschreven, hopen dat de loting me een beetje gunstig gezind is.

Geplaatst

Ga me denk ik ook weer inschrijven. Als me neef mee wilt doen, of me stiefvader voor de 100, en anders 150. Hoeveel gaan jullie dan doen ?