Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

In de vakantie 102 kilometer gaan fietsen in de streek rond Sankt-Vith en Prüm, de laatste 30 kilometer waren zwaar afzien ;c

• Antwoorden 3,1k
  • Weergaven 99,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• Sinds vorige week een nieuwe fiets   De vorige 2 dagen als 'middagpauze' een beetje kunnen uittesten. Op dinsdag ideaal gezelschap om direct eens flink door te duwen:  

• Zo. Vanochtend de Mont Ventoux opgefietst vanaf Bedoin. Het weer was perfect, we vertrokken rond half 9 zodat we voor de echte hitte uitfietsten. 's Ochtends was het ongeveer 24 graden en liep op tot

• Thierryvane
    Thierryvane

Zo om 7:00 uur met vier vrienden en een volgauto beginnen aan onze eigen samengestelde mini-tocht. 4 dagen fietsen, 680 kilometer totaal met 4600+ hoogtemeters. Beginnen met een rit naar Valkenburg me

Geplaatst
Heel verhaal

Leuk rondje, zie ook grote delen van de route voor me omdat ik er zelf ook veel fiets:P

Heb voor morgen ook zo'n rondje gepland, Rijksweg af tot in Beek, daar de Adsteeg en dan via Schimmert, Groot Haasdal naar beneden naar Valkenburg, de Cauberg op (altijd leuk om van die enthiousiastelingen in te halen die halverwege de Cauberg geparkeerd staan:p) en dan via Sibbe naar Gulpen, Partij, Mechelen en Epen, daar de Camerig op, kies morgen wel welke ik opfiets. En dan vanaf Vaals richting Simpelveld/Hulsveld en daar de Hulsberg op (word de eerste keer voor mij) en dan richting Heerlerbaan, die helemaal afgaan en dan is het nog maar 2x links en 2x rechts ofzo en dan ben ik weer thuis.

[spoiler=Dit rondje dus]

x2m3d1.png

Geplaatst
  • Auteur
Ik ging weer fietsen vandaag. Halverwege ongeveer en ja hoor, regen. :-D

Jij krijgt een fietsverbod. Als jij elke dag 100KM zou fietsen dan zou ik direct een ark bestellen via marktplaats.

Geplaatst
In de vakantie 102 kilometer gaan fietsen in de streek rond Sankt-Vith en Prüm, de laatste 30 kilometer waren zwaar afzien ;c

Sankt-Vikt is toch vlak boven Luxemburg ?

Geplaatst
Leuk rondje, zie ook grote delen van de route voor me omdat ik er zelf ook veel fiets:P

Heb voor morgen ook zo'n rondje gepland, Rijksweg af tot in Beek, daar de Adsteeg en dan via Schimmert, Groot Haasdal naar beneden naar Valkenburg, de Cauberg op (altijd leuk om van die enthiousiastelingen in te halen die halverwege de Cauberg geparkeerd staan:p) en dan via Sibbe naar Gulpen, Partij, Mechelen en Epen, daar de Camerig op, kies morgen wel welke ik opfiets. En dan vanaf Vaals richting Simpelveld/Hulsveld en daar de Hulsberg op (word de eerste keer voor mij) en dan richting Heerlerbaan, die helemaal afgaan en dan is het nog maar 2x links en 2x rechts ofzo en dan ben ik weer thuis.

[spoiler=Dit rondje dus]

x2m3d1.png

Lekker hoor. Zal je wel lekker gesloopt zijn(d)

Geplaatst
Sankt-Vikt is toch vlak boven Luxemburg ?

Ligt in Duitstalig België dus idd vlak boven Luxemburg.

Geplaatst
Lekker hoor. Zal je wel lekker gesloopt zijn(d)

Ja, na 55/60 km had ik het wel redelijk gehad, vooral omdat er toen ook redelijk veel wind stond en alles in de omgeving van Vaals zo op en af gaat.

En vanaf Vaals ben ik achter 2 man aangefietst die weer richting Valkenburg gingen, dus ipv de Hulsberg heb ik de Sibbegrubbe en de Emmaberg opgereden en uiteindelijk toch nog 94 km gereden:)

Geplaatst

Was van plan vandaag de fiets op te gaan, alleen last van mijn lies :( Jammer, komende dagen wordt het slecht weer.

Geplaatst
Ligt in Duitstalig België dus idd vlak boven Luxemburg.

Daar ben ik toen vlakbij op vakantie gegaan. Op zo'n camping. Heb daar ook mijn snelheidsrecord gehaald (69,5 km/u). Was op de weg vanuit de stad langs de Lidl. Ging ook nog over de snelweg. Uiteindelijk kom je dan dus bij die camping uit.

Geplaatst
Ja, na 55/60 km had ik het wel redelijk gehad, vooral omdat er toen ook redelijk veel wind stond en alles in de omgeving van Vaals zo op en af gaat.

En vanaf Vaals ben ik achter 2 man aangefietst die weer richting Valkenburg gingen, dus ipv de Hulsberg heb ik de Sibbegrubbe en de Emmaberg opgereden en uiteindelijk toch nog 94 km gereden:)

Haha, dus vrijwel het zelfde als ik met men die rit. Ik moest dan wel alleen verder mja. Toch lekker hoor.

Geplaatst

Heeft er hier iemand ervaring met een fietscomputer met GPS? Dus dat je er kaarten/routes in kan laden en dan via GPS fietsen. Soort TomTom voor op de fiets.

edit: Ik was ook nog aan het kijken voor leuke toertochten de komende tijd, 10 september is er de Boogie's Extreme. Misschien dat ik me nog ga inschrijven:p

Geplaatst

2982011.png

Heb er weer een route op zitten hoor. Vanmiddag met collega weer wezen fietsen. Had net een 7 dagen shift erop zitten, gisternacht om 3 uur thuis na 14 uur werken dus was wel wat vermoeid. Wouden naar de Camerig, omdat hij die nog nooit omhoog was gegaan. Nu dus direct de goeie gepakt, Camerig zuid. Verder nog de Keldenaar, Bergseweg, Plettenberg-oost, Hulsberg en de Nijswillerberg. Al met al veels te veel, man met de hamer zijn we beiden wel een paar keer tegen gekomen. En op de Nijswillerberg gebeurde me iets wat nieuw was, ik werd ingehaald door die collega. Maar daarna op de Hulsberg ging ik weer ver voor hem uit. Best een leuk ritje, maar niet weer als ik zo moe ben.

Keldenaar.png

Bergseweg.png

Plettenberg-oost.png

Camerig-zuid.png

Nijswillerberg.png

Hulsberg.png

Geplaatst

Nou daar was ik niet zo blij mee hoor. Godnondeju zeg, we zaten er allebei al doorheen en dan komt de Hulsberg nog ff.

Geplaatst

Hehe, ik heb hem nog nooit opgefietst. Wel een keer bovenop gestaan, zag er wel redelijk zwaar uit:P

En zelf vandaag ook weer eens een rondje gaan fietsen:

21mi8n6.png

Wel de eerste ~20km en de laatste 20 dus ook over dezelfde weg gereden, mja, ging vandaag voor een paar leuke bergjes. Begonnen met de Adsteeg, Cauberg, Sibbegrubbe, Kruisberg, meteen daarna de Eyserbosweg, en daarna voor het eerst in 2 jaar weer de Keutenberg. Ik heb een triple voor en dacht die eerste 100 meter wel even op het middelste blad te doen... niet dus:P maar wel niet hoeven af te stappen:P En als laatste nog een deel van de Emmaberg.

adsteeg_graph.jpg

cauberg_graph1.jpg

sibbergrubbe_graph.jpg

kruisbergzuidwest_graph.jpg

eyserbosweg_graph.jpg

keutenberg_graph.jpg

Geplaatst

Ik fiets nu alleen, maar een tijdje terug met een vriend samen gaan fietsen en die kon m'n tempo niet bijhouden (en ik fiets al niet bijsterhard:P) en op elke drempel zo ongeveer al moest ik inhouden of wachten tot hij weer bij was:P

Mja, in een groepje fietsen is geen probleem zolang ze maar een beetje van hetzelfde niveau zijn.

Geplaatst

Nondeju zeg, pittig zat hoor.

Zelf vanavond nog een uurtje in de buurt wezen fietsen, zo'n 22 kilometer. Alleen in die korte afstand al meer dan 200 hoogtemeters gezien, dus was kracht maar redelijk krachtig.

Geplaatst

Mijn prestaties, trainingen en wedstrijden kan je hier volgen: http://www.wielertoerist.be/geertlaurent/

Morgen koers in Oevel (België), hopelijk kan ik het razende starttempo aan (meestal 50-53 km/u) de eerste kilometers om nadien lang genoeg in het peloton te blijven plakken (aan +-41Km/u) . Dan kan ik eindelijk bevestigen en hier mijn eerste top10 plaats binnen halen dit seizoen.

Geplaatst

Helemaal niet aan gedacht dat ik vandaag eens een zaterdag vrij zou hebben, anders had ik toch de Boogies Extreme kunnen rijden. Mja, vandaag toch lekker 4x de Cauberg opgefietst tussen al die rennersm dasa toch leuker dan helemaal in je eentje rijden.

Geplaatst
  • Auteur

Leuk man. Ik heb drukke weken gehad en heb vandaag voor het eerst eens een hele dag niks te doen gehad. Maar ben dus lekker blijven luieren ipv op de fiets te stappen :p

Geplaatst

Groot gelijk heb je ook hoor :p

Mja, af en toe een stuk fietsen op z'n tijd is zeker ook wel lekker.